-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Köszi.
Világítás témában lenne kérdésem.
Ma hajnalban, az egyik tompítottam feladta a harcot szerintem... van esetleg valami olyan szabályozás, ha pl fel le kapcsolom a tompítottat, teszem azt közvetlenül egymás után, akkor nem kapcsol fel? Mondjuk csak az egyik, úgyhogy gondolom nem valami elektronikus védelem.
Bi-xenon izzók vannak
Itt szoktam vásárolni, valami javaslat esetleg tapasztalat alapján? Hidegebb színhőmérsékletet vennék, azt éjszaka jobban szeretem. esőben mondjuk kevésbé
[link]Köszi.
-
-
aero.
veterán
válasz
CharlieDrop #37189 üzenetére
Pont láttam a múltkor, a tulaj linkelte a bmw csoportba. Ott van a kezükbe a jelerősítő.
KAMELOT: Nem zavar, hogy az olaj amit beleöntesz egyáltalán nem a tiédbe való? Nehéz munkagépekbe és dízel teherautókba, buszokba való az az olaj, arról nem is beszélve, hogy 0 vagy 5 az előírt hidegoldali viszkozitásod. Nem csoda, hogy szétbassza a tömítéseket és hetente 1 litert kell utántölteni.
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #37189 üzenetére
Persze, ha a kulcsot ott hagyod az auto kozeleben. Eleg, ha 1-2 szobat/emeletet arrebb van.
-
Babetta-X
senior tag
Sziasztok! Van köztetek olyan, aki 316-ba rakott 1.8 IS motort? Elvileg lenne egy ilyen lehetőség, EWS-t, gyújtáskapcsolót meg mindent adnak hozzá, mekkora szívás kicserélni, illetve kipufogó stb. egyezik szerintetek?
-
majnkopf
tag
Sziasztok. egy kis morcosítást szeretnék végezni az autómon. első lámpákra szeretnék egy szemöldököt felrakatni. valakinek tapasztalat milyen helyről érdemes beszerezni ahol jó minőséget árulnak? illetve mivel tudom ezt felragasztani. szélvédőragasztó? (tippek termékekre esetleg ha kérhetem. illetve 2004es facelift sedanról lenne szó). köszönöm.
-
KAMELOT
titán
válasz
CharlieDrop #37182 üzenetére
Azért attól is függ mi a pontos baja a kocsinak! Ha kevés pénzbe kerül akkor megéri!
-
Skimaster
senior tag
válasz
molnarpeter #37180 üzenetére
Megnézem, köszi.
-
KAMELOT
titán
válasz
Skimaster #37175 üzenetére
Miből szeretnél alkudni? 1,5M-ből amiból a LPG rendszer 750k?
2004 735i E65 298 000km vettem jelenleg 318 000km van benne. Megy úgyis komplett motorfelújításra, addig is heti 1 liter olajat kap. 10W-30 RIMULA SHELL.
Megvettem elvittem azt mondták egyik modul nem komunikál, de hogy miért nem mondták. Most már komunikál. Voltam 2 BMW-nél is minden oké volt csak ezt a modult dobta hibának.
Idáig amit ráköltöttem a kocsira.
1x MEYLE lengéscsillapító + toronycsapágy + szerelés 150eu
1x motoron a fő venti 120eu -
ADAM1337
nagyúr
válasz
KAMELOT #37174 üzenetére
Azért 8hónapot várni elég beteg.
Én meg ha hallok valami szart egyből futok, legjobb esetben másnap már le is adom.
Viszont van valami fémes/csattogó hang a futóműtől, rossz úton hallom én, de nem lengőkar lesz, és nem is fékhűtő, a szerelők nem halották. (Ha nem csak gurulok szar uton tisztán hallani, de ha gázzal megyek akkor nem annyira)
Mi lehet még ? Tudom nem szeretek neten autót javítani, de 1-2 tippet köszönnék. -
Skimaster
senior tag
válasz
KAMELOT #37174 üzenetére
Vennék egy autót és ezt mondták hibának, tehát többet nem tudok róla. Átnézetném vétel előtt, de Salgótarján és környékén nem tudok BMW szakit... Ha csak szenzor, gondolom nem drága, ha valami húzósabb alkatrész akkor lehet akár 80 - 100 a javítás? Azért érdekel mert lealkudnám az árból... A nem tudom mennyit...
-
Skimaster
senior tag
Ha ég az ABS lámpa X3 on de újra indításkor elalszik, majd újra ég, akkor ez legrosszabb esetben milyen költségekkel járhat?
-
Bitpalace
senior tag
Sziasztok!
E46 fl előtti 20d-nel inditasnal es leallitasnal valamint hideg indítás (emelt alapjarat) csúszik a szij. A fő feszitogorgo a ludas körülötte spen mindenhol ez típus betegség nekik? Ezt lehet külön kapni vagy csak feszitovel együtt?
Amúgy hogyan tudom levenni a szijjat? Kompresszor szíjfeszito egyértelmű de a fő feszitot nem tudom hol vagy hogyan kell megfogni hogy lestifteljem...
Segítséget előre is Köszönöm!
Üdv!
-
Satyricon
addikt
válasz
letepem #37166 üzenetére
Nincsenek nagy gondok, legalábbis ahová vittem szerelőhöz az autót, azt mondta, hogy minden okés az autóval. Bár az meg vagy igazat mondott, vagy nem, mindegy. Amiket leírtam a javítással kapcsolatban, azokat megcsinálom idén, aztán viszem Ezredeshez jövő év elején, mert idén már nem nagyon lesz szabadidőm, max szombat dél után, meg a vasárnapok. Köszi a válaszotokat!
-
letepem
aktív tag
válasz
Satyricon #37165 üzenetére
Nem tudom pontosan az autód előéletét, de nagyon nagy gondok lehetnek ha 150 km-t nem mersz elmenni a kocsival. Ha jól emlékszem most vetted és alig jársz vele.
Miért nem nézetted meg vásárlás előtt?
Ha már most ennyire problémás az autó, akkor még visszamehetsz az eladóhoz és a nem elmondott hibák miatt még a pénzed is "visszakérheted", perelheted... -
Satyricon
addikt
válasz
KAMELOT #37163 üzenetére
Igen, én is így akartam, hogy átnézetem a kocsit, csak hát a környéken nem igazán van megbízható szerelő. Egy köcsögbe már belefutottam, többe nem akarok! Márciusig megcsinálnám a gyertya-olaj-gyújtótrafó cserét, aztán nyugodt szívvel tudom majd elvinni H.Ezredeshez Pestre(tőlem 140-150 km), mert tudom, hogy kisebb eséllyael fog útközbe lerobbanni. Túl nagy javításokat nem végzek a kocsin, nincs is tervbe! Ezt majd a szakemberre bízom!
-
válasz
CharlieDrop #37161 üzenetére
Nem is ez a gond, hanem hogy olyan kocsival közlekedik, amiről fogalma sincs, hogy van-e esetleg rajta valami, ami gyenge láncszem... és nem kellene menni vele, mert nem biztonságos.
Az, hogy valahol ledöglik vele, az a kisebb gond. -
Satyricon
addikt
MIndenképp el akarom majd vinni, de csak jövő tavasszal gondoltam. Addig meg eljátszadoznék a kábeles dologgal, legalább ismerkednék a kocsival ilyen téren is
-
KAMELOT
titán
válasz
CharlieDrop #37154 üzenetére
+1
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Vettem a kocsihoz egy ilyen kábelt. Viszont azt hittem, hogy jár hozzá valami CD is, de így nem igazán tudom használni. A neten tuti találnék magamtól is hozzá progit, viszont az lenne a kérdésem, hogy Ti melyiket ajánljátok? Linket ha lehetséges, kérnék
Igazából mindent át akarok vizsgálni a kocsin. E46-om van egyébként, és köszi a segítséget
-
MPowerPH
félisten
Melle biztos nem... Karacsonyig tuti marad az 5er, addig rendezodnek a dolgaim. Aztan kiderul, hogy szuksegem lesz e a kulonbozetre, ami egy 2012 -es S60 es az F10 kozott van. Valszeg kelleni fog, mert nem akarok felig ures hazba koltozni a tervezett atalakitasokrol nem is beszelve.
Megleszek par evig luxusauto nelkul is.
Na meg itt mar jarkalnom se kell sokat, 6km -re van a munkahelyem, arra eleg egy robogo is, vetek az F10 -et igy kinozni.
De addig kielvezem, igyekszem kinyomni a szemet.
Amiota megvan tekerve, nem felek a kis hot hatch -ektol sem, orom nezni a usereket, mikor realizaljak, hogy egy olajkalyha odadorrentett nekik.
Meg nem mertem kiprobalni a max gyorsulasat nullarol, nem tudom erdemes e az automatat azert kinozni. De siman gazra lepve is 5s alatt van mar, pedig az elejen van egy kis lag, mire a turbo felporog es a valto is szabadjara engedi a nyomatekot. Ha maradna, akkor a valto is kapna egy remappot egy olajcsere utan.
Kerdezte valaki anno a ZF -ekbe az olajcseret. Protruck most csinalta megy egy sracnak, eredeti ZF alkatreszekkel es 13L olajjal egyutt 137k volt a szamla. Olaj literje 4k+afa jelenleg, a munkadij egysegesen 30k+afa. Annyira nem gaz, szerintem. Es az olaj benne olyan, mint ujkoraban. Hasznalnak pluszt, hogy a Wandler -bol is lejojjon a regi.
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #37147 üzenetére
En is ezzel szivok jelenleg... C5 -ot akartam, de Facebook csoportban mindig felmerul valami, folyamat linkelik a kepeket, hogy most mi a gond... Szoval eddig az S60, vagy inkabb a V60 a befuto.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
MPowerPH #37146 üzenetére
Túl vagyok azon is
Az öcsém vett egy 8. generációs Civicet, UFO-t, persze megvette a hülyéje, nem nézette meg, rádugták gépre és csak pislákolt, mert kommunikálni nem tudott vele, külső hőmérséklet jeladót is kiberhelték belőle... szóval lesz vele még meló, szerencsére nagyobb baj még nem mutatkozik....
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #37145 üzenetére
Mindent en sem tudhatok.
Okosok azt mondjak, made in Japan rulz...
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #37139 üzenetére
Itt az ideje akkor, hogy beleulj valami rendes autoba.
-
Na mondjuk igen, főleg lent is van a rugók miatt...
Kulturált volt... balaton környékén mentünk valamerre valamelyik 7x-es úton (közben bevillant a 8-ason mentünk Veszprémbe), egyenesbe párszor kardoskodott miután elsuhantam mellette, aztán kanyarokba elengedtem, mert nem egyedül voltam és kb 4 napja volt meg a kocsi.Azóta nem nagyon volt ilyen.
-
válasz
CharlieDrop #37135 üzenetére
Van köztük legalább 200kg... így saccra.
Valamit ekézni kell akkor már...
-
Möhe
addikt
válasz
CharlieDrop #37139 üzenetére
vegyé stiftet, aztat csak tankolni kell
nekem is azt kellene asszonynak,de az újak drágák arra amire szánok egy ilyen kis városba/vásárolni/gyereket cipelni megoldásra -
CharlieDrop
veterán
válasz
szőröscica #37136 üzenetére
ja, szopóágon vagyunk
kellene időpontot kérjek Ezredes úrtól, de minden nap azon agyalok, hogy meg akarom-e tartani
alapjában véve ilyen sohasem volt egyik BMW-mnél sem
-
-
Yeffy
veterán
válasz
szőröscica #37136 üzenetére
eleg szegyen...
-
szőröscica
addikt
válasz
CharlieDrop #37135 üzenetére
Sajnos már hat- és nyolchengeres sem nagyon.
-
CharlieDrop
veterán
-
válasz
CharlieDrop #37133 üzenetére
a múltkor mondjuk nagyon vérszemet kapott egy civices... nagyon ugranak a BMW-kre?
Igaz egy 2017-es type-r volt, kb ugyanaz a súly/teljesítmény arány, mint az z4-em. -
CharlieDrop
veterán
mennyire epic egy Honda fórumban azon vitázni, hogy nincs jó 4 hengeres BMW motor
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
CharlieDrop #37127 üzenetére
Ami cégesben van
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #37127 üzenetére
Jelenleg nincsen olyan motor amivel ne kellene foglalkozni.... Én a dízelt mondom jobbnak továbbra is..... Aki ilyen 3-4-5-6-10M-os kocsit vesz az számoljon motor típusra és karosszéria típustól függően 350-500K-t vezérlés cserére.... Aki nem tud/nem akar költeni rá azok kerüljék az összeset. Újonnan vásárolva mindegy,hogy benzines vagy dízel nagyjából ~ 150~200E Km amit úgy gond nélkül elmegy az ember.... Utána mindegyikkel kell foglalkozni ezzel számolni kell. Továbbra is nem megvenni sok ezeket a kocsikat hanem rendesen karbantartani mert ezekhez a kocsikhoz kell a törődés.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Leonardo91 #37125 üzenetére
Had ne soroljam mik voltak ott is
Minden típusnak megvannak a saját bajai. De az N62-őt különösen mondtam,hogy kerüld
Képek most nincsenek róla majd lesz az is
-
Leonardo91
őstag
válasz
szőröscica #37118 üzenetére
Kezdem a komplett motorfelújtásnál, (N62 V8 szokásos probléma)
-váltó , vezérlés , idrive frissítés
-hátsó roló cseréje
-dynamic drive javítása
-valvetronic
Valamint a váltó nemrég bevágta magát vészüzemmódba, párszor nem indult az autó, és piros lámpánál is volt h letiltotta a motort, úgyhogy most egy váltófelújítás előtt is állok
Ezenkívül pár apróság , katalizátor előtti két lambdaszonda, tankszellőztető szelep
Jelenleg ennyi...(#37119) H.Ezredes
Ennyi bajom nem volt az E38 al...
Ha tudsz linkelj be pár képet arról a fullos E66 ról kíváncsiak vagyunk -
H.Ezredes
őstag
Az marad "dísznek" majd későbbiekben lehet csinál vele valamit mert jelenleg V10.... hengerfej tömítés úgy gondolta,hogy elfárad 20 év után... De szép felállása van: E32 750iL High Line , E38 750iL High Line , E66 760Li individual a 7-es szekció erős Az M-es se gyenge....
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Leonardo91 #37117 üzenetére
Nem ez az átlag E38-ba rengeteg mindenre érzékeny.... Sok minden volt/van amit ott is kell csinálni csak jelenleg más már az ára mint az E65-nél. Egy E38-ra lazán most rá lehet költeni egy E65 árát,hogy az jó legyen.... 7-es legyen szó bármelyikről mindig is igényelte a törődést és karbantartást.
Más:
Apám megtalálta az E38 750iL High Line utódját
E66 760Li Individual LCI A létező összes extra benne van az ilyen alap 4 ülésfűtés/ szellőztetés kormányfűtés stb részt nem is mondom. Ami lényegesebb Night Vision , ACC Alcantara tetőkárpit 4 zónás klíma hátul hűtő hátul monitor stb stb stb
-
szőröscica
addikt
válasz
Leonardo91 #37117 üzenetére
Mik jottek elo az E66-nal?
-
Leonardo91
őstag
válasz
szőröscica #37115 üzenetére
Jobbnak jobb de az E38 feelingesebb és kevesebb gond volt vele, mondhatni semmi. Még a 184 lovas 30d
2000 évj. -
negro
őstag
válasz
Snooker #37113 üzenetére
En meg erdekes beszelgetesebe kezdem Winklerrel, hogy ne egy kopott, full alap, TDS-bol induljon ki E39 fronton. De szerinte az alapbol kell es stb. Na nem mintha egy alap E38 jott volna be neki. Egy szo mint szaz oda jutott ki a dolog, neki az en gyari E39 M sport -om pimpelt! WTF? Nem ertettem mirol beszel...
-
szőröscica
addikt
válasz
Leonardo91 #37114 üzenetére
Nem jobb az E66?
-
Snooker
senior tag
válasz
Leonardo91 #37105 üzenetére
Én igen. Tetszett a cikk. Imádom az E38-at, gyönyörű formája van meg baromi kényelmes. Az összehasonlító kép is jó. Baromira tetszik az új hetes is, de így, hogy egymás mellé állították az E38-al én azt mondom, hogy az utóbbinak jobb a formája!
-
Petroimro
csendes tag
válasz
majnkopf #37090 üzenetére
A nagyobb választék miatt gondoltam külfödre, de ha lehet inkább itthonról venném.
@(#37094) molnarpeter:
Azért kérdeztem, hogy nagyjából mi a reális ára egy jó állapotú példánynak, hogy tudjam mekkora összegre számítsak. Jó lenne, ha 2M forintba beleférne (+szerviz +átírási költségek), de ha ennyiért nem lehet jót kapni, akkor akár több is lehet valamivel -
MPowerPH
félisten
válasz
Leonardo91 #37108 üzenetére
Long?
-
válasz
Leonardo91 #37105 üzenetére
A szomszéd utcában van - munkahelyemhez képest - az a konténerváros, ahol a képeket csinálták.
-
Leonardo91
őstag
Nem tudom olvastátok e már
[link] -
H.Ezredes
őstag
válasz
MPowerPH #37102 üzenetére
Ha ki van cserélve a vezérlés semmi baja nem lesz a főtengelynek
Ha nincs karbantartva mindene szétmegy/szétmehet.... Egy átlag állapotban lévő motornak semmi baja nem lesz. Ez a hengerfal sem általános van olyan amin megesik. De ilyen alapon semmilyen motort sem lehet venni
Ezt mondom úgy,hogy ezeket szerelem nap mint nap ezekhez adunk el alkatrészeket akár motorokat. Egy normális kocsinak nem lesz baja. Egyszerűen kell a megfelelő karbantartás 150E Km után vezérlés csere és kész
Egyik ilyen kocsival sem volt probléma ami rendesen volt karbantartva. De a véleményem a főtengelyről az,hogy gusztustalan,hogy így csinálták meg... Régen külön lánckerék volt egy jobb megoldás az. Egyébként ha ennyire szar lenne egy N47-es motorunk se lenne már....
Mert ki kell cserélni ha tönkre megy.... A szaksajtót meg hagyjuk... Mert hiába mondom neked.hogy pl a 6 hengeresekbe is szakad a lánc 2005 után arról te nem olvastál ugye pedig az is egy "jelenség" Az,hogy mi van leírva meg mi nincs.... A saját szerelői és alkatrész piac rálátásom is ezt mutatja ( illetve más szerelő ismerősök illetve bontósok alapján is ) (Arról hallasz vagy hallottál,hogy a 30-35D-k egymástól függetlenül elkezdtek csapágyasak lenni ? Ilyenek is vannak mostanság.... De ettől még nem szarok ) Szóval nem mondom,hogy nincsenek ilyen esetek de az nem igaz,hogy mind ilyen fos lenne
Egyszerűen nem ez itthon a nagy átlag.
-
MPowerPH
félisten
válasz
H.Ezredes #37099 üzenetére
Attol fugg, melyik stadiumban van. Mert a fotengely sem olcso, es ugye a lanc elobb azt eszi meg.
Na meg irtak is, es en is olvastam mar rola, hogy bizony a hengerfalak os hajlamosak megrepedni.
En mindig azt mondom, hogy miert vegye meg az ember a kozismerten sz@rt, ha kozben lehet venni ugyan ennyiert fiatalabbat, es hatvanyokkal jobbat?Az meg, hogy a top 10 legrosszabb motor( tehat leszukitve) kozott is megtalalhato, nem titok. Mar lehozta lassan mind a nyugati, mind a keleti szaksajto.
-
negro
őstag
Sztorno a kerdes Ezredes mert nincs is biztositeka. Csere...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest