Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Kleroo #28678 üzenetére
Találtam csomó kocsit . Vannak elég jól felszereltek is de van sok fapad.... Mindenképp egy jobban felszereltet kéne nézni. És vásárlás előtt mindenképp egy átvizsgálás !!!!
(#28711) BMW001
Hiába a km ha nem cserélik le.... Sokan nem úgy gondolkoznak mint te,hogy mondom ezt vagy azt cseréljük le és lecseréled hanem még bírja meg majd eladom... Ill sokan csak akkor cserélnek valamit ha már lehullott v éppen le akar hullani.
(#28716) Möhe
Vettél M packet-et ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Kleroo #28710 üzenetére
En a csillapitokat megneznem, voltak e mar cserelve. Ha igen, akkor nincs gond, de papirnak kellene lennie. Ha nem, akkor cseresek. Ezeknel az feszes modern autoknal mar nem erzodik az, ha rosszak. Probapad mondja csak meg. De ha nem voltak cserelve, akkor biztosan kukasak.
Amit felsoroltam, az egy 200k km-es nagyszerviz. En anno lekertem a BMW -tol, mit ajanlott ilyen futasnal cserelni, ezt egyeztettem a Mesteremmel, es a szerint lett cserelve. Valszeg birnanak tobbet is, de 200k km-es futasra vannak tervezve, tehat akkor ajanlott a cserejuk.
A compnak ne hidj, nem biztos, hogy realis, amit a betetekre ir. Plusz a tarcsakat is illik megnezni. Ha nagy a valluk, akkor szinten cserelni kell oket. Ha cserelve voltak a multban, akkor kell lennie papirnak rola, hogy hany km-nel tortent meg. Ha nem, akkor a tarcsak is kb. elfogyas hataran vannak. Es uj tarcsahoz mindenkeppen uj betet dukal.Ezzel a felszereltseggel erosen tularazott.
Nekem ez volt a 200k km-es nagyszervizem, 618k korul volt a vege. Viszont nem volt benne a lengescsillapito, toronycsapagy csere, meg a bal turbocso is erintetlen maradt. Ezek most vannak napirenden, ami ujabb 350k korul lesz.
Az alkatreszarak a fekeket leszamitva kb. megegyeznek a 20D-vel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kleroo #28703 üzenetére
Csak a lanc lehet a gond, ami ha szakad, akkor millios tetel. Az automata miatt Neked a kettostomegu kiesik, es szerencsere a valto az megbizhato darab.
En ugy mernek venni 20d-t, ha egybol elvinnem lanccserere. Kicsit tobb mint 300k korul meguszhato, ha jo helyre viszed.
Mas egyeb teren nincs veluk problema. Csak a lanc miatt van a listan... Egy TDCi vagy CR TDi hosszabb tavon sokkal tobbe lenne, mert azoknal a kettostomegu, befecskendezok, dpf is szeret megdogleni.Amit emberunk felsorolt, az nem gaz, es nem nagy tetelek. 200k km-nel esedekes egy nagyszerviz, amikor a vizpumpat, termosztatokat, az egesz belt drive-ot cserelni kell. Ha addig nem voltak cserelve, alt. a lengescsillapitok is akkor erik el a veguket, toronycsapagyakkal egyutt. Fekek szinten. Szoval lehet erdemes nezni olyat, ami 220k km-el arulnak. Azoknal ezeknek a csereknek meg kellett tortennie, es ha megtortent, akkor azzal sokat sporolsz.
Don't Tread On Me
-
-KP-
addikt
válasz Kleroo #28703 üzenetére
hogy érted h nincs kettőstömegű?
amúgy az n47 felkerült erre a "dicsőséges" listára is:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
de ezt már 8000x leírtuk. csak használni kéne a keresőt
-
MPowerPH
félisten
válasz Kleroo #28678 üzenetére
Koszi.
Mindenek elott nem tudnad belinkelni az autot? O lenne az? Az utolagos felszereles opciot el kell vetni. Csak pl. az, hogy belepakolj egy navit, majd fel millio. Nem erdemes vele foglalkozni, mert ez csak egy volt a sok kozul. Az arazas tenyleg egy kicsit tulzo.
A leirashoz hozzatennem, hogy a 20D motor gyengeje az nem a tarcsa, mert az mindegyik diesel -rol lehullik elobb-utobb, teljesen az adott orszag idojarasatol fugg. Mo.-n mivel nagyok a homerseklet kulonbsegek, es szelsosege a meleg-hideg, igy ott konnyebben megadja magat. 140k km kornyeken siman lehullanak. Nekem itt az UK-ban ezzel mazlim van, mert elment 204k km-et a gyari tarcsaval, es allitolag meg nem volt annyira rossz allapotban, mikor leszedtek. Na de visszaterve, a 20D motor gyengeje maga a vezerles. Eleg gyakori a lancszakadas, sajnos meg az FL modelleknel is. Szoval ez az elso dolog, amit ellenoriztetni kellene, mert ha bajos, akkor csak annak a csereje mindjart 350-500k, nem BMW szervizben.En azt mondom, hogy az a kicsit tobb mint 3 milla sok ezert az autoert, mert tenyleg fapad kozeli.(ami nem baj, ha nem szamitanak az extrak, de ugy Neked is vannak igenyeid)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
djtooomi
tag
Nekem az elején az nem tetszik, hogy ok,hogy a bmw jellegzetessége a két beömlő, de ez kidülled, és emgvan angyítva is.Gusztustalan...
Meg a hátsó lámpák...Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
-
Eagl3
veterán
"dragon! neked 320-ad van? jó cucc? arra lennék kiváncsi, hogy ha küldöd neki, akkor mennyire akar kitörni a segge. Mennyire veszélyes."
Lol... most a 300lovas M-es BMW-ről beszélsz vagy egy "alap" 151lovas e36 320-ról?
Egyébként ennél az autónál jobbat kapsz, fiatalabbat, kevésbé kopottat stb. de te tudod.
-
dragonfx
veterán
ez télleg klasszul néz ki....
megér ennyit.mondjuk 1 böki van!!!gyárilag 4 kulccsal adják a bmw-ket.#1922>>azé csak óvatosan mert te is csúnyán járhatsz mint a haverod ha nem figyelsz oda .....hehe az opel sosme kopel tudod.
Aze36ok a legszebb bmw-k számomra és nem 500knál kezdődnek.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
1face
senior tag
Nekem a fehér autó undorító, nagyon mentős!
MOD: "Viszont azt se akarom hogy papa-mama kocsija legyen... " ha szívesen adják - fogadd el! Tényleg nem mid1, hogy E30 vagy E36!
[ Szerkesztve ]
A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
MPowerPH
félisten
Pssszt.... Mert a Suzukisok meghallják pár topiccal odébb.
Amúgy a pécsi szerpentinen szoktam "élvezkedni", de csak normális kereteken belül.Amúgy félreértés ne essék, nem vagyok notorius gyorshajto. Szeretem a fogyit normális szinten tartani.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Rosszul emléxel. Gyárilag 7,6 manuállal, nekem kicsit előbb megvan a chip miatt.
Nem 1.8D volt, hanem 1.8T (benzin-turbo). Az chippelve közel 190 ló, de lehet "csak" 180.
Olyan kis autonak annyi is elég.1.6 civic is jól megy 3. fokozatig. Utánna 200 -nál ott is elfogy az erő.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
Szép is lenne ha egy E39 528i nem nyomna le egy 1.8D golfot
Szerk.: és most csak a gyorsulásról ebszélünk. A kényelem, minden kézre áll, az összes BMW-ben látszik, h. a sofőr igényeinek lett tervezve. Kanyarsebesség, út tartás messze felülmúlja a többi autót a kategóriában. Nem véletlenül lett a szlogen.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
A dízelek is kezdenek egyre idegesítőek lenni. De ma találkoztam egy Golf IV 1.8T -vel. Na, az komolyan megy. Rendesen ki kellett forgatnom a motrot, hogy elmennyek mellette.
És még ha az új dieselekbe raknak egy chipet, akkor még veszettebbül mennek. És könnyen meg is lehet állapítani, hogy chippesek, mert füstölnek mint a gyárkémény.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Végig kell nézni az egészet. Az alváz nagyon fontos, hogy ne legyen szétrohadva. Oldalsó küszöbök alja, sárvédőknél nem tom, de ott is meg kell nézni.
És persze a felületi rozsdákat le kell ellenőrizni.Nekem gyári chiptuningom van, ami 10Le -t jelent, fogyiban nincs változás.
Ismerősnek 525i -ben van egy chip, neki normális temponál minimálisan kevesebbet eszik, de mikor odalép előfordul, hogy 1,5l -vel is többet kajál. Az is igaz, hogy neki 18Le plusszt adott a chip.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ha nem rozsdás, akkor szerintem mindenképt érdemes. Menni kell vele egy kört, ha nem tapasztalsz semmi rosszat, akkor valszeg jó is. De egy szerelőt érdemes magaddal vinni.
De azt el kell dönteni, hogy 4 vagy 6 henger kell. 4 -ből a 318IS a legjobb választás. A 320 az a +2 henger miatt kulturáltabb, és egy kicsivel jobban is megy. Én mindenképpen az E36 -ot ajánlanám, csak az a fontos, hogy: NO ROZSDA!
A fogyasztás meg annyira minimális a kettő gép között, hogy említésre se mélto. Elvileg országúton a 320i kevesebbet is eszik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
-
-
1face
senior tag
E30-hoz MINDEN van bontóban!
Az asszony 75 lovas rönója is (útálom, mint a szart) bírja utazóban a tartós 130-at, mi kell több egy tanuló autótól!
Max gumifüstöltetésben nem te leszel a bajnok.A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
1face
senior tag
Én életemben először egy korzával törtem össze a pofámat (nem lóerő függő), BMW-vel még sosem! (kopp-kopp-kopp) Viszont, ha akkor egy BMW-m lett volna, valszeg én nem tőrtem volna annyira meg!
Nem az a + 7-8 lóerő fog az árokba vinni!
Még most is úgy emlékezem vissza az E30-akra, hogy iszonyatosan jó volt vezetni: stabil, magabiztos, kezes "kis" jószág volt!
Jó gumi kell alá, lehetőleg esőgumi és akkor vizesen is azt meheted, amit szárazon!A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
1face
senior tag
Korzával is kinyírhatod magad!!!
Úgy tűnik egyben van a "kicsike", persze inkább a motorján lenne a hangsúj. Nekem volt 3db különböző E30-asom, nagyon tetszettek. Kanyarban, mint a vonat!!!
Tanuló BMW-nek tökéletes!"úgy gondolom első kocsinak jó ez a 316. hátsókerekes volta miatt biztos jól megtanulok vezetni" Az első hó csodákat tesz!
A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
Kleroo
veterán
Látom mindenki beilyedt, vagy épp kocsikázik. Akkor bővebben kifejtem.
Most kezdek bele a jogsiba. És pici gyerekkorom óta rajongok a bmw-kért. Barátaim mindig is csesztetnek azzal, hogyha látnak egy bmw-t akkor mindent el kell róluk mondanom(rengeteg adatot tudok rengeteg típusról).
naszóval első kocsinak egy e30-t szeretnék.csak hát nemtudom mennyire jó kocsi gazdaszemmel nézve. mert a másik kiszemelt egy örökmozgó ae92-es corolla, de az meg nem dobogtatja meg a szívem.úgy gondolom első kocsinak jó ez a 316. hátsókerekes volta miatt biztos jól megtanulok vezetni, de ki sem nyírom magam.
Hodor. Hodor? Hodooor!
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bestbuy játékok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- LEGO klub
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest