Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    Közben megokosodtam a vámon ragadt küldeményemmel kapcsolatban.
    Többszöri (10) próbálkozás után tudtam a posta ügyfszolgálattal beszélni.
    1 hete várnak arra, hogy küldjek számlát a vámoláshoz, ami persze csak ÁFA bekérés lesz az értékhatár miatt és nem vám.
    A poén az, hogy sem telefon, sem e-mail, sem levél nem jött hogy ilyet várnak. :W
    Szuper egyszerű ügyintézés, ha kell valakinek a küldemény az úgyis a saját költségére (10* 1,5 -2 perc 40-es hívószám) jelentkezni fog, elmondjuk, hogy az ügymenet gyorsítás érdekében (már 1 hét eltelt) küldjem el a számlát, fizetési igazolást, szintén saját költségemre valamilyen módon. Tőlük semmi sem jön, ami pénzbe kerül.
    Így lehet gazdaságosan működtetni a céget. :C Kár, hogy az ÁSZF-ük nem ezt írja.
    A futár cégeknél is ilyen lassú a vám-áfa ügyintézés?

Új hozzászólás Aktív témák