Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
az nem annyira szimpi. sem a hitelátvállalásban nem látok jót (én mint pénzügyes), sem abban, hogy 97es az autó, mégis újfajta eleje van, ráadásul nincs is annyira felszerelve. a felnik sem gyáriak, szóval úgy amblokk az autó nem nyerte el a tetszését a barátomnak, meg nekem sem. viszont a szürkének adunk egy esélyt. majd beszámolok, hogy mi volt.
meg nézünk azért 530d-t is szerintem.
-
Eagl3
veterán
Nagyon szeretem, a formája ezzel a körbe gyári spoiler szettel és ezzel a piros színnel csillagos ötös, mindenki mutogat, azt hiszik, hogy valami több millás sportkocsi .
20. -án viszem Alfás szakihoz, remélem hamar rendbe lesz rakva teljesen és megúszom pár tízezerből. Hétvégén meg nagytakarítás lesz mert elég koszosan vettem át kívül belül.
Jah és nagyon megy , egy e46 320D -t lenyomtam vele a hangja meg brutális.
Kérdésedre válaszolva, E36 -ra semmi képpen nem cserélném el, azt tudtam volna venni ennyiért. Max egy e46 -ra cserélném el.
-
MPowerPH
félisten
A Facelift már rajta van, gondolom utólagos, mert 97 -es az autó.
Ha 28i -t nézel, akkor csak is 98 vagy az utánit nézzetek, mert kicsit módosítottak a motoron. Azokba már belekerült a Dual Vanos, azért olyan kedvező a fogyi is. A 98 előttiek nem esznek ilyen jól, és nem is olyan kiegyensúlyozottak.tibi666:
Váltó: Dicsérik a steptronic -okat nagyon, megbízható darabok. Annyi, hogy benyáshoz nem túl jó választás, mert borzalmas hosszúak a fokozatok, és nagyon ellustul tőle az autó, fogyi olyan 1l+ a manualhoz képest. Szóval ilyen téren inkább egy dieselhez illik egy ilyen, de ezt leszámítva nincs vele gond. Jó dolog pöckölgetni, de pár óra alatt megunja az ember.Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
Előzésnél szerintem teljesen normális dolog a kickdown. Főleg ha van szembe jövő forgalom is.
1,5 millát persze, hogy nem ad a biztosító, hiszen az alkatrészek avultatott értékét fizetik ki. A javítás meg nyilván új alkatrészekből történne főként. Innen ered a nagy diffi. Pár tíz- vagy százezer elképzelhető, hogy kicsikarható még pluszba.
A németeknél olyan a kötelező, hogy nem avultatják az alkatrészeket, de sokkal magasabb a kgfb díj. -
dragonfx
veterán
-
SpeedR
őstag
Én a helyében még megpróbálnék egyezkedni kicsit a biztosítóval. Elképzelhető, hogy sikerülne még felfelé tornázni azt az összeget egy kicsivel.
Az 530i a leírtak alapján nem rossz vétel annyiért, ha nem volt törve. Nagy mozgástér egyébként sincs, alig van néhány eladó 530i a piacon. Ennyiért még normális E90 is alig akad. Mondjuk azt nem értem, hogy ha automata váltós a gép, akkor hogy csinálta, hogy soha nem pörgette 4000 fölé. Elég egy kickdownos előzés aztán simán repül 5-6 ezerig a fordulat. -
SpeedR
őstag
Pfff, még biztosítása sem volt a buzukisnak? Így tényleg hosszadalmas lesz egy kicsit mire pénzhez jut az ismerősöd, és a magas km. futás miatt valószínű kevesebbet is kap, mint amennyit kéne. Javíttatni nem hiszem hogy megéri, ha utána úgyis rögtön eladná. Lehet, hogy össze lehetne gányolni, utána meg lehetne szívni az eladással... Nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
minél kevesebb hitelt ha lehet főleg most..kiszámíthatatlanmindne enm lehet jósólni, na jahh meg kocsira hitelt...túl sokat tuti nem érdemes.
premium selectionös bmw.ket néztétek?..ott tuti van e90 325 vagy ilyesmi....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mayerlaci
senior tag
Helló!
E90-et támogatni tudom csak.Most vettünk igaz kombi 3 éves 130.000 km -rel 320D-t full, navi,tempomat,tv,ülésf.... minden szir szar bent van.Ezek a CR motorok nagyot hasítanak.Olajfogyi meg szinte mint 1 benzinesnél én a helyébe elgondolkodnék rajta.De csak 1 tipp nem akarok vitát indítani. -
dragonfx
veterán
nem fog találni ilyet ennyiért.tényleg csak remény van rá, az se túl nagy.
WTF...BMW001>>ez neked való
aza vicc ilyen kritériumokkal még az e46 is elég neccesen fér bele ....e90 6henger 6.5-7 millától van..de szerintem az még nem elég extrás amiket írtál...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
e36 328i 95' utáni.... ..fain lehet.340e km??..ejha...és van valami vele azért csere?
e46 árban nem kapsz e90et.max. ha megmókólod neki is münchenben
szerintem x5 felejtős.zabál mint a barom.irtó drága tartani.igen az a kék szín szép.és a családba neked mi az elképzelés e46 terén?
e36 328i után elég nehéz lesz 4.5 millából olyan e90et találni ami megfelelő lesz mind felszerelésben mind erőben ...+3 milla!!...e90 325i fullosan...hehe...dupla ennyiért.
ha ilyet szeretne akkor szerintem várjon vagy hitel...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
Kis pontosítás: Az aktív kormányzás a sebességfüggő fokozatmentes kormány-áttételezést takarja. Magyarul: kis tempónál sokkal kevesebbet kell tekerni a volánt, mint nagy tempónál. A hátsókerék-kormányzás nem tudom, hogy benne van-e ebben, de az is jó dolog. Kis tempónál ellentétes irányba kormányozza a hátsó kerekeket, nagynál pedig azonos irányba.
-
MPowerPH
félisten
Ezek közül ami szóba jöhetne az a Skyline. Egy gond van ezekkel, hogy biza jobb kormányosak, amitől é n hányingert kapok. Nem tudnám vezetni, nem is tenném forgalomban se, és pályán se szívesen.
Subarukat utálom, Lancer Evo -k azok amik szóba jöhetnének, azok még kinéznek valahogy.
Alpinakat nézegettem, de túl drágák.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
de várjál álljunk meg
te most vadiúj a most bejött 7esből kapod a 740i.t?
ülésszellőztetés az milyen?légkondis?
nem kell becsapni ajtó az milyen?
stop-go tempomat?
meg miben más az hogy "aktív" kormányzás/futómű?nem elég neked ennyi extra...tán ha kérsz kapsz ajándékba hozzá egy 10mpxes digit gépet... ...képeket kérünk
A V12 biturbó 7es brutál lesz..760i..elég durva adatok ezek..lelép sok verdát.ha megcsiszolja valami tuningműhely akkor elég sok autó félhet
hoby36>>bmwpoweren mintha azt mondták volan erre nem biztosan jól emlékszem...lambdaszonda, légtömegmérő, de igen a legegyszerűbb hogy elrepedt a cső fals levegőt és nem jó helyen szív rossz lesz a keverék. igen első körben gyertyákat kéne megnézni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
Hmm... fincsi lista. Jó kis autód lesz. Képeket majd rakj fel mindenképp!
Fényképezőt lehet rendelni webshopból ,ezen ne múljon.(#5182) BMW001
A 740i-nek köze nincs az M3 menetteljesítményeihez sem, nem hogy az M5-höz.(#5184) hoby36
A durrogás arra utal, hogy nem tökéletes az égés. Nem kap szikrát vagy ilyesmi.. Első körben megejtenék egy gyertyacserét, hátha rendbe jön ennyitől is. -
MPowerPH
félisten
Nah, kicsordult a nyálam olvasva a szerinted szegényes extrázást.
Ez a 7 -es durca és még jól is néz ki. Az adatok alapján lelépi az M3 -at, az M5 -el meg fej-fej mellett halad.
Azon filózok, mi van ha 2db nagyobb turbo kerül bele. Szerintem 800ló gond nélkül kihozható belőle. Az új automatára majd kíváncsi leszek, az M5 7gangosa elég pocsék lett. Talán az is volt az M5 egyetlen gyengesége.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vangelis
félisten
-
SpeedR
őstag
Hát jah, 4 misiből már elég jó 2 ajtósakat lehet venni.
Kár hogy neked nem jött össze az E66-os, mert azért egy hetes mégiscsak egy hetes. De ha csak tesztautóban volt elérhető akkor tényleg felejtős.
Az X6-nak nekem sem tetszik az orra, valahogy túl gömbölyű.
Az 550i-nél meg ha csak a fogyasztás tart vissza, akkor ne félj tőle, mert így látatlanban is garantálom neked, hogy semmivel sem fogyaszt többet mint a duplaturbós, nehéz, összekerekes, magas építésű X6-os.(#4697) God Vazzeg
Nem olyan egyértelmű, hogy M20-as, mert pont a 90-es modellévnél volt a váltás. Ha tudnánk hogy hány pacis, vagy legalább egy fotó lenne a motortérről, akkor egyértelmű lenne.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
-
SpeedR
őstag
Igen a design miatt sokkal zömökebbnek tűnik az e60-as. Pedig az 550i is "csak" 1735kg, aminek már az alapfelszereltsége is elég magas, tehát az is plusz súly.
Tesztautót ne vegyél szerintem se. Azokat senki nem kíméli, mindenki nyomja nekik mint az őrült akár full hideg motorral is.
[link][ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
M3 vs. M5? Miért az M3? Talán mert kisebb, így jobban átjön a brutális gyorsulás, nem? Szerintem az neked kicsi lenne, mert mint mondtad még régebben, nem vagy egy is darab ember.
Nekem anno az 540i városban 20 fölött evett, és nem tudtam levinni. Nem nagyon lehetett 10 alá bemenni azzal se... X6 a mérete miatt eszik sokat...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
Eh, most egy kicsit irigyellek, hogy ilyen vasak társaságában töltöttél 2 napot.
Nem vezettem még 550i-t, de szerintem simán vállalható. Hétköznap úgyis bekacsolt DSC-vel jár az ember. Ilyenkor visszaveszi az elektronika amennyire szükséges.
Szerintem pályán 150 kmh körül simán megáll 10 literből. A gyári specifikációk szerint is kevesebbet eszik városon kívül, mint az X6 35i. Városban,dugózva meg 20+ mindkettő. -
MPowerPH
félisten
Nem tudom. Nekem már a turbo -ra csorog a nyálam egy ideje, Te meg Turbo -ról akarsz visszaállni szívóra. Persze, jó az 550i is, de az már brutális, és könnyedén meg lehet vele etetni 20l+ benyát százon. Engem ez riaszt el ezektől a bazi nagy motoroktól. Turbo meg előnyös, főleg a 2 turbo. Vissza se kell váltani, tök majdnem mindegy hányasban vagy, az ugrik, és végig erős is marad. Turbo lyuk itt már nem létezik. Biztos annyi benne van, hogy vigyázni kell, nehogy baja legyen, és nagyon oda kell figyelni. De ebben Te már otthon vagy, hisz régóta turbo -s autót használsz.
Jó az sima 3000 -es motor is, de az nem 35i -hez képest nem rugalmas, vagy inkább lusta.
Fogyiban meg akkor jön ki a különbség, ha nyomod neki, ha szépen terelgeted, nem lesz nagy különbség. Persze X6 -ban azért eszeget, mozgatni kell neki.
Most mondanám az 535D -t, de neked fölösleges lenne. Az is nagyon megy, és nagyon keveset eszik, már volt szerencsém hozzá. Nekem az volt az első diesel ami bejött.Hogy őszinte legyek, én 550i -t venném meg ezen túl is, bár lehet megbánnám. Nem próbáltam, szóval nem tudom az mit tud. De egy szörny, az nem kétséges. Csupán a fogyasztástól függ, hogy kell vagy nem kell, azt meg saját szemmel kell megnézni. Mondjuk én imádom a hátsókerék meghajtást is, nem kéne mindenáron Xdrive.
Szóval ez ember függő.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
Értem. Télen valóban jól jöhet néha az összkerék-meghajtás, főleg ha nem sík terepre mentek. Ha a pénz nem számít(cégautó ugye), akkor lehet, hogy valóban jobb választás az xdrive-os.
Audinál meg Volvonál egyértelmű a dolog, mert ott csak elsőkerék-hajtás az alternatíva, az meg hát elég megmosolygtató egy ilyen autóban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Star Trek
- E-book olvasók
- Indiana Jones and the Great Circle teszt
- Xbox Series X|S
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- OLED TV topic
- PlayStation 5
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest