-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Henry1990 #26065 üzenetére
Hali!
Nekem nem hűtött rendesen a klíma (kb 2 hete tűnt fel), és mikor kicsit melegebb lett és dugóztam, akkor írta ki hogy melege van, majd rá pár percre pirosan, hogy állítsam is le. Kiderült, hogy a klíma ventillátora nem működött, azt egy 20asért vhogy megpiszkálták (egyébként kompletten 130körül van talán újonnan), azóta megy a klíma és a motor sem melegedett túl. Én nem gondoltam volna, hogy a motor hűtéséhez a klíma ventillátora is kell elől, de már ezt is tudom.
Ha nálad jó volt a klíma, akkor lehet, hogy mégis csak igaza lesz az uraknak. -
MPowerPH
félisten
válasz Henry1990 #26682 üzenetére
Igen, sajnos ez annak az elojele. Elore szolok, rohadtul nem olcso mulatsag. Nem tudom, hogy foglalkozik e valaki felujitassal, az biztosan olcsobb lenne.
mas: Ma kirandulni voltam a Peak District-en, szep nemzeti park, szuk, kacskaringos hegyi utakkal. Vegre kicsit megkuldhettem az autot, mar nem voltak az utakon hazafele, kemeny 40km-en keresztul kanyar kanyar utan, kisebb egyenesekkel. Ember, el vagyok amulva, mit fognak ezek a Pilot S Sport-ok... Olyan kanyarba eresztettem be az autot olyan sebesseggel, hogy meg en is kicsit megfeszultem, hogy ez lehet sok lesz.(belathato volt hogy jonnek e szembe, azert kockaztattam meg) Es meg csak meg sem csuszott, meg sem nyikkant. Hajtu kozepen 70-nel kettesben padloztam, es semmi DSC lampa, semmi orrtolas, gyonyoruen kapaszkodott. Odafele nyugisan mentem, 6,2l -es atlaggal 180km-en, visszafele csak ezt a szakaszt lemertem, 11,4l -t irt a comp. Pedig satufek, padlogaz volt vegig, ahol lehetett, 2-3-4. fokozatokat hasznalva. A fekek faradhattak el a vegere kicsit, bar erzesre nem volt gond, de elkezdtek bugni erosebb lassitasnal.(legtobbszor 140-150-rol kellett 70-100-ra lassitani)
Ilyenkor jovok ra, hogy erre valo ez az auto, nem bevasarolni, meg 112-vel totyogni, ahogy gyakran csinalom. Csak ugye nincs hol, meg a rendorbacsinak sem akarom atadni a jogsimat, meg egy vagon penzt. Orult a gep, agyabeteg, es teljesen folosleges a kozutakra ez az ero, de megkockaztatom, hogy meg a 330D is siman ebbe a kategoriaba sorolhato.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Henry1990 #27112 üzenetére
320D-t ne hasonlitsad mar ossze egy 330i-vel. Arra ott a 30D.(A 4 hengeres BMW diesel motorok egyebkent is szornyen krakognak) Jobban is megy, es 160-nal eszik 6,5l-t. Az akusztika is csak annyiban ter el, hogy a diesel sokkal csendesebb menet kozben, es porgetve sem visit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Henry1990 #27115 üzenetére
Az 'uj' benzineseknek is megvan a maga nyugje, meg a szivoknak is. A 35i meg talan kenyesebb is, mint a 35D. Ha az ember odafigyel, akkor nem lehet problema. Egyszer cserelsz mindent, utana az mar Teged, de meg a kov. tulajt is kiszolgalja. 60.000km -nel pedig nincs hibalehetoseg. Az elso komolyabb penzszoras 200k-nal jon, amikor le kell cserelni a fel autot. De utana megint 200k-t elmegy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Casanova*
veterán
-
Möhe
addikt
válasz Henry1990 #28700 üzenetére
Szia!
Azokban mind kivétel nélkül, 3-400 ezer alsó hangon! Az órában van annyi,nem a motor/hajtásban.
Tessék egy kis infó: vásárlási segédlet.
Vásárlás előtt bevizsgáltatni/állapotfelmérést készíttetni olyan helyen ahol értenek is a BMW-hez,és nem pékek vannak kantáros gatyában behajolva a motortérbe!!!
(nem feltétlen márkaszervíz).
Elég sok műhelyt említettünk az utolsó 100-200 hsz-ben, pörgess vissza!Tényleg be lehetne tenni az összefoglalóba a műhelyeket/segédletet/típushibákat/stb-t.......
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Henry1990 #28700 üzenetére
Hát alsó hangon 300-400e van bennük, az én benzines 523i-mben van 311ezer.
Kormány szervó ne ropogjon még hidegben se, aki most azt mondja hogy a szervó olaj miatt azt hajtsd el, max nehezebb kicsivel tekerni.
Többi meg általános dolgok mint minden típusnál, mennyiért nézel amúgy és felszereltség ? -
Declare
őstag
válasz Henry1990 #28801 üzenetére
Szvsz nem szerencses igy hozzaallni, hogy mennyit mutat a km ora. Nemetorszagban ugyan ugy belefuthatsz oracsavargatos török nepperbe....ad az neked mindenfele lepecsetelt, alairt, csilivili szervizfüzetet. Plane a Nemet autokra nem jellemzö, hogy kicsi a futasteljesitmeny. Atlag autoba is belemegy 15-20k km, de siman 25-30k km is. Ezt szorozd az eletkorral
Barmit veszel ennyi idösen, mindre költeni fogsz. Annyi minden függ az elözö tulajoktol, hogy nem lehet altalanositani. Ugyan ugy talalhatsz 350 ezret futott dizelt, ami tip-top allapotban van, mint 150k km es benzinest, ami esik szet.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Henry1990 #28808 üzenetére
Én biztos nem vennék dízelt, hacsak nem munkaeszköz lenne a kocsi, akkor nem sajnálnám, hogy oda a fordulatszám, meg a hang... Vezetésnél hosszútávon kényelmesebb a dízel, mert nagy a nyomaték és kevesebbszer kell megállni tankolni. Mivel a dízel kicsit bonyolultabb, mint a korabeli benzines, ezért több a hibalehetőség és a BMW nagy 6os benzineseivel nem nagyon szokott gond lenni. Én E39-ból biztos 530i néznék. Vagy M5-öt , de abból a jók már kikoptak a megfizethető kategóriából.
Automatát én hanyagolnám, nincs túl jó híre ennél a korszaknál.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Henry1990 #28810 üzenetére
Úgy értem, ha számít a 10 perces tankolás napi szinten...
Amit a dízel fogyasztásán megfogsz(kb. -2 liter 100-on), azt úgyis ott kell hagyni a szervizben. Kormolnak már így is elegen... De te veszed, úgyis neked kell dönteni.
Itt amúgy több a tapasztalat.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Skimaster
senior tag
válasz Henry1990 #28799 üzenetére
Az én e46 320d -m 5.3 mutat jó rég óta átlag, ma mentem 340km főként pályán, 140-es tempóban, ez 5500 forintba került, ugyan ez 10.5 literes benzines fogyasztással 11500 forintba lenne kb.Szerinted kell a benzines? Ja és automata a szekér... ➕ tempomat, ezt kihagytam. Én nem vennék benzines, ha évente többet mennék, mint 10 ezer km.
-
Declare
őstag
válasz Henry1990 #28810 üzenetére
Hang, meg a vezetesi elmeny nem lesz szempont ha 1000km eket mesz egyhuzamban palyan...az igy is ugy is faraszto, monoton. Tempomat legyen....az must have ilyen felhasznalasra!
Ha 30-40k km t mesz egy evben, jellemzöen autopalyan, akkor azert az üzemanyagot erdemes vegiggondolnod. Most kb 70-80 ft/l a különbseg a dizel javara Nemetorszagban. Ha 100km en csak 2 literrel fogyaszt kevesebbet (es autobahnon, ha kicsit nyomja is neki neha az ember, az nem csak 2 liter lesz szvsz), az eves szinten 300-600k huf körüli különbseg a dizel javara.
Persze ehhez kell nezni a szerviz arakat, azt nem tudom, hogy alakul az emlitett dizelnel....de a benzines sem lesz költseg mentes ennyi idösen es km-ekkel arra is mernek nagyobb összeggel fogadni.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Henry1990 #28844 üzenetére
Grat hozza. Johetnek majd kepek az autorol.
Ma ismet talalkoztam egy E46 M3-al, de ez most kabrio volt. Eloszor a szerpentines Peak District szakaszon, hala az egnek, pont nem kerult elenk kocsisor. En valszeg a teli gumik miatt elonyben voltam a kanyarokban egyebkent is(0 fok), aztan a kigyorsitasoknal szinten mindig el kellett vegyem, igy tunt, valtasok utan nehezen ter magahoz. Szerintem SMG -s volt, manual ennel joval jobban hasit. Aztan ott maradtam mogotte, majd folytattuk az autopalyan. Nem tudtam elhagyni, az elejen. Ellenben 200 folott kicsit belassult es pont melle ertem(miutan harmadszorra hajlando volt felrehuzodni), aztan elvettem, Manchesteri korgyurun draga lehet egy ilyen jatek. Biztosan automata volt, mert anno egy valszeg manualis valtossal nem birtunk egymassal.
Regen kormoltam mar ki az autot, neha ez is kell neki.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
negro
őstag
válasz Henry1990 #28908 üzenetére
Lehetni lehet csak passzoljon. Nem mindegy milyen evjarat. 1 inditos, 2 inditos nem mind1 milyen legzsakatvezeto tekercs van benne, hogy mukodjon a legzsak illetve a tempomat es hangero gombok. "Sajna" E39-hez letezett kulsore 2 de valojaban 4 fele M-es kormany szoval ragd korbe, hogy biztos jo legyen.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz Henry1990 #28939 üzenetére
Az a fontos. Ezeket mar nem evjaratra meg km-re kell venni, hanem allapotra.
Egyebkent en sem hiszem, hogy azt gyurus ujj okozta a kormanyon. Egy E39 kormanya kb 300k km utan tud igy kinezni, ha nem apoltak. Ismerosom jo regen mikor vette az 520i-t, elvileg 140k km-el az oraban, meg lyukas/szetrohadt hatso dobbal, annak is igy nezett ki a kormanya. Ellenben a km-et garantaltak, bar nem volt ra bizonyitek. Aztan egyszer valaki lekoccolta, majd a biztositasi ugyintezes kozben elokerult egy tegi papir, 2 evvel a vasarlas elott 310k km volt benne.
Viszont az autoval nem volt problema, amig O maga ossze nem torte. Szoval Te is elegedett leszel vele.Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Henry1990 #28930 üzenetére
Ne haragudj tényleg nem sértősből de ebben a kocsiban mi az ami megfogott ?!?!?! Igazi bazári :/ :/ SZVSZ. Undorítóak a szemöldökök a gépháztető a lökös is a hátsó lámpa is... A kormány állapotából ez nem 160E km-et futott...
Pl ez a kocsi 303E-t futott és össze se hasonlítható a kettő :/
Ilyen jó a felszereltség ?!?! Vagy annyira olcsó volt ? Vagy csak szórakozásra vetted ? Tényleg nem akarlak megsérteni ezzel. Ha még is megbántottalak elnézést miatta
Más:
Hoztak egy S70B56 motort kis dobozokba,hogy össze kéne rakni... Bavarian Classics-ba sikerült szétszedni,de aki szétszedte elment onnan.Az összerakás már nem ment... Na mind1 nem is értem....
Szépen elmosom a blokkot,hogy lecsekkoljuk 12-es hengernek egy kicsit melege volt.... Így hamar meg is állt a projekt...[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz Henry1990 #29215 üzenetére
Ugy remlik 200 ezret mondtal, hogy olyanra csinalod amilyen neked kell de ha igy neki estel akkor inkabb 500 lesz ez. Viszont amit nem ertek ha van mibol meg csinalni normalisra miert nem vettel mar eleve egy gyari (facelift) M sportot?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz Henry1990 #30738 üzenetére
Hogyne lenne tapasztalat E60-ról írtam már egy szép listát igaz nem teljes. 45i-ről annyit ,hogy mindegyiknek hasonló "jó" a motorja mint az N42-N46-oknak.... Kell velük foglalkozni nagy általánosságban ezek a motorok nagyjából 150E Km-et tudnak utána szét kéne szedni őket felújítani is mehet tovább de nagyon sokan nem ültek ilyenbe soha így azt se tudják milyen amikor jó. 2 nem költenek rá milliókat 3 leszarják.... 4. Vannak akik elfogadják meg is értik és meg is csináltatják a kocsit/motort na azok jók is Szóval ha ilyen a kocsi akkor jó
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Henry1990 #30741 üzenetére
Gondolok itt a Hengerfejek felújítására. Vezérlés komplett cseréjére. minimum a hajtókar csapágyak csere és dugattyúgyűrűk teljes takarítására. A hozzájuk tartozó tömítések szimeringek csövek stb cseréjére így röviden tömören....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest