Új hozzászólás Aktív témák

  • Vikusz77

    tag

    Sziasztok!

    Rendeltem egy powerbankot (Xiaomi 10400mAh ) kb 5 ezer forintért, hamisítványt küldött az eladó. Azóta ugyanerre a termékre van már mástól egy negatív értékelése "fake" indoklással. Írni akartam első körben neki, de véletlenül case lett belőle. Ebben írtam neki, hogy fizesse vissza a vételárat. Válasza, hogy kórházban van, 5 nap múlva tud foglalkozni a dologgal. Nekem ez "kissé" gyanús. Kérdés, hogy mit érdemes tenni ezután. A vásárlás május 26-án történt.
    A terméket semmiképpen nem akarom visszaküldeni, mert Ausztráliában élő unokaöcsémnek küldtem ajándékba és ezzel nem akarom terhelni őket. Most olvastam valahol, hogy hiba volt case-t nyitnom, mert ezzel vállaltam,hogy visszaküldöm a terméket (valóban ezt ikszeltem be /refund és visszaküldés/, mert a másik verzió az lett volna, hogy küldjön egy másikat.
    Szóval a kérdésem, hogy mit érdemes ezek után tennem. Szeretném visszakapni a pénzt, a hamisítvány visszaküldése nélkül.

    Előre is kösz,

    Viktor

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák