Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Henry1990 #26682 üzenetére

    Igen, sajnos ez annak az elojele. :( Elore szolok, rohadtul nem olcso mulatsag. Nem tudom, hogy foglalkozik e valaki felujitassal, az biztosan olcsobb lenne.

    mas: Ma kirandulni voltam a Peak District-en, szep nemzeti park, szuk, kacskaringos hegyi utakkal. Vegre kicsit megkuldhettem az autot, mar nem voltak az utakon hazafele, kemeny 40km-en keresztul kanyar kanyar utan, kisebb egyenesekkel. Ember, el vagyok amulva, mit fognak ezek a Pilot S Sport-ok... :Y Olyan kanyarba eresztettem be az autot olyan sebesseggel, hogy meg en is kicsit megfeszultem, hogy ez lehet sok lesz.(belathato volt hogy jonnek e szembe, azert kockaztattam meg) Es meg csak meg sem csuszott, meg sem nyikkant. Hajtu kozepen 70-nel kettesben padloztam, es semmi DSC lampa, semmi orrtolas, gyonyoruen kapaszkodott. Odafele nyugisan mentem, 6,2l -es atlaggal 180km-en, visszafele csak ezt a szakaszt lemertem, 11,4l -t irt a comp. Pedig satufek, padlogaz volt vegig, ahol lehetett, 2-3-4. fokozatokat hasznalva. A fekek faradhattak el a vegere kicsit, bar erzesre nem volt gond, de elkezdtek bugni erosebb lassitasnal.(legtobbszor 140-150-rol kellett 70-100-ra lassitani)
    Ilyenkor jovok ra, hogy erre valo ez az auto, nem bevasarolni, meg 112-vel totyogni, ahogy gyakran csinalom. Csak ugye nincs hol, meg a rendorbacsinak sem akarom atadni a jogsimat, meg egy vagon penzt. Orult a gep, agyabeteg, es teljesen folosleges a kozutakra ez az ero, de megkockaztatom, hogy meg a 330D is siman ebbe a kategoriaba sorolhato.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák