Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fardem
aktív tag
-
kaktuszok
csendes tag
Az mitől van, hogy egy eladó termékeit nem lehet kosárba rakni? Van egy eladó, akitől szeretnék venni egy rakás pár dolláros cuccot. ha mindegyiket külön utalgatom, elég átláthatatlan lesz és neki is sokba fog kerülni.
Mit csináljak ilyenkor? Mindent vegyek meg külön-külön és lesz egy vagy 10 rendelésem? -
cekkk
veterán
Sziasztok!
Rendeltem egy terméket ebay-en, de nem kaptam még semmi visszajelzést
Minden rendelés után kapok egy mailt , ha a eladó feladta a csomagot. Most nem kaptam ilyet.
Hol tudom megnézni, hogy vajon feladta vagy nem?
Mert ha 2 hét alatt nem sikerült neki akkor nyitok valami vitát.
Mielőtt megvettem írtam neki, hogy kapok-e nyomon követési számot akkor azt írta, hogy igen, most meg semmire nem válaszol -
Degeczi
nagyúr
-
havri1
félisten
Hali!
Segítsetek már pls.
Január végén vettem egy akksit, amit írtam is itt pár napja, beszart.
Írtam az eladónak május 1, meg május 12, semmi válasz..holott 1 év teljeskörű garancia van rá.
Szeretném módosítani a feedbacket. Hogyan?
Ezt találtam itt a keresőben, de nem igazán erre gondoltam. Adnám a negatívot, és megírnám, hogy baszik válaszolni..havri
-
anorche1
őstag
válasz anorche1 #43570 üzenetére
Ezt válaszolta:
"Thanks for sharing challenges with us and we are really sorry to understand that item still hasn't arrived.
In order to resolve the challenges you are facing, would you like to offer us a chance again and accept a replacement?
It would be much appreciated if you don't leave us any negative/neutral feedback since we have tried the best to assist you to resolve the challenges and neither of us wish such things happen.
We sincerely look forwards to hearing from you soon and sorry for any inconvenience caused.
Yours faithfully,
cherry- heavenstores"
Mi legyen a következő lépés?
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
#51779072
törölt tag
Na, elfogadták a tranzakció törlését, ezt írta az üzenet:
The case is now closed. Any Final Value Fee that you paid for this transaction will be credited back to your account.
akkor most miért "credited to your account"? nem refundolják a paypalomra? -
dmenyusd
csendes tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, van-e esetleg itt olyan, aki ebay-en árul dolgokat, mint business seller? Vagy ha sima eladóként is, de adózik utána, tehát legálisan csinálja. Ha van valaki ilyen, kérem írjon rám privát üzenetben, lenne pár kérdésem, jó lenne egy kis tapasztalatcsere. Köszönöm előre is! -
fardem
aktív tag
válasz #51779072 #43577 üzenetére
értem, akkor így kell: a resolution centerben rámész "I sold an item" oszlop és ott van "I want to cancel a transaction". rámész és megkeresed az eladott terméket. majd elindítod a törlést. a vevőnek el kell fogadni, hogy törlöd.
ha kész, akkor jóváírják a jutalékot.
-
#51779072
törölt tag
-
#51779072
törölt tag
üdv, ebayen eladóként akadt egy kis gondom. egy cuccra érkezett egy licit és meg is nyerte, és most napok múlva üzent nekem hogy mégsem akarja megvenni. hogy mondjam vissza a tranzakciót, hogy a final value fee-t visszakapjam? próbáltam ott olvasgatni de angol és sokmindent nem értettem, például hogy mi ez az ebay account balance, amiről ír a tájékoztató? milyen pénz az a pár dollár ami most az "account balance"-om?
-
lacy027
tag
Itt és a PayPal topikban is megkérdeztem, senki sem tud megoldást, bárhová bárhogy írok bármit, akkor is ott van. Legalább háromszor írtam a PayPal ugyfélszolgálatnak az ügyben, hónapok óta nem érkezett válasz. Az eBay rögtön válaszolt, forduljak a PayPal-hoz. Szóval eljutottam oda, hogy nem érdekel. Kicsit azért zavar, de nincs rá megoldás.
-
-
anorche1
őstag
Március 4-én rendelt csomagom még nem érkezett meg, és ma volt a várható szállítási idő utolsó napja. Ezt rendeltem, 2db -ot. Írjak az eladónak hogy nem érkezett meg, vagy egyből nyissak case -t? Eddig még soha nem volt olyan hogy ne érkezett volna meg.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
parkr
őstag
Mit lehet kezdeni azzal ha a paypal címem állandóan NotProvided-ot ír a megye helyére?
regisztrációkor nem adtam meg (mert minek), azóta beírtam azt hogy "HU" hogy ne a NotProvided legyen látható, de azóta sem akar megváltozni, pedig már több hónapja csináltam. -
somnia
őstag
válasz havri1 #43560 üzenetére
All of our items are covered with FULL ONE YEAR WARRANTY from the date of purchase.
Warranty covers for defective products only. Physical damage or misuse by customer is not exchangeable.
Buyers pay for the shipping cost to ship the products back for exchange or refund. We will be responsible for the shipping of replacement.
Shipping, handling and issuance costs are not refundable.
For all returned products, Please contact us for the returning address.[ Szerkesztve ]
-
zsiga007
csendes tag
Akkor úton van ? Ne írjak az eladónak semmit ?
iPhone 5 16GB White
-
bl4ze
veterán
válasz zsiga007 #43555 üzenetére
ez nagyon lassam mozog :
Destination Country - Hungary:Tracking Consuming:0 Millisecond, Cache Time:2014/05/12 13:43:08
2014-04-17 20:36, Item information : Küldemény felvéve / Item acceptedOrigin Country - China:Tracking Consuming:0 Millisecond, Cache Time:2014/05/12 13:43:08
2014-05-06 11:25, 南昌国际, 出口总包互封封发, 匈牙利, Dispatching, HU
2014-05-06 10:02, 南昌国际, 出口总包互封开拆, 匈牙利, Opening, HU
2014-04-18 10:22, 南昌国际, 出口总包互封封发, 匈牙利, Dispatching, HU
2014-04-18 07:22, 南昌国际, 出口总包互封开拆, 匈牙利, Opening, HU
2014-04-17 20:36, 南昌市函件局, 收寄局收寄, 匈牙利, Collection, HU18.04.2014 07:22 Nán昌 International Arrived at sorting center
18.04.2014 10:22 Nán昌 International Left sorting center
06.05.2014 10:02 Nán昌 International Arrived at sorting center
06.05.2014 11:25 Nán昌 International Left sorting center[ Szerkesztve ]
.:. bl4ze .:.
-
zsiga007
csendes tag
Valaki megtudná nekem nézni hogy ezzel a csomaggal mizujság van ?! ( Cipő lenne)
RC633047072CN
Már másodjára is azt jelzi hogy , In Customs house warehouse ... Ez mit takarna megfog még érkezni vagy igényeljem a pénzt vissza ? Előre is köszönöm a választ !
iPhone 5 16GB White
-
attiati
veterán
leutottem egy hasznalt borkabatot 0.99 fontert.
gondolom felejtos, hogy ezt valaha is megkapom. Mire hivatkozhat? siman azt mondja, hogy o feladta es refund lesz?
-
totyak
aktív tag
Ha egy tegnap még aktív hirdetés felett a következő felirat olvasható,
"This listing was ended by the seller because the item is no longer available."
akkor ez azt jelenti, hogy az eladó levette a hirdetést és nem azt, hogy megvette valaki a terméket, ugye?
Köszönöm
-
kekkec
aktív tag
válasz radi8tor #43539 üzenetére
Egy szál nylonba csomagolta a díszdobozt.
-
Minstrel
senior tag
Ha Mon. Apr. 14 - Thu. May. 8 volt a kézbesítési idő akkor már kérjem a refund-ot vagy illik még várni?
-
havri1
félisten
Hali!
Május 1-én írtam egy eladónak, mert rossz az akkumulátor, amit februárban vettem tőle.
Azóta nem válaszolt.
Other-ben írtam. Ilyenkor mi a teendő?
Tudok reklamálni valahol?havri
-
flegga92
senior tag
válasz tejtur #43542 üzenetére
Elméletileg erre van az RMA. Az a lényege, hogy ha visszaküldesz egy terméket jelen esetben mert hibás akkor az újonnan beérkezett árura nem kell mégegyszer kifizetni a vámot, áfát. Pontosan nem tudom, hogy működik szerencsére sose kellett még. Ez a te postaköltségedet nem fedezi ugyan de akár meg is egyezhettek, hogy vállalja át ezt a költséget is.
-
tejtur
újonc
válasz radi8tor #43541 üzenetére
Köszönöm az infókat
Kérlek ha vágod az angolt segíts lefordítani
Talán ezt írom majd:
-----------------
A termékért x összeget kifizettem és hibás.
Ha visszaküldöm ( ami újra plusz költség) kapok egy müködő példányt?
És kérem, hogy semmi további költségem ne legyen az érkező terméknél:
Vám,biztosítás újabb postaköltség.
Ez így megoldható?
Ha nem kérem jelezze.
--------------------------- -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tejtur #43540 üzenetére
Mindkét esetben a választ itt Resolution Centeren belül kell írnod. Ezt majd elolvassa az illetékes eBay-es.
Azt hogy kinek a javára döntenek ezt nem lehet megmondani. Én is fordultam már hozzájuk postán eltűnt cuccal, de végül nem kaptam vissza a pénzem, mert az eladó valahogyan meggyőzte őket.
⭐ Stella
-
tejtur
újonc
válasz radi8tor #43536 üzenetére
Akkor
összegzem
Van 1 vasam ami nem ér semmit ( kifizetve az összes költség, vám, biztosítás, ára)
Küldjem vissza ami megint postaköltség,...és lehet küld másikat.Mi van ha ezt nem fogadom el amit ajánl?
Eléggé patt helyzet
buyer protection ? - lehet nem a javamra döntenek akkor nem térítik meg az árat?
És a nem elfogadást hol kell jeleznem ebay-on belül?
Vagy csak válaszban is az eladónak?
[ Szerkesztve ]
-
attiati
veterán
Feliratkoztam hírlevélre, de azt veszem észre, hogy ebay.co.uk találatairól nem kapok értesítést.
Külön kell feliratkozni minden ebay aloldalon? Vagy be lehet állítani valahol globál hírlevelet?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tejtur #43535 üzenetére
Visszaküldésnél nem kell vámot fizetned, azt majd akkor kell, ha a cseredarab megérkezik.
Nem tudom pontosan hogy működik ez, de ha értékbiztosított és törékenyként volt feladva, akkor a panaszodat postán kell intézned és ők térítik meg a károdat.
Ezt talán valaki jobban tudja.⭐ Stella
-
tejtur
újonc
válasz radi8tor #43532 üzenetére
The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.
Seller's message:
"Hello, Buyer reported that item arrived defective, in non working condition. Item was bench tested before shipment, and item was confirmed working before mailing. Is possible item was damaged in shipping, and was mailed fully insured. No way to verify if item is indeed non-functioning, until item is received back. Buyer keeps requesting for me to mail a new item. Buyer needs to return item to be tested to see if item is defective. Item does have a 30 day factory warranty. Buyer can try to contact MinerEU.com which is an official reseller to see if they can assist with a factory warranty replacement. If buyer wishes a refund, they need to return item back to me for testing. If item was damaged during shipping, an insurance claim will need to be filed as item was insured. I can not mail out a replacement with out defective item returned, or an insurance claim filed. Thank You. Regards Scott"If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.
You can also view the details of this case in the Resolution Center.
-
tejtur
újonc
válasz radi8tor #43530 üzenetére
A helyzet az , hogy válaszolt az ebay-en nyitott vita nyitásra és kéri a termék visszaküldését, hogy megbizonyosodjon, hogy hibás. Elvileg azt írta ellenőrzi a terméket mielőtt postázza.
Biztosítva is volt meg Usa-ból van így vámot is fizettem.
Ha tudnál rám szánni némi időt ( skyp ) ? vagy valahogy megmutatnám a levelet is amit írt.
Köszi a gyors reagálást -
tejtur
újonc
Üdv
Segítséget szeretnék kérni egy ebay vételem során felmerült problémára.Egy készülék amit küldtek nem működik.
Megnyitottam a vita rendezést, de nem tudom hogyan tovább.
Sajnos gyenge az angolom és itt az eladó nagy előnyben van.Ha tud valaki segíteni írjatok, vagy ha rossz helyen keresgélek akkor bocsi esetleg 1 link?...
Előre is köszönöm.
-
anorche1
őstag
Ebay -en hogy keressek rá a műanyag pohárra? Mert glass illetve plastic glass szavakkal nem találok megfelelőt. Egyébként fél literes kellene.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
hidroponi
aktív tag
válasz DonThomasino #43524 üzenetére
igen. fogod a legdragabbat es azon hirdeted meg. nincs Mo-on olyan hogy egyforma arert fognak szallitani neked Ausztriaba es Kinaba.
-
hidroponi
aktív tag
válasz DonThomasino #43520 üzenetére
http://posta.hu/static/internet/download/2014_tarifatabla_HU_2014_01.pdf
-
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok!
Érdeklődöm, hogy a Kanadából érkező / 150 C$ vételár, 10 C$ postaköltség / számítástechnikai alkatrész is vám. ill áfa köteles?
Aki esetleg már rendelt ilyen termékeket minden esetben "kiszámlázták" a fenti tételeket, vagy van olyan, hogy "átcsúszhat"?[ Szerkesztve ]
-
fardem
aktív tag
válasz DonThomasino #43517 üzenetére
úgy lesz látható hogy beállítod s shipping-nél a worldwide-t.
akkor ha rákeresnek, láthatja mindenki.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DonThomasino #43517 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű. Nem minden fajta termék jelenhet meg minden oldalon, valamint az ilyen megjelenéseknek extra díja van. 0.15$ talán. De lehet rosszul emlékszem.
A termék feltöltésnél láthatod meddig érvényes az aukció, ez is állítható.
⭐ Stella
-
DonThomasino
veterán
válasz radi8tor #43516 üzenetére
Remek szerintem megpróbálom.
Viszont az érvényességi időről továbbra nem találtam semmit.
Meg az érdekelne, hogy ha .com ra felrakom akkor az mindenhol látható?
(értelem szerűen a legtöbb helyen szeretném hogy megjelenjen)[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DonThomasino #43501 üzenetére
Ha nem adod el, akkor semmi fizetni valód nincs (kivéve, ha kértél speciális szolgáltatásokat - hirdetés kiemelés, nagyobb kép a listában, stb)
⭐ Stella
-
Corsair90
tag
Sziasztok.
Kérdésem az volna, hogy ha leütöm ezt a terméket 86$-ért, mennyi idő míg ideér amcsiból, valamint mekkora költségekkel kell számolnom?
Előre is köszönöm, megtisztelő válaszotokat. -
fardem
aktív tag
válasz totyak #43509 üzenetére
értem. nincs olyan hogy preferált vevő meg zárt aukció az ebay-en. ez a vaterán van.
ha nem megy el egyben, akkor az eladó szíve-joga, hogy megbontja-e vagy sem. ha meg is bontja, akkor azé az első vevőé, aki leüti legelőször illetve a licitet megnyeri. nem lesz olyan hogy téged vár.
ha meg netalán elmegy, akkor meg fújhatod.
[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
-
totyak
aktív tag
Üdv!
Ebay-en van zárt aukció, ahova csak meghívott felhasználók mehetnek be vásárolni? Vagy tud az eladó prioritást, elsőbbséget adni egy vásárlónak?
Érdeklődtem egy eladónál egy kollekciója iránt, de engem csak bizonyos darabok érdekelnek belőle. Az eladó azt írta, ha nem viszik el egyben, akkor meghirdeti külön a dolgait. ezt írta: "Anyway, I will remember this item interests you and, so, I will list it in priority"
Lehet totál félreértem, de én úgy értelmezem, hogy nekem adna vásárlási előnyt.
Köszönöm
-
thomasa
senior tag
válasz DonThomasino #43503 üzenetére
Csak azért, hogy van-e létjogosultsága, mivel kínából minden olcsóbb, de így van esély vevőt találni.
-
fardem
aktív tag
válasz DonThomasino #43503 üzenetére
ha értékbiztosított, akkor nem hiszem hogy elveszik. sajnos a nagy postaköltség eltántorító tényező.
viszont ha nem megy el, akkor nem kell fizetned semmit.
-
thomasa
senior tag
válasz DonThomasino #43501 üzenetére
Azt megkérdezhetjük, hogy mit árulnál?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Opel topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mikrotik routerek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Steam topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest