Hirdetés
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Mikrotik routerek
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Pár hasznos infó érhető el az összefoglalót megnyitvaˇ
****CS:GO OFF TOPIC****
[PH!] Steam Group | Facebook
Ha szeretnél jönni 10-es mixre,discordon jelezd
|PH CSGO Discord | Discord beállítási útmutató |
Láda Drop útmutató| Major infó
Új hozzászólás Aktív témák
-
gtamate2
veterán
Sziasztok!
Ma este folytatódik az elődöntő, ezúttal az eXp (Veteránok) fognak megmérkőzni a Kakaó Kings ellen.
A mérkőzés este 9-kor veszi kezdetét.eXp: Twiniee, Jet Pack,Anfy, Clayton, B3A$T
Kakaó Kings: gentle, Zomb1e, Vismajor, Phil MyCock, XeroBracket:
A PH Nightcup szabályai
Twitch közvetítés
DiscordTartsatok velünk!
*Sn0w
-
skL86
tag
-
I Am^^
tag
Hidd el, a sors ver. Nem írtam soha, hogy pro vagyok. Viszont úgy érzem több vagyok kalánál/babérkalánál....Tegnap egyébként lerakott duplakalából babérba....kezdődik a cirkusz elölről Bár igazából nem nagyon tud már érdekelni a rang. Hol is tudom megnézni mennyi a K/D-m?
gmx9: nem, azon, hogy fogyatékosokat raknak be hozzám.
Kodiak oldala szerint 1.1 a K/D arányom.
[ Szerkesztve ]
|Számomra mindegy, hogy mit mondasz a hátam mögött. Hátul vagy és hátul is maradsz.
-
gmx9
aktív tag
2017-ben is még mindig a rangon megy a sírás?
- Az, hogy maga átölel, nekem nem ad okot semmiféle izgalomra. - Sajnálom szivi, többre jelenleg nincs idő!
-
skL86
tag
válasz I Am^^ #64790 üzenetére
Csalódtam benned, azok után amiket írtál azt hittem mindig pro vagy, így nem jár a sportszelet.
Ha engem belőttél, az nem jelent semmit, mert én 10-ből 5ször vagyok szar, ez nyilván sokkal rosszabb arány mint a tiéd, engem muszáj belőnöd.
Nem egészen értem miért nem jó viszonyítási alap a ph mix, szerintem jó mérőszám az alapján megnézned, hogy a saját rankod környékén lévő phsokhoz képest milyen a k/d-d, viszont akkor mennyi a játékban a K/D-d?
Leginkább azt szeretném kideríteni, hogy valóban csak a sors ver, hogy nem jutsz ki a kala pokolból, vagy más van a palacsintában. -
I Am^^
tag
Ez négy kérdés. 1. Minimum sheriff.2. Nem 10 meccsből 1x becsúszik, hogy noob vagyok, alig lövök valakit. Legyen kettő. 3. Sokszor. Egyszer ellőttem Xerot , téged is. 4. Fogalmam sincs, de az ph mix.
Mit nyerek a kérdőív kitöltéséért?
[ Szerkesztve ]
|Számomra mindegy, hogy mit mondasz a hátam mögött. Hátul vagy és hátul is maradsz.
-
gtamate2
veterán
válasz oliwwer #64786 üzenetére
Az ebot oldaláról le lehet tölteni a demot mindegyikről.
Este felteszem a kuLi povot, nálunk pedig edgR vette.
Sajnos én nem vettem mert az 1060 szervízbe van, a 660-al meg néhol zavaróak az fps dropok az újabb pályákon és azt hittem hogy Infi biztos lesz Kodiak jóvoltából.*Sn0w
-
Mezcal
addikt
Rédzsi és a wh lehozta. Jön az 5. VAC tiltás hamarosan. Nálam emiatt a Waros srácok az igazi győztesek.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
gtamate2
veterán
Feltettem a tegnapi meccset Youtubera, aki lemaradt volna az itt megnézheti.
Estére megy fel kuLi povja is.
*Sn0w
-
b0rZ
aktív tag
Kellemes érzéssel tölti el kicsi szívem az a tény, hogy ilyen és ehhez hasonló kommentekkel volt teli a chat a közvetítés, a casterek hízelgéséről nem is beszélve. Igazán kedves tőletek, de NYUGI, enélkül IS adok gépparkot a következő NightCupra (remélem lesz!).
-
Cr00py
senior tag
Ha jól emlékszem, akkor 12-15 game kellett legutóbb. Rengeteget utazom, sokszor hosszabb időkre, így én is belefutottam már párszor, hogy unranked lettem. Nyilván az is közrejátszott, hogy a másik 4 ember sem volt mindig fix, illetve nem volt mindig global mindenki. Igazság szerint nem zavart, hisz sosem izgatott a skillgroup. Régen sem volt, és milyen jól el volt mindenki. Ez csak egy újabb ok volt a csalásra sokaknak. Manapság már nem járok fel mm-re, kivéve ha baráti társaság hív 5.-nek, bár ez elég ritka( hálistennek ) . Maradok az ESEA-nál.
-
gtamate2
veterán
gg
*Sn0w
-
skL86
tag
van link visszanézéshez? van, oké
[ Szerkesztve ]
-
kuLi_
tag
gg wp
Ez itt a reklám helye.
-
b0rZ
aktív tag
gg köszi mindenkinek
-
gtamate2
veterán
A mai este kezdetét veszi a PH Nightcup Final, azaz a döntő.
A War Room csapata játszani a 2 Bullets ellen, este 9-kor kezdünk!További információk a meccsről:
War Room: KODIAK,kuLi,Pepe,Ziti,Kisauto
2 Bullets: Ash, chucky, EdgR, Ragie,Sn0wBracket:
A PH Nightcup szabályai
Twitch közvetítésTartsatok velünk!
*Sn0w
-
Redneck
nagyúr
válasz gyurkikrisz #64767 üzenetére
Pont ezért kérdeztem, mert mostanában eltérő véleményeket láttam ezügyben. Threads 4 sem kell csak multivore On és kész?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
vzsryl
nagyúr
válasz kretenallat #64763 üzenetére
A NIP nem érkezik sehogyse a majorre, nem hogy esélyesként.
Remélem összekapják magukat a következő kvalira, mert félő, hogy el lesznek zavarva, és szerintem akkor f0rest be is fejezi, amit nagyon nem szeretnék.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kretenallat
senior tag
sose gondoltam volna, hogy ilyen egyszerű lenne szerezni egy esl 2014 kupát látszik, hogy más ország.
adise: mindenkinek más a definíciója a tierekre, van, akinek az már tier 2, aki nem érkezik absz. esélyesként egy majorre.
:: Ω :: Born Dead, Buried Alive :: Ω ::
-
gyurkikrisz
őstag
a nevemet nem látnád itt, ha nem említettél volna fel. ha képes lennél humorosan csinálni, akkor én is veled nevetnék, de az, hogy gyurkikrisz = retard, csak simán parasztság. most panaszkodhatsz, hogy beszólok, de ne várj mást, ha nagy arccal belémszállsz, a semmiért.
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
szebe
addikt
A sokat emlegetett kommunikáció...úgy látszik képtelenek tanulni az "elődök" hibáiból...
(#64754) adise
IEM Oakland óta csak az nem veri meg őket aki nem jár arra. Pedig azóta volt egy Major kvali, ahol sikerült a Vega (akiket előzetesen mindenki tükörsima 0-3-mmal küldött volna haza) ellen pakolni. Ez minden csak nem tier1.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Redneck
nagyúr
Erre tudja valaki a tutit?
Ha 4790K-ra váltok, -threads 8 kell az indítási opciókhoz?Sajnálom én is a NiP-et, nagy kedvenceim voltak anno, de az utóbbi időben nagyon elment mellettük a mezőny.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
adise
őstag
válasz vzsryl #64758 üzenetére
Végulis legutobb is talán tripla otban kaptak ki a győztestől. Illetve szoros volt minden meccsük. Ezek ugyanugy forditva is elsülthettek volna. Ugyanugy VP-t is szeretik szidni pedig általában egy fix top5 csapatról van szó. Hányan szeretnének annyira szarok lenni mint ők?
Igen gyurikriszt nem kellett volna megemliteni még a végén hivja tibikét is meg a többi haverját és elszabadul a pokol
-
vzsryl
nagyúr
Csak azért van még 10. helyen, mert mindenhová meghívják őket a régebbi eredményeik miatt. Erősségben jelenleg a top20-ban sem lenne helyük. Mondom ezt úgy, hogy a kedvenc csapatom.
A személyeskedést pedig offold, mert nem egy kocsmában vagyunk, köszönöm!megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz lemusz #64751 üzenetére
Telóról vagyok.
Ez az amikor gtr félrecsúszott kapucnis pulcsiban körbevezeti a gagyi kamerás riportert? Mert ha igen, akkor vótmá', kb. 4 éve...Szerk.: Akkor majd este megnézem. Látszik, hogy mocskos sokat ér a nevük, hiába csúsztak le tier 2-3-as szintre. Xizt azt nyilatkozta Heminek, hogy keményen dolgoznak, de mégsincs megfelelő kommunikáció. Ezt elhinném egy 2-3 hópos csapattól, de nem egy majdnem 5 éve együtt játszó brigádtól. Egész egyszerűen ki vanbak égve...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
lemusz
addikt
-
Cr00py
senior tag
válasz I Am^^ #64739 üzenetére
Ezt én sem értem, ahogy azt sem, ha 0 perces játékkal 10 nyert mm kell, hogy berakjon valamelyik skillgroup-ba, akkor inaktivitás után miért csak 1?! ha épp nem adja, vagy nem megy, esetleg olyan a team..amilyen..akkor már alapbol bukta. Global voltam ( nem játszottam ~ 1-1,5 hónapig ) szintén lem-be dobott. - nem volt kedvem, sem hangulatom a játékhoz, ismerősök hívtak 5.-nek. ) majd szenvedhettem vissza magam. some shit.
-
Redneck
nagyúr
Ha 4790K-ra váltok, -threads 8 kell az indítási opciókhoz?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
expander
senior tag
válasz I Am^^ #64739 üzenetére
smurfon (supreme) direkt nem jatszottam mm-et egy honapig, mert itt is, meg a redditen is mindenki azert sir, hogy nem volt ideje jatszani, es ledobta 4-5 rangot, en meg szerettem volna ha legalabb seriffig lemegyek, ugyhogy miutan eltunt a rangom, kikaptam egyszer eleg csunyan, aztan egy dontetlen, es 3.ra lett egy szoros gyozelem, es akkor jott a meglepetes, hogy lembe dobott vissza csak, majd 2 meccs utan ujra feldobott ismet (ugy, hogy ezek alatt direkt figyeltem ra, hogy ne legyen sok mvp, nem raktam bombat, es nem is lottem sokat)
-
skL86
tag
válasz I Am^^ #64739 üzenetére
Két kérdésem van 1. te melyik rangot tartanád méltányosnak, jogosnak magadnak? 2. Te 100 ból 100 meccsen ugyanazt a teljesítményt nyújtod? Itt szerinted hányszor volt ph mixen, hogy egy kala is többet lőtt mint egy globál? Sokszor, de ettől még nem az egy-egy meccsen nyújtott teljesítményt nézzed, neked ph mixen mennyi a k/d -d?
-
I Am^^
tag
válasz GabN73 #64737 üzenetére
Annyit kellett szenvedni, hogy felrakjon duplakalába (holott már elértem ezt a rangot korábban, magasabbat is), és olyan hülyeségek miatt bukjuk a meccset, hogy az nem igaz. Meccs végén azt várom, hogy melyik nevénél villan fel a silvershit valamelyik pokla, és akkor jönnek a sheriff csillagok. Csak lesek, hogy mi?
Ez is akkor baromság, hogy tegyük fel global vagy. Nem játszol 1 hónapig, nincs rangod. Játszol egyet berak mondjuk LEM-be, akkor megint nem játszol, utána berak duplakalába... elhiszem, hogy így akarják bünentni hogy nem vagy hű a játékhoz, de könyörgöm, csak én gondolom így hogy ez fer? Egyik meccsen 16-2 szétlövöd a sheriffeket, másik meccsen még ki sem dugtak a fejed de már halott vagy, gondolod, ááá csak biztos ő tök magas rangú a többi meg kisebb....Aztán még alattad van egy ranggal. Fúúúj.|Számomra mindegy, hogy mit mondasz a hátam mögött. Hátul vagy és hátul is maradsz.
-
I Am^^
tag
Neharagudj, de ez akkora baromság hogy az nem igaz. Tudok neked mutatni, nem egy demot és nem egy képet,(kb. 10 meccsből 9-et) amin első helyen vagyok 25-40 killel 4+ MVP-vel és bukjuk a meccset. Kezdem utálni ezt a játékot, mert Gaben hozzám sorsolja a fül süket, aim0, retardált, énprofideaglesvagyoknemmlövökelsenkitdemindigaztveszem, full kreténekkel. Meccs végén ellenfél tele babérkalával, egy-két duplakala nálunk meg 3-4 sheriff 3-4 killel. Ennyit erről.
|Számomra mindegy, hogy mit mondasz a hátam mögött. Hátul vagy és hátul is maradsz.
-
egymegegy1
tag
Valai-(k) mm ? Serif rankban akár kisebb nagyobb rankuakal csak prime
Kris-Zala
[ Szerkesztve ]
-
kuLi_
tag
Akkor innét ered a probléma. Mindent értek már, soz. Ha mixelni mentünk este, SOHA sem magyar ellenfeleket kerestünk, SOHA sem magyar csatornákon, kivéve Gather, de az nyilván totál más tészta. Megvilágosodtam, innentől kezdve nem csodálom, hogy ezek a tapasztalataid. Egyszerűen nem egészen arra használtátok az IRC-et, amire szerintem kellett volna, vagy nem úgy, ahogy. Magyarokkal chatelni és kapcsolat-fenntartani csodálatos volt, csapattal PCW-zni egyaránt lehetett magyarok ellen (kizárólag akkor, ha ismerted őket), de minden mást, beleértve a mixelést is csak így lehetett, futószalag-szerűen. Gyorsan jött minden, kevésbé tudtad magad felhúzni és jóval effektívebb is volt, mint napjaink matchmakingje (belekalkulálva minden faktort, a csalótól a toxic játékosokon keresztül a ruszkikon át mindent).
Nemzetközi vizeken ment a mix, pont úgy, mint ahogy manapság öten bejelentetek MM-re, csak nem automatizált módon, hanem kellett hirdetni, majd szervert csekkolni, és irány fel játszani. Nyilván kiemelném azokat az előnyöket, amit korábbi hozzászólásomban felsoroltam. Szerver téren pedig kb. minden második enemynek volt egy német (5-30) vagy valami skandináv, legtöbbször svéd (40-60) szervere, így a ping sosem volt akkora probléma.
Mix =/= PCW a csapattal. Mixelni rohadt gyorsan lehetett, praccolni pedig előre leszervezve volt érdemes, hozzád hasonló skillcsoportban (ma már ezeket a csapatozós IRC csatornákat felváltotta az FB). Kb. 3-4 átpraccolt este után találtál egy-két olyan enemyt, aki hasonló szinten van, mint ti és onnantól kezdve együtt lehetett fejlődni, egymás ellen játékkal.
[ Szerkesztve ]
Ez itt a reklám helye.
-
skL86
tag
Külföldön? Ott senki sem ismerte, bocsi. Kizárólag német mircre mentem fel, mert ott voltak megfelelő pingű szerverek, de még az is lutri volt. Itt én a magyar közösségről beszéltem alapvetően, láttam, hogy írtál .eu csatit is, de még a magyar szervereken is voltak ping problémák..
Bocs már látom, hogy csak félreértettem amit írtál, a nemzetközi csatornákat én az előtte írtakkal kötöttem össze. (minden ötvenedik ellenfelet hoztam én, nemzetközi csatornákon
[ Szerkesztve ]
-
skL86
tag
Már ne is haragudj, de baromira sokat mondott a warlock név akkoriban, még az NVT és az SBC játékosoknak is neve volt.
Tényleg furcsa, hogy mennyire eltérő élményeink, vagy éppen emlékeink vannak, ha nem mondták a nyertes meccseink 80%-ban rá a csapatunkban valakire, hogy csalt, illetőleg viszont, akkor feszüljek meg, de ugyanez van most is, a csalózás és a nethigh duma akkoriban volt a tetőfokán az általam észleltek alapján.
Toxic: én nem tudom te kikkel játszottál, de a steamen lévő 100+ ismerősömből összesen nem tudtam volna még összekaparni 4 olyan embert, aki sose szólt be az ellenfélnek, vagy a társainak, ez nagyon szomorú tény, és ez most is igaz. Sőt emléxem a WB klánra, hogy istentelen bunkók voltak köztük, továbbá valamelyik komolyabb csapat (nevet nem tudnék most biztosra mondani) is arra verte ki, hogy szóban alázta az ellenfelet, még itt CSGO -ban is összefutottam egy ilyen régi "öregfiúkból" álló csapattal (felismertem pár nevet), akik miután látták, hogy magyarok vagyunk, adták az ívet, csöppet sem viccesen. Persze elképzelhető, hogy megfelelő skilleknek és neveknek megadták a tiszteletet..
Továbbiakban csak tartani tudom magamat ahhoz, amit Vismajor is írt korábban, én botránynak láttam, persze valaha forint perces 56.6k modemmel CS-tünk 100+ átlag pinggel, csak hát már nem jutna eszembe visszaváltani az átlag 50/5 Gb-ról
[ Szerkesztve ]
-
kuLi_
tag
Egy apróság felett elsiklottál, és ezúton szeretném ismételten hangsúlyozni, hogy ez nem kuLi. Mezei 5on5 very high, high+, high vagy mid-high mix (lineup függő), de_akármi, server ON/OFF. Az enemyket nagyjából minden 50. esetben hoztam én, a nemzetközi csatornákon kb. senkinek sem mondott semmit 1.6-ban az a fergeteges nickname, hogy "warlock", vagy akár "Django". Ezek nem insider baráti körök, hanem egy szedett-vetett esti mix egy szintén ~30 főt számláló CS-s körből egy teljesen átlagos 5on5.eu-n és hasonszőrű társain meghirdetve. Gathert meg sem említem, mert az volt a magasabb szintű mixelde abszolút fellegvára, viszont az eléggé magas skillhez volt köthető. A különbség IRC tekintetében konkrétan annyi, hogy némileg eltérő volt az effektivitásunk.
Elnézést, ismét erősen szvsz. Tudom, hogy ez kukacoskodásnak tűnik, de esküszöm rengeteg dolgot nem értek, mint pl.
"A csaló meg ugyanúgy működött mint most, a scene 90%-a aki lelövi az csaló."
Ezt ha megfeszülök, sem tudom értelmezni. Megfogalmaznám inkább azt, amire gondoltam: MM jelenleg szolid becsléseim szerint 15%, hogy jön egy WH vagy egy spinbot, anno IRC-en keresett enemyk során pedig valamiért fel sem merült. A magyarázat eléggé triviális, egyszerűen nem volt értelme: Nem voltak rangok, nem volt miért "boostolni" (vagy "derankolni"), nem volt tétje és ha valaki tényleg aimbotozott, lazán és büntetlenül kiléptél a p*csába."Toxic hangulat pedig minden VESZTETT meccsen van, csak egyetlen fél-hülye kell a csapatba, aztán már megy az ugatás."
No offense, de biztos, hogy jó haverokat választottál? Ha egy IRC-ről hozott ellenfélnek mi nem ugattunk és tisztelettudóan, kulturáltan viselkedtünk (vagy nem írtunk lófaszt sem), csak nagyon ritkán ment az anyázás. Django is megtartotta magunk között a szart, nem nagyon ment neki chaten senkinek, mint ahogy az manapság a magyar játékosoknál megszokható, hisz miért ne küldjük el az anyjába, hiszen "ez csak egy szaros MM"."A noname skill jóska ugyanúgy high++++ra hirdetett mint az ancients."
Bármikor büntetlenül ki lehetett lépni az első pár kör után, ha egyértelmű a helyzet és nem kapsz fél óra pihenőt. Ha nagyon akartál, akkor írsz szépen a csatornán ahol találkoztatok, hogy a delikvens skill faker, go next, csókolom. Még mindig jobb, mint beleszaladni a smurf accba aki egy emberként halomra lő, vagy az egy GE játékos, aki a 4 kevésbé jó képességű csapattársaival próbál mókázni és borítékolható a 16-0."...tényleg rengeteg probléma adódott a szerver konfigokkal, nem beszélve arról, mikor kitalálták, hogy ez a szerver nem jó, menjünk át amarra, csak még átkell állítani az akármit"
Nem jó a szerver? Mutasd a tiéd. Szarakodás? 2 perc után kerestünk másikat, letaboltunk és ha configolás alatt lett más enemy, akkor viszontlátásra, go next.Tényleg nem tudok erre mit mondani. Pusztán azért szándékoztam a korábbiakat is leírni, mert IRC-cel kapcsolatban pontosan azt éltem meg, amit Szebe is leírt és pontosan annak ellenkezőjét, amit Vismajor felsorolt. Nem az idő szépítette meg, hanem szimplán ez van, na.
[ Szerkesztve ]
Ez itt a reklám helye.
-
skL86
tag
kuli, elfelejted, hogy te más skill szinten voltál, és valószínűleg sokkal kimunkáltabb baráti körrel rendelkeztél mint a scene 90%-a, itt most az átlag low-mid játékosról van szó, aki felment esténként lőni egyet. Elképesztő sok noname és nethigh "párnapos" csapattal lehetett összefutni. Speciel én nem csak az akkori klánommal, hanem 20-30 haverral játszottam felváltva. A csaló meg ugyanúgy működött mint most, a scene 90%-a aki lelövi az csaló. Ez alól még a profibbak sem voltak kivétel Piki pl. előszeretettel csalózott le minden általa nem ismert, skillesebb játékost.
Toxic hangulat pedig minden VESZTETT meccsen van, csak egyetlen fél-hülye kell a csapatba, aztán már megy az ugatás.A noname skill jóska ugyanúgy high++++ra hirdetett mint az ancients. köszi szépen, és tényleg rengeteg probléma adódott a szerver konfigokkal, nem beszélve arról, mikor kitalálták, hogy ez a szerver nem jó, menjünk át amarra, csak még átkell állítani az akármit.
-
szebe
addikt
válasz KisTücsök #64718 üzenetére
Kezd elfogyni az olcsón kirakott cucc. Nem kell aggódni, nem lesz még egy Katowice 2014, a hardcore arcok ezresével táraztak be belőle, szépen le fogják nyomni az árakat ismét
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
kuLi_
tag
válasz Vismajor01 #64708 üzenetére
Kissé betrollkodnék, ugyanis pár apróság szerintem kimaradt, vagy csak marhára nem tudtátok effektíven kihasználni, vagy csak kapásból rossz hely(ek)en próbálkoztatok(?). 1.6 és CSS egyaránt, szigorúan csak az esti mixeket nézvén, nem mint "ancients" vagy korábbi bármelyik 1.6-os team keresve az ellent:
IRC:
- nem igazán találkoztam csalókkal, ugyanis annak azonnal híre ment
- ugyanúgy hamar, pár perc leforgása alatt találtál ellenfelet (a kevésbé játszott mapokra is)
- tudtál előre szervezni ellenfeleket, ha úgy adódott
- minőségibb az ellenfél, ugyanis 5 fős premadekről beszélünk, X ember nem rontotta el mások játékát, mint ahogy manapság random tapasztalható egy hétköznapi MM-en
- ennek folyománya, hogy sosem volt toxic a hangulat, még az ellenfelek sem ugattak, mert annak is híre ment
- minimális volt az esélye, hogy kamuzott a skill-t illetően az ellenfél, annak ugyanis szintén hamar híre ment
- normális szervere mindenkinek volt, életemben egyszer nem találkoztam még olyan config issuekkal, amit itt leírtál, illetve 1 perc volt megnézni a pinget (pl. "allseeingeye", ha még valaki emlékszik erre).Én itt speciel maximálisan Szebével értek egyet, de ezt NYILVÁN mindenki máshogy élte meg. Ez abszolút nem vita, pusztán a személyes tapasztalatokból eredő elégedetlenség vagy elégedettség kvintesszenciája, lehet, hogy én vagyok az érem másik, alig látott oldala. Solo game-re az MM nettó egy áldás, azonban arra, amivel többé-kevésbé én töltöm a lövöldözésre szánt szabadidőm, arra maximálisan defektes. IRC-et simán visszasírom, mert ha volt rutinod és ismerted a megfelelő csatornákat, úgy simán működött, és sokan elfelejtik, mekkora közösség-építő erővel bírt. Többek között ezért is imádom/nyomom a discordot.
[ Szerkesztve ]
Ez itt a reklám helye.
-
KisTücsök
addikt
Miért ugrott meg az atlantai stickerek ára az elmúlt két hétben? Vagy ez normális? Mennyire fog még növekedni?
-
lemusz
addikt
-
gtamate2
veterán
Srácok nyugodtan mehet ON-ba a CS-hez kapcsolódó poszt.
*Sn0w
-
skL86
tag
"Régen lehetetlen volt egy kiegyenlített, szoros meccset összehozni."
Ezzel vitatkoznék. Nyilván akadt pár skillfake (aka smurf), de legalább nem csaltak le a rank miatt.
5on5hu-n, sima 5on5 csatin is, hogy aztán a végefelé a gatherről ne is beszéljekElkezdtél vitázni, erre pedig mások is kifejtették a saját álláspontjukat, a tiedre reagálva, szerintem megtehetik, szerinted nem?
-
szebe
addikt
válasz Vismajor01 #64708 üzenetére
Nem értem nektek az hol probléma, hogy én meg voltam elégedve a mirces rendszerrel is. Tisztában vagyok mindkét rendszer előnyeivel, hátrányaival, nekem ezek alapján a régi jobb volt.
Leírtam skl-nek is, hogy ebben úgysem fogunk egyetérteni. Ennek ellenére megy a hittérítés.Amiket kiemeltél negatívumok pedig elég szélsőséges esetek lehettek. Mi is elmixelgettünk pár évet 1.6-ban mégis elenyésző százalékban voltak sufnihostingos szerverek, az esl konfig pedig alap volt mindenhol.
HLTV-t bármikor hívhattál, ha meg nem engedték fel, akkor ggbb.
Egyedül a németek mr12 mániáját nem tudtuk hova rakni.Az meg hogy kellett 4 ember...most is kell, ha normálisan akarsz játszani.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
skL86
tag
válasz ADAM1337 #64709 üzenetére
Csak rajtad múlik, a saját rankodban, te vagy az a tényező ami változtathat. Ne azt nézd, hogy egy meccsen hányat lősz, hanem, hogy milyen átlagos teljesítményt nyújtasz, ha átlagosan jó teljesítményt nyújtasz, akkor átlagosan a csapatod is többet győz (nem meccs győzelem, hanem kör győzelem a lényeg!), hiába nehéz ezt megérteni. Minél többet játszol, annál több esélye van, hogy a társaid és az ellenfeled a rankod skill szintjének átlagához közelítsen, és ha te ettől elütsz, akkor arra fog tolódni a skilled, ne tíz meccsben gondolkozz. Több mint fél éven keresztül játszottam aktívan két accon is, az egyiken haverok is játszottak és hiába lőtték vissza nova szintre, mindig seriff-sasig gond nélkül visszahúztam döccenés nélkül, itt nem magyarázkodni kell, hanem menni és lőni.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz ADAM1337 #64711 üzenetére
Wall of text jön:
CS:GO Ranks, explained:
Your CS:GO rank is a badge of honor. Some players agonize over their level within the competitive matchmaking system, desperate to escape 'silver hell' or push to the towering heights of Global Elite. But despite the intense focus on these status symbols, information about how the system works is scarce. Collated below is the best knowledge available to help you understand your competitive rank and what factors influence it.
How CS:GO ranks work
When you begin your matchmaking journey, you’ll first be tasked with winning (not just completing) 10 placement matches, at a limit of two per day. These allow time for the game’s ranking system to determine your calibre. Note that an unranked player will be unable to queue with anyone of rank Master Guardian 2 or higher, unless queuing with a full team of five.
Once ten matches are complete, you’ll be assigned into one of 18 Skill Groups, depending on your performance. You’ll now be able to play as many matches as you like, but can only queue with players within +/- 5 ranks of your own (once again, excluding a team of 5 queuing).
Based on successes and failures, your rank will be adjusted at the end of each match, assigning you a higher or lower Skill Group if necessary. The mechanics behind this are still unclear, but the surest way to improve is by winning as a team.
Play no matches for a month and your Skill Group will disappear, requiring a win or draw to return it. Again, you’ll no longer be able to play with ranks above Master Guardian 1 until you’ve earned it back.
Rank distribution
CSGOSquad, an independent analysis website provides a breakdown of the rank distribution, showing the percentage of active players in each rank over a day, week or month. This data is collected through randomly sampled matches, so extending the catchment period to a month gives a good idea of how the ranks spread out.In the sample above we can see in February that the average rank was Gold Nova 2, with around 35% of all players sampled in the Gold Nova bracket. If you’ve earned your way to Legendary Eagle, congrats, you’re in the top 10% of matchmaking players. In fact, you might be even higher than you think. The site’s random sampling technique means that because higher ranked players will, in general, play the game more often, they are disproportionately likely to be sampled. But what does each rank actually mean, and how does the game determine where to place you?
Elo and Glicko-2
Unsurprisingly, Valve has kept incredibly tight-lipped when it comes to the inner workings of its games, for fear that some players might game the system itself, prioritising their own progression over the success of their team. But back in 2015, a Valve employee let slip that CS:GO initially based its matchmaking on the Glicko-2 ranking system, though it has since been adapted and improved, involving some heavy modifications.
The more games you ve played, the harder it will be to change your rank.
Chances are you’ve heard of Elo ranking. Designed for player vs player competitions such as chess, each combatant is assigned a number to represent their rank. The difference between two competitor’s numbers indicates the expected outcome of the match, with the victor claiming points from the loser. Should the player of higher rank win, he’ll take significantly fewer points than the lower player would, outcome reversed.
Since the adoption of Elo, many variations have been designed to combat some of the system’s flaws. Glicko-2 is one such alternative, assigning a Ratings Deviation (RD) around a base number. A player’s Match Making Rank (MMR) then becomes a range (e.g. [1000-2000]), rather than a single number (e.g. 1500). This improves accuracy; the system can then say it knows a player’s rank will lie within this bracket to a 95% certainty. The better the system knows your real rank, the smaller this range will be. Glicko-2 also takes into account a player’s 'volatility,' how much a rank is expected to fluctuate over time (increased through erratic performances, decreased through consistency).
However, despite Glicko-2 being an open system, clear limitations stop it from applying directly to CS:GO. Both Elo and Glicko were designed with 1v1 competition in mind. In a 5v5, team-based game, far more factors come into play. An individual player’s impact on a game is a difficult thing to judge. Sure, one player can earn four kills in a round, but that may only be because of an ally securing the bomb-plant, or placing a well-timed flash. From K/D ratios to MVPs, performance statistics are varied, and Valve has said nothing about how they’re taken into account with regards to rank. In response to this silence, some players have their own theories on how CS:GO’s ranking system works.
Player theories
Back in 2014, Steam user RetriButioN posted a lengthy record of his experience ranking up multiple accounts. He's since updated the guide, acknowledging that all claims are based purely off his own anecdotal evidence, but it makes for an interesting read regardless. He proposes that ranking is determined on a round-by-round basis, adjusting all players involved to redetermine the expected winner. This method could explain why players sometimes rank up on a lost game, given a close scoreline. The chances of this occurring are extremely low, but multiple players have reported unexpected changes in rank—see Infamous_Blue’s comment here as an example. However, these cannot act as hard evidence for a round-by-round system, as external factors (e.g. previous games being removed due to a detected cheater) can also influence your ranking during a match. These outside events are more likely to explain especially bizarre claims like deranking after a 16-0 win.RetriButioN also goes on to claim that, aside from winning and losing the round, MVPs are the only factor to affect your ranking score. The logic behind this and the guide came from the use of console command, 'developer 1,' which revealed a ranking number that changed based on rounds and MVPs. However, Valve has dispelled this claim, confirming that files stored on the user-end no longer affect ranking. However, if MVPs previously played a role, there’s chance that they still do. Recently, reddit user dob_bobbs shared his own thoughts, covering the workings of the Glicko-2 system and suggesting that a high volatility may limit the loss or gain of points. The logic behind this is that a player may have an unusual bad patch or lucky streak, not indicative of their true skill, meaning that time to establish the trend is needed.
What we know for certain
With many fan theories floating around, it can be easy to get lost down a rabbithole of guesswork, but there are some key takeaways from what’s been learned.A wide number of factors affect your ranking, and it’s all stored by Valve.“All computations are performed on our matchmaking backend and multiple matchmaking parameters describing scientific set of rating variables of a player are represented to players as [their rank],” posted vitaliy_valve in response to RetriButioN’s guide. No matter how much data mining someone claims to have done, they cannot know the details of the matchmaking system. With a number of variables in effect, it’s better to focus on winning the game than arguing over factors like who gets to defuse the bomb, even if someone tells you otherwise.
The more games you’ve played, the harder it will be to change your rank.The nature of Glicko-2’s Rating Deviation means that the longer you play at a particular level, the more precisely the game will believe it has determined your appropriate rank. With a smaller RD, larger jumps in your MMR become improbable. If you’ve ever seen a popular streamer or Youtuber attempt to rank an account from Silver 1 to Global, you’ll notice that it usually takes a long time to progress during the Silver stages. This happens because the account has been intentionally deranked by a player losing repeated games on purpose. During this time, the rating system will believe it has obtained a good idea of the player’s true rank, and therefore responds slowly to subsequent victories. This isn’t to say you’ll never be able to climb the levels again. Given consistent hard work and competition with those above your level, your RD will widen again, allowing greater steps up.
A hiatus will reduce your rank’s certainty, but often leads to degradation.Quit playing CS:GO for a month, and you’ll find your skill group has vanished, requiring a draw or win to earn it back. If you stop playing for longer, there’s a good chance you’ll return at a different rank than before. It has often been suggested that MMR decays over time when inactive, but again it’s tough to find evidence to back this up. The most probable cause for degradation comes from increases in Rating Deviation.
Your ranking range becomes less certain over time between games, increasing in RD. Each sudden drop represents a match played, letting the system believe it can more precisely identify your true rank.
The longer it has been since your last match, the less certain the game can be of your level, which means you could be matched against players of a wider skill range than you would normally. If you’re in the upper half of the skill groups, you’re more likely to be matched against those lower than you due to the larger pool of players. However, if you find your rank has dropped then it’s best not to worry, as your increased RD should allow faster recovery. -
ADAM1337
nagyúr
válasz kretenallat #64710 üzenetére
Erről van leírás esetleg ?
Valami konkrétabb ?Ezek a skill leírások anno is mindenki nagyobbnak gondolta magát mint ami. Mi szerényebben toltuk hiába nyertünk itthon lan-t cod-okba inkább med-nek írtuk magunkat.
-
kretenallat
senior tag
válasz ADAM1337 #64709 üzenetére
volt egy srác, aki kitesztelte elég rendesen a rendszert és a következtetés az volt, hogy számít, hogy hogy teljesítesz, mennyi MVPd volt, illetve számít a kör arány is, szoros meccsel kevesebbet buksz.
amúgy ja, az mm sokat javított az egészen, bár szerintem is a rangrendszer miatt csalnak olyan sokan. őszintén úgy gondolom, hogy jobb lenne egy rejtett értékes rendszer, amiben nem látsz semmilyen rangot, a barátaidnál érzed, hogy partiban vannak-e a skilleddel, az ellenfelet meg megoldja a gép. felmész, nyomsz egy jó meccset, azért játszol, mert jó a meccs, nem azért, mert rangot akarsz és ennyi.
régi szép idők amúgy, 1.6 irc 5on5hu, volt szerver is... és persze kiderült, hogy pl a mid meg high kifejezések rohadtul mást jelentenek mindenkinek, volt, aki szerény volt és a naygokhoz mérte magát és úgy megrakott meccsen midskillben, mint az állat, a másik bagázs meg használt gránátokat meg túrta a falat, tehát már midnek gondolta magát... szóval nem is volt az olyan szép.
:: Ω :: Born Dead, Buried Alive :: Ω ::
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Vismajor01 #64708 üzenetére
Emlékezetes idők, cod1-ből még hasonlóak mire ott született egy PAM mode, ami cod2/4-be is fejlesztve lett.
De ez az IRC-es szívás anno több ezren voltak fent, még élnek az irc csatornák egyáltalán szerintem a mai generáció teljesen leállt velük.De amit írsz teljesen okés, habár MM-be a 15-ös skálán való rang sorolás nem teljesen jó.
Speciel ha lövök 40-et egy meccsen 7-10mvp-vel és mégis kikap a csapatom akkor is visszasorolhat, mert a nyert/vesztett meccsek számítanak és nem az egyéni teljesítmény, ahogy figyelem. -
Vismajor01
addikt
Magam sem értem, hogy vetheted össze a kettőt.
MM:
-2 perc alatt meccs
-Mindenki azonos rangban 15-ös skálán, gép által besorolva
-Fix, nem lagos szerverek (fránya 64 tick yy)
-Rendes ebot, 800 kezdőpénz etc, semmi átkonfigolt szar
-Előre kitudod választani melyik pályán szeretnél játszani
-GoTV
-Egyedül is elmehetsz, warozhatsz egyetIRC 5on5, pcw.hu etc
-Low-től a high+ig minden, sosem volt senki abban amit mondott
-Ha nem volt szervered akkor olyat kerestél akinek 1, van, 2 rangban hasonlók vagytok 3, nem vmi idióta mapon akar játszani
-Találtál egy ilyet, felmész a szeróra, fix 100+os ping, laggos fos, rcont nem tudják, 2000 a kezdőpénz etc
-Csak akkor volt egyáltalán esélyed átmenni ezen a tortúrán ha volt veled 4 emberÉn 2004től 2010ig sourceoztam elég komoly szinten, nekem a mm random warra felüdülés volt. Azelőtt ritkaság, élményszámba ment egy 15-15, 16-14 és megtapsoltuk kb. Manapság meg már ritka ha nem 16-10 vagy szorosabb meccs van
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
ReFleXx
addikt
válasz lemusz #64706 üzenetére
ja Allu hatalmasokat lőtt egy szép ace tuti volt neki arra emlékszem, volt pár faze kör amin az látszott , hogy azon ment el, hogy még nincsenek összeszokva, szerintem érdemes lesz figyelni őket a jövőben, dupreeh is megjegyezte ha egyszer összeszoknak akkor lesz baj ellenük
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
lemusz
addikt
válasz ReFleXx #64705 üzenetére
Áhhh IRL moneyval nem játszunk, alapszabály! Scammelt cuccokat raktam fel csesport.com-ra, nagyon jó kis site, olyan mint a lounge volt annó, de még annál is jobb, mert ha nyersz ugyan azt a skint kapod vissza, mint amit betettél, tehát a válogatott szép floatos/stickeres skinekkel is sáfárkodhat az ember... Nagyon szoros volt egyébként ez a döntő, le a kalappal a FaZe előtt, hogy tök új taggal, 3-4 nap készüléssel ideág jutottak és végig partyban voltak. Ez a NiKo meg valami brutális állat a pályán... Allu is inkább a GODAllu teljesítményét hozta most, mint a BOTAllut, kivi vok néhány hónappal a hátuk mögött mire lesznek képesek. Astralis pedig egyértelműen #1 most, gg.
-
Franklin
addikt
Astralis behúzta Katowicét is, GG
-
bager13
aktív tag
Én ha visszagondolok, csak a kínlódás jut eszembe. Mindig volt valami gebasz. Folyton kifagyott valaki, nem tudott feljönni, rosszul volt beállítva a szerver, sokszor lecsaltak látványosan, szar laggos magyar garázsszerverek, szardobálás végig, kiegyenlítetlenség, várakozás a végtelenségig. Mondom még így tíz év távlatából is rosszak az emlékek. De kinek mi.
Tésztás Johnny és a Kerthegesztők méltán elismert zenekar oszlopos tagja!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Counter-Strike: Global Offensive
- MSI GEFORCE GTX 1080 TI GAMING X videókártya eladó
- Apple Watch Series 7 45mm Midnight Aluminium Case, GPS
- Xerox 106R04349 Dualpack fekete
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Gamer Pc eladó! 32GB RAM/Ryzen 5 5600/ 1TB SSD/ 5700XT/ RGB-s ház
- Ramaxel 4GB DDR3L 1600MHz CL11 notebook memória
- Bomba ár! HP ProBook 430 G4 - i3-7GEN I 8GB I 128SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Keresek Sigma 28-45mm f/1.8 DG DN Art (Sony E)
- Bomba ár! HP ProBook 430 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Gigabyte GTX 1660 GTX1660 GAMING OC 6G
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest