- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
válasz Chrys_ #55198 üzenetére
Tény, hogy 4 évszakossal nem lehet kiváltani sem a téli, sem a nyári gumikat, esetleg egy márkásabb-gagyibb viszonylatban, de 535D-nél ez utóbbi nem játszik. Ha a felhasználási mód nem a teljesitmény max. kihajtása télen-nyáron, akkor szerintem bevállalható.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #55202 üzenetére
A nyomaték átvitel hatékonysága a 4 évszakosnál kb. ugyanaz mint a fékezés. Valamivel kevesebb. Ezért nem kell átülni egy 114i-be. 🙂
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Lassan esedekes az elso futomu felujjitasa, febi bilstein vs meyle hd. Melyik lenne a jobb?
Illetve van jobb?
E91 -
whitezo88
nagyúr
Tegnap végre sikerült kikormolni kicsit a 25d-t, azért tud menni annak ellenére hogy nyilvan nem egy 35d, pikpakk 200on van, kár hogy mivel nem ismerik a jobbra tartást a pályán és hogy simán kijönnek eléd nem tudtam végsebességig menni. M6 pedig, de inkább újváros után ritkul addig meg nem mentem. Egy Honda volt aki jött a seggembe és őt engedtem el mert nem volt kedvem versenyezgetni.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz szimi57 #55201 üzenetére
535D-nél 1,9 tonnával nálam ez elképzelhetetlen. És ha már 535D, akkor ott nyomaték is van (nálam alap 630Nm, de most 700+), én biztos nem rakok rá ilyen gumit, inkább cserélgetem a megfelelőre évszaknak (vagy lassan már inkább időjárásnak) megfelelően. Ha meg nem használja a tulaj, akkor miért vett 535D-t? Elég az 520D is ilyen alapon.
-
szimi57
őstag
válasz Chrys_ #55207 üzenetére
Érthető, hogy sokan idegenkednek a fulléves gumitól, még a gondolatától is, de ez szerintem nem teljesítmény, nyomaték, súly függvénye. Téli viszonyok között eleve lehetetlen átvinni a kerekekre a max nyomatékot, nyáron már mérlegelés kérdése. Egyébként 535D-t több okból is vehet az ember, nem feltétlenül a lóerők miatt. A gyártók helyében én kihagytam volna a téli gumi kategóriát. Egyből jöhettek volna a fullévesek.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Chrys_
addikt
válasz szimi57 #55208 üzenetére
Persze, télen hóban elég jól teljesít, az előző kis teszt részlet is mutat ebből valamit. De már hideg száraz körülmények között is jelentős a különbség a nyári gumi javára. Ez főleg átmeneti időszakban nem mindegy, tél elején. És ez csak egy kis kiragadott példa.
A gumi nem teljesítmény, nyomaték, súly függvénye? Hát mié? Vegyük még ezekhez hozzá a tapadási együtthatót. Egy 535D-ben azért a DSC nincs mindig aktiválva -
szimi57
őstag
válasz Chrys_ #55209 üzenetére
Talán félreérthető volt. Nem a gumiról állítottam, hogy független a teljesítménytől stb. Nyilván a téli, nyári, fulléves guminak is el kell bírnia ugyanúgy a 2 vagy akárhány tonnát, nyomatékot. A választás nem függhet ezektől a paraméterektől. Ami lehet különbség gumi és gumi között az egyedül csak a menettulajdonságok különböző útviszonyok esetén. Lehet vannak olyanok, akik azért nem vesznek fulléves gumikat, mert szétdurran a 2 tonnától?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Ummon
csendes tag
válasz BUZZLGHTYR #55205 üzenetére
Én a Meyle HD-t választanám, legalábbis én azt választottam, amikor cseréltem az enyémet .
A gyári az TRW, de nem nyúlsz mellé a Meyle HD-vel sem. Meyle HD-ben nagyobbak a gömbcsuklók, ezáltal talán jobban bírják a strapát. Habár nálam a 16-os kerekek amúgy sem tesznek extra terhelést a futóműre, de hamár úgyis cseréltem őket miért ne az erősebb legyen.
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #55211 üzenetére
Beszéltem az eladóval, 17-es felnin van a téli, szóval úgy néz ki, hogy veszek majd egy 18 as felnit a nyári guminak. Táblázatból úgy látom, hogy az e60 ET20-as felnivel volt szerelve, viszont alig találni ilyen felnit a használt piacon... Fel tudok rakni rá mást is? Pl ET30 abból többet találtam.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ummon
csendes tag
válasz BUZZLGHTYR #55215 üzenetére
Attól függ mennyi offroad-ot tervezel . Nyilván mindenkinél kicsit más, én 235e km-nél cseréltem a gyárit, most 286e van benne és nem panaszkodok. Elképzelhető, hogy még nem cserélték a tiéden. Nálam a gömbcsuklók nem tűntek rossznak a régin, de a szilentek már fáradtak voltak.
-
FIREBLADE78
addikt
Motortér mosás : simán leveretem telibe magasnyomásúval? Nem lesz baja?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
I3 forum van valahol prohardveren kivul?
Itt van valakinek? -
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #55221 üzenetére
az egyik magyarban benne vagyok, mondjuk ahogy elnézem ott inkább csak adok-veszek megy
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz molnarpeter #55221 üzenetére
Nemzetkozi 18000 taggal nem sok.
Olyat keresnek,hogy az ajtora arra az ujrahasznositott borzadvany papundekli anyagra van e valami utolagos betet. -
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #55223 üzenetére
Az ilyen lesz.
De már tudunk i3-at is tuningolni
Elérhetővé vált legújabb újításunk:
Teljes i3s csomagot ,természetesen Sport üzemmóddal!Teljesítmény : 170 > 184 Le
Végsebesség : 150 > 160 km/h
Forgatónyomaték : 250 > 270 NmValamint a gyári i3s specifikációk :
" BMW i3s alá típus-specifikus rugókkal, lengéscsillapítókkal és stabilizátorokkal dolgozó sport futóművet fejlesztettek, a bajor prémiumgyártó ügyfelei pedig a vezetési élménykapcsolón (Driving Experience Control) SPORT vezetési üzemmódot is aktiválhatnak, amely még közvetlenebb gázreakcióval és kisebb kormányzási szöggel fokozza a meghajtású prémium kompakt sportosságát. "
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #55226 üzenetére
Nincsen.... Egy akkora kamu az....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
válasz FIREBLADE78 #55218 üzenetére
A generatort takard le es oke. Esetleg ha van csatlakozo, aminek a kabelei kilatszodnak azokat tekerd be valami vizhatlanba es moshatod. Alapesetben a viz nem sokat er, tisztitoszer es muanyagapolora is szukseged lesz a tiptop hatashoz.
[ Szerkesztve ]
-
ittakary
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #55218 üzenetére
youtubeon én is láttam hogy igy csinálják, én biztos nem állnék így neki
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #55238 üzenetére
Barom aki ilyen draga kategoriaba elektromos autot vesz.
Megy a duma 10 eve de az akkutechnoligia ugyanott tart,azt mondjak mar a harmadara csokkentek a meretek meg is az atlag 30-40kw
Telen egy ilyen jo ha tud real 150 kilometert.
94-es I3 se bir ki normal temponal Bp szele-Siofokot -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #55240 üzenetére
Alulra pici furat a dob(ok)ra? Vagy már késő neki?
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #55241 üzenetére
Nem láttam milyen állapotban van sajna
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #55242 üzenetére
Miért nem tetetsz alá rozsdamentes rendszert?
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #55244 üzenetére
Nekem nagyon tetszik, van az utcánkban egy Abarth, majdnem hangosabb, mint a compact
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #55246 üzenetére
Igen az pont az... Elég hangulatosnak néz ki, szaladgálósnak tök jó lehet. Még az elektromos változatot is nézegettem.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #55244 üzenetére
Lada alá tesznek.
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #55239 üzenetére
Már elég sok oldal lefutott, mire visszajutottunk ide...
Miért tartana ugyanott az akkutechnológia? Egy ugyanakkora méretű auótba, már közel kétszer akkora akku fér, mint régen. Lásd: VW e-Up!
A méretek első sorban az árak miatt nem változnak. Még drága az akku-gyártás.
Mi a normál tempó?
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen