Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13298 üzenetére
Egy frissebb adat, ez már nem off.
Ezt az év autója dolgot meg hagyjuk, mert nevetséges. Aki kicsit otthon van ebben, tudja, hogy ez csak egy bohóckodás. Lásd csak a 2010-es esztendőt, és annak az első két helyezettjét. A 2011-es év autója választáson meg a BMW F10 abszolút esélytelenként indul, pedig olyan technikai újításokat sorakoztat fel, amiről más márkák még álmodni sem álmodtak, esetleg a Mercedes, ami közel áll ehhez a szinthez. De egy ilyen autó nem kaphatja meg ezt a címet. Lehet idén a Dacia lesz a befutó, LOL?! Attól még Dacia marad, Renault alapokkal, egy rakás sz@r....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13296 üzenetére
Szóval német/amerikai. Ez pont a Ford. Mi a bajom a DTi-vel? Hát, a Ford mikor megalkotta 2001-ben a TDCi-t, új korszak kezdődött. És azóta is élen járnak a diesel technológia fejlesztésében ebben a kategóriában. A DTi és a hasonló katos motorok már nem versenyképesek.
mod: hiába, itthon nem látni Insigniát.
Gyok2: A C Vectra sem tudta felvenni a versenyt eladások tekintetében a vetélytársakkal, és az Insignia sem képes erre. Ezért volt a névváltás, hogy kilépjenek eme szürkeségből. De nem igazán sikerült, legalábbis itthon nem.
Nagybátyámnak Vectra C-je van, 2.2-es. Nekünk a családi, majd a céges autónk lett egy Mondeo MK3 2.0. A Mondeo -ban van 376k km, a Vectrában 170k. Ég és föld a két autó minden tekintetben. Menetteljesítmény, fogyasztás, kényelem(Vectra-nál kényelmetlenebbet nehéz elképzelni, borzalmas) Ráadásul a Vectrával ennyi km alatt is mindig volt valami, míg a Mondeo -val még mindig nincs semmi probléma a kötelező szervizen kívül. Vectra egyetlen előnye, hogy jó a hangszigetelése, sajnos azt a Mondeo -nál elrontották, nem is kicsit.
De pl. kanyarokban egy ilyen Opel halott, én féltem benne, annyira pocsék a futóműve.
Na de, no off.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Idéznék egy kicsit a LÓERŐ magazin 2009.márc. 19- ápr.1 számából:
Jól fogy az Insignia:
... a német márka februárban 1241 személyautót értékesített, és ezzel az eredménnyel 17,4% os piaci részesedést könyvelt el...Az év első 2 hónapjának összesítésében is az Opel vezet 13,2% részesedéssel...több mint 75000 megrendelés érkezett Európa-szerte az új Opel Insigniára, a 2009-es Év Autójára.
Mellesleg én több mint 6éve ülök B vectrában, szerintem sem olyan rossz, többnyire mindenhol kellemes tapintású anyagok vannak, nem csörgő-zörgő-kopogós sz@rok.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Gyok2
senior tag
válasz MPowerPH #13295 üzenetére
Azért ezzel egy kicsit vitatkoznék. Nem megbukott a Vectra név, hanem egy magasabb minőségi osztály képviselő modellre új nevet akartak. És bár a magyar adatokat nem ismerem elég nagy a sikere.
Ültem B Vectrában egy keveset, nem volt rossz autó.[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Mondeo MK3, alább ne add ezen a típuson belül.
Tálydi: Te a Vectrának a legszutykosabb motorjait ajánlgatod. Vectra az nem autó, már nincs is, mint márkán belüli név megbukott. Ahogy az Insignia is itt Mo.-n. Egy Mondeo keresztben benyeli az összes Vectrát.
Pont ezért a típusért harapok.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
Tanúsítom, amikor megvettem azonnal éreztem a bimmeren, hogy velem van minden porcikája! (apám melós mondeojához képest... ááá össze se hasonlítható)
Amikor elkezdtünk Tálydival autókat nézegetni hahu-n, akkor is rengeteg variációt megnéztünk és mindig bimmer volt a végeredmény
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
Gyok2
senior tag
Kérdés mire kell az autó. Közlekedni jó egy Vectra B vagy egy Mondeo II, de ha élményre is vágysz, akkor egy 6 hengeres E30. Igaz a másik kettőhöz is van V6-os motor, de azok akkor is elsőkerekesek.
Mondjuk első autónak egy erős hátsókerekes nem ideális, de akkor ott a 318is. Egy jó darabért nem sok a 6-700000 Ft, viszont a képen látható valami motorcserés öszvér.
Mekkora összegben gondolkodsz?Tiszta Windows rendes ház
-
Zewa
senior tag
Kitörpöltök majd valamit úgy is. Ha aktuális lesz gyere majd vissza és akkor majd az adott körülményekhez szabjuka dolgokat. addig meg.. a Nézelődés/nyálcsorgatás ingyé van. (Hasonló cipőben vagyok, csak kicsit hamarabb jön a vas remélhetőleg. )
Ps.: Valahol talán itt kezdödik a hihető km.....
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tomics
addikt
Első autónak egy 7-es dög, hát nem túl szerencsés szerintem. Ráadásul friss jogsisként, tapasztalatlanul. Inkább válassz egy kisebb autót, nem kell feltétlenül BMW-t. Máfélből már tudsz venni pár éves középkategóriás kisautót, azzal elvagy egy ideig, aztán ha már van tapasztalatod váltasz egy erősebb nagyobb BMW-re. Egy 7-esnek amúgy is horribilis a fenntartása a használt vételárhoz képest (ha nem akarod hogy elrohadjon alólad), szerintem. Megvenni könnyű, de fenntartani egy 10+ éves 7est...
Vagy ha már ekkora fan vagy, akkor vegyél egy E30-at kezdésnek, a pénzt meg elrakod és fél év múlva veszel egy 5öst vagy 7est.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
k.
őstag
Persze, ez igy szokott lenni. Mig veszek valamit 3800 variációt végignézek, oszt csak lesz valami.
Alapvetően azért szeretnék komolyabb kocsit-biztonság szintjén-, mert mig megtanulok vezetni, addig sokszor hibázhat az ember. Van, hogy megúszhatom, van hogy nem, de a lényeg, hogy hibázhat az ember. És jobb azért, ha egy bmw-ből sértetlenül szállok ki, mig mondjuk egy stiftből nemépp. Jó tudom van a bmw és a stift között milliónyi autó, ezért kell végiggondolni.
A helyzet az, hogy olyan a családunk, hogy kinézzük a legjobbat, aztán pedig megyünk lejebb. Ez ilyen. Lehet, hogy bejön a bmw, ha nem akkor lesz 15 év mulva cégvezetőként egy -
Zewa
senior tag
Bizony így szokott lenni hogy a jót könnyű megszokni.
Szerintem azért nem kifejezetten egy diáknak való autó egy E46 de hát te tudod. Addig még sok víz le fog folyni a Dunán. Kb 3891 varáció fog megfordulni a fejedben és végül lehet hogy egy 3892. felvetés és autó fog nyerni....Kicsit talán túl heppelitek ezt a biztonság témát mert oké hogy nem mindenki ül szivesen egy Stiftben de azért nah..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Szerintem egy kicsit túlzás a 7er. ha már ennyire biztonság akkor járj kamionnal!
Én inkább egy fiatalabb nagy családi járgányt választanék vagy SUVot.dízelracer: Tudod te is mi a jó!
Tálydi:Én a családi járkány kategoriában gondoltam mondj jobbat a Mondeo/Vectra B /esetleg Toledo trionál."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
k.
őstag
Lenne egy elég hülye kérdésem
Tehát a helyzet az, hogy 2-3 éven belül lesz-feltehetőleg - kocsim. Namost a szülők aztmondták, hogy beijedve a mostani balesetektől ami azért van mert a sok hülye fiatal felelőtlen, beszállnának valamennyivel a dögbe.
Namost ugye elég jó biztonságot kvázi a 7es ad. A kérdésem, hogy egy ilyen typusú 7-esnek mennyire elszállt a fenntartása? Munkát válallnék fősuli mellett, ha bejön olyan havi 60-70k, akkor abból azért fenntartható? Kb 1.5 milla körüli aútóban kell gondolkodni, gondolom addigra már 2001.-esben, hiszen még eltelik pár évAzért kérdezem, mert friss jogsim lenne, meg ilyenek, feltehetőleg csak hétvégén lenne használva.
Aztán persze lehet, hogy nem is ez lesz, ha bömös akkor 3as, vagy pedig egyáltalán nem ilyesmi, most tisztán elméleti sikon mozgok[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Tálydi #13280 üzenetére
...mondj jobbat! Persze hogy nem egy kategoria!
Vectra/Mondeo kényelmes viszonylag biztonságos és nem is olyan drága a fenntartása.
E21? Gyönyörű, nem csak egy autó hanem egy lélekkel rendelkező óttó!
Nem racionális de hányszor döntünk mi a szívünkre hallgatva?!ps.: Ez is tettszik bár kicsit drágának találom.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
-
Gézengúz
addikt
A fogyasztásmérő ilyen, állva kiakad 30 fölött....viszont az óracserét le tudod csekkolni..Műszerfalon gomb benyom miközben gyújtás ráad...Ez az óracsoport teszt, jönnek a számok...az 5. az a motorszám utolsó 5 karaktere ha ezek stimmelnek a forgalmiban lévővel akkor nem volt óracsere..
-
No-kia
addikt
válasz Tálydi #13275 üzenetére
a kocsi most húzópadon pihen, a héten/jövhéten készül el, csak nem tudom mennyi lehet az egész elejét fényeztetni
Egyébként haverom hajt egy E36 316-ot, szegény nagyon gyilkolja, nem rég oda is vágta hátulját a szalagkorlátnak, megvan csavarodva picit a kasztni, de használja, viszont amotor szerintem már haldoklik, DE olyan öblös V8-as lett a hangja, hogy ennél szebbet elsem tudok képzelni, ez a hang nekem életcél lesz lassan, persze nem egy haldokló kocsival
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
MPowerPH
félisten
E39-ben hol lehetnek a kartergáz csövek? Szerintem az egyik lyukas, néha érezni a motortérből a kartergáz szagot, és ilyenkor a szellőző az utastérbe is behozza.
Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
Vagyis jobban megéri nyomni neki mert akkor "kevesebbet" fogyaszt
dragonfx: Tálydi sokat segített, mert nem túl rég éreztem szükségét saját autónak és ő már jócskán benne volt a témában.
Ma sajna elmaradt a takarítógépes tisztítás, azt hittem melegebb lesz, sajna nem száradt volna ki, az meg gázosabb ha bedohosodik
Mindegy, legkésőbb tavasszal...
Viszont belülről amit lehetett megtettem, nagyon jó volt beleülni...Mikor lesz már nyár?
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13255 üzenetére
én 38k/negyedévvel kezdtem
most az éves sincs ennyi.
hát a vidéki korosodó hölgy használó erősen lenyomja.enyém se sok már.átlag alatti.pedig csak b3.érdekes kiszámlotam magam b10re és nem volt arányosan kevesebb.kb b3-4ig csökken láthatóan utána nevetséges mértékben.Hát mivel egyösszegű másik autora nincs pénzem pedig lehet ez lenne a megoldás.addig marad így.nem tom továbbra sem mi tévő legyek.motorcsere kb 150k, és nem garantált jo lesz, ok nem lesz vezérműszíj gondom többé.de a lánc is 1x elkopik.a tőke mindne autoban elkezd kopogni a 2.5i 24v.ben is .csak ott ugye 4e x 24 csak az anyag ..
A komplett mocigenerál is rugna lassan 150k.ra de akkor tudom szinte tökéletes lenne.de maradna a 102 ló ugye.
hitelt nem akarok ez biztos.ergo másik kocsira nincs.a legésszerűbb az lesz ha megvárom a májust.müszaki.és utána tán lehet motorcsere.akkor meg a nyár miatt nem lesz rá. ...ez van.
isten igazából a mocit kivéve semmi gond nincs vele.apro dolgok amik javíthatóak.egy jo 18is 8kilot is megér.lehet érdemes lenne a 150k.t ráturni a mocicserére.maradna ugy.a müszaki az már 2 év mulvai probléma lenne.multkor lett volna egy 90k.ért .és jo motor volt nagyon.csak ugye szerelés, szállítás gázos....na meg mind2 ews.es volt.enyémbe meg nincs.olyna 18is kéne.94 előtti.DreaD88:>>sok szép km.t.csak jol döntöttél.a venti forgása pozitiv visszahüti a mocit.az oragondokra meg egy megoldás van.>>csere!!poweren nézz szét és tuti találsz megbízható embernél olyat ami jo.a km meg ugyis oda tekerik neked ahova akarod. a srác valszeg szétszedte és be kontaktspray.zte.ezt szokták cisnálni.aztán valakinek nem lesz jo.valakinek jo lesz tőle 1hónapig fél évig 1 évig...stb totál véletlen.nálad ennyit.rakj be másikat.esetleg a kontaktos dolgot ki lehet probálni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DreaD88
tag
Nem tudom, hogy mi szokott elromlani (ami miatt nem működik), de most mér.
Sebességben alapjáraton 0-ra áll be,
Üresben pedig jobba (tehát 30L-t átlépve) elpörög és eltűnik, ez teljesen oké, csak valaki meg tudja mondani, hogy miért pont fölfelé tűnik el?"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
DreaD88
tag
Ezek szerint kicsit félreérthetően írtam le.
A hűtőventilátor nem az akkuról pörög tovább, hogy hűtsön.
Egyszerűen ha beindítom a motort és leállítom, akkor a ventilátor szabadon futva pörög a tengelyén amíg a súrlódástól meg nem áll. Azt hittem, hogy fixen rajta van a tengelyen. Azért tettem fel a kérdést, mert olyan mintha egy csavar lenne megszakadva ami rászorítaná a tengelyre. Viszont beindításnál azonnal nagy fordulatul indul meg (ezért az elméletem hibásnak tűnik )A fogyasztás mérő pedig amikor legelső alkalommal megnéztem a kocsit nem működött egyáltalán és a km számláló se. Amikor pár nappal később felhívott a tulaj, hogy még egy 10-est tudnak belőle engedni, mondtam, hogy kifizetem azt a 10-est, csak vigyék el megcsináltatni ezt a 2 dolgot. Azért bíztam rájuk, mert mindig áradozott, hogy van az a bmw szervízes ismerőse és hogy milyen megbízható, rendes, meg hozzáértő (van mindene, bla bla bla). Magyarul maszekban lett megcsinálva és nem tom mi lehetett a baja.
Úgy tudom, hogy a fogyasztás mérő több a műszerfalra érkező adatból számolja ki az értéket, lehet, hogy csak a km számlálót kellett megcsinálni és azzal együtt jó lett a fogyasztásmérő is.Ma is mentem vele egy keveset, mért nincsenek hosszabb utak?
[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
-
Eagl3
veterán
válasz DreaD88 #13254 üzenetére
"Első: a motor leállításakor a hűtőventilátor még pörög tovább, mintha külön lenne a tengelytől, viszont indításnál meg rögtön elindul (szal nem a vakvilágba pörgethető) + álló motornál forgatva érezhető, hogy van ellenállása.
Ennek így kell működnie, szal szabadon kell forognia leállítás után egy kis ideig?"Gondolom azért pörög tovább, hogy szépen visszahűtse a motort. Én ezt leginkább édesanyám Fiestájában tapasztalom meg rendszeresen, ott ha rendesen fel van melegedve a motor és leállítom, utána bekapcsol a hűtőventilátor, de olyan hangal mint egy ipari porszívő kb.
"Második: Amikor tegnap jöttem hazafelé este, még volt 6-8km hazáig és egyszer csak kialudt a műszerfal világítás, próbáltam a kapcsolót le-föl kapcsolgatni, de semmi, ráhúztam a refit egy pillanatra és ezzel a mozdulattal együtt egyből visszajött a műszerfal világítás is.
Ez valami kontakthiba lehet?"Írtam neked, hogy ennek a típusnak (ilyen idős korban) szinte kívétel nélkül szarakodik a műszerfal világítása. Egyébként kontakthiba lesz igen...
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13250 üzenetére
Mikor régen vettem, még nagyon is számított, hogy mennyit fizetek.(19 voltam...) Akkor 70k volt a kötelező, ami az én nevemen dupla ennyi lett volna. Én csak a tulajdonos vagyok, üzembentartó édesanyám. Az állandó lakhely egy falu, és B6. Inkább ezek nyomnak a latba. Bp.-n ez dupla ennyi lett volna.
Az autódra visszatérve. Mennyi km is van abban a blokkban? Úgyis tervbe vettél egy kisebb felújítást, nem? Akkor meg mind, úgyis csontra szétkapják a motort. És ha már annyira szétszedik, érdemes cserélni mindent, ami elhasználódhatott. Nincs ismerősöd, aki olcsóbban vállalná maszekban?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
Üdv Urak!
Tegnap hoztam el az E34-em.
Adásvétel előtt még egy szerelővel megnézettem, felemeltük, alá néztünk...
A szerelő szerint is meglepően minimális a korrózió (és ezt nem a jattért mondta, mert haverom műhelyében voltunk és az ő szerelője nézte meg teljesen ingyen, de) nagyon segítőkész volt, készségesen mutogatta a dolgokat az autóval kapcsolatban egy laptopon (ilyen szervízprogból, persze a végén kapott pár kilót, amit el se akarta fogadni ).
Mikor még vártuk az előző tulajt a műhelynél, beszélgettünk és ez a szerelő mondta, hogy Golf III-al jártam volna a legjobban, na ez a véleménye a végére megváltozott és azt mondta, hogy sokkal jobb ez mint egy golf III. (sokkal rosszabbra számított...).Első lengéscsillapítóknál kell majd cserélni ezt azt + alulról látható olajfolyást kell majd megnézni, hogy honnan jön és kb. ennyi.
Nagyon bejött a gép, egyből rá lehetett érezni, hogy szeret menni... vagyis az első 20m után már olyan érzésem volt, mintha évek óta ezt vezetném (vagy legalábbis ilyen autót)Tálydival hoztuk el, csodálkozom, hogy nem írt semmit
Tegnap olyan 180km-t mentem vele, rettentő jó volt
Dél körül, ha lesz elég meleg, hogy kimerészkedjek xD, akkor le- meg kitakarítom, + belülről takarítógép és új illata lesz xDViszont máris lenne két kérdésem hozzátok...
Első: a motor leállításakor a hűtőventilátor még pörög tovább, mintha külön lenne a tengelytől, viszont indításnál meg rögtön elindul (szal nem a vakvilágba pörgethető) + álló motornál forgatva érezhető, hogy van ellenállása.
Ennek így kell működnie, szal szabadon kell forognia leállítás után egy kis ideig?Második: Amikor tegnap jöttem hazafelé este, még volt 6-8km hazáig és egyszer csak kialudt a műszerfal világítás, próbáltam a kapcsolót le-föl kapcsolgatni, de semmi, ráhúztam a refit egy pillanatra és ezzel a mozdulattal együtt egyből visszajött a műszerfal világítás is.
Ez valami kontakthiba lehet?"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
dragonfx
veterán
válasz dízelracer #13251 üzenetére
igen az.Ákos fiatalabb jóval. .nagyobb cm3...csak ugye a vidéki lakhely lehuzza.
hát ja valszeg bejár.péntek-szombat este kicsit
nem járok a kocsival munkába.Tomcsi:na neked mennyi?mennyit csaltál?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #13251 üzenetére
Hát még az mekkora köcsög, aki Budapesten él, de még nem jelentkezett át a vidéki lakcíméről.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
MPowerPH
félisten
NT jól dolgozik, mikor összetörték az autómat, ott lett megcsináltatva. BMW-s alkatrészekből, egyenesen Németországból. És elégedett vagyok velük, minőségi munkát végeztek.
UFF, 13.8k lett az éves kötelezőm.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13246 üzenetére
az nt amelyik az obudai temetőnél van?
én enm tom de szakszervízbe nem hiszem berakni neked utángyártott szélvédőt.agyba szájba fognak téged meg az autot fikázni.kb.a munkadíj ott tuti 5x.össe.és a minőség nem valószínű ezzel arányos.te tudod.
nekem 29k volt összesen.
ha már ugyis rossz sokat nem bukhatsz az üvegpolirozással.a cuomo maga kb 1500ft.gépet meg kéársz kölcsön.egy hétvégére.hát az ujabb bmw.k szervoja kormányműve nem igazán tolerálja a keresztbe menést.ezt már e90/e60 tulajok is irták valahol.nekem azon tul hogy néha szivárog a tartálybol az olaja nincs bajoma szervoval.koppkoppkopp.
valszeg nem jól csinálták meg.nekem ugy tünik megvan a hiba oka. a magas fogyasztás vs nem jól megy akocsi. most vettem észre a 2. és a 3. hengernél az injektor alső felső tömítőgyűrűje ereszt.de cska hidegen vagy ha megturom.ettől van a benyaszag.na meg ugye ott kijöna cumo és elillan a benya.(nem ámítás fényképeztem before after képet.és csillog vs porszáraz effektust láttam).na meg ugye ezzel arányban hiába tolja az ac a megfelelő emnnyiséget ha az nem jut el a motorba.ergo van rá esély ettől nem emgy ugy az oto ahogy kéne.kevés a nafta.maga alkatrész filléres még a 8db.os(4injektor alul felül) gyári készlet sincs 5e.csak ugye a munkadíj.gyakorlatilaga szívóoldal felső része kompletten leszerelős.ugye akkor már az a tömítés is ugrik....nem egyszerű.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13244 üzenetére
Mondják a polírt, de azzal az a baj, hogy nem tudják egyenletesen csinálni, és a fény ezért kellemetlenül törik meg rajta. Az enyém csak szimplán karcos, és jó lenne cserélni, nappal szemben szemüveg nélkül lehet csak észrevenni, de nekem már az is elég.
És ha csak szimplán megvenném a szélvédőt, és kivinném az NT autohoz, ami BMW márkaszerviz, hogy ott rakják be? Én is pont a szélzajtól félek, nem kell nekem oda, megvagyok nélküle, elég a Mondeo -ban hallgatni.Van egy sejtésem, hogy igen. És nem találták rá a megoldást, vagy csak nem volt idejük foglalkozni vele a fékcserék miatt. De viszem vissza, és addig marad, amíg kész nem lesz. Már kezd zavarni, mert beállásnál parkolóban úgy bekeményedik, ha lendületből megyek, hogy nem tudok, csak korrigálva parkolni. Egyébként piszok jó, mert sokkal közvetlenebbnek érzem a kormányzást. Ha meg fordulaton van, akkor nincs baj, működik rendesen.(úgy kb. 2000RPM-től) Nagy baja nem lehet, pont ez miatt. Érdekes dolog, télen sokat nyúztam, akkor nem volt baja. BMW talin forgattam kicsit, akkor egyszer meghalt, és szerintem azóta rossz, hiába lett javítva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gyok2
senior tag
A gyári alkatrészek drágák, de az utángyártottak olcsóbbak, kérdés van-e ezekhez. Pl. itt megnézheted milyen árak vannak. Viszont ezek nagyon rozsdásodásra hajlamos autók, és nem is fiatalok. Bármikor adódhat velük valami, nem feltétlenül napi használatra alkalmasak. Vagy az elején ráköltesz rengeteget és onnantól kezdve használhatod nyugodtan. Esetleg nézelődj az E30-ak közt, azok is rozsdásodósak, de akár 10 évvel fiatalabbak, korszerűbbek, komfortosabbak.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13243 üzenetére
nekem 29k volt cakk pakk.figyelj oda jo ragasztot használjanak meg sikitani fog pláne ha sokat mész 150 fölé.nem árt a kédert is cserélni.berepedta tiéd avgy mi baja?..ha karcos üvegpolirt nem probáltad ki?.hátha javít rajta.
Hát én nem tok e39 kormánymű ügyben nyilatkozni.mér drifteltél attol ment el megint??ennyire gyenge ez a szervotronic.ma bmw szervízbe egy szép m-packos e46 coupéállt.6hengeres.de cska állt.mert beállt a félautomata váltója, nem tudják mi a baja. .
nekem ez a 6os a mercit idézi totál nem bmw.s.bangle.t vissza. az akkori 6os meg 5ös nekem jobban bejött.persze 36/e46 a legjobb.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13238 üzenetére
Nem, ez csak maga a szélvédő. Beszerelést nem írtak.
Nem tudom mennyi lehet a gyári, ez is az a zöld csíkos változat. Nem tudom mennyivel lehet jobb vagy rosszabb, ezen is van hővédelem.
és ha már elvinném, akkor körbefóliáztatnám, de csak abban az esetben, ha elől is sötétíthetek rajta. Ha az első két ablak nincs lesötétítve, akkor butaságnak tartom, és hülyén is néz ki.Persze, nem jó dolog, de jobb mint újonnan venni egyet. A felújítás után úgysem érezni, hogy új vagy felújított van e benne, és mindegyik ugyan annyit fog bírni. De azt bátran kijelenthetem, hogy az E39 leggyengébb pontja a kormánymű. Én eddig arra majdnem 300k-t ráköltöttem, és most megint van valami bibi vele.(ez lehet az én hibám lesz, bár nem értem miért nem bírta)
mod: Gyönyörű ez a 6-os, bár az F10 még mindig az etalon. Ezek végre már hordozzák a BMW-s jegyeket, nem Bangle tákolmány. Érts BMW-s hűtőmaszk, és vezető felé forduló középkonzol, plusz hosszában végigfutó törés. Ezek azok többek között, amiért BMW egy BMW, mert a régiek is ezt követték, csak a Bangle korszakban szakítottak ezekkel a hagyományokkal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz Tálydi #13241 üzenetére
Első lámpa tényleg nem siekrült valami jól de az autó elején kívül nekem minden bejön!
(Monnyuk a felni sem az igazi..)Tudom hogy az új motor lepapírozása egy rémálom de nekem még a kis 1.8as gyári is megfelene elsőként! Még is csak első óttó lenne...
Mennyire drága az alkatrészek hozzá? Fenntartására a mindennapokban sok elmegy?( de legalább a biztosítás olcsó. )[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tálydi
senior tag
Váááh, de undorító(na jó, annyira nem elvégre csak 1 BMW), le a hollanddal!!! Bangle-t akraoook!!!
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Zewa
senior tag
válasz Tálydi #13231 üzenetére
Szerintem is furcsa a csávó bár lehet hogy az agresszív kiscsirke elhagyása jót tett neki!
Valahogy nem áll össze a kép.. Ez egy 316i amibe bele lett rakva egy 2.5ös moci ami még nincs lepapírozva? 350k?! Kell!
Eljáragotnék én vele nagyon szívesen!ps.: Ennyire nincs ára?! HUH! megdobogtatja a szívem egy szebb darab!
Mennyire költséges egy ilyen vas fenntartása?[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13237 üzenetére
19k beszereléssel egy fényérzékelős e39 szélvédő??jujj ez már brutálisna kizgróan olcsó.enyémhez 4 éves volt 29k az első szélvédő zöld csíkkal.hát a gyári jobb volt.fényvisszaverés szempontjából.az kb 19+egy nulla lenne tiédhez.
Hát elég durva ilyne könnyen lehal.de azé 150k.ért kormáényműt ujjítani se jó dolog.
16"os felninél nagyobb nem érdemes.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13235 üzenetére
Nekem az M futóműhöz 16 -os felnik vannak, és itt Bp.-n csak kivételes esetekben használom. Azt is megmondom őszintén, hogy egy egy rosszabb/kátyúsabb út után annyit kap a futómű, hogy az autó elkezd rázni. Milyen lehet egy ekkora felnivel?!
Dragon, a kormánymű az normális, E39 betegség(a szervoval együtt), hogy egy idő után megadja a magát. Nekem fel lett újítva, negyed ennyiért se, mert fölösleges az egészet cserélni, ha van benne olyan konkrét alkatrész, ami elkopik, és cserélhető. Mert ez olyan.
Egyenlőre nincs időm elvinni az autót szerelőhöz, szervom miatt, fene tudja mi lehet a baja, de már félre tettem a pénzt. Múltkor mikor kicserélt egy teflon alátétet, sajnos nem találta el. Néztem szélvédőt is, mondtam, hogy karcos. 19k lenne hozzá az eső és fényérzékelős kivitel+beszerelés. Arra kértem ajánlatot. Örök garit vállalnak a beázásra, azt mondták olyan lesz mint a gyári. Majd meglátjuk.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
hát ja meg 150e után mér kell kormányműcsere kompletten?
ja és ha akkor már nála volt amit nem ír le mér kell egy messzes híres tartós mociszéria egy darabját 58e.nél kicserélni kompletten?gondolom akkora hiba volt benne cserélték gariba.de a gari ugye 3 év tehát mentek vele azért bőven ő előtte.de ki és milyne mocit rakott bele?nbémet honban mér hullott volna szét egy 528i mocija??...jo benne van szériahibás egyed volt.
sok kérdést felvet ám ez a 2 nagy alkatrész cseréje.
futomű ok a felnik miatt. a fék meg kopo.e46 első széria kéne max.már abba is sok.de mégis ujabb biztonságosabb.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #13234 üzenetére
Neked meg M futómű, tehát csak lehet közlekedni. Ja, nincs semmi extra, de nincs lestrapálva mint a többi szar, és lett rá kötlve azért.
Tudom, hogy e46/e39 ugyan az, csak dragon régebben említette, hogy sok benne az elektronika, azért kérdeztem rá.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13228 üzenetére
Ebben nincs semmi extra. Fel van polírozva talán, és van rá dobva szép felni, ami ide Mo.-ra öngyilkosság. Bp.-n egy idő után lapátra tenné a futóművet. Ráadásul nyílirányos gumik vannak rajta, ami nem való egy ilyen autóra. Asszimetrikus gumi való egy BMW-re, azt cserélni kellene. Kormányműre itt is ment a pénz, ahogy látom. Mindig sajnálom, mikor belülről nem készül kép, az többet elmond egy autóról.
Tálydi: E46, ugyan az mint az E39, csak egy kategóriával lejjebb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Tálydi #13231 üzenetére
nem tértem meg de ez kivételesen jol néz ki.mégha egy nagy dög is és nem tetszik annyira mint egy e36.
nem 318i az etalon.
hanem e46 325i.re mondtam ennél jobb sosem kéne.
Más kérdés egyenlőre még a e36 318is és/vagy 320i megszerzésére se látok tul sok esélyt jelenlegi helyzetemben.
tudom tegyek érte.megprobálók....csoro vagyok ez van.nyugodtan fikáézhattok emiatt. .ez már általános.de amíg valaki lehetőséget és/vagy pénzt nem dob hozzám addig nem hiszem ehhez van joga."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Tálydi #13228 üzenetére
hát ez brutál jól néz ki.nincs is messze.lenen zsetonom lehet megnézném e36 helyett.ez így szép.M lökö nem ártana előre.
hihető a 156e.ha motorcserés.szervizkönyves és számlás minden.
amikor motor cseréltek vajo nullázták a km számlálót?? .baxki és lehet dupla vanos 28i mocit raktak akkor már bele mert más nem volt a polcon. .18"as felni tulzás.nem kéne."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DreaD88
tag
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13226 üzenetére
Rem ezzel a hsz-el tisztázok mindent, mert már kínos, hogy csak fél regényekben tudom elmagyarázni a dolgokat...
Első alkalommal meg volt beszélve a találkozó, akkor átnéztük, de már késő volt sötétedett, így gondoltam majd máskor visszajövök.
Az autóvásárlással tavaszig akartam várni, viszont nagyon megtetszett ez az autó és elnézve a kínálatot nem akartam lecsúszni róla, de mondom én vártam volna tavaszig.Pár nap múlva hívott az eladó, hogy még tudna belőle engedni egy keveset, menjek vissza és beszéljük meg, nézzem meg még egyszer. Egyébként elég rámenős volt, mert többször hívott mint én őt...
Mivel Vác és Debrecen között ingázok 2-3 hetente és csak hétvégén vagyok Vácon, így a második alkalommal spontán ugrottam be megnézni ami az első alkalommal kimaradt (első alkalommal ugyanis nem láttam már be egyáltalán a kerékjáratokba) + volt még egy kevés időm kipróbálni.
Harmadik alkalommal (mivel elsőre elfelejtettem vinni, második meg spontán megnézés volt) elvittem a rétegvastagság mérőt, mert szerintem kicsit sem mindegy, hogy volt-e törve vagy nem, eredeti-e a festés, vagy nem. Ekkor beszéltük meg, hogy mivel én ingázok és ritkán vagyok pest környékén, majd keresem és viszem a foglalót.
És azért kellett lefoglalóznom az autót (egyrészt mivel nagyon megtetszett és kellett), másrészt nyári munkámért csak csöpögtették a pénzt és tartalék pénzhez nem akartam nyúlni. Lehet, hogy neked 680e Ft nagyon kevés és csípőből előhúzod mint hunvald györgy, de én nem vagyok ennyire eleresztve.
Sűrűn szétszórt vagyok én is (pl. elfelejtem vinni a mikrométert, elfelejtem megnézni ezt, megnézni azt) amúgy összeszedetten belefért volna 2 alkalomba.[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
saguaro
tag
válasz DreaD88 #13224 üzenetére
Egy ház/lakás esetén megértem, hogy több hetet vár valaki, sőt, természetes, de egy ilyen olcsó autó esetében én biztos nem így járnék el.
Nemsokára felteszem mindkét autómat eladni hahura, de biztos hogy szóba se jön ilyen több hetes procedúra, max 1 hét, első megnézéstől számítva.
Foglalót is ismerem, én is foglalóztam az autómat, amikor vettem, letettem kb 100 előleget, másnap vittem a maradékot, és hoztam az autót.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
DreaD88
tag
válasz Tálydi #13218 üzenetére
Sry Tálydi, elsiklottam a hsz-ed felett
saguaro: sry ha ezzel megbántalak sugaro, de én jogtisztelő állampolgár vagyok , jórészt betartok minden szabályt (lehet, hogy ellenkezni fog a bimmer emiatt és ha így lesz, akkor ő nyer ) és én is elvárom, hogy ne akarjon más olyan pénzt behajtani rajtam, ami nem az én kötelességem.
Egyébként az eladóval 45 napot írtunk a foglalós papírra, ami december 18-án járna le és én kb egy hónappal előbb szeretném elhozni. Úgy látszik a foglaló fogalmát se ismered, pedig hidd el, van értelme és megvannak azok a szituációk, amikor azokat alkalmazni szokták!Eagl3: igazad van, nagyon nagy akarás volt bennem a vételnél
[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
saguaro
tag
válasz DreaD88 #13220 üzenetére
Igen, így van, a valóságban mégse így működik a dolog nagyrészt.
Képzeld, sikeres vagyok, ahelyett, hogy várnék 3-4 hétig egy vevőre, ameddig tetvészkedik, azalatt eladom akár 3 másiknak is.
Nem határozott emberkékkel nem foglalkozok.
Megnézi valaki az autót háromszor, ad 100 ezer foglalót, majd 2 héttel később még mindig nem vitte el.
Vicc.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
DreaD88
tag
válasz saguaro #13219 üzenetére
sikeres üzletember lehetsz
Egyébként amit ebben a hsz-emben linkeltem, kérlek olvasd el ami az adásvételiben van!
De ha nagyon nehezedre esne megnyitni, akkor becopyznám:
"A gépjármű a szerződés aláírásával egyidejűleg a Vevő birtokába kerül. Az Eladó a gépjármű birtokba adásával egyidejűleg átadja a Vevőnek a gépjárműhöz kiadott, az 1. pontban felsorolt okmányokat, valamint (pl. szervizkönyvet, az eredetiségvizsgálatáról szóló, 60 napnál nem régebbi szakvéleményt, kötelező tartozékokat…), melyek átvételét Vevő a jelen szerződés aláírásával elismeri."
Ha ezek után is reklamálsz az eladók nevében, akkor gratulálok és előre szólok lesz@rom!
[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
saguaro
tag
válasz DreaD88 #13217 üzenetére
Érdekes, minden autómra én fizettem az eredetvizsgát, és mindegyik ismerősöm vevőként fizette az eredetvizsgát.
Nem is hallottam még olyat, hogy az eladó fizeti.
Jó hogy nem az átírást is, mi?Mondjuk aki ennyi ideig húzza a vételt, alapból elhajtanám.
Jön, megnézi, gondolkozik rajta, esetleg mégegyszer megnézi szerelővel, pénzt fizeti, autót viheti.
Nem hogy 2-3 hétig szöszmötöljön vele....
Második alkalommal eljön valaki, elmegy, majd megint jönne megnézni, úgy hajtanám el, hogy azzal szórakozzon, akinek hét anyja van.Az lenne a korrekt hozzáállás, ahogy tőlem vették meg a Passatomat.
Hívott a vevő, hogy érdekli az autó, de csak akkor jöhet szóba, hogyha el tudom vinni egy ismerősének a szervizébe.
Beleegyeztem, elvittem 30km-re, megnézték az autót, kezembe adta a pénzt, utána hazajöttünk együtt, kipakoltam a kocsiból ami az enyém, és már vitte is.[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
Tálydi
senior tag
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13216 üzenetére
Az lesz, átgondoltam és szerintem egyáltalán nem köcsögség ha azt mondom, hogy azt állja ő.
Meg ilyet mondott a telefonban, hogy akkor ő már 2x fizet erre az autóra eredetiség vizsgálatot, mert amikor ők vették, akkor is ők fizették -.-
És akkor, kit érdekel?Akkor most én is mondhatnám, hogy a vagyonszerzési illetékre nekem a 2l-es motorra nem az eddigi 18 Ft-t kell fizetnem köbcentinként, hanem 24 Ft-t.
Bárki kiröhögne azt mondanám, hogy állja a különbözetet -.-
Ez a vevő (új tulajdonos dolga), az eredetiségvizsgálat pedig a még jelenlegi tulajé, ennyi"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
-
DreaD88
tag
válasz Gebriel #13213 üzenetére
A kedvemet nem rontja, csak tudom, hogy kamuzott, hátha átverhet ezzel és majd én kifizetem, szerintem nagyon jól tudta, hogy az őt terheli.
És egyébként is, ha el akarja adni az autót, akkor az eredetiség vizsgálatot meg kell csinálnia, azt nekem kell vinnem az okmányirodába, hogy megcsinálhassam az átírást én helyette nem vihetem el az autót eredetiségre, amíg meg az nincsen meg, addig szerintem senki nem vesz autót... ez alap dologZewa: ez meg a másik, igaz, hogy 750e-ért hirdette, de az az állapotához képest is szerintem elég sok.
Nagyon sokat nem alkudtam belőle, első telefonbeszélgetés alkalmával mondta, hogy 680e a minimum, aztán az első találkozó után felhívott, hogy 670e-ért odaadná (de nem volt jó a km számláló és a fogyimérő, így) mondtam neki, hogy ezeket csináltassa meg és kifizetem érte a 680-at.
Ebben maradtunk, ennyit írtunk a foglalóra is.
Erre tessék, 18e-en elkezd cigánykodni, ami ráadásul alapból is az ő dolga lenne...Egyébként nagyon rendes volt egészen a foglalóig, akkor is nem tudom mi volt a baja, hogy még be se invitált a lakásba...
Ha tényleg minden rendben lesz a kocsival, akkor szerintem az lesz, hogy 6e-et adok neki azzal, hogy "ennyivel tudok hozzájárulni, bár nem a vevő dolga és ezt nem én találtam ki".
Elvégre eljönnek zuglóból az I. kerületbe a szervizbe az átnézés miatt, de onnan hogy mennek haza, az már az ő dolgukDe a lényeg, hogy jó legyen és vigyoroghassak, ahogy Bubu szokta írni
Erről jut eszembe, olvasom a fórumot az elejétől kezdve a végéig (bár nincs túl sok időm), de már így is sokat tanultam, volt pár dolog amit lementettem, később még jól jöhet dolgok
Volt pár érdekes jelenet"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
Zewa
senior tag
válasz DreaD88 #13212 üzenetére
Igazi szarrágoskódás, köcsögösködés az ekkora pénzen való garasoskodás.
Tahó a hapsi az biztos de azért reméljük az autóját szerette éls költött is rá.
(esetleg adás-vételi után 1-2 pofont vagy egy anyázást megérhet a dolog bár akkor olyan euforiában leszel hogy inkább lesz@rod. )Kategoriájában jó vasnak számítanak a Bömbik. nem hiába....
Azért monnyuk az érdekelne hogy a flottákban hány éves autók vannak és hány km-nél cserélik őket...?"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
DreaD88
tag
Üdv!
Pénteken írjuk az adásvételit (ha minden jól megy).
Sikerült az eladóval megbeszélnem, hogy ismerősöm műhelyénél találkozzunk, mert ott alá is néznek.
Viszont most a telefonban mondtam az eladónak, hogy addig vigye el és csináltassa meg az eredetiségvizsgálatot, mert ha minden ok, akkor pénteken tutira el is viszem, erre mondja, hogy "okéd, de te fizeted..." (egy kis emlékeztető: november 3-án adtam neki 100e Ft foglalót).
Elkezdte mondani telefonban, hogy az a vevő dolga, mondtam neki, hogy ma hívtam az okmányirodát és néztem neten is (+ ebben az adásvételiben is benne van hogy az az eladó kötelessége), de tovább erősködött, mondtam neki, hogy holnap akkor bemegyek az okmányirodába és rákérdezek személyesen is.Pár perccel később hív vissza, hogy beszélt ismerősével aki ebben otthon van és, bár azt mondta ő is, hogy az az eladó dolga elméletileg, de hogy gyakorlatban azt fifti-fifty szokták fizetni és hogy fizetném-e a felét -.-
Mindezt azok után, hogy 3-án amikor vittem a foglalót (Tálydival voltunk ott 2en), esett az eső és tömegközlekedéssel mentünk oda + lábbusz és nagy kedvesen a lépcsőházban írtuk meg a foglalót + b@szott minket kivinni a villamosig
Nálam sokat számítanak az ilyen apróságok abban, hogy később milyen lesz a hozzáállásom az emberhez... mondhatnám úgy is, hogy ezt elk*rta
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
-
MPowerPH
félisten
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #13197 üzenetére
Gusztustalan persze és az is tuti hogy el fog kelni.
Az esztétikát még ayynira nem is érdekelne hiszen azon könnyen és viszonylag olcsón lehet segíteni. Ott a hihba hogy aki külsőre nem ad az autójára az sanszos hogy a műszaki állapotát mégjobban lesz@rta.Az a gáz hogy használt M-es Bömbit elég "paracsy" venni még szervízkönyvel is. Azoka vasak kapnak ám rendesen.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
-
dragonfx
veterán
válasz DreaD88 #13204 üzenetére
inkább aza jellemző xart vesznek meg és mindenféle adalékokkal, polir, tisztító stb..felhuzzák látszatra jóra az állapotát.és eladják normál árba.
e60 m5öt kinn jobb áron lehet venni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DreaD88
tag
válasz MPowerPH #13192 üzenetére
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de kereskedőtől venni autót badarság
Volt már pár autónk és érdekes módon ami kereskedőtől volt abban néhány hónap után valami tutira elromlott és cserénél kiderült, hogy nem is gyári, hanem bontott alkatrész van egy néhány éves autóban (a példa egy 1.2-es VW Polo, amiben a szervo adta meg magát).
Bár van egy ellenpélda is, egy VACAK ford mondeo (diesel) ami magánszemélytől lett véve ugyan, de előtte az is valami kereskedőé volt és annyi szopacs van vele, hogy már regényt kéne írni róla.Én is most, hogy nézelődtem használtautón, nagyon erősen próbáltam kerülni a kereskedős kocsikat... Azok ebből élnek, átvesznek egy jó állapotú autót olyantól akinek sürgősen kell a pénz, aztán minden fasza gyári alkatrészt kioperálnak belőle, majd belerakják az utángyártott harmadjára kibontottakat és végül így adják el.
Valamiből meg kell élniük[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest