- Linux kezdőknek
- Padavan firmware
- ASUS routerek
- Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- Mikrotik routerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
válasz CharlieDrop #70516 üzenetére
98 körül tud
-
tag
válasz szőröscica #70519 üzenetére
Igen
De lehet hozza az Aral 102 szintjét is -
tag
válasz kardkovacsi #70522 üzenetére
Igazából ez gyári teljesítménynél nagyjából mindegy egy átlag tulajnak. De ha kap pár módosítást az autó és szeretnéd kihozni belőle a legtöbbet akkor sokat számít hogy 98 vagy 100.
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz vedini #70938 üzenetére
Nem állítottam semmit rajta. Sport és sport+ban tényleg üt kicsit váltásnál, de comfortban semmi.
Stage 2-höz képest nincs viszonyítási alapom mert egyből a 3at tettem fel. Gyárihoz képest egyébként ég és föld, szerintem maximálisan megéri az árát. Plusz nekem muszáj volt, mert gyári váltóprogrammal kárba veszett némi nyomaték. -
tag
válasz kardkovacsi #71117 üzenetére
https://www.veepeak.com/product/obdcheck-ble-plus/
Bimmerlink és Bimmercode is tökéletesen megy vele, F30 335XD
-
tag
Csak érdekességként:
F30 335 XD 390/770
2 felnőtt, 1 gyerek, telepakolva
- Odaút: Dunakeszi - Szlovénia - Olaszország - Franciaország - Valencia
(Franciáknál nagyon sok dugóban állás, ~2-3 óra araszolással. Egyébként mindenhol a megengedett tempó, a végén a spanyol határtól Valenciáig 160-170 tempomat)- Helyben 7 nap városi rohangálás a lakás, part és boltok között
- Hazaút: Valencia - Franciaország - Svájc - Németország - Ausztria - Dunakeszi
(Végig a megengedett, német-osztrák határ után már kicsit elkattantam , onnan 160+ amit a forgalom engedett)~5000 km 6.1 fogyasztás
Várakozáson felül teljesített.
-
tag
válasz Shadowbull #71162 üzenetére
Odaúton Monaco előtt 1200 km-nél aludtunk egyet, visszafelé pedig Genf előtt 1100 km-nél.
Nyomtam már le egyben többször a 2000 km-es Barcelona távot, de kislányom miatt megfeleztük.
-
tag
válasz CharlieDrop #71165 üzenetére
Tankolásból számolva 6.1, a boardom csal ~2 tizedet, de ezt tudtam már előtte is.
#Shadowbull - Nálunk meg a macska nőtt már meg, 400 km-t simán bír, előtte teli hányta az egész hordozót az első 10 km-en belül majd 200 körül újra De ekkora útra nem vállalnám be hogy elviszem.
-
tag
válasz kissusuly997 #71185 üzenetére
És különben is semmi köze hozzá mire használod. Sok sikert az építéshez.
-
tag
válasz kardkovacsi #71384 üzenetére
Semmi nem mond semmit nemhogy magában de még együtt sem. Túl sok a számolgatás, nyomatékozás, lóerőzés, fizika, űrkutatás minden..
Be kell tenni egy dragy mérést korrigálva és gyorsan kiderül hogy mit mutatnak a számok.
A többi csak felesleges mellébeszélés.
Fogalmam sincs hány lóerő és nyomaték a kocsim, de a fontosabb dolgokkal tisztában vagyok. 4 sec alatt eléri a 100-at, 11.5 alatt a 100-200at és 6.8-7.3 között fogyaszt avg..
Ezek a lényeges adatok nem a lóerő meg a nyomaték.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen