-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
Elrontva?? Most komolyan, mi a nehezen megkülönböztethető? Még ha lenne 50+ féle jelzés 50+ féle hanggal akkor azt mondom oké, de így, hogy van vagy 5 féle...
Logikátlan? A DS-nek aszteroida mezőket, bolygókat kell "megtalálnia" az üres térben, nyilván könnyebb dolga van mint az SRV-n lévő "szonárnak" ami a felszínen dolgozik ahol számtalan terepakadály között kell közepes szikla méretű tárgyakat jeleznie. Teljesen logikusan van felépítve, minél részletesebb és nehezebben hozzáférhető információhoz (űrben keressük a bolygót vs bolygófelszínen a kavicsot) akarsz hozzáférni, annál több munkát kell belefektetni. Mégis mi értelme lenne az SRV-nek, ha az egész annyiból állna, hogy leteszed az űrhajóból a felszínre, nyomsz egy gombot ami megmutatja mi hol van a felszínen és egyenesen odamész, hogy belelőj egyet!?
Tegnap 3 órán át bóklásztam egy bolygón materiálokat keresve. Leraktam az SRV-t a felszínre, elküldtem a hajót és mentem a jelek után... találtam elhagyott űrhajót, otthagyott őrzött tárgyakat, számos materialt amire szükségem volt. Ha kellett visszahívtam a hajót, bepakoltam, elküldtem megint, közben nézelődtem, utat kerestem a kráterek között. Minden perce élmény volt ennek a cirka 3 órának... rühelleném ha ennél egyszerűbben menne mert rengeteg élménytől megfosztana.
Ez egy szimulátor, az élményhez hozzájárul a tanulási folyamat és az az öröm, hogy valamire magadtól jössz rá, illetve sikerül valami ami nem könnyű, nem vezet kikövezett út hozzá. Ennek az egésznek ez (lenne) a lényege, és nem az, hogy konkrétan mutasson mindent, hogy mi hol van és abból álljon a játék, hogy nyilakat meg jelzéseket kövessünk.
Nehezíteni kéne még rajta nem könnyíteni ilyen tucat hülyeségekkel mint a "mi hol van, merre menj". Erre ott vannak a divatos csőjátékok, csak bal klikk sűrűn az adott helyen és te vagy a hős... közben pedig szép színes nyilak jeleznek neked mindent.
Ne vedd magadra, nem megsérteni akartalak, csak megdöbbentett amiket írtál...
www.smart-bus.hu
-
duvi
nagyúr
Valóban macerás és nehézkes a használata. Feltételezem, hogy a szimulátor feeling megőrzése miatt lett ilyen. Az ingame tutorialok valóban nagyon szegényesek és nem követik a fejlesztéseket, de a training videókat folyamatosan adják ki. Itt van az SRV bányászathoz készült videó:
Wave Scanner - Elite Dangerous: Horizons Pilot Training
Valamint a training sorozatok:
Elite: Dangerous Pilot Training Tutorials
Elite Dangerous: Horizons Training Guides
Powerplay Training
Az engizett SRV szerintem nagyon jó ötlet![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot