-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz
belaazallat #33693 üzenetére
Ha ilyen megfontoltan közlekedsz, hogy sikerült másfelé irányítani a gépet, mint kellett volna? 96 óta van jogsim, nem számoltam, mennyit mentem már, de sok évig havi 2 ezrek, utána 4-5, volt 3 év, mikor havi 8000, mostmár 5-6 éve beleférek a havi 3000-be is, de ha úgy jön össze, egy nap alatt országon belül is megvan az 1000km. Viszont sohasem jutottam oda, hogy vészfékeznem kelljen mások vagy magam miatt, hogy lecsússzak az útpálya azon részéről, ahol nekem közlekednem kell.
-
Rick4
félisten
Ha H fölötti gumit veszel (nekem V-s sebességindex kell, az autó meg is futja a 200-at, de nem ennyivel járok) mégis Y-t kerestem és vettem, nyilvánvaló, hogy a nagyobb sebességindexes gumi erősebb szerkezetű, nem mindegy egy padka- kátyú esetén mész tovább, vagy szálszakadás, pukli, és eldobhatod, vagy ott helyben szétvágja a gumit, és kakukk.
A másik oldal, hogy 95-ös súlyindexű előírás mellé régebben tettem már fel 93-as, meg 91-es súlyindexű gumikat is, nem volt belőle semmi. Szerintem ezek egy kicsit túl vannak lihegve, a gyártók erőseb túlbiztosítják a dolgot...
-
Lefty
addikt
válasz
x50benelli #33694 üzenetére
Rendben, köszönöm.
-
-
belaazallat
addikt
Én ha akarnám se tudnám forszírozni az autón a gumi határait. Nem pályázok, többnyire város rövid távok, 2 havonta egy hosszabb út(350 oda vissza) főúton. 120-nál már hangosodik a motor, 1.6 benya nem sport autó, két gyerek+csomagok. Kellene egy télre jobb gumi, mert idén januárban 2 szer sikerült teljes kontrollt elvesztenem az autó felett, olyan szituációkban, amikben eddig nem, egyik felni csúnyán padkázva is lett.
-
Lefty
addikt
Még egy kérdés, van értelme H feletti indexű gumit venni? Még ha 210km is névleges és csak 180-ig jó teszem azt, van, aki ennyivel megy? H91 VP3 gumit rendeltem, gondolom nem gond.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
belaazallat #33690 üzenetére
Pont ez az, hogy havat kb soha nem lát az autóm, szárazon a Conti fékútja meg nem olyan baba...Na most én 95%-ban szárazon megyek. Ezért inkább a nyárias minta/keverék irányt tartanám. Viszont attól tartok az A005 meg már túl nyárias... Jó lenne egy tesztet látni ahol a Coni/CC+/A005 egyszerre szerepel.
Elvileg a CC+ javult a havas tulajdonságait tekintve de a Conti még így is sokkal jobb nála hóban. Ha globálisan nézem ez a Conti az arany középút téli-nyári balanszban.
-
belaazallat
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
belaazallat #33687 üzenetére
Kíváncsi leszek a CC-hez képest milyenek értékeled majd. Én jelenleg a CC+ és az A005 között vívódom...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
belaazallat #33680 üzenetére
Itt vettem, nem feltétlenül olcsóbb de sokszor vannak jó akcióik: [link]
És van magyar ügyfélszoli, tehát rendeléskor vagy ha bármi van nem kell idegen nyelven kommunikálni.
mod:
baker_: Szerintem nem, ha nem kell a magasabb terhelési index akkor felesleges pénzkidobás. Elvileg jobban ellenáll a fizikai behatásoknak a masszívabb karkasz miatt de ehhez nagyobb guminyomást is kell társítani ami viszont azt jelenti, hogy nem lesz optimális a futófelület és az út kapcsolata (túlfújt lesz a gumi) egy olyan autón amihez nem kell XL-es gumi.
[ Szerkesztve ]
-
Lefty
addikt
Amúgy sokat számít, hogy a gumi XL vagy nem? Megéri a felárat?
-
Rick4
félisten
Ez a csehországból rendelés is olyan, aminél engem frusztrál a könnyen érvényesíthető gari hiánya. Értem, hogy nem kell ezzel igazából számolni, de mi van, ha mégis?
Mondjuk az elmúlt 15 évben ahogy visszagondolok, szerintem semmimet se kellett gariztatni, pedig vettem pár dolgot, de mindig az nyugtatott meg, hogy ha gond van, ott a gari, és amellett, hogy többe került, nem éreztem a szopóág oldalát.
Lehet ezt kezeltetni? -
Rick4
félisten
Köszi srácok, szerintem ezek teszt körülmények között, pontos műszerekkel mérhető értékek, vakteszten az átlag sofőr ( aminek én is tartom magam, illetve nem is képességek, hanem felhasználás oldalról vagyok átlagos) szóval itt nem fog ez a diffi előjönni.
De jó tudni, hogy jobb a gumim, mint a múlt évi. Csak halkan jegyzem meg, ami itthon 42 ezres/ db, az a szegény németeknek csak 98-100 eur, ugyan ennyiért én nem kezdek bele a kintről vásárlásba, pedig van, aki minden héten jön megy, el tudná hozni, csak egy érdekes dolog, hogy mégis hogy működik....
-
Lefty
addikt
válasz
molnarpeter #33668 üzenetére
Ez van gyarilag rajta, gyari felnin. Ezert gondoltam ugyanilyen meretet venni.
-
molnarpeter
nagyúr
Csak hogy klasszikust idézzek: furcsa szögben állt
Volt pár oldalfal hibánk (kiszúrt kerék, parkolva sérült külső réteg), de egyikről sem leltem képet. Egyszer bicska nyomát vulkanizálták meg, hát a levegőt nem engedte ki, de lett egy kis pukli, azok ki lettek dobva. Máskor padka kapta le a szövetről a gumit oldalt, de épp csak annyira, hogy lifegjen egy pici darab - strukturálisan ép maradt a gumi, most dobtuk le (s jött a VP3).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
forceberg #33656 üzenetére
Feltenni, figyelni
Ezek alapján nincs gond, de egy darabig nézegetni érdemes szerintem, nehogy később nőjön ki a púpja
Úgy tűnik, csak kívül dörzsölődött meg, ha biztosra akarsz menni, esetleg gumisnál meg lehetne nézni a belső oldalt (és akkor már centrírt is ellenőrizni).
-
rbalint88
addikt
Hat ha azt az elvet vallod, hogy a fek csak a buziknak valo, a kanyart opdja meg a futomu es a gumi
es ettol meg mosolyogsz is. Es szereted ezt a tevekenyseget ismetelgetni is. Lehet, hogy a pc6 meg nincs a meretedben, pedig sokat javult a pc5-hoz kepest.
Igen, ez a gumi, amire gondoltam. -
rbalint88
addikt
válasz
Saccco #33662 üzenetére
jól abszolút, én most másodjára vettem ilyet. az a4 cabrio egy nehéz tepsi, nem kanyarvadászatra van kitalálva, meg a 235/45R17 már elég alacsony oldalfalú ahhoz, hogy ne mászkáljon rajta az autó.
a sportfutóműves alfa 156-hoz 205/55R16-ban kevés volt, ott ellöttyent az oldalfala és volt emiatt egy késés bekormányzáskor. de ezt leszámítva azon is nagyon elégedett voltam vele, csak azért cseréltem le, mert 1:' el tudtam cserélni egy garnitúra bridgestone re002-re, ami egy nagyon-nagyon jó gumi volt, ha lehetne még kapni friss dotost, az audira is azt vettem volna. -
Lefty
addikt
Sziasztok,
mk3 focus gyari gumijat szeretnem cserelni - 215/55/R16 97W XL contipremium contact2 - gyari alufelnin van. Mit tudnatok ajanlani? Koszi!
-
olasz61
tag
válasz
Pufika 1961 #33657 üzenetére
Viszonyítani nem nagyon tudok mert az autót január végén vettem téli gumival:195/65 R15T Semperit Speed Grip2-nél nem hangosabb szerintem halk gumi a Nexen.
-
válasz
molnarpeter #33649 üzenetére
Nekem egy ilyen lett:
el lehetne még használni? A felni nem nyomódott meg, csak kicsit guminyomos lett.
Nincs most kocsin, de nem ereszt, nem puklis stb..[ Szerkesztve ]
-
olasz61
tag
válasz
Pufika 1961 #33654 üzenetére
Április elején vettem azóta bármilyen idő volt nem volt gondom vele.
205/55/R16 -
Pufika 1961
újonc
Sziasztok!
Nexen négyévszakosról tapasztalat ebben a nagy melegben hogy viselkedik,
Döntés elött állok, köszönöm a válaszokat -
Rick4
félisten
válasz
molnarpeter #33649 üzenetére
-
Rick4
félisten
válasz
molnarpeter #33651 üzenetére
Nem, az még a régi volt, mit 2007-2013 között csinálta. Sima tekercsrugós, a legjobb.
-
Köszi szépen srácok! A héten elgurulok majd a gumis felé, de akkor nem aggódom túl a dolgot.
-
Rick4
félisten
Injekciós tű az vékony lesz ehhez szerintem, vagy akkor a paszta túl híg, vagy odakened, és ami alámegy, az aláment, vagy hagyjad. Gumis ismerősnek volt olyan gumi fent, ami az oldalánál 1 centire szét volt nyílva, nem mertem volna vele menni 100m-t se, ő azt mondta, nincs annak semmi baja, eljárták még 2 hónapot a nyáron ezzel. Szóval ha a belső szerkezeti rész nem károsodott, csak a külső gumi borítás, nem lesz ezzel semmi.
-
Rick4
félisten
Nem látszik, hogy s zéthajtható-e az a sérült gumi, de ha igen, akkor: Fogsz egy kis fekete motortömítő pasztát, széthajtod a sérült részt, alányomod a trutyit, visszahajtod a gumit, és elsimítod, ami kijött, azt letörlöd, hagyd fél napig szépen megkötni, és ennyi. Ha nem látszik alatta a szövet, akkor meg ne is foglalkozz vele.
-
Rick4
félisten
válasz
HussarF #33638 üzenetére
Ez úgy melós, hogy ketten az asszonnyal beleülünk, és az épp aktuális héten érkezett amerikai autó alkatrészeket elviszem A-ból B-be. Tegnap is reggel 7 után indultunk, Szegedről Szolnok- Szerencs, Budapest, Érd, Gyál,Monor Szeged, ez volt kb 800 km, este 10 után értünk haza. Se egy furgon, se más jellegű autó nem kényelmes ennyi időre, ilyen távon, úgyhogy marad ez.
A leülés szerintem itt nem esélyes. Nem a tömeg a problémás, nem terhelem agyon, sokszor inkább a térfogat, párszor határon voltunk, de eddig még minden befért, biztos ami biztos, mint fejlődő vállalkozást birtokló, már nézegetem az újabb Mercedes V osztályokat, ha eljutunk oda, hogy ez kevés lesz ( tegnap még nem volt az, pedig benne volt a 4 saját felnije gumistól, Ford Mustang 19-es gyári felnije, oldalüvegek, vízhűtők, Ford Explorer kipufogódob, meg egy csomó más, de rácsukódott a csomagtér ajtó, jövő héten se lesz, pedig jön 3 db szélvédő is) akkor bezony csere, abból egy 8-9 személyes biztos nyújtja ugyanezt a komfortot, de pakolni többet lehet bele.Családilag, egyéb módon nincs kihasználva, szüleimet szoktam elvinni jellemzően városon belül, esetleg 100km-re rokonokhoz, meg mi évente 2x elmegyünk valahova, Asszony eljár 80km-re a szüleihez évente 8-10 alkalommal, este jön haza, jó a kanyarkövetős bixenon, meg a sok más cucc, ami benne van. Van több autó, városban, télen főleg benzinest használok, az is kombi, a postáig elviszi a sok cuccot, aztán áll vissza a ház elé.
Szóval nem hiszem, hogy lesz-e valaha annyira megterhelve, szerintem nem, Nem is fog egyelőre kiderülni, beleérne-e. Láttam már párszor megülve, nem olyan LAdásan- Asrásan ül meg a hátulja.
-
Még múlt héten történt.
Hétfőre vettem ki szabit hogy elrendezzek pár dolgot. Városba lehúzott ablakkal hallom hogy valami kattog a keréknél, valami kő lehet. Megállok, körbejárom kiszedtem pár kavicsot és látom hogy a bal hátsóba beleállt egy ilyen U szög. Ha szerencsém van nem mély, kihúzom...Ssssssssszzzzzz...na akkor lazán visszadugtam.
Jó akkor pótkerék, emelő....basszus kiraktam az emelőt havernál. Oké irány haver szöggel a kerékben szerencsére nem messze, ott kicseréltük (pót az téli, kisebb átmérőben és forgásirányos persze ellentétesen nyikorgott rendesen)
Irány a gumis. Azt mondták szerencsém volt, nem ért kritikus részt, meg lehetett javítani 3eFt-ért, felrakták és mindenki happy.[ Szerkesztve ]
-
Találtam egy ilyet a jobb hátsó gumin. Az autó 1 hónapja van nálam, nem emlékszem, hogy nagyobb kátyúba mentem volna, a felni hibátlan, és nem tudom, hogy ez a sérülés meg volt-e már a vásárláskor, vagy valami új, eddig nem vettem észre. Dudor, szálszakadás, nyomásvesztés nincs, és max ennyire tudom széthúzni a vágást, alapból alig látszik, hogy van ott valami.
A gumi a szezon végén kukázva lesz, a kérdés, hogy addig ezzel el lehet-e lenni általánosságban. A hét második felében elgurulok majd egy gumishoz is vele persze, hogy ő mit mond, vagy mit tud vele kezdeni. -
Ez, ha leérne a kerékig, akkor a sárvédőív belseje már a gumit enné. Persze, ha megpakolva sem ér oda, akkor nem gond. De azért 7 személy + cuccok + vonóhorgon függesztett biciklitartó 3 biciklivel kombót ne próbáld ki
Enyém is hasonló, csak az én kocsim nem munkaeszköz, ahogy te fogalmaztál erről, hanem félig hobbi. Játul nem is ül szinte soha senki. Így belefér. -
Rick4
félisten
Na ma lefotóztam, valóban határon van, de ha ez a németeknek jó, akkor ide is jó kell legyen. Hátul is benyúltam a sárvédőív mögé, nem fog hozzáérni. Amúgy nagyon leterhelni se tudom, volt már benne 7 ember, nem ült annyira, hogy brutál lent lett volna. Na de majd látjuk.
Tudom, nem elég egzakt a "szemléltető eszköz", de ez volt kéznél.
[ Szerkesztve ]
-
konci79
őstag
Sziasztok! Valaki meg tudja mondani hogy a Nexen sima,hd,hd+ között mi a különbség? Sebesség index vagy terhelhetőség,vagy technológia?
-
Pufika 1961
újonc
Sziasztok!
Szerettem volna venni 4db CC+ gumit 195/60R15 méretben de jelenleg csak három db elérhető az ismert és megbízható oldalakon, ha valaki tud olyan helyet ahol van 26000Ft környékén és készleten is van kérem jelezze,én nem találtam a neten.
Még gondolkozok a Nexenen is ebből van készleten igen jó áron de kicsit félek tőle mert nincs hosszútávú tapasztalat egyik teszt kihozza gyöztesnek, másik max közepesnek mondja. Most a napokban elég meleg van ha valakinek van tapasztalata,hogy mennyire lett nyúlós?
köszönöm szépen -
Rick4
félisten
válasz
HussarF #33632 üzenetére
Szerintem csak oldalról látszik olyannak, nem érne bele.
A gyári felni méretei: 7"X 17" ET 50
Amit látsz, az egy Brock B25-757 felniszett, a méretei: 7.5"X 17" ET45
ET kalkulátor szerint a gyárihoz képest 1mm beljebb, és 11mm-rel kijjebb
Egyszóval tökéletes, oldalról nézve is az.Eléggé utánajárok annak amire pénzt áldozok, mókolós, mozgókúpos csavaros, majdnem jó, csak egy kicsit alakítani kell típusú dolgok nem érdekelnek.
A beleütött- beleöntött német közlekedésfelügyeleti engedély száma (KBA 47844) szerint pont az én autómra való, (meg másikra is, de az most nem érdekes) és a gyárival egyező 205/55-től 235/45-ös gumiig bármelyik méret feltehető. Ez a beöntött KBA szám olyan, mint itthon bármi autóalkatrészre egy közlekedésfelügyeleti engedély, hivatalos papír, amivel mást nem lehet, mint elfogadni.
Az én autómhoz anno lehetett 18-as felnit is rendelni gyárilag, szerencsére az első tulaj se akart olyat, de lett volna most 20"-os ajánlatom is ár, kb ennek a felni- gumi szettnek a feléért, állva még csak. csak, de én közlekedni is akartam vele, ráadásul az már 8.5" széles volt, szóval az tényleg nem fért volna bele.
Majd holnap csinálok képet, nem vág ott bele semmi semmibe. -
Rick4
félisten
Volt made in china hankookom, az autó hátsó része úgy úszott vele kis kormánymozgatásra, mint valami motoros csónak, a gumik olyan szinusz hullámot rajzoltak, ahogy kell
Az 5 db 1 éves, 7.5mm-es gumit adtam 50-ért, csak vigyék... 2 szerelő nézte végig, nem találtak semmit, végül gumicsere után azonnal elmúlt a dolog, szóval tuti a gumi volt.
Közben ma felkerültem a Contik, jött mellé a kátyúgari is, nagyon jó választás volt a gumi, kár lett volna mással próbálkoznom. A komfort elsőrangú, sokkal jobb, mint vártam, Csévharaszt és Nyáregyháza között van egy kritikus szakasz, ahol pl a múltkor egy 4500 km-t futott, gyárilag eléggé ballonos gumis Renault Kadjar nálam csúnyán leszerelpelt, na ott ez majdnem mint a repülő szőnyeg.
(205/55R17 a gyári, 225/50R17 lett feltéve, mindkettő 657mm átmérő, tökéletes váltóméret) hang semmi, és tapad, mint az állat.
Remélem fog még kopni belőle, "alig" gyorsul a kocsi.
A kocsi se tiszta (melós kocsi) és a gumikban is benne volt már 300 km, ma mentem is 810 km-t -
GasBang
csendes tag
Üdv
170 lovas elsőkerekes autóra szeretnék nyári gumit. Két fajtát néztem ki:
1. Nokian zLine
2. Hankook Ventus Prime 3Kettő közül melyiket ajánljátok? Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Használat: november és március között, szezonon kívül egymásra pakolva, gumiápolóval lefújva pihentek.Közvetlen napsugárzás nem is érte őket.
[Így]
Kollégáim céges kocsiján is ez a típus van fenn, azok made in China az enyém made in hungary volt.A kínainak nem keményedett meg a futófelülete pedig egy évvel korábban lett felszerelve.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
-
Rick4
félisten
Nem szoktam olyan helyen gyorsan menni, ahol az útviszonyok nem adottak, plusz szerencsére már tartok ott, hogy az a másfél óra is belefér, várjanak mások rám.
Nem seales lett, mert az csak a régi premiumcontact 2-n van (gondolom ezzel adják el a régi formát, talkán még a keverék is a régi, mi másért ne lehetne ilyet akármelyik gumira rendelni) úgyhogy premiumcontact 6 lett, 94V is elég lett volna, de inkább a 98Y lett, az amúgy is erősített, Xl-es gumi, tehát padkát, útegyenetlenséget, ezt azt jobban fogja bírni, szögre ott a trutymó a kocsiban, minden másra a kötelezőhöz járó allianz assistance, és persze a 4 gumi vásárlása mellé jár a kátyúgari, vagyis ha a vásárlástól számítva 1 éven belül még van 5.5mm profil (csúnya lenne, ha nem lenne) kilyukasztom, kivágom, elfékezem (abs-sel nem egyszerű), akkor kapok egy zsírúj gumit. Még ha másikat is kell vennem mellé, akkor is egy jó ajánlat, ezért is maradt ez.
Néztem még a defekttűrő gumikat, nem lenne rossz, de arra azt írták, csúnyán felül, baj lesz annál az autónál, ahol gyárilag nem ehhez a féle gumihoz van tervezve a futómű.
Na majd csütörtökön kiderül, milyenek. Köszi a tanácsokat.
-
gabor9991
őstag
Megérkezett a [kleber krisalp hp3] a [gumidot.hu] -tól [dot 1419]
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Ha sietnél időre, vagy az éjszaka közepén kapsz defektet távol az úti célodtól akkor nem annyira fog vigasztalni, hogy 1,5 óra múlva majd odaér a "sárgaanygal".
Persze a seal sem csodafegyver, ha egy kátyú kivágja a kerék oldalát akkor se a seal, se a csoda gyári hab nem ment meg.Szóval vannak érvek/ellenérvek lehet mérlegelni.
-
Qru
MODERÁTOR
A gyari defektjavito spry csak ideiglenes megoldas, a SEAL viszont permanens megoldas a futofeluleten keletkezo aprobb lyukak ellen.
A defektjavito spry ellen szol, hogy sok gumis nem is vallalja a kezeles utani gumijavitast (idoigenyes kipucolni a trutyit belole).[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Pont ez az, hogy ezek sehol sincsenek összehasonlítgatva. Sose kanyarodtam úgy, hogy csikorgott volna bármelyik autón is a gumi, én egyterűs vagyok, ezekben másképp is ül az ember, a Picasso, nem is billegős, meg elég erős is, de annyira nem kívánja a kanyart, a fotel kényelmes, de annyira nem fog, szóval ez annyira nem szempont.
Amúgy a contiseal cucc mennyiben különbözhet attól a trutyitól, ami a kocsiban a kis kompresszor mellett van bekészítve? Van értelme seal.es guminak, ha a trutyi ott van amúgyis? És ha veszek 4 db nem seal-es gumit, majd belefújom előre trutyit, majd jól megnyomom a pályán, hogy terüljön szét a cucc?
Attól félek, ilyen kérdésekre nem lesz válasz.Na de mindig azok a nüansznyi apróságok döntenek, amiről vétel előtt fogalma sincs az embernek, ezeket a gumikat meg nem egymáshoz, hanem az összes többi gyártó gumijaihoz hasonlíthatják a tesztekben...
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Sziasztok!
Eljött ez az idő is, mikor én kérek segítséget gumi témában, jövő héten veszek 4 új gumit, és már 1 napja olvasgatom, hogy mi is kellene nekem.
Több autóm van, gumiból van itthon kb 15 szett, de az egyik legfiatalabba autómra ( 20114-es C4 grand Picasso) most érkezik 4 db 17-es felni, eddig is tervben volt, de nem találtam nekem tetsző felniszettet, most mivel ez megtörténik, végre különválasztom az évszaknak megfelelően a dolgokat, gyári felnin lesz téli gumi, és ezzel a szettel összerakatom az új nyáriakat.Van hozzá nyári szettem, 2017-es Nexen N'blue HD+ 205/55R17-es méretben, elkopva sincs, mert 6.5mm körül vannak, de inkább eladom ezeket, és vennék újakat. Itt indul a probléma, ugyanis a 205/55 R17 helyett 225/50R17-est tennék fel, ebből van 98Y-os, XL-es, de néztem runflat abroncsokat, de azt nem javasolják a komfort miatt sem, úgyhogy eddig köztes megoldásként Conti contiseal-es gumi maradt a porondon, mivel már van continental contiseal-es szettem másik autón, és elégedett is voltam vele, ebben is gondolkodom, de nem tudom mi a diffi ezen a vonalon a seal-es Premiumcontact2, (pont ilyenem van, csak 2016-os DOT, meg ugye 16-os méret egy másik autóra) az új, nem seal-es premiumcontact 6, a nem seal-es sportcontact5, és a nem seal-es ecocontact5 között. Az első kör úgyis az lesz, hogy ezekből kellene választanom, de nincs infó, hogy miben térnek el. Nem használom minden nap ezt az autót, de van, mikor mennem kell Szegedről Pestre, onnan Nyíregyházára, végig pálya, akár a közigbírság határa alatt (154km/h), nagyon ritkán van, hogy a végsebességet próbálgatom (200+) és van, hogy Debrecenből hazafelé a 47-esen zötykölődök 100-zal. Nincs nagy terhelés, nincs futózás, és inkább a komfortos rugózásra vágyom, mint a kanyarvadászatra 2G-s oldalgyorsulással. Évi 30 ezer kerül az autóba, szóval 2 évnél többet nem hiszem, hogy elmegy majd, a tartósság- és tapadás közt egyenes arány lenne jó, zaj nem kellene, a fogyi meg amúgyis 4.8 ha nem sietek, 7 ha nagyon sietek, szóval tökmindegy.
Nézegettem Linglong- Infinity- Haida kategóriát csak kíváncsiságképp, azok megállnak 60-80 között, a Laufenn-Firestone- Barum annyival mér nem olcsóbb, hogy szóba jöhetne, a Conti, ami nálam bevált, megáll 160-170 között, az a +100K a legolcsóbbhoz, és +50K a közepesekhez képest nevetséges tétel akkor, amikor elém ugrik egy szarvas, rám húzzák a kormányt, elém fordulnak, és 1M-rel rövidebb kellett volna legyen a fékút. Szóval inkább a biztonságra törekszem, legyen a jobb, na de jól döntök, vagy van más ötlet? Nem 20-50-100 ezren múlik a dolog, nem az ára alapján kell döntenem. Szóval Conti oldalról támadjatok első körben.
-
Gaben92
őstag
válasz
focvis #33599 üzenetére
+ HussarF
Jövő hétfőn lesz egy 160km-es köröm pályán/autóúton, pénteken meg egy 250km-es végig pályán, meglátjuk hogy alakul. Köszönöm mindkettőtöknek a választ. Neked is Qru a korábbi helpet!
sutszi: Előre félek, hogy ha én is hozzászokok mi lesz majd ha télen felmennek a szögesek.
[ Szerkesztve ]
-
MrSealRD
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Ingatlanos topic!
- Macska topik
- Riasztó topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Eredeti játékok OFF topik
- Képek és árak még be nem mutatott Motorolákhoz
- További aktív témák...
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest