Keresés

Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz csiba00 #194 üzenetére

    Számhordozási igényt az új szolgáltatónál kell bejelenteni, amikor az új előfizetői szerződést megkötjük. Az újonnan választott szolgáltató egy meghatalmazás alapján eljár az előző szolgáltatónál a régi szerződés felbontása és a számhordozás ügyében, amelyre 2 munkanap áll rendelkezésére. Természetesen az előfizető későbbi időpontra is kérheti a hordozást.

    A számhordozás késleltetése és indokolatlan elutasítása esetén az előfizetőt kötbér illeti meg. Az átvevő szolgáltató mulasztásonként és számhordozási megállapodásonként 5 000 forint kötbért fizet az előfizetőnek, ha
    - a munkanapon 16 óráig benyújtott számhordozási igényt az adott napon, illetve a 16 óra után benyújtott igényt a következő munkanapon nem továbbítja az átadó szolgáltatónak,
    - a számhordozást legkésőbb a számhordozás napját megelőző nap 12 óráig nem jelenti be a számhordozási Központi Referencia Adatbázisba, amennyiben az átadó szolgáltató az igényt nem utasította el.

    Az átadó szolgáltató mulasztásonként és számhordozási megállapodásonként 5 000 forint kötbért fizet az előfizetőnek, ha
    - az igényt indoklás nélkül, az előfizető megfelelő azonosítása ellenére, nem 30 napnál régebbi számlatartozás vagy indokolatlan egyeztetés kérés miatt utasítja el,
    - a számhordozási igény elfogadását követően a számhordozást a Központi Referencia Adatbázisban utasítja el.

Aktív témák