- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
Minden BMW-n lehetetlen beállítani egy jó üléspozíciót, vagy csak E46-on? Azt szeretem, ha a kormány szinte hozzá ér a combomhoz, mint egy dodzsemben. Ehhez teljesen le kell, hogy engedjem, de még így sem az igazi, ráadásul takarja a műszeregységet. Az ülést nem emelhetem, közel a plafon. A megoldás az lehetne, hogy jó hátra döntöm, így tudnám még emelni, de félek, hogy félig fekve elaludnék, de nagyon nem jönne be nekem ez a pozíció. Valszeg takarná így is a műszert. Minden extránál többet érne, ha be lehetne állítani normálisan, de reménytelen eset.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
-
-
FIREBLADE78
addikt
X6 30d megrendelve. 3 hónap és itt. Addig lehet spórolni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chris0321
addikt
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #54207 üzenetére
Sajnos nálam két öklömnyi távolság is van, de lehet több. Kormányzás szempontjából ezt nem találom jónak. Én sem vagyok óriás, 183 cm. Ha megpróbálom csökkenteni ezt a távolságot vagy a fejem verem be, vagy betakar a kormány.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #54206 üzenetére
Beszamitjak a regit?
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #54209 üzenetére
Szerintem nálam sem lenne akkora gond 170-nel, de most nagyon érzem, hogy meleg helyzetet nem szivesen vállalnék be ezzel a pozícióval.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
válasz szimi57 #54211 üzenetére
Én sem tudom annyira magamra húzni a kormányt, amennyire szeretném. A játszós E36-ban egy középmély sportkormánnyal már minden jó, de az indexkar miatt nem közútra való úgy. Plusz ugye ott nagyon nem is középvonalra esik a kormány.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #54206 üzenetére
Pedig épp akartam írni, hogy ilyenkor még beleférhet, hogy ha van felszereltségben megfelelő használt 40d vagy 50d annyiért, amennyibe az új 30d kerülne, akkor én mindenképp az erősebb felé ugranék.
Én még előző X5 30d-t vezettem, hát a 330d után elég lomha volt és kb 160tól már alig gyorsult.
Az biztos, hogy jobb választás mint a 4hengeres 25d.
A mostani X5 szériánál 2145kg a 25d 231 le 450nm, 2185kg a 30d 265le 620nm. Nem feltétlen egetrengető a különbség, hogy "érzésre" jól érezhető legyen, de ha fej-fej mellett lennének, feltűnő lenne a dolog. 7,5s kontra 6,5s a 0-100km/h, és 222 vs 230km/h a vége. Ezek olyan különbségek, mint amikor érzésre engem sem ver el látványosan egy 35i/35d, de X5-X6-osokkal konkrét autópályás élményem van, hogy M50D motorral mentek úgy mint a 330d. 160-ig minimálisan gyorsabbak, utána ugyanaz, majd 200-210 után mintha falnak mennének.Egyébként nem kell bánni, hogy nem telt 40d v. M50d-re, hétköznapokra bőven jó lesz ez és még így is bőven jobb lesz mint egy A-ból B-be autó. Az X6-os pedig annyiból jobb választás, hogy ha jól rémlik, jobban tartja használtan az árát.
-
whitezo88
nagyúr
válasz freaghill #54153 üzenetére
Pont tegnap beszélgettem egy főleg német felsőközép kategóriában utazó kereskedővel emiatt, ő például azt mondja, hogy tapasztalatból is, nem szükséges, mert nincs garancia hogy jobb lesz, de rosszabb is lehet a "felkavarás" miatt, BMW longlife-t mond mert az az érdeke, ZF (meg a szervizesek) 80-100 ezret mond, mert az az érdeke... ami hibás váltó azon az olajcsere se segít sokat. Örök kérdés ez...
DPF-ről is szó volt, azt mondta, automatikusan csak alap regenerálást csinál, komolyabbat manuálisan kell csinálni szotveresen. Erről ki mit tud? -
Jules_HUN
újonc
Sziaasztok,
adott egy '97-es BMW E39 523i. A problémám az lenne, hogy folyamatosan ég a "töltésjelző lámpa" ,pedig a generétor jó, akkumulátor 3 hónapos. Az új akksi előtt is folyamatosan égett.
Van valakinek hasonló tapasztalata?
Szerelőnél már volt, ráis mértek,de nem találtak semmit
-
Highend55
tag
válasz dellfanboy #54221 üzenetére
Pedig pont ilyen pubinak mint te neked keszitettem.
-
H.Ezredes
őstag
N57 30D 251E Km 🔧🔩⛓
Rengetegszer leírtam,hogy bizonyos futásteljesítmény felett nincs olyan,hogy csak vezérlés csere. 150E Km után már ajánlott lenne / kellene bizonyos karbantartásokat elvégezni de 200-250E Km után semmiképp nem szabad futólagos szerelést végezni mert nem fog az autó tökéletesen működni hosszútávon. Márpedig a cél ,hogy hosszútávon problémamentesen üzemeljenek az autók. Ehhez pedig szükséges a megfelelő karbantartás is. Itt is látható,hogy igen csak ráfért a normális és tisztességes karbantartás. Igyekszünk minden hibát feltárni és elhárítani mert mit ér egy vezérlés csere ha a hűtő el van koszolódva és melegszik az autó? Vagy le van ragadva a swirl flap a koksztól. Vagy a turbó sérült. Vagy a kopott csapágyakat bent hagyva később lecsapágyasodó motort kapunk.... Miután rendbe raktuk a motort és az egyéb elkopott / szakadt alkatrész kicseréltük alkalmas volt az autó egy remap-ra is STAGE 1 program mellett most ~300 Le áll rendelkezésre és széles mosoly a tulaj arcán
Teljes vezérlés cseréje
Nyugvócsapágyak / hajtókarcsapágyak cseréje
Hűtőkazetta takarítása
Szívósor teljes takarítása
Hengerfej szívócsatornák tisztítása ( diózás )
Turbó teljes felújítása
Olajszűrőház tömítések cseréje / egyéb műanyag
vízcsövek cseréje
Vákuumcsövek cseréje
Futóműben szilentek cseréje
Egyéb tömítések / alkatrészek cseréje
Remap STAGE 1 ~300 Le / EGR OFF
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
geree@bl
aktív tag
Sziasztok!
BMW vásárlás előtt vagyunk a családdal.
2es Gran Tourer a kiszemelt, Rack autónál rendelve. Velük mi a tapasztalat?Amit sehol sem találok, hogy a navigációk között pontosan mi a különbség? Kereskedő annyit mondott, hogy kb a képernyő méret meg a HUD.
Van esetleg valami leírás vagy bemutató videó a funkciókról?
Alap navihoz is lehet telefont csatlakoztatni?Illetve van valakinek alap Grid szövetkárpit? Sehol sem tudtak mutatni olyat, érdekelnének a tapasztalatok. Eddigi autókban szövet volt, és elégedett voltam velük ilyen téren.
Amúgy nagyjából közepesen felszerelt kocsi árából mennyit szoktak engedni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #54225 üzenetére
Megertem, jo erzes mikor rendbe lesz rakva egy auto. De,hogy 150.000 kilometer utan ezeket mind meg kell egy uj autonal csinalni az aggaszto.
Nalam kesz a busz ,ilyen orommel reg fizettem ki ennyi penzt(3000 dollar)
De igy a motorba minden rendberakba,valto is,futomu is tipp topp. Tudom,hogy most 2-3 evig nem kell max a futomuhoz hozzanyulni. -
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #54227 üzenetére
De nem azt irtam, hogy 150E km utan vezerlest kell cserelni. 150E km utan le kellene venni a szivosort es kitakaritani es ha kell a hengerfej szivocsatornakat is illetve a hutokazettat szetszedni es kitakaritani. Nem megvarni a 2-300E km-t. Ezekbol vannak a melegedesek / meghibasodasak / kigyulladasok. Csak tudod beugrik sok szerelohoz egy ilyen auto es megoldjuk az olcso gyors vezerlescseret. Es semmivel se foglalkoznak.... Igazabol elment az auto ugy ~10 evet, hogy nem nyultak hozza... Es ilyen retek fos allapotban is mukodott azert.... Illetve rengetegen mennek az autoikkal 50E Km - t egy evben az autoikkal ( atlag nalunk 30E korul van) igy szeretnek, hogy az autoik jok legyenek mivel meg eveken at akarjak hasznalni. Mikor lecsapagyasodik / elszakad a vezerles akkor meg megtobb... Egy ilyen bontott motor kopaszon 1,2-1,5M Ft es nincs akkor 1db tomites se megveve hozza nem, hogy vezerles.... Most honapok ota all egy X6 mert lecsapagyasodott es nincs B-s N57-es motor. 3 motort hoztak amik csapagyasok voltak es azt akartak eladni jokent..... A tulaj kivan mar... 300E km - t birt ugy, h 30 ezrenkent vitte olajcserere es semmit nem csinaltak rajta.... Szetszedtuk es majdnem sirva fakadtam minden szar volt kb ami szar lehet... Motorral egyutt ha lesz bo 3M Ft os tortenet arrol nem beszelve, hogy mennyire kellemetlen, hogy nincs auto se motor.... De a tulaj azt mondja BMW-t fog venni ezutan is mert amit kibirt mas nem birta volna ki.... Egy munkeszkoz volt 200E km-t rakott bele igy csoda is, hogy ennyit igy elment... Nem szarok ezek az autok csak kell a megfelelo karbantartas...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
Mondj masik autot ami ugyan ugy 2011 es SAV SUV dizel es ugy, higy SEMMIT nem csinalsz rajta elmegy ennyit. Egyebkent most hivott a tulaj (elvileg lesz egy negyedik motor is igy 4 honap utan) es 390E Km van az autoban ( en emlekeztem rosszul) es 4 ev alatt rakott bele o majdnem 300E Km es most is azt mondta amit kibirt egy masik ilyen autoja nem birt ki. Ez munkeszkoz neki. Tenyleg csoda, hogy nem hullott szet eddig de kozel volt azert par dolog feltengelyek turbok stb...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Almos
aktív tag
válasz geree@bl #54226 üzenetére
Én ősszel rendeltem ott egy 220i Gran Tourert Advantage felszereltséggel, november végén vettem át, és nekem teljesen pozitív volt a tapasztalat. Egy apróság volt, hogy csálén rakták fel az első rendszámtábla keretet, így bele lógott a parkoló radar érzékelőjébe, és állandóan visított. Miután Budaörsön lakom, nekem nem volt probléma, hogy 1 hét után visszavigyem, de az ország másik végéből ez persze nem lett volna ilyen egyszerű. A tanulság, hogy az autó átvételekor mindent alaposan le kell ellenőrizni, tesztelni :)
Nekem nincs benne HUD, de van navigáció, illetve Apple carplay is. Így ha feleségem iphone-ja a kocsiban van, akkor waze, ha egyedül vezetek, akkor a gyári navi van használatban. Nem rossz a gyári navi, de néha azért hiányzik a waze valós idejű forgalmi adata...
Telefont BT-on csatlakoztatni, kihangosításhoz, szerintem alap, hogy lehet, de android auto nincs benne, és iphone-ról is csak csak az Apple carplay kiegészítővel tudsz alkalmazásokat futtatni, mint waze, spotify, stb...
Végül nekem Race szövetkárpit került bele, mert mindenféleképpen sportülést akartam a trotty gerincem miatt, de (mű)bőr nélkül a gyerekek miatt. Sportüléshez pedig talán csak a full-full felszereltség mellett lehetett volna bőr-szövet kombót, amit még elfogadtam volna, de nekem nem érte meg ez a felár.
Alkuról sajnos nem tudok nyilatkozni, mert alapból olyan kedvezményem volt (plusz a nagycsaládos támogatás), hogy nem volt már pofám még erre is alkudni... -
Vaze
őstag
válasz geree@bl #54226 üzenetére
Szia!
2018 November ota hajtom,kb 1 honapja kapott,egy vadi uj valtot (gariba csereltek) 22.000 km utan.
Valtom egyszeruen megbolondult,ossze vissza valtott + hatramenetbe kapcsolva,olyant utott,azt hittem kiszakad a motor.Miutan kicsereltek,es ellmentem az autoert,megkerdeztem,hogy mi is volt a baj,aztmondtak,hogy nem tudjak.Nem talaltak meg a hiba forrast Es inkabb kicsereltek a valtot.
Ezt leszamitva,nem volt mas problema!
Csak a gondolat,mivan ha ezt a gari lejarta utan csinalja
Nem keves penzben lenne,egy valto csere!MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
molnarpeter
nagyúr
-
nagyúr
válasz H.Ezredes #54231 üzenetére
Az autó, amit most lecseréltem 165k km-el az egy változó geometriájú turbóval felszerelt, >200 lovas, 2011-es dízel francia kocsi volt. Az égvilágon semmit nem kellett vele csinálni, elvittem a kötelező szervizekre. Nehogy már az legyen a meglepő, ha egy modern autó elmegy 150k-t gond nélkül.
while (!sleep) sheep++;
-
H.Ezredes
őstag
Nem értem,hogy mit akarsz mondani ezzel ???? Mint láthatod több mint 250E Km van ebben az autóban is és ment. Ilyen alapon te simán használnád mert megy.... Attól mert nincs konkrét baja attól még el kell végezni időszakos karbantartásokat..... Mint ahogy számtalanszor leírtam itt is ezek a modern dízel és benzines autók szervizigényesebbek.... benzin dízelen lekokszosodik a hengerfej szívócsatorna amit ki kell takarítani. Dízelekben a szívósor is. A hűtőkazetta is folyamatosan felfogja az összes retket / port és ki kell takarítani gyakorlatilag az a ~150E Km-es kor pont az ahol ezeket el kellene végezni. Ez nem azt jelenti,hogy vezérlést és csapágyat kell cserélni hanem egy időszakos karbantartást kell elvégezni.
De itt van példának fóumtársunk Chrys_ autója:
F11 LCI 535D 4 !!!! évesen 125E Km-el !!
Hűtőkazettában jelentős lerakódás. Szívósorban is már szépen állt a retek EGR hűtő eldurranva...Vagy X5 szintén 4 éves !!! 135E Km
F30 320D 6 éves 124E Km
F11 LCI 530D 4 éves se volt !!!!! 230E Km
Mind felesleges lenne ?????? Nincs szükség a normális karbantartásra ?????? És ezek nem 7-10 éves autók amiben 250E Km vagy több van.... Mind fiatal / fiatalabb autó amikben 1 kivételével még 140E Km se volt bennük nem,hogy 200.....
Bónusz F11 530i 144E Km
Itt 12,5L volt előtte a fogyasztás. Nem járt szépen melegen/hidegen nem is volt meg az erő utána hidegen / melegen egyenletes alapjárat és 9,5L-es fogyasztás.... Nehogy mááá ne menjen el 150 ezret... De elmegy.... csak nem úgy ahogy kellene.... Azóta 25E Km-t ment el !!! Számold ki mennyit spórolt....
Több emberrel is beszéltem ilyenek után és mindenki jelentős fogyasztáscsökkenésről számolt be akiknek ki lettek takarítva a szívósora / szívócsatornája. Többen mondták,hogy érezhetően erősebb az autó jobban gyorsul jobban ugrik kevesebbet fogyaszt sőt a sport kijelzőn is látják,hogy eddig hol állt és hol áll takarítás után.... De mindenki hülye aki azt akarja,hogy karbantartott autója legyen....
És mint mondtam rengetegen éves szinten 30-40-50-60E Km-t mennek az autóikkal és nem mind1,hogy milyen állapotban van.... Ekkora futásteljesítmény mellett igen is számít,hogy ha 12,5L-t fogyaszt miközben amúgy 9,5-L-t kellene... És mindenki beszámolt érezhető teljesítmény növekedésről és fogyasztáscsökkenésről akinél kevésbé retkes az kevesebb annak csak 0,5-1L akinek nagy lerakódása van az pedig akár több litert is... De a fő lényeg,hogy megfelelő állapotban legyen az autó.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #54229 üzenetére
Nalunk azert 50d-nel 200.000 alatt egy kicsivel mar az emlitettek kozul mind ajanlott volt.
Szivosort tisztitani a regi 163 lovas 20d nel is ajanlott?
Kb 60-70.000 ezelott lett szetszedve es rendberakva. Mi az meg amit meg altalanosan erdemes atnezni megcsinalni. Turbo, hutocsere volt csak meg el kell kuldenem valahova uleserzekelot cserelni ,meg a tulfolyot. -
W201
újonc
Sziasztok.
E36 M43B19-es motor.Ha lecsavarom az olajbetöltő fedelet nyomás alatt van pedig inkább vákumnak kellene lenne. A kartergáz szelepet újra cseréltük. Talán a szűrő van eldugulva,
de nem tudom hol van,és hogy valóban az lenne a hiba oka.Talán valaki tudna segiteni?
Köszönöm. -
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #54241 üzenetére
Ott a csappantyúkat ajánlott kivenni. Szívósort is lehet kell takarítani. Ellenőrizni kell az állapotát. EGR szelepet érdemes takarítani. a turbó / hűtőkör de ugye az megvolt. Nyilván szokásos még a szíjtárcsa görgők feszítők termosztátok. Maga a motor az kb elpusztíthatatlan. Tömítések lehetnek amik elfáradnak pl szelepfedél / vákuumpumpa. Izzítás még esetlegesen a szívósor alatti nagy Y műanyag vízcső és T elég kis vízcsőcsonk így hirtelen.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Vaze
őstag
válasz molnarpeter #54236 üzenetére
8 sebesseges Steptronic
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
simii16
aktív tag
Sziasztok!
E92 328i gyári gumiméretei 225/40r18, illetve 255/35r18.
Mennyire ördögtől való az ettől való eltérés?
Lenne egy szett felni, ami kedvemre való es jó gumikkal van szerelve, viszont azon hátul 235/40r18 van. Ha megveszem maradhat vagy csere? -
cseppelcs
csendes tag
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hello, turbocseren atesett az auto, felujitottat kapott, azota megjobban zabalja az olajat, e91 163lo m47. Mit lenne elsosorban erdemes kicserelni?
Illetve a kijelzo jelzni higy ontsek ra 1 liter olajat, felelem.nelkul raonthetem? Nem lesz tulontve? Ujrainditas utan meg nem jelzi hogy ontsem ra az 1 liter olajat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen