- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Asustor NAS
- Apple TV+
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Microsoft Office és Office 365 topic
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Teljesen... Én írtam már róla elég sokszor... Vagy ha nem zavar,h rá kell költeni egy ~450K-t akkor járható. Utána viszont felújított motorod van és nem lesz többet gondod vele...
(#25309) s7evcsenko
Dobj egy alvázszám utolsó 7 karaktert
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
heee, Donkát ajánlani, így ebben a formában, elég nay FAIL!
Persze nem mondom, hogy hozzá ne, de ahogy itt ajánlja röhögőgörcs fog el
Mellesleg H.Ezredest kérdezném, hogy az e60 tényleg annyira gatya, mint ahogy mondják a többiek?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Viszlát
addikt
A tisztítása nem gáz, inkább az nem tetszik ezekben, hogy besötétülnek egy idő után, úgy meg már csúnya. Az mondjuk biztos, hogy a hajszálak is messziről virítanak, ami rendszeres női utas esetén meglehetősen bosszantó tud lenni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
urban racer
senior tag
a bőrt a legjobb tisztítani. Akár fehér is lehet, amíg nem kopik meg egy puha szivacs meg víz+mosogatószer is leviszi a koszt... A szürkés szövet tisztítása már annál több kihívást követel... Kápittisztítás után a száradásnál oda kell figyelni, mert előfordulhatnak benne száradási csíkok, aztán lehet kezdeni elölről
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
Nagyon kenyes... En is ilyet akartam, de meg a farmer is megfogja az ulest. De a bort lehet pucolni, ezt gyakrabban kell, mint a feketet. A padlo az, ami egy ido utan menthetetlenul csunya. Muanyagok pedig koszolodnak, es egy ido utan kicsit bekeketednek, ami mar nem mutat olyan jol.
A fekete egy fokkal jobb, de a muanyagon levo kopasok ott is eleg zavaroak tudnak lenni. Barmivel pucolom, nem jonnek le. Ajton cipo altal okozta kis csikok sem. Nem tuom, azokkal is mit lehet csinalni...
Nekem is ez volt az alomom, kiallitason jol mutat, meg fotokon is. De mindennapra a fekete a legjobb valasztas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
Nincs. A magyar utak eszik a futóművet, az automatában illik olajat cserélni, a motor pedig kicsit csipegeti az olajat, illik inkább gyakrabban olajat cserélni, nem megvárni a computer üzenetét.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
MPowerPH
félisten
Ott a pont... Lehetlen tisztan tartani. Ha egyszer szepen lemosod, akkor eleg egy paras reggel a poros levegovel karoltve, es maris ugyan olyan gusztustalan, mint elotte. Karcok szinten sokkal lathatobbak, meg a hajszalnal vekonyabb mikrokarcok is. Kov. autom gyongy hazfeher lesz, vagy kiralykek.
Saycz: A mosas utani dologra van megoldas. Vagy hasznalsz eso/kondenzvizet az obliteshez, vagy esoben mosod. Egyebkent mindegyik foltmentes lesz, es nem kell ronggyal torolgetni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
Típushibájuk az ingadozó alapjárat, főleg hidegen. Alapvetően ez arra vezethető vissza, hogy nincs bennük fojtószelep, nomeg a kábelköteg egy része is a szelepfedél alatt fut. Arról már nem beszélek, hogy érzésre nagyon vacak mód ment az az automata e91 325i, amivel én mentem. Pedig nem volt benn sok km, BMW szervízben van javítva/szervizelve, ráadásul sokat is evett. Mindenhol.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
BeZol
őstag
Most tiportam ki a belit egy 1.4es diesel yarisnak Sajnos 185nél elhalt, lejtőn 200ig eljutott, és így h végig padlógázzal mentem, 8liter körül evett ha 100km-re vetítem (3 vonal ment le a 20ból, és 40literes a tank. 75km-es volt a táv). A 330d-mmel ugyanez 3/4gáz környékével van meg, de ott egyenesben simán eljutok 240ig többször is, mégis csak 8,5-es átlagom lesz elvileg. --> Szar a Yaris
Ha nem hagyatkozok a központi kompjúterre, és a bömösnél is a vonalakat nézem, akkor ott totál padlógáz esetén keményen lehetőleg végig 220 fölött haladva 4 vonal megy le (20 vonal van, 60literes tank), ami 16 littyó 100ra vetítve (gép szerint persze 9,5 fölé sosem megy haha)
Ha 180 környékén haladok, akkor 3 vonal megy le, ergo 12őt nyakal be 100km-en... (gép szerint persze 8,5)
Ha 130-cal megyek, akkor 1,5 vonalból kijövök, ergo 6 liter 100ra vetítve. (gép szerint 6,3, tehát elviekben csak itt nem csal)
Köszönjük bmw a a hiteles adatokat
(Azért toyota 5,5-es átlagot írt ki, ha-ha... )
Vajon melyik autó eszik a legkedvezőbben 180-220 között haladva? Afölé a forgalom miatt nehéz jutni tartósan. -
KINKY_007
aktív tag
200 LE+ kategóriában a BMW best buy. Igazából gyors utazóautónak készítik őket, aki nem úgy használja, szervizeli amire tervezték az ellen nincs orvosság. Sokan még egy kést is tönkretesznek, nemhogy egy jóval bonyolultabb eszközt.
Egy e90 325i kb. ugyanúgy megy, mint egy e46 330i.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Igen, én 200+ szerettem volna, úgy, hogy használni is lehessen versenypályán kívül is (de csak benzin és hátsó/összkerék). Misu EVO-t és Mazda MPS-t néztem, de nem voltak egy kategóriában. A Volvo s60 felmerült, de abból nagyon kevés volt/van...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
tigomigocika
senior tag
-
BeZol
őstag
Spritmonitor.de szerint:
E46 átlagok sor6os motorokkal:
320asok (2,2l) 170 pacival: 9,74 l
325ösök (2,5l) 192 pacival: 9,86 l
330asok (3l) 231 pacival: 10,34 lE90 átlagok sor6os motorokkal:
325ösök (2,5l) 218 pacival: 9,61 l
330asok (3l) 258 pacival: 10,62 l (nincs sok minta)
330asok (3l) 272 pacival: 10,44 l (itt sincs sok minta)
335ösök (3l) 306 pacival: 11,5 lA mérésben benne van a coupe, cabrio, touring, sedan és még az x-drive-os variánsok is, de körülbelülre be lehet lőni vele a dolgokat.
Nekem a 330d-re (231paci) 7,69 literes átlagot ír, ami tényleg pont az aranyközépút, mert 6,2 - 9,5 között tudok vele etetni, úgyhogy részemről elfogadhatóak az adatok. Amiket fentebb írtam ki, azokat meg majd a többiek tudják alátámasztani -
Something_
őstag
Az nem sok futásteljesítmény, így nem ütközhetsz nagyobb költségekbe az E90 benzinesnél sem, főleg az E46-nál.
Én ha kettő közül választani kéne ennyi pénzből, akkor E46. Ha hozzá tudnál még csapni, akkor meg E60. Más világ az 5-ös, nem egy kategória felfele..
..sokkal több.
Hihetetlen amúgy, de más világ az 5er. Habár 3 milla egy normális benzines és drágább fenntartani, mint egy 3-ast. Habár évi 15e-nél ez sem vészes. -
CharlieDrop
veterán
Ülésfűtés, digitklíma, napfénytető, 4 elektromos abalak, BT-s rádió, automata váltó ezekkel vennék legközelebb
jöhet még esetleg, elektromosan állítható ülés, fényre sötétedő tükrök, parkoláshoz lehajló tükrök, aktív futómű, de ezek nélkül is megvagyok
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
E9x-ekre:
- xenon lámpa
- M-paket a látvány miatt (kormány, küszöbök beszállásnál, első-hátsó lökös, magyar autóknál fekete shadowline ablakok körül, szebb kéziváltó, m-futómű)
- high end audio hifi a 820W miatt
- professional navi, mert navi nélkül fura a hely középen, a business navi meg akkor már fukarságHa ezek megvannak, jöhet a többi:
- digit klíma
- bőr ülések
- ülésfűtés
- elektromos ülésállítás és deréktámasz (azt hiszem a bőrhöz eleve kötelező a fűtés és az elektromos állítás is)
- hátsó dönthető ülések v. síalagút ha kell -
CharlieDrop
veterán
Látom le kell írjam, de majd jön H.Ezredes és kiegészít.
Hozzá kell tegyem FL utáni e46-okról írok először, aki kéri írok régebbiekről is, illetve e36-ról is1. Benzines
1/a: 4 hengeresek: N40-N42-N46-os motorkódúak.
116-143 lóva, van 1.8 és 2.0 literes is. Szóval: igen, szeretnek olajat enni, N40-N42-höz illik láncugrásgátlót szerelni, nem nem annyira szakadnak a láncok. Tény, hogy az egyik legrosszabbul sikerült motor az N42, de több ismerősömnek viszonylag hibamentesen működnek. A Spritmonitor olyan 7-9 literes fogyasztást ír rájuk1/b: 6 hengeresek: M54 motorkód 170-231 ló közt (20i-25i-30i)
Jó motorok, de imádják enni az olajat, a 30i a legkevésbé parás itt is előjöhetnek meglepik azért, de viszonylag nyugisabbak. Itt 10 liter alatt nem jellemző a fogyasztás2. Dízelesek:
Na itt jön a fincsisét: M47N/M47TUD20 motorkód illetve M57TUD30 motorok. Hibaleteőségek: Pillangószelep beesés, EGR hasfájás. Ezen felül a szokásos Turbó, Injektor, Termosztát, Vízpumpa, ha ezeket javítod/cseréled az úgy 400-800 ezer közti összeg lehetEzen felül az E46 tipikusan gyenge futóműben: Szilentek, lengőkarok, stabpálca fáradékony.
Na legyen 2001 előtti nem faceliftes modellekről:
1. Dízel M47 motorkód, 136 ló, illetve 318d 2003/3.-7. hóig: VP44 adagolós motor, nem rossz, de ha javítani kell, akkor ámen, gatya rámegy, nem ismerem a hibáit más nyilatkozik2. Benzines
2/a 4 hengeres.
316i-318i: Itt van pár variáció 1.6, 1.8, 1.9es motorok, 102-118 ló közt. Jellemzően a legkevesebb bajjal rendelkeznek, megbízható motorok. Itt nagy meglepi a DISA szelep lehet, meg a szokásos benzines bajok, kb 7 literrel eljárnak nem erőbajnokok.2/b 6 hengeres M52TUB20-28 motorok. 150-170-193 ló
Nagyon jó 6 hengeresek ebből mindet jó szívvel ajánlom a 28i azért tud enni, de nyomatékosak, erősek, najó a 150 lovas 20i annyira nem, de egy 28i nem sokkal eszik többet. Bajok itt is lehetnek, de megbízható motorok nagyrészt. Olajra/olajcserére finnyásak, sok 28i-ről hallottam, hogy széthajtják rendesen...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
urban racer
senior tag
ülés ócska, kényelmetlen hosszú távon-nekem...
Sport futómű 1 centit ültet és keményebb a lengéscsillapító. Nyugodtan megveheted a sportot is, a futóműre pár alap dolgot úgyis meg kell venned - pl. meyle hd tömörszilent az első tengely hátsó nagyszilentjére. Viszont poliuretánt ne... Ebben az életkorban csereérettek a lengéscsillapítók is-ha még a gyári van benn, hamarosan csereérett lesz."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
-
BeZol
őstag
Lámpa formája elől/hátul, és a motorház domborulata szerintem nagyon sokat dob a faceliftes E90-E91esen.
Egyedül a hátsó lámpára mondom azt, hogy szép a facelift előtti és utáni is, de a frissített első lámpák és az a domborulat a motorháztetőn viszi a prímet, persze a lökös is más lett, de az felőlem egykutya.
A belseje felszereltségfüggő. Nekem pl. nem tetszik, ha nincs ott a navi, ami odadomborít középre, de sokszor ha meg van, akkor sima business, ami pedig nevetségesen gagyi egy professionalhoz képest, annyival keskenyebb. E46-osban még nem ültem -
BeZol
őstag
Akkor nézzél olyan facelift előtti E90-est, ami M-paketos, mert az ugyanúgy néz ki facelift után is, a kormány is ugyanaz az M-sport, és ha kéziváltós, akkor az is M-es kéziváltó, ami nem változott. Motorháztetőt tudsz utólag cserélni, első lámpákat is, a hátsó lenne csak macerásabb, mert ugye a csomagtartó is mást facelift után.
A frissített iDrive kezelője sokkal elegánsabb, és a grafika is szebb, de szerintem ami faceliftig volt, az is jó.
A facelift előtti xenon nélküli a képen, azért bmw karikák nélkül...És belül a facelift előtti:
Ezeket a betéteket lehet cserélni biztosan, így amiatt sem aggódnék.
Nekem pl. ilyen belül:
Képen fura, mert simának tűnik, holott a valóságban ilyen:
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Futás, futópályák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Sorozatok
- Gumi és felni topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Drón topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest