- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Padavan firmware
- Hálózati / IP kamera
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- CentOS Linux
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
egymegegy1
tag
válasz egymegegy1 #55930 üzenetére
Megoldva
-
Chrys_
addikt
Kaptam egy levelet direkt a müncheni BMW-től, EGR hűtő visszahívás miatt. Semmi akció, vagy esetleg egyéb megnevezés, mint ahogy eddig kommunikálták a dolgot, konkrét visszahívásnak nevezik végre.
Viszont nálam az EGR el van zárva (software-s úton) és a kábel sincs visszacsatlakoztatva.
MEgkérdezem a helyi BMW kereskedést/szervizt, mit szólnak hozzá Esélyes, hogy így nem fogják kicserélni -
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #55953 üzenetére
Azt ne felejtsük el azért,hogy neked már tavaly májusba el volt durranva az EGR hűtőd amire lépni kellett nem lehetett várni,hogy majd 1x lesz visszahívás vagy sem.... :/ Na de ezért is beszéltük,hogy jó a bontott úgy se fog menni az EGR meg hát az árkülönbség is jelentős volt... Megnéztem az AOS-be jelenleg tényleg van a tiedre ellenőrzés / csere ha szükséges
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #55957 üzenetére
Egy kipuról küldtél 2 képet... A féktárcsánál / nyeregnél meg alvázszám alapján meg tudom nézni a gyári programba ( nem a netes szarokba mert azok f@szságokat mutatnak ) ,hogy mi van rajta és mivel egyezik meg. A gyári programba látom alvázszám szerint,hogy mivel volt konkrétan szerelve az adott autó és csak azt mutatja.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kissusuly
csendes újonc
Legtömegmérő csere előtt állok. Milyen márkát ajánlotok? Boschon kívül szabad mással próbálkozni? (E90 330d)
-
Gézengúz
addikt
válasz H.Ezredes #55958 üzenetére
A realoem eddig nekem mindig bejött, teljesen jól ki lehet nézni a gyári számokat. Persze csak E36 és E46 esetében használtam. Te sokkal újabb kocsikkal is foglalkozol ott lehet, hogy tényleg téved.
Nem hívtalak a vanos kerék ügyében. Megvettem a vezérlés rögzítőt meg a kereket és megcsináltam. Ez volt a gond valóban, szép csendes lett.
Ugyanitt, ha kell, akkor tudok régi tagnak kölcsön adni vezérlésrögzítőt N42-N46-hoz.
fero02
Amit Te írsz ahhoz az mdecoder is elég.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz fero02 #55964 üzenetére
a bimmer.work-n még az autót is láthatod 360 fokos képen.
-
Poultier
tag
válasz Poultier #55543 üzenetére
Okulásként írom: a fékolajat kellett még egyszer cserélni, szerintem a szerelő nem mosta át a rendszert a csere alkalmával.
Más: Sajnos a Compact jobb oldalát lezúzta egy bácsika és a lakatos nem tud szerezni oldalsó díszlécet. Realoem alapján ezekre van szükség: 51138252376, 51138252378, 51138252380.
Ezeket honnan érdemes beszerezni? Illetve a patentokat és a rögzítőket külön kellene megvenni hozzá? -
Chrys_
addikt
válasz CharlieDrop #55968 üzenetére
Az, de nem 100% pontos a kép. Az F11-emben 4 zónás klíma van, de itt hátul csak a szellőztetést mutatja.
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #55949 üzenetére
A kitámasztó szilentjei meglepő módon mindkét oldalt atom stabilak. Első tengelyen a bal alsó hátsó, bal felső és a jobb felső az, ahol már mozog a szilent.
Valamint kb 2 ezer km-rel ezelőtt a difiből is elkezdett szivárogni az olaj, 4 évesen, 80 ezer km-nél.[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
válasz commanDOS #55922 üzenetére
Szia Nekem eladó lesz pár hét múlva a verda! 2003 E46 320i sedan fekete , jól extrázott, rozsdamentes, hibamentes stb, 1m7 be fogom árulni. Elnem adnám, csak költözés miatt sajnos nem lesz garázsom, én még esőben is inkább buszoztam, esetleg valakit tudtok irányítsátok kérlek felém
-
FIREBLADE78
addikt
Végre sikerült megcsináltatnom a kavics okozta kárt. Elég szép lett. Pici pötty nyoma látszik csak. Utána mentem is mosni az autót. Ráfért jó egy hónap után. Azt vettem észre,hogy elkezdett párásodni a bal első lámpa búra alatt . Viszont hazaérve már kiszáradt. Nem látok sérülést a búrán. Fingom nincs hogyan ment be oda víz. Eddig csak sterimóval mostam. Megfogom figyelni,hogy eső,következő mosásnál lesz e hasonló történet. Ha igen,az gáz? Adaptív ledről van szó.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
Bimmer tényleg fasza Belső kép is stimmel. [link]
Most már tudom miért engedtek jó 20 %-ot az árából. Jó fél évet a szalonban állt.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #55978 üzenetére
Speedzoneban most volt egy 520d G31, 1500km és azt is vagy 3-4 millával adták listaár alatt.
Enyém ilyen [link]
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Highend55 #55977 üzenetére
Mióta felfedeztem az enyémnél a szivárgást, azóta szinte csak ehhez hasonló írásokba futok bele:
”I just took my 2013 528xi with just 28K miles in for a vehicle check and oil change. I received a call from my SA indicating that there is a bad seal or seals in the rear differential and they will be replacing them. Fortunately, it is covered under warranty. Has anyone else at this issue? Is this unusual on a fairly new car with low miles? ”Úgy látszik szerencse is kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz whitezo88 #55979 üzenetére
Itt az "új" családi kocsink.
177ezer km-rel vettem múlt csütörtökön (5,7-ért).
Teljesen más liga mint a cabrióm, ami most garázsban fityeg, amíg meg nem veszi vki.
Kb. 160nál van akkora szélzaj, mint előtte 130nál. Úthibák nem igazán érezhetőek (pedig defektmentes gumis, a cabrió sima), egy hajó a kocsi. 150-nél 2500 helyett 2100-on pörög, 180-nál 3000 helyett 2450-en. A fogyasztás viszont 10,2l a 8,3-ról (autópálya 180azás).
Augusztusban megy Ezredes-hez, meglátjuk milyen problémái lesznek , de EGR már cserélve volt rajta -
jpeetr
aktív tag
Itt az én szépségem
A negyedik böngészőben nyílt meg, a többiben kék képernyő -
Steve 53
csendes tag
Üdv!
M47 motor, hidegen nehezen, melegen még nehezen indul. Hibakód nincs, normálisan megy jó hangja van. Rail nyomás 305, töltőnyomás 3,75 bár, EGR tiszta, nem füstöl szinte egyáltalán. Légtömeg mérőt lehúzva sem változik a dolog. Leállítva és pár másodperc múlva újra indítva azonnal indul. Ha valaki tud esetleg segíteni a megoldásba köszönöm.
Steve 53
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #55987 üzenetére
Az a tény dőlt meg,hogy a kis motor keveset eszik..... Mivel egy "erőtlen szar" ezért annyit eszik mint egy nagy motor... F15 X5-be ügyfélnek eszik 8-9L-t úgy,hogy pályán rendszeres a 200 körüli tempó. ( Az igaz,hogy rengeteget pályázik és remap-os a kocsi) Szóval nem a nagy motor eszik annyit mint a kis motor hanem a kis motor eszik annyit mint a nagy....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gézengúz
addikt
válasz Gézengúz #55094 üzenetére
Android fejegység E46.
Már majdnem beszerelve. Gyári hátsó erősítőt (Lear) hagyni kell, azon keresztül fog dolgozni. Külön van az erősítőt kapcsoló szál, annak adni kell vezérelt 12V-ot.
Kormányvezérlés oké. Hangzás oké, sőt a gyárit rendesen helyben hagyja. GPS oké, egyből talált jelet, sok műholddal.iGO, Torque, pár progi előre telepítve.
Ha kész a beszerelés, írok még.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #55988 üzenetére
1 literről beszélgetünk. Aki azt nézi az járjon trabanttal.
Vendégem f15 40d-vel van,első széria. 18-as felni, műanyag kopogós szar ajtó és műszerfal, halogén index,xenon lámpa. Na ez a vicc kategória. Inkább legyen egy fokkal gyengébb,mint dacia felszereltségű[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #55990 üzenetére
Sok ember azért választ kisebb motort kb ugyanannyi áron BMW-nél is mert fél attól a fogyasztástól amivel TALÁN többet eszik. Századlagos szempont, E46al én is elkövettem a hibát. Ezért nem érdemes mondjuk 520d-t venni, mondván az is megy... nekem ugye 525d van, 530d is bevállaltam volna, de abból találtam tűrhető állapotút, 30dből több lerúgottat találtam, meg főleg tesókéi, még nyugaton is.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #55993 üzenetére
Mar elmodtad,ha jol emlekszem, fogalmad se volt nagyon a motorokrol es a kereskedesben ezt eroltettek rad!
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #55984 üzenetére
Ja hát pár ki-beszállás után már ott a farmer nyoma
Rendben, majd írok(#55987) FIREBLADE78 : egyelőre autópálya 180-at tudok autópálya 180-hoz hasonlítani. A két kocsi között van legalább 200kg (de lehet, hogy 300kg), és ez nem alacsony lapos, hanem viszonylag magas és amúgy totál függőleges az eleje amit magasan is hord. Emellett szélesebb is, egész sávot elfoglalja. Annyit azért hozzátennék, hogy a 30d chippelés óta fél literrel kevesebbet eszik, majd ha erre kerülne sor, lehet itt is csökkenne a fogyasztás. Meg amúgy ki tudja mennyi ideig állt, az sem volt jó hatással. Most 3szor mentem be melóba városi rövidtávon, és lejjebb ment 10,2ről 10,1re, szóval majd kialakul, mert ilyen esetben is 8,3at evett a cabrió. Alapvetően tutira nem bánom az extra fogyasztást, annyival jóval nagyobb és több funkciót tud + 231 helyett 313 lóerős, hogy ez így kifejezetten még jó is!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #55994 üzenetére
Nem erőltették,erre volt pénz
Nekem jó a 25d. Ezekkel a tankokkal úgysem tudsz úgy csapatni,hogy élvezd. 30d-hez volt szerencsém. Ugyanaz. Semmivel sem gyorsult jobban ( érzetre). Ha csoda folytán lesz másik autó,akkor természetesen nagyobb motor lenne. De csak eladás miatt.
313 az már nem rossz. Kipróbálnám.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szimi57
őstag
A fogyasztást a kocsi súlya és a légellenállási tényező határozza meg. Kisebb motorral csak akkor lesz több a fogyasztás, ha vakaki le akarja gyorsulni a nagymotorost Fontos még, hogy mindkét motor nyomatékcsúcson járjon.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Ck.
addikt
Ezredes úr, difi folyással találkoztál-e már F10-nél? Nagy munka, le kell bontani mindent és szimmering csere? Mit lehet tenni megelőzésként? A napokban viszem garanciában vissza a difi és a futómű miatt, majd beszámolok a fejleményekről.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #55996 üzenetére
Igen, egyébként nagyon éles az a váltás is, hogy egyáltalán nem sarkall csapatásra, kicsit sem, mégsem érzem azt, hogy hiányozna valami. Városban is az tűnik fel, hogy szinte semennyire sem hallom pl. azt, hogy mellettem egy diesel teherautó brummog, annyira szigeteli a zajokat, hogy ugyan biztos hallani ha odafigyelsz, de nem éri el az ingerküszöböt.
Nekem kellemesen jó érzés
Menni megy, elvileg 5,7 alatt van 100on, a kabrió gyárilag 6,7et tudott, én 6,3at mértem vele, ezt meg max 1-2szer lemérem és kész. A lényeg, hogy mint egy hajó végigvigyen a fos magyar kátyúhálózat tengerénHát srácok, majd akkor augusztusban ha kész az első nagyobb szervíz, akkor ütközhetünk pl. M5 kivezetős IKEA parkolóban (ha többen lennénk).
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen