Hirdetés
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz sToOrm01umbb #62903 üzenetére
Inkább egy E90 nézzél magadnak és ne ilyen 20 éves 300k+ km kocsikat.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz sToOrm01umbb #62903 üzenetére
Hello.
Nekem egy fl 320i (2.200 ccm) touring van, amit én még hozzátennék az a futómű mert az eléggé kényes a rossz utakra. Mikor megvettem a kocsit, akkor az összes szilentet cserélni kellett, idén volt egy hátsó felfüggesztés felújítás lengéscsillapító cserével összekötve. A Vízrendszer részeiről annyit, hogy nekem egy éve ment szét a kiegyenlítő tartályom, cseréltük kupakkal együtt utángyártottra. Ha jövő januárig tönkremegy akkor kap gyárit. Két és fél éve van meg az autó, most lesz cserélve majd a vízpumpa ami kitudja mikori. Gond nincs vele még, de szíj és görgő csere lesz így az sem marad ki. A fh-et vásárlás előtt az előző tulaj megcsináltatta, a gyűrűk jók voltak így azt nem cserélték. Volt a motortérben egy olajcső amit cserélni kellett mert gyöngyözött, most pedig gumicserekor vette észre sógorom, hogy a karter tömitésénél szivárog az olaj, az is meg lesz csinálva. -
urban racer
senior tag
válasz sToOrm01umbb #62903 üzenetére
Szia!
Ugyan biztos kapok hideget, amiért leírom, de nekem volt 330i-m ahogy volt 320d filatáskám is.
Nem megyek bele abba, hogy a karosszéria teljesen random helyeken képes iszonyatosan rohadni, a motorról kérdeztél, megkapod:
Az én B30-am: cabrio volt, de mindennapos használatban. Iszonyat sokat evett, autópályán 9 liter volt az átlag. Olajfogyasztás még egész emészthető: ~2000km/liter
Barátom B30 touringja: kevés km-es, de szerintem városi autó volt, de nagyon szép állapotban, végig szervizkönyves. 600-800 km/liter
Barátom B22 cabrioja: nah ez egy igazi 2 ütemű szemétdomb volt. 3-400 km/liter. Az érdekessége, hogy semennyi kéket nem dobott és CO, CH érték is normális határok között volt. CCV és társai teljes mértékben cserélve lettek.
Barátom B25 sedanja: normál fogyasztását nem tudom, de egyik reggel asszony ment vele munkába, és megette majdnem az összes olajat. CCV hiba volt, 5 km-en 4,5 liter ment el. Nem lett csapágyas, azóta is használja.Ebből arra kéne, hogy következtess, hogy ne vegyél M54-et. De az újabb se jobb. Sőt. Inkább vegyél M54-et, az a kisebbik rossz. Ha hobbiautó lenne és hasonló felújításba kezdenél, mint én, akkor azt mondanám, hogy vidd el egy bmw-re szakosodott szerelőhöz, és ccv rendszer csere, dugattyúgyűrűzés, csapágycsere. Ezek után ismét-használattól függően 150-200 ezer km-re stabil-kvázi problémamentes motor lesz az autódban.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
KAMELOT
titán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest