Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Vivaldi (böngésző)
- Netflix
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- TP-Link WR1043ND router
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Henry1990
tag
válasz ADAM1337 #28798 üzenetére
nos, egy e90 330i-m is volt, csak egy betegágy volt. az is 9liter körül evett. Leginkább pályán használnám, ott gondolom az 535 is megáll 10-11 körül 150-nél.
Persze van belőle 700 000-ret futott is, viszont Dieselből normális áron nincs 200 000 körül
528I-t találtam, illetve 535-öt ami nekem közel lenne. Automata mind2„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz ADAM1337 #28796 üzenetére
Hát lehet automata is, kényelmesebb Viszont a Dieselek mind 300 000-ret futottak, és nem sok jót jelent ez szerintem, amíg benzines van 200 000-rel is ugyan azon az áron, és felszereltséggel. Németben nézem, mert ott dolgozom.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Sziasztok!
Nos, lebeszéltem magam az e39 530D-ről, és most inkább a benzint nézegetem, 525-530-535 szintén e39. Hosszabb utakra, havi 2000km pályázásra kellene. Szerintetek?„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
MPowerPH
félisten
válasz peetmaster #28791 üzenetére
Csak ez elol hatul siman beler a sarvedobe. Elegge hasznalhatatlan setup.
Don't Tread On Me
-
peetmaster
senior tag
-
Cxgrav
senior tag
válasz peetmaster #28789 üzenetére
Sytling 95 esetleg? - disznó egy felni
Gondolkodom is rajta, hogy kapjon-e egyet az e39-em szülinapjáraVagy ALPINA felgen, nyamiiii
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
peetmaster
senior tag
Ezen a link-en a utolsó előtti alulról, amire gondoltam. Ez típus és méret E60 535D-ken vissza szokott köszönni.
Ha jól tudom, ez M-es felni, de az tuti, hogy 19". Erre mondom azt, hogy ha nincs M-Packet, sajna semmit nem mutat.
Ez is 19", viszont ilyet már láttam nem M-es E60-on is, és nagyon szép. Semmi csicsa vagy hivalkodó kinézet, de mégis ott van.
Jó, tudom a fekete kicsit bokorugró így, de ettől függetlenül szerintem elég korrekt.
pityeszka: style 128 nekem is nagyon tetszik, de a szép állapotú ritka, mint a fehér holló.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz peetmaster #28784 üzenetére
M-es 535d lehet jott ki en nem tudom. Ezert kerdeztem, hogy az alap kivetelnel mi a max. Ergo ez a 19 gyari valto meret-e? E39-el vagyok kepben, Ott a 18-as volt a legnagyobb gyari meret. E folott mar a futomu alkatreszek latjak karat. Illetve ahogy irtam egyaltalan nem biztos, hogy jobb ut tartast kapsz.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-KP-
addikt
nekem az m68-as felni tökre tetszik és "csak" 17-es.
-
peetmaster
senior tag
Nekem is /40-es most a 18-as, és igazából bőven azon a határon belül van, ami nekem a bántó címszót képviseli (az off autón, egy Accord-on /45 van és egyáltalán nem rosszabb a /40 a BMW-n). Nem mondtam, hogy semmiség, csak annyit, hogy eget verő különbség nem hinném, hogy lenne, de nyilván aki tapasztalatból beszél, az megint más. Annyit tegyünk még hozzá, hogy mivel ez a második számú autó, ezért neki inkább a jobb minőségű és hosszabb utak "jutnak" (ergó sok városi kátyús utat nem kap, csak inkább pályát/normálisabb autóutat), de persze ez is szempont, hogy a futómű ne menjen el. E60-ból az (M)535D nem jött ki gyárilag 19-es felnivel?
Nem ragaszkodom foggal-körömmel a 19"-hoz, de ha esetleg ki tudnék fogni egy jobbféle 19-est, akkor simán feltenném a 18-as helyére, persze csak ha kapok pozitív megerősítéseket. Egy biztos: szvsz jobban néz ki rajta! A 18-as most egy normál, alap méret (nekem a 17-es bántóan kicsi) egy E60-on. A 19-es már nagyobb hatást kelt, de még arra sem mondanám, hogy már esetleg túl nagy rá. Ízlések és pofonok.
Én is ültem már Audi A6-ban, amin 20-as kerekek voltak (hátul /30-al), és nem pattogott a rosszabb úton sem. Keménynek kemény volt, de abban az 1,5 órában nem éreztem semmivel sem kevesebb komfortot, mint egy R17 /45-el.
-
negro
őstag
válasz peetmaster #28780 üzenetére
En 18-as BBS-el jarok nyaron /40-el E39-en es meg total elfogadhato a komfort erzet. De ne hidd azt, hogy a /35 semmiseg es nem erzed majd a kulombseget. Vagy lehet belul nem is de a futomu igen. Nehezebb felni/gumi ergo nagyobb a rugozatlan tomeg. Roszabb minosegu utakon jobban elpattog szepen az auto es a vegeredmeny roszabb ut utartas lesz meg a vegen. Egyaltalan szereltek 19-el sima E60-at? Nem csak az M5-ot?
Ilyen meretben meg semmikepp nem ajanlok replika felnit. Kicsiben se de egy 16-os felnit jobban ved a ballonosabb gumi. Ahogy irtak elottem egy nagyobb katyu es repedes, tores.
En inkabb koltenek egy szep 18-as masikra. 180-bol amugy se kapsz szep gyari bmw felnit 19-es meretben.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Cxgrav
senior tag
válasz szőröscica #28778 üzenetére
Direkt nem írtam felni méretet, csak típust.
2 dolgot kérdezett, csak 1-re válaszoltam.Én feltenném a 20"-is.
Főnöknek az A6-on az van. Marha jól néz ki, csak mindent érzel az útból.Picture me Rollin' by 2pac
-
stickermajom
addikt
Lassan közeleg a 10 ezres olajcserém (plusz diffi olaj csere) M47TUD20-nál
Gyorsan összeraktam magamnak a pakkot:
Olajszűrő: Mann-Filter
Levegőszűrő: Mahle-knecht
Pollenszűrő: Kiak aktívszén
Olaj: 6L Castrol Edge 5W-30
Diffi olaj: 1L Castrol Syntrax Longlife 75W-90Ez így rendben van?
-
peetmaster
senior tag
válasz Cxgrav #28777 üzenetére
Szia!
Igen, néztem már rá olyat is, de nekem igazán az a felni M-Packet-el tetszett csak. Mindenesetre az is benne van a pakliban.
joamilestoné: szerintem a komfortérzetet már ezzel a 18-assal is "lelőttem", úgyhogy nem hinném, hogy az az 1" és /35-ös gumi drasztikus változásokat hozna, de pont ezért kértem, hogy ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, ossza meg velem.
BMW001: Rendben. Például ezt sem tudtam, hogy kuka minőségűek az olasz replica felnik. Mivel egyébként sem szeretnék zsír új felniket venni, így van rá esélyem, hogy használtból kifogjak egy jó állapotú, gyári, viszonylag nem túl drágát. Az ár, amennyit szánok rá nem titok: maximum 180.000 Ft (+ persze a gumik).
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #28778 üzenetére
Azert az E92 -vel a 19" sem volt gaz otthon. Akkor az E60-al nem lehet problema. Csak ne replica, mert egy nagyobb katyu utan kettetorik. Ha mar kell a szep nagy felni, akkor tessek vagy keresni gyarit, vagy nezni mas brand-ek minosegi termekeibol. Ezek a 'minosegi olasz' cuccok egy kalap kakit nem ernek.
Don't Tread On Me
-
Cxgrav
senior tag
válasz peetmaster #28774 üzenetére
Szia!
E60 M5 felnit tennék rá
Styling 135[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok!
A képen szereplő E60-ra szeretnék tavasszal egy másik alufelni garnitúrát és abban kérném a véleményeteket, hogy mennyire érdemes megkockáztatni a 19"-t (most 18-as van), illetve ha 19, akkor abból milyen fajta/típus mutatna jól? Mindenképpen BMW felnit szeretnék (gyári vagy replika, esetleg kétszéles garnitúra). Elsősorban olyasvalaki tapasztalataira, véleményére lennék kíváncsi, aki 18-ról váltott 19-re. Minden érdekelne: ET, gumi, autó viselkedése, stb.) F10-es (M-es) 5-ösök felnije tetszik. Például ez.
A jelenlegi 18-as felnik megmaradnának, csak téli gumit kapnak majd.
Előre is köszönöm!
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #28741 üzenetére
Turbos motornal nem meglepo de hisz az meg szivo. Nem gondoltam volna azzal is mar baj van/lehet. Ugyan nekem csak sima M52 van de azzal sok gondom nem volt.
(#28742) BMW001
M52-ben eddig en egy fotengely fordulatszam jeladot csereltem, gyertyakat, illetve 300.000km -nel kapott tomites csereket, kisebb "generalt". Kezdett mar fustolgetni. Azota 50 meg bele ment semmi gond azota se. 5W-30 olajjal hasznalom azota. Gyari olajfogyasztasa van. Csere periodus alatt 1 liter.
(#28745) CharlieDrop
M50-et azert szeretik mert vas blokk a vanos nelkulit turbositani konyebb illetve dunat lehet veluk rekeszteni annyi van belole. EWS is nuku. Bar nem tudom ez szamit-e. Sokkal osszetettebb munka es dragabb M52-bol epiteni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Reverting
őstag
válasz lorcsi #28765 üzenetére
Hat... jo nagy kammaer... azt irja nem a lancszakados fajta.... csekkold az alvazszamot... pont az...
De ha visszahivasban javitott akkor meg jo is lehet.... kozepes felszeretsegu... kinti flotta auto...
iPhone 16 Pro Max Black Titanium / iPhone 11 Black / iPad 10,2 Space Gary / Apple Watch SE Space Gray / Samsung S9+ Midnight black
-
MPowerPH
félisten
válasz erikke17 #28769 üzenetére
Glow plug or glow plug relay.
Nekem is hasonlo volt, nem emlekszem a pontos hibakodra. Nalam a relay volt a rossz, de biztosra menve az izzitokat is lecsereltem. Bar most hogy igy visszaemlekezek, nekem random dobalta a hibakat a gyertyakra 1-tol 6 -ig, igy kizarasos alapon csak a relay lehetett a gond. Szoval Nalad valszeg a gyertya lesz a ludas. Hany km-el ez elott voltak cserelve? Nem nagy tetel a 6db Beru gyertya bele.
joamilestoné: En a rossz relay -el mar -8 -ban nem tudtam, csak masodszorra elinditani. Aztan mikor realizalodott, hogy bizony nagyon nem mukodik az izzitas az auton, es masnap koran reggel mennem kell, de ejszakara -15 -ot mondtak, akkor elkezdtem aggodni. Igy az ejszaka kozepen felkeltem, es elmentem vele 15km-et, hogy reggelre biztosan induljon.(Este fekves elott ugyan ezt megcsinaltam) Ugye itt az UK-ban nem tunt fel, mert nincsenek kemeny fagyok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz erikke17 #28769 üzenetére
Szikráztasd meg a gyertyákat egy dróttal, rögtön kiderül, hogy valamelyik rossz-e. Míg nincs nagyon hideg, be fog indulni néhány rossz gyertyával is, de nem árt rendbe tenni. Nálam 380 ezernél is simán indult -17, -18 fokban síeléskor. A bor megfagyott a teraszon, de az autó indult.
-
erikke17
őstag
válasz ADAM1337 #28761 üzenetére
Szép lista!
Más: Ezt nem tudja valaki mi pontosan? 13573 Gluehanlage Ilyenem van INPA-ban elég régtől nyár óta mióta meg van autó. Az jött le vagy izzító vagy izzító relé. (530d)
De most a nagy mínuszokban gond nélkül röffent első fordulásra 3 nap állás után is. (érdekesség nyáron is vissza tette a hibát, teszteli olyankor is ?) Szóval relé kizárva valamelyik izzító gyertya lenne?
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #28766 üzenetére
Az a kulcs egy plusz telefonszerűség gyak, hívás funkció nélkül. A kivehető tablet okos dolog-az elsőt is lehetne így, könnyű lecserélni, csak univerzális befogatás kéne neki.
Én el tudnék képzelni olyan élethelyzetet, hogy vennék ilyet, bár akkor hátul ülnék...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
lorcsi
veterán
szerintetek ez a 320d miylen ?
így a képek alapjáneladó: vadi új soundcore motion+
-
KINKY_007
aktív tag
Ezt már láttátok? 730xd
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #28752 üzenetére
Sprintmonitor szerint fogyasztasban alig van kulonbseg a 35i es 40i kozott. Szoval akkor mar 40i, ahogy irtak.
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz erikke17 #28760 üzenetére
Nem nem.
De inkább utána járok rendesen, nem akarok gagyit megvenni, meg még más dolgok élveznek prioritást, hátulra most lesz nemsokára brembo féktárcsák és textar fékpofák, aztán a bal első hátsó lengőkar csere az mondjuk nem tétel 25k az egész.
Utána szélvédő kéder aztán az M-esítés elöl, de szép sorjában. -
erikke17
őstag
Köszi, no nem két darabból áll ha az ember igényesen akarja ugyebár Nem csak megveszem a lököst lefújatom aztán felteszem Szép kis procedúra lesz.
De ha jól értem akkor a fékhűtőnek 2 lehetőség van. 1.körkivágásos, afféle flexibilis csövekkel elvezetve. 2. pedig az eredeti megoldás a gyárihoz hasonló csövekkel?
ADAM1337 - Hát akkor te sem unatkozol Bár nem most fogok ebbe bele, először körbetapogatózom meg mire mindent beszerez az ember húúú. Még egyenlőre vannak fontosabb dolgok.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Oracle
senior tag
Sziasztok!
Van ötletetek hogy miért nem emelhet ki a kuplung teljesen hidegen? Az a problémám, hogy hidegen akad az 1-es és a rükverc, és tegnap tűnt fel hogy teljesen kinyomott kuplungnál, mikor megpróbálom egyesbe tenni és akad akkor mozdul az autó. Ahogy picit melegszik az autó teljesen megszűnik ez a hiba.
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #28752 üzenetére
Ez tetszik
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #28752 üzenetére
Na, ezt így bármikor bevállalnám. Kár a fehér bőrért amúgy, valahogy az nem az én világom.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #28752 üzenetére
egy 30i-t bevállalnék a 18d helyett
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #28751 üzenetére
De kiveszem a kezem a biliből, nem is nézegetem inkább őket, mert még pár hónapig nem aktuális a csere. Majd akkor ráfekszem a témára, de szerintem elég lesz a 30i is, valahol meg kell húzni a határt az élvezet és a pazarlás között.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #28746 üzenetére
30i vs 35i az alaphang
a 30i pörgősebb, könnyebb
én 35i helyett 40i-t vennék, ha már v8, szerintem elég jókAmúgy vezettem 35i-t nem sok v8 feelingje volt
meg volt szerencsém 286 lovas dízel v8-hoz azt bírnám nagyon, csak eléggé kehes
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #28749 üzenetére
Én elhiszem, tudom, hogy jó autó, de nekem nem tetszik. Vezettem hosszabb távon egyszer az általad linkeltnél eggyel újabb, 2007 körüli A6-ost, 3.0TDI-t, nagyon magas felszereltséggel. Nagyon ment, nagyon csendes volt, kb. 30 ezer km volt benne, de jól esett visszaülni belőle az akkor 280 ezer körül futott E39 530d-be. A BMW-ben otthon érzem magam, az Audi nekem idegen.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #28748 üzenetére
Pedig ha hiszed ha nem, akkoriban az Audi nagyon igenyes volt.(most is az, csak sok a VW elem) Csak gondoltam megemlitem, hogy van valasztasi lehetoseg, mert nagyon jo, kenyelmes, igenyes auto.
Igen, 35i -bol volt 2000 utani is, de nagyon ritkak. A 30i mellett kevesen vettek, ugye loerokulonbseg az majdnem nulla. Aki meg V8-at akart, az vette a 40i -t.A 40i automataval 13-14L, atlagban. Varosban meg 20. En egy 6 gangost hasznaltam 2 hetig, 12l korul jottem ki, majdnem csak orszaguton.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #28747 üzenetére
A nagy V8 az M5.
Nem tudtam, hogy 35i-t olyan sokáig gyártottak, nem láttam még 99-nél fiatalabbat sosem. Mindenképp automatával szeretnék venni, és a legszimpatikusabb a 30i, az még nem olyan halálos fogyasztású.
De a V8 az V8, ha nem nagyon problémás motorok, nem zárkózom el tőlük. Persze lehet, hogy a végén egy 30d lesz belőle, bár azokból még reménytelenebb szépet találni, mint a benzinesből. Főleg, hogy felszereltség terén nem akarok kompromisszumot kötni.
Nem kedvelem az Audikat, még egy ennél újabb A6-ba sem ülnék be az E39 helyett.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #28746 üzenetére
Kis V8 -ak? A 40i a maga 4398 cm³ -el nem eppen aprocska, foleg a downsizing korszakaban. 35i miert lenne oreg? A 245 loeros valtozatat 99 es 2003 kozott gyartottak. 40i -bol akkor eri meg, ha talalsz 6 gangost.
Tan van korlatlan uzemanyag kartyad?
Egyebkent ha mar ilyen bivaly gepet akarsz, akkor en a helyedben most kivetelesen nem vetnem el a sotet oldalt sem. Pelda, mert volt szerencsem mindegyikhez. Fogyasztasban joval jobb, menetteljesitmenyben pedig szinten kicsit folotte van, foleg egy jol megirt remap utan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #28745 üzenetére
És az E39-ben lévő kis V8-ak milyenek? A 35i nem szimpatikus, mert azok már öreg autók, de a 40i-ből egy 2002-2003 körülit lehet elvállalnék, ha nem találok szép 30i-t.
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #28743 üzenetére
Szerintem az sem, csak azt nem ismerem. M52 -ot szereltek E39-be, onnantol vagyok kepben, visszafele nem. Viszont az M50 -es blokkok egy resze ma driftautoban szolgal, vagy sima amator palyaversenyautoban, es birja a kikepzest, szoval biztosan azok is rendben vannak. Heti akar tobb oras red line-t nem minden motor birna tartosan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ezekrol meg en sem hallottam. Tudtommal a sima M52 meg a TU, meg az M54 a BMW egyik legjobb motorjai, kimennek a vilagbol, igazabol nincs veluk baj, ha az ember nem rugatja hidegen, mert abban az esetben eleg konnyen hengerfejes lesz. Azt tudom, hogy a 4 hengeresekkel sok a baj, de ezekrol meg en sem hallottam, pedig E39 klubbon is volt tema.
H.Ezredes: Jah, ezekrol az uj benzinesekrol eleg rosszak a hirek. Amiota valtoztattak a befecskendezesen, nagyot fordult veluk a vilag. Pedig egy darabig forsziroztam azt a 35i -t, de mar a twin scroll -osat, de mindenki lebeszel. 4 hazzal odebb van egy 30i, azzal is voltak gondok. Anno meg felvetettem a tulajnak egy cseret, ne ment bele(ove 2 evvel fiatalabb, meg vajbor, de ertekben ugyan ott vannak), most banhatja.
Na, akkor csak megerositetted. Persze utolag latom, hogy N -rol volt szo. Na igen, az mar mas teszta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Nem is mondtad.... Kihagysz ezekből... Írj nyugodtan. Mire gondoltál konkréten mit írjak ?
(#28723) BMW001
jaja de költeni a kocsira na azt neeeeeem..... Sokan úgy veszik,h huh erre költeni is kell akkor nem
(#28730) negro
Ez így nem igaz bonyolultabb mint egy M54-és szarabb is annyival... Sajnos egyik benzines sem pénztárca barát a turbos benzines meg siralom egyenesen Komolyan mondom,hogy jobb egy Dízelt venni.....
M54B25-30-as motorok a legjobbak M52TUB28 is
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
válasz erikke17 #28726 üzenetére
Igen én is emiatt nézelődők, mert nekem nyílásos a gyári, mondjuk a hő szenzor megoldható ha egy jó rögzítést csináltatsz egy műanyagossal.
Most egyelőre helyre rakatom a gyárit úgy döntöttem, a dob ív 3ezerből van meg a gyári, a ködlámpámat kellett műanyagosnál forrasztani füleket rá, hogy újra berögzíthető legyen az egész művelet 5k-ból kijött, egy jó parkolás eredménye full sötétben.
De én is jobban körbe járom a témát. -
Möhe
addikt
válasz erikke17 #28735 üzenetére
Hogyne!
Az M-esítési folyamat : tádááá
Mobilgumin Daninál olyan középrésszel kapsz első lököst, ahol nincs kivágva a fékhűtőnek a lamellák.
Én így másik fórumrol vettem gyári rácsot/fékhűtő csővel.
Ebay-en meg van dögivel körkivágásos/sima grill rács is. -
negro
őstag
válasz CharlieDrop #28736 üzenetére
akkor ez olyan mint columbo felesege. sose lattad max hallottal rola ergo nem is letezik. bar ahogy irtam en ilyet meg nem is hallottam. ez ilyen 1 a milliobol elofordulo dolog?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
erikke17
őstag
Megkaphatom azt a bűvös listát? Na igen jó lenne olyat aminek azért van formája, hogy ne pajszerral kelljen befeszegetni.
Mármint a lökösben ami van grillrács két "O" nyilással a szélén?
Nézegettem képeket nem vagyok benne biztos de m-hez jó az eredeti fékhűtő.
negro - Tudom, hogy sokkal több dolgot kéne cserélni de most komplett futóművet nem fogok. Természetesen első hátsó lökös lenne cserélve meg még néztem a csomagét ajtóra azt a kis diszkrét légterelőt
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #28732 üzenetére
Most konkratan N52 -rol beszelsz? Mert ilyet nem hallottam M52-54 rol soha. M54 rol is csak a gyarilag viszonylag magas olaj fogyasztast.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #28729 üzenetére
Persze. Akkor ha nem csak a hejat cserelik. Csak mivel ugy majd 2x annyi lenne a dolog marad a kucig. De a M logo az megy fel rogton a csomira Kar, hogy meg a gyari M sporton se volt M logo hatul. Csak oldalt a diszlecben az is opciokent.
Sajnos latok ilyeneket. :/
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Ha jol van megcsinalva, akkor az ABS muanyagos megoldas mar nem gagyi. Regen az uvegszalasak katasztrofak voltak.
Hasmagassagot egy jo csillapito/rugo szettel meg lehet fejelni, es garantaltan jobb lesz, mint a gyari.
Amit kicserelnek meg, az a kormany.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz erikke17 #28726 üzenetére
Hat a gyari M sport nem csak annyibol all, hogy mas az elso-hatso lokharito muanyag hej...
A mellett irto gagyi ha vki lecsereli vmi utangyartottra azt is csak elol. Plane butan mutat a szeria alap hasmagassaggal es stb.''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
válasz erikke17 #28726 üzenetére
Melós dolog hogy minden stimmeljen,mi....? Én beszereztem kivágott grill rácsot fékcsővel együtt
Az sem baj,ha a karosszériához is passzol,és nem csálén áll,mert befeszegeti az ember a "helyére".Ha meg tényleg M-esítesz, le sem írom mit kell tenni, szép a lista annyit elárulhatok
-
erikke17
őstag
Bakker most nézem, hogy nem is olyan egyszerű ez az első M-es lökös 39-re.
Passzoljon ugyebár a PDC szenzor, lámpamosó is legyen rajta. Kellenek új fékhűtő csatornák? Meg takarók is mindkét felére ahol a hőmérséklet szenzor van? Ezekből ahogy látom van fékhűtőnyílással meg anélkül is.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
cocki
tag
Üdv mindenkinek,
Eddig nem voltam nagy BMW-s de megtetszett a Z4-es roadszter mint nyári autó. Kérdésem az, hogy 2,5 si motornak van e valami kehélye mivel a 2 literes blokk ott van a Totalcaron mint no go motor a minimális hengerfal távolság miatt vagy ez más konstrukció és nem kel emiatt aggódni?
Halál a hamis császárra,az épelméjűség a gyengék útja, te is hallod a hangokat, szólítanak
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Kleroo #28678 üzenetére
Találtam csomó kocsit . Vannak elég jól felszereltek is de van sok fapad.... Mindenképp egy jobban felszereltet kéne nézni. És vásárlás előtt mindenképp egy átvizsgálás !!!!
(#28711) BMW001
Hiába a km ha nem cserélik le.... Sokan nem úgy gondolkoznak mint te,hogy mondom ezt vagy azt cseréljük le és lecseréled hanem még bírja meg majd eladom... Ill sokan csak akkor cserélnek valamit ha már lehullott v éppen le akar hullani.
(#28716) Möhe
Vettél M packet-et ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Henry1990
tag
válasz ADAM1337 #28709 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Nos, ami a felszereltséget illeti: Fontos a navi, automata válltó, és a kormány se legyen az alap, mert az undorító szerintem. A Km óra álláshoz csak annyit fűznék hozza, hogy németországban veszem, és a legtöbben 230-330 000 van. Persze itt is divat az óra tekergetés.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #28713 üzenetére
Lent van Debrecenben, nem rendelem meg vakon, viszont úgyis megyek hó végén le, beugrok hozzájuk.
De jobb lenne BP-n találni valami hasonlót.
Plusz színre fújás kb. 10-15-ből ki is jön, az alsó koptatót nem akarok rá, így is elég alacsony lesz városi közlekedésben, még ültetni se fogom, bár picit van mert M-es 2-3 centivel alacsonyabb.De valami ilyesmit szeretnék kihozni belőle:
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Kinéztem egy első lököst E39-re, árban jónak tűnik.
Vélemények, vagy mik a márkák amit érdemes után gyárottban is és jól felpasszol is.
Képről jónak tűnik, lehet nem a megcsináltatásnál maradok, hogy a ködlámpám rögzítője kitörött a mostaniból úgy se ér sokat az a lámpa max dísz, hanem már felrakom amit a véglegesnek szánok.Más: 1. hsz-be ajánlott szervízeket berakjuk meg a nem ajánlott motorokat és az ajánlottakat is.
Egy kis gyik jó lenne, adott típusoknál régebbieknél persze.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Kleroo #28710 üzenetére
En a csillapitokat megneznem, voltak e mar cserelve. Ha igen, akkor nincs gond, de papirnak kellene lennie. Ha nem, akkor cseresek. Ezeknel az feszes modern autoknal mar nem erzodik az, ha rosszak. Probapad mondja csak meg. De ha nem voltak cserelve, akkor biztosan kukasak.
Amit felsoroltam, az egy 200k km-es nagyszerviz. En anno lekertem a BMW -tol, mit ajanlott ilyen futasnal cserelni, ezt egyeztettem a Mesteremmel, es a szerint lett cserelve. Valszeg birnanak tobbet is, de 200k km-es futasra vannak tervezve, tehat akkor ajanlott a cserejuk.
A compnak ne hidj, nem biztos, hogy realis, amit a betetekre ir. Plusz a tarcsakat is illik megnezni. Ha nagy a valluk, akkor szinten cserelni kell oket. Ha cserelve voltak a multban, akkor kell lennie papirnak rola, hogy hany km-nel tortent meg. Ha nem, akkor a tarcsak is kb. elfogyas hataran vannak. Es uj tarcsahoz mindenkeppen uj betet dukal.Ezzel a felszereltseggel erosen tularazott.
Nekem ez volt a 200k km-es nagyszervizem, 618k korul volt a vege. Viszont nem volt benne a lengescsillapito, toronycsapagy csere, meg a bal turbocso is erintetlen maradt. Ezek most vannak napirenden, ami ujabb 350k korul lesz.
Az alkatreszarak a fekeket leszamitva kb. megegyeznek a 20D-vel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Kleroo
veterán
válasz MPowerPH #28708 üzenetére
Értem, köszönöm.
Lengéscsillapítóval nem less gond, az még sokat bír érzésre. Abszolút újszerű a kocsi futása, feszessége. Jártunk vele macskakövön, tipikus ramaty úton, és abszolút síri csend, magabiztos tankfeeling, 4nehéz fővel sem hintapalintázott egy picit sem.
Vízpupma,beltdrive,termosztát “gócpont” kötelezően kell 200nál, vagy jellemzően addig bírják? (A fedcomp jelenleg csak hátsó fékbetétcserét esztimál 7k km múlva)
Szerinted mennyit ér cakkpakk? (ráadás 17es felnivel 3.250e a kikiáltási ár) belter állapota pedig inkább közepesen jó, az nem maku. De egyébként 100% h törés-bohóckodásmentes példány. Ezért is mondanék le róla nehezen.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Henry1990 #28700 üzenetére
Hát alsó hangon 300-400e van bennük, az én benzines 523i-mben van 311ezer.
Kormány szervó ne ropogjon még hidegben se, aki most azt mondja hogy a szervó olaj miatt azt hajtsd el, max nehezebb kicsivel tekerni.
Többi meg általános dolgok mint minden típusnál, mennyiért nézel amúgy és felszereltség ? -
MPowerPH
félisten
válasz Kleroo #28703 üzenetére
Csak a lanc lehet a gond, ami ha szakad, akkor millios tetel. Az automata miatt Neked a kettostomegu kiesik, es szerencsere a valto az megbizhato darab.
En ugy mernek venni 20d-t, ha egybol elvinnem lanccserere. Kicsit tobb mint 300k korul meguszhato, ha jo helyre viszed.
Mas egyeb teren nincs veluk problema. Csak a lanc miatt van a listan... Egy TDCi vagy CR TDi hosszabb tavon sokkal tobbe lenne, mert azoknal a kettostomegu, befecskendezok, dpf is szeret megdogleni.Amit emberunk felsorolt, az nem gaz, es nem nagy tetelek. 200k km-nel esedekes egy nagyszerviz, amikor a vizpumpat, termosztatokat, az egesz belt drive-ot cserelni kell. Ha addig nem voltak cserelve, alt. a lengescsillapitok is akkor erik el a veguket, toronycsapagyakkal egyutt. Fekek szinten. Szoval lehet erdemes nezni olyat, ami 220k km-el arulnak. Azoknal ezeknek a csereknek meg kellett tortennie, es ha megtortent, akkor azzal sokat sporolsz.
Don't Tread On Me
-
-KP-
addikt
válasz Kleroo #28703 üzenetére
hogy érted h nincs kettőstömegű?
amúgy az n47 felkerült erre a "dicsőséges" listára is:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
de ezt már 8000x leírtuk. csak használni kéne a keresőt
-
Möhe
addikt
válasz Henry1990 #28700 üzenetére
Szia!
Azokban mind kivétel nélkül, 3-400 ezer alsó hangon! Az órában van annyi,nem a motor/hajtásban.
Tessék egy kis infó: vásárlási segédlet.
Vásárlás előtt bevizsgáltatni/állapotfelmérést készíttetni olyan helyen ahol értenek is a BMW-hez,és nem pékek vannak kantáros gatyában behajolva a motortérbe!!!
(nem feltétlen márkaszervíz).
Elég sok műhelyt említettünk az utolsó 100-200 hsz-ben, pörgess vissza!Tényleg be lehetne tenni az összefoglalóba a műhelyeket/segédletet/típushibákat/stb-t.......
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest