- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #54848 üzenetére
Átküldött egy ilyen vezérlésszettet, ami 50 körül van, van benne egy lánc, meg talán feszítő, aztán rákérdeztem, és a többivel mi van, ezen csak röhögött....
Nepper, na elég ennyi
Itt is van egy röpke eszmecsere, nem tudom mennyi hülyeséget mondtam.
Ott érdemes nézelődni, ahol 37 hozzászólás van[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Newlachka
őstag
válasz Gézengúz #54815 üzenetére
a következő autómhoz gyűjtöm az információkat. bocsánat..
Én úgy tervezem a vásárlást,hogy megveszem az autót, egyeztetek egy időpontot, lerakom beletolok 7-800-1M ft-ot szervizre,hogy minden jó legyen,és utána használom.
Ha kész ez az autó, akkor fogom az M43-at leteszem lakatolásra, szintén beleugrik annyi pénz ami a szervizre kell,és kész.A legnagyobb gondom,hogy nem szeretnék bérelni hetekig, egy hónapig autót.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Newlachka #54852 üzenetére
Ilyenkor jön a dilemma, hogy annyival többért lehet olyat venni, amire még pár évig nem kell ilyen léptékben költeni, és el lehet adni, mielőtt ezek a beavatkozások szükségesek lennének. Aztán persze valaki megveszi, aztán vagy költ rá, vagy elkezdi szidni mikor elromlik valami Persze ha hosszú távra tervez az ember, egyszerűbb megcsinálni rendesen egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #54851 üzenetére
Lerí, mennyire sötét az ember, meg hogy miért is 50 ezer a "vezérléscsere" vicc. Legalább látni kihez NE vigyed. Würtemberg set, 6 db alkatrésszel. Wow.
Akitől vettem az enyém, korrekt fazon volt, nem valami proli, de mondta hogy a vezérlés örökélet (meg a váltóolaj is), szerencsére meghallgattam olyat is aki ért hozzá (H.Ezredes), és inkább lecseréltettem az ő rendszere szerint[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz molnarpeter #54853 üzenetére
igen,de olyat nem tudok venni ami nem azzal kezdődik,hogy diózás,vezérlés csere ellenőrzés stb.
kb. 4M forintom van/lesz mindennel együtt. Kaphatnék érte egy 320d-t 2010-12 körülit jellemzően 180-240ekm közöttit de ha nem akarok bajt magamnak akkor elviszem egy szerelőhöz átnézésre,csere érett dolgok cserélésére.ilyenkor jön a vezérlés,turbó,futómű,egr,dpf,váltó stb.Vagy vehetek egy e91-et jellemzően 2-3M között ahol ugyan ezek a dolgok jönnek,de marad még keret másra is.Nem fogok 5-6-7 évig másik kocsit venni,ahogy a "kis" m43b19 is megnarad még 5-6-7 évig és igen is bele kell tenni azt a pénzt,hogy HIBÁTLAN legyen minden értelemben.Az e46-ot 2 év alatt egy milából raktuk olyan állapotba,hogy most azt mondom stabil.Persze sokak szerint minek locsoltam bele,mert csak 4 hengeres,meg soha nem lesz értéke stbstb.Még lakatolni kell,fújni,meg most olajcserekor cserélődnek a hidrotőkék. Nekünk ez kell,ez marad meg lesz csináltatva.Ahogy az e91 is vagy e61 is ha azt találok olyat amiben látom azt,hogy ha beleteszel 1 milát akkor igen szolgál még minket sok évig.
Sokan hülyének néznek,mert az utolsó patentot is cserélem,vagy pótlom ha hiányzik.Ilyen vagyok. -
-
BeZol
őstag
válasz Newlachka #54855 üzenetére
Igen, beletolod az összeget hogy jó legyen meg minden, aztán amikor jön az eladás meghirdeted átlagár felett ééééés, jó eséllyel nem lesz rá vevőd, a vége pedig az lesz, hogy vhol az ársáv 1/4-ért ha elmegy a kocsi.
A nagyon nagy többség az ársáv aljáról pecázik és lealkudva megy el a kocsi ársáv alja +10-15%-ért. Tehát erre kell +10-15%-ot rápakolni, ami úgy meg kb. ársáv közepe.
Én kocsimon is minden rendbe van téve. Felraktam ársáv tetejére, 0 érdeklődő. Ársáv 3/4-ére, úgy is 0 érdeklődő volt és közben eltelt fél év.
A másik autónkat ársáv 3/4-én hirdettük, 0 érdeklődő. Ársáv közepén volt 1-2 érdeklődő, de végül senki sem vette meg. Így telt el 1 év! Végül ársáv 1/3-a környékén hirdetve (3+ hónap hirdetgetés után!) vette meg egy srác személyi kölcsönnel első autónak 10%-ot alkudva és így jött ki az ársáv alsó átlaga +10% környéke.
Másik ismerősőm e39-esét hirdeti szintén ársáv 3/4-én immáron 1 éve és 0 érdeklődő (igaz 25tds motor ami kaki, de tényleg valós 253ezer km vagy mennyi).
Tehát az én személyes és baráti körös tapasztalatom az, hogy az érdeklődők többsége fillérbaszó, a legolcsóbbat keresi és még ha rá is költ egy vagyont mert minden szar benne (hiszen az a trendi h toldozzák-foltozzák a kocsikat, adogatják el 1-2 évente, tekerik a km-t, és végül vkinél robban az időzített bomba), legalább elmondhatja hogy ő legalább olcsón vette és hogy ha drágábbat vette volna, arra is ráment volna ennyi. Na meg úgy is vannak vele, hogy na majd ő rendbeteszi, az a biztos, mert tényleg tudja h meg lett csinálva. -
cOxeR
Ármester
válasz chess001 #54865 üzenetére
Egyedi ET méretezessel készültek, hogy se kint se bent ne legyen vele gond. 8,5J elől, 9,5J hátul, 11J-is elfér (külföldön normális utakon járnak vele), csak nagyon feszített gumival és /25 ami itthon nem igazán élhető.
Annyira nincs kint, sőt semennyire nem lóg ki az íven kívülre. 10J felett már kilóg, illetve többnyire már kell szélesített sárvédő is, hogy ne nézzen ki bután. -
dellfanboy
senior tag
sztem semmi nem garantalja, hogy a te rendben tartott autod (ami ugye a te velemenyed nem ellenorizte xyz dr prof bmw szaki) a kovetkezo tulajnak az o vezetesi tudasanak/stilusanak/karbantartasi szokasanak megfeleloen nem kotlik meg az elso honapok alatt. szoval miert venne akarki is draga autot? vagy te adsz melle garanciat is? ugye h nem , max a szamlakat, hogy ez meg ez el lett vegezve de itt a topicban is lathatod hogy egy 'viszonylag' bmw szakerto brigad a YT-rol milyen hibakat vet pl. egy vezerles csere alkalmaval,ugy hogy ok allitolaga penge sracok..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Ļantos
aktív tag
válasz H.Ezredes #54871 üzenetére
Jó érzések ezek. Pilisbe egy kis faluba túráztunk, pont mentünk vissza a kocsihoz és hallom amint jólszituált középkorú társaság beszélgetett a kocsink mellett, mondták, hogy látjátok, egy nem mai darab is milyen szép igényes tud lenni ha van gazdája. Jólesett hallgatni
-
H.Ezredes
őstag
Szerintem rossz oldalról közelíted meg. Te új autót vettél amivel elmentél több mint 200E Km-t és ez alatt karbantartottad. Itt arról van szó,hogy egy eleve használt autót vesznek amikben van ~200E Km és saját maguknak rakatják rendbe az autót a tulajok nem másnak. Eleve olcsón veszik az újkori árukhoz képest. Én mindenkit felvilágosítok,hogy mire számíthat ha vesz egy ilyen autót. És a tulajok 90% ezzel tisztában is van és el is fogadja,hogy KÖLTENI KELL RÁ. Nem az a mérvadó ilyenkor,hogy majd eladásnál mi lesz hanem amíg náluk van addig legyen rendben. Én meg szoktam kérdezni,hogy milyen időtartamra tervezik megvenni és éves szinten km mennyit mennek. Rendszerint legalább 3 évet mondanak de nem ritka az 5 is . Erre jönnek rengetegen,hogy éves szintem több mint 30E Km-t mennek és többen ennél is bőven többet mondnak 50-60E Km.... Legkevesebbel számolva is 3 év alatt simán elmennek 100E Km-t de többen 150-ezret is.És ugye ahogy telik az idő látom is,hogy tényleg mennek ennyit. Nem azt nézik,hogy beletoltam 1-1,5M Ft-ot és jaj sose kapom vissza hanem,hogy normális autóba üljenek. De van olyan amit te mondasz de hála istennek tőlünk lekoptak 90%-ban ez-az oldjuk meg 2Ft-ból és legyen jó. Ez az ársávos dolog meg egy kicsit butaságnak hangzik. Mi is az ársáv közepe 3/4-ért vettünk autót. Mert ezek voltak a jobbak egyszerűen. Például Tominak elmentünk nézni több E60-at anno 1,5-2M Ft között,hogy majd ott találunk olyat amire kell költeni de rendbe rakja. ( Persze én kiröhögtem mert tudtam,hogy nem lesz ott jó vagy ritka mint a fehér holló.... ) Na olyan ótvar hulladékok voltak,hogy sírva mentünk el. A végén csak egy normálisabb autót vett 2,6-ért én is 2,7-ért. És mindkettőbe kell költeni de alapvetően nem egy lerúgott romhalmazba ülünk. Olyan használt autó ebben a prémium szegmensben nincs amire nem kell költeni nagyobb összeget 200E Km után. Ez mese. Csak az olyanok mondják ezt,hogy 1ft-ot nem költöttem az autóra és jó akiknek utána kiderül,hogy egy hulladék fos az autója valójában.Másik pl E39-em ha az ársávos felvetésed vesszük alapból akkor a kínálat alja nagyjából 500K ehhez képest 1,3-ért azonnal eladtam az autót ez akárhogy nézzük több mint a duplája az ársáv aljához képest.Az ársáv aljáról főleg idősebb autóknál csak tényleg a lefingott darabokat találni. Újabb autóknál meg fapadosokat. Szóval mondjuk egy 2003-2004-es E60 nyilván olcsóbb lesz mint a nála fiatalabb LCI 2007-2008-as társaik főleg ha még jobban felszereltek is. Nem csak az ársávot kell nézni hanem az évjáratot felszereltséget is,hogy arról ne is beszéljünk a touring mindig olcsóbb a coupé drágább cabrio meg egy külön kategória.... Én azt látom,hogy pl F30-ból még úgy lerúgott nem igen van csak olyanok amikben benne a km. ellenben pl F01-F10-ek már simán tudnak számomra vállalhatatlan kategóriába esni de ott is az idősebb 2008-2010 körüli modellek. Ott is a fiatalabbak főleg az LCI-k még szép állapotban vannak. ( természetesen van kivétel ) E60-ból ami jó azért el is kérik a pénzt de sokan ki is fizetik a magasabb árat. Nyilván nem fognak 3X árat fizetni de egy lerúgott foshoz képest 2X árat simán megfizetnek. Ez a tapasztalat egyszerűen. Sőt van olyan is,hogy elhozzák átvizsgálásra elmondom mi a baja mennyit kell költeni ne ezt vegye de nem érdekli megveszi és megcsináltatja... Sőt rengeteg emberel volt,hogy megbeszéltük h autót néz szóljon vizsgáljuk át nézzük meg beszéljük át. Erre hívnak,hogy megvették az új autót vagy megjelennek az új autóval. És mondjuk,hogy ezt most miért ?????? De nem érdekli egyszerűen ha bele kell költeni 1-1,5M Ft-ot legyen jó magának csináltatja meg. Van olyan akinek mind1,hogy 1 évig van meg vagy 5 évig amíg nála van legyen jó.... És van az is,hogy mindegy mennyi ideig van nála csak 1 forintot ne kelljen belekölteni. Az se baj ha lóg keze lába de akkor is megy vele..
(#54873) dellfanboy
Ott saját véleményem szerint van benne marketing is.... Nem akarom elhinni,hogy vezérléscserénél nem cserélnek 2 lánckereket meg feszítőt és még levegőszűrőt se... A szívósort külön már a végén odaírták meg az üzemanyagszűrőt is de listában nem szerepel... Én szerintem vagy kicseréltek mindent csak az nincs benne a listában és így jó az ár de a valóságban még van egy másik X összeg is amit ha hozzáadok az eredetihez máris ott a reális ár vagy tényleg nem cserélték de az meg nagyon tré....
(#54872) nincsnév007
Nagyon úgy néz ki.
(#54874) Ļantos
El is hiszem
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kojenci87
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék tőletek. Klasszikus 'családi kombit keresek' élethelyzetbe kerültem és be kell valljam, a BMW formavilága kb az egyetlen amiben a kombi is jól mutat. (szvsz)
Sajnos nem vagyok teljesen otthon a legtöbb tipushibával és örülnék, ha más is hozzászólna a döntésemhez. Ezt az autót néztem ki: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/520/bmw_520i_touring_automata_serulesmentes_es_szervizkonyves-15649980
Köszi, ha tudtok segíteni, bármilyen általános infónak, hova vigyem/kit hívjak átnézni stb örülnék![ Szerkesztve ]
-
malacka87
senior tag
válasz CharlieDrop #54879 üzenetére
Már én is bánom hogy 20i helyett nem 30i-t vettem. De első kerekes 65 lovas kocsi után nem akartam árokba kerülni. 3 év eltelt és semmi komoly csúszásom se volt. Most már simán a nagyobb motort venném. Igaz ebben a kínálat is elég gyėr volt akkor.
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
H.Ezredes
őstag
válasz kojenci87 #54876 üzenetére
Általában ezeket a modelleket dízel motorral szokták venni nem benzinessel így touring modellekben több azzal a tapasztalat. Ami a lényeg,hogy nehezebb limousine kivitelnél így lomhább / a fogyasztás is magasabb. Alapból ez-az N20-as motor 1-1-ben megegyezik a 28i-vel csak szoftveresen van lebutítva még a váltó is ugyan az. Egyedül ami némileg kisebb gyárilag az a vízhűtő és az intercooler. ( Ezeket bármikor könnyen lehet cserélni ) Gyárilag ugye 184Le / 270Nm ami még egy 1-esbe elmegy de ide borzasztó kevés. F11-be egyik ügyfelemnek 30i-je van az remap-al ~ 290Le / 340Nm és kell is,hogy ne csak vánszorogjon.... Mivel minden ugyan az a motoron könnyen lehet segíteni,hogy kijöjjön kényelmesen ~ 260-280Le / 420-450Nm amivel nem idegőrlő a közlekedés lehet előzni autópályás magasabb tempót is kényelmesen viszi és ha bent ül a család is magabiztosan tudja mozgatni a karosszériát. Maga a motor közvetlen befecskendezéses ami miatt kokszosodik a hengerfej szívócsatorna ezáltal csökken a teljesítmény nő a fogyasztás járásegyenlőtlenség lehet. Ilyen futásteljesítmény után a hűtőkazetta takarítására / hengerfej szívócsatorna koksztalanításra / váltó olaj cseréjére / vezérlés cseréjére lehet hirtelen számítani. Futóműben is lehet 1-1 szilent rossz főleg a hátsó differenciálmű szokott kiszakadni de ez is orvosolható Átvizsgálás nélkül nem igazán vennék ilyen autót. De általános az,hogy az első nagy / nagyobb szervizre mindenképp legyen egy jó 500K elkülönítve,hogy ne érjen nagy meglepetés.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz kojenci87 #54881 üzenetére
Röpködnek itt a lóerők. Ez legalább annyira szubjektív, mint a szőke vagy a barna Bele kell ülni és menni. Nem hiszem, hogy a Fókusz után visszalépés lenne, ha csak a súlykülönbözetet vesszük figyelembe. 200 vagy 400 lóerő csak annyit jelent, hogy 400>200. Nyilván nagyobb gyorsulás, nagyobb végsebesség. Ez kell? Sok mindent elkurtak a BMW-nél, de szerintem ezt a motorválasztást nem. Nem a motor fog sírni a súly miatt, hanem a fék!
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #54884 üzenetére
Az baj,hogy nincs tapasztalatod ilyen és ehhez hasonló motorokkal így fogalmad sincs milyen napi szinten használni vagy országúton előzni vagy bármi. Papíron tök jó a 184Le de a gyakorlatban a nehéz karosszériához gyenge.... Üzletileg csináltak 20i-t..... Nem azért mert valóságban ez a jó.... Nem véletlen van szoftveresen visszabutítva.... És a fék a sima gyári nem sport fék 20D-30i-ig ugyan az hátul meg a 35i-ig.... Szóval akkor kevés ?!?!?!? Az meg konkrét tény,hogy egy 150-200E Km-t futott autó veszít a teljesítményéből mert kokszosodik kb 5-10% tűnik el emiatt. És miért jó egy szimplán szoftveresen visszabutított autóba ülni amúgy amúgy gyárilag is 245 Le ?????? Nem baj az ha van tartalék plusz kevesebbet is szokott enni normál használat mellett. Nem tudok semmi indokot miért lenne jó úgy használni,hogy vissza van gyárilag fojtva miközben gyárilag is minden tekintetben sokkal többet tud....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kojenci87
csendes tag
válasz H.Ezredes #54883 üzenetére
Köszi szépen az infókat!
A kokszosodásra számítok, de akkor ezt is csak meg kell 'diózni', igaz? Az első nagyobb szervízköltséggel természetesen számolok, plusz szeretném ha a fejegység is tudná a képernyőtükrözést/carplay-t. Jól látom, hogy te is foglalkozol szervizeléssel? Val valami elérhetőségetek?@szimi57 (#54884):
A súly/lóerő arányból gondoltam én is, hogy még jo lehet az 520i is a Focus után, főleg, hogy minoségben is többet adna. Nem a 'száguldozás' a cél, hanem főleg a helykinálat, de azert kamion mögé nem szeretnék beszorulni. Nehéz így eldöntenem. -
H.Ezredes
őstag
válasz kojenci87 #54886 üzenetére
Így van. Igen ezzel foglalkozunk és a teljes képernyős carplay-is meg tudjuk csinálni. Ha jó az autó és tetszik akkor a teljesítmény miatt nem kell aggódni mert bármikor meg lehet csinálni,hogy legalább tudja a gyári 28i ( mivel ez egy teljes értékű 28i ) szintet vagy többet...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #54885 üzenetére
Erős-erősebb BMW esetén nincs tapasztalatom, de nem nehéz elképzelni mit jelenthet egy plusz 100-150 lóerő. Valszeg tetszene nekem is. 1.0-ás Corsa B-ből ültem át a 116 lovas Compactba. Nem nagy ugrás, de élveztem a különbséget A fék és a többi hajtáselem (motor is) szempontjából a kisebb teljesítmény előnyt jelent. Tovább bírják a gyűrődést, ha ki is van használva a plusz lóerő. Az üzleti rész sajnos nem maradhat ki. Gondolom árban van különbség a kettő között. Nem azt nézik a vevők, hogy visszabutított, hanem azt, hogy kielégíti-e az igényeiket, lehetőségeiket az adott paraméterek. Mindig első volt egyébként mikor a PC-t fejlesztettem, a tuning. Procit, VGA-t fel a maxra és ez nem került semmibe. Autónál már ez nem igazán járható ráfordítás nélkül. Olyat kell eleve beszerezni, ami megfelelő hosszabb távra is.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #54888 üzenetére
De értsd meg ,hogy nem fejlesztettek direkt kisebb féket mert ez 20i nem csináltak másik turbót meg motort mert csak 20i nem csinálnák gyengébb váltót....egyszerűen szoftveresen visszafojtják... De maguk az alkatrészek teljes értékű 28i-k sőt..... Ha normálisan karban vannak tartva akkor bírják a húzást stabilan ha pedig el vannak hanyagolva gyári teljesítményen is széthullanak.... Szóval hagyjuk ezt....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #54889 üzenetére
Azt értem, hogy ugyan az a vas, és nyilván egy szoftveres frissítés árban jóval kedvezőbb, mint megvenni egy 28-it. Ezt meghúznám én is, még úgy is, hogy nem valószínű, hogy kihasználnám a plusz teljesítményt. Ezzel nincs semmi gond.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
-
CharlieDrop
veterán
Mindenki azt vesz amit akar... elmondtuk a tapasztalatunkat vagy figyelembe veszik, vagy nem
én sem vettem 530d-t pedig Ezredes mondta, hogy azt keresem. Egy év után azt mondom igaza van. De még egy darabig megleszek a 120d-vel
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
válasz CharlieDrop #54892 üzenetére
En ertem az allaspontot, nekem is tobb eros autom van, dizel es benzin egyarant, igy tudom hogy mennek. Ellenben van egy 1750kg-os 150 lovas dizel is, es legalabb annyira jo vezetni, mint a tobbit, mert egyaltalan nem sarkall arra, hogy lenyomj mindenkit. Szimplan kijelenteni, hogy egy 20i lassu, az butasag. Minel lassabb? 2 literes Passatnal, Mondeonal, Focusnal? Ketlem.
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #54892 üzenetére
Én egy éve vettem egy e46 320i (170 Le) Touring-ot, az sem egy erőgép mégsem érzem kevésnek. A legtöbb alkalommal öregurasan, 90-110 között használom, arra bőven elég. Ha előzni kell, akkor sem vagyok bajban. Ha veszel mondjuk egy 100 Le-s autót kezdésnek, egy idő után meg fogod szokni. Utána veszel egy 200Le-st, egy idő után azt is megszokod. Utána veszel egy 300 Le-st, azt is megszokod. Utána mit csinálsz, veszel egy 400, majd 500, majd 600 Le-st? Teljesen felesleges, úgysem fogod tudni kihasználni hacsak nem hajtod meg versenypályán, vagy nem száguldozol vele közúton idióta módjára. Ha van az autódnak egy bizonyos tömeg/Le aránya akkor is elégnek érzed ha nincs 100 Le, mert tudsz vele dinamikusan közlekedni. A többi utána már csak arra jó, hogy összemérd a máséval, másra nem.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Chris0321 #54894 üzenetére
Nem a loero a lenyeg hanem a nyomatek. El lehet furikazni 100le/150nm autoval is de egyszeruen nincs ereje ha kell. Utasokkal, dombos terepen, vagy ha elozni kell. En is 118/180 bol ultem at 197/400ba es ugyan nehezebb is 200 kiloval kb, de ugyanugy lehet vele menni ha finoman banik az ember a gazzal. Erosebbnel ugyanez. A nagy ero akkor jon ha akarsz vele menni. Lasd fent. Es fogyasztason se mulik. 530d is lehetett volna mert egyarban vannak kb a 25d-kkel, es kb ugyanaz. Csak ebbol talaltam megkimeltet es ez lett (35d mar egyreszt dragabb, masreszt a fenntartas mar no -pl gumik is joval dragabbak -, es nem hasznaltam volna ki). Szoval ne szenvedjen mar az auto ha nyomni akarod neki mert kell es suly is van. Emlekszem a 18i mennyire doglodott 3-4 utassal mennyire nem akar menni sehogyse.
nyilvan az ami az egyik eromeroben volt hogy a joggingos csoka bevitte az M5-ot, gyarilag comp package es meg racechip is, es mondta hogy erosebbet akar mint a mase az mar tenyleg peniszmeregetes.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Chris0321 #54894 üzenetére
sajna nem tudom megmondani, miért nem így gondolom. Hétköznapokon 2 hengeres 86 lovas autóval járok, szóval a 184 ló ehhez képest 2x
A nyomaték meg majdnem 3xha így gondolnám a dolgokat, akkor elég lenne csak átülni és máris túl vagyok rajta
Pl az e36 23i nagyon jó összhangban volt, pedig az is automata és súlyra egál, mégis...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kojenci87
csendes tag
Köszi a válaszokat!
Valószínű ki kéne probálni/átnézetni és akkor eldőlne a dolog.
Sajnos megszerettem a tolatókamerát és az adaptív tempomatot, plusz benzinest szeretnék, így leszűkülnek a lehetőségek 7 millió környékén. -
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #54897 üzenetére
Nekem az alul nem húzott eléggé. A 28i már 2000-tól is szépen viszi a kasznit... Közútra amúgy a 23i is túlgyors, ha odalép neki a gazda. Én sem akarok több pacit a kocsiba, inkább a viselkedésén, súlyán akarok faragni, már így is kipörög nagyobb gáznál.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen