Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz Aryes #140537 üzenetére

    Az a gond hogy aki nem nem jó sofőr vagy nem gyakorlott az hajlamos magát túl vállalni
    Mondjuk megszokott tempóba veszi azt a kanyart amit most hó miatt csúszósabb, vagy lassításnál fékezésnél nem kalkulálja be hogy csúszik
    Na és ekkor jöhet elő a gumikban lévő tartalék, egy négy évszakossal lehet hogy már sok lenne az adott kanyar vagy és fél méter hiányzott volna hogy megálljon

    És ez kocsinként is más és más, egy kopottabb futómű is elég hogy hamarabb jöjjön el a határ

    Tehát mindig az adott autónak sofőrnek a tudásához kell méretezni mindent, ezért is nem szeretem az itteni gumis fórumot
    Mert jön valaki hogy kellene neki téli gumi vissza kérdeznek hogy mennyit megy évente a kocsi, bemondja hogy 11e Km jön az instant válasz hogy oda elég a négy évszakos ne légy barom két szettet fenntartani(nem ép ezekkel a szavakkal de ezzel a lényeggel)
    Persze simán lehet hogy abból a 11e Km- ből 900-at egy gyenge sofőr hajtja és pont kifogja és nem jön be neki egy kanyar a négyévszakkossal a télivel meg talán ment volna(nagyobb eséllyel), és akkor lehet kocsit javítani vagy cserélni

    Tehát nagyon sok tényezős ez

    Én is következőleg ha elkopik vagy a nyárim vagy a téli négy évszakost fogok venni, de....

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Új hozzászólás Aktív témák