Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tangerine

    senior tag

    válasz Dzsolo #74372 üzenetére

    Nem fogják kifizetni a postaköltséget akkor sem, ha megígérik. Kétszer is így jártam az idén. A terméket is csak akkor, ha reklamálsz, mikor látod, hogy visszaért és átvette az eladó. Magától nem fogja visszaigazolni az aliexpress felé, hogy átvette.
    A postaköltséggel meg leráznak, hogy nincs elég bizonyíték. Fellebezés nincs.
    Pont most kaptam:

    Dear Customer,
    Thank you for contacting AliExpress.

    We are regret to inform that your appeal request was closed.

    Regarding this request, we have carefully revisited all the proof provided, including the newly updated proof and found that the proof is not effective enough to prove your claim. And now this request has exceeded the AliExpress protection period.

    Your kind understanding and cooperation will be appreciated.

    Note:Please do not reply to this email/message due to reply can not be received in this mailbox. If you have any further question, please visit our Help Center

    Wish you have a great day!

    Sincerely,
    AliExpress Customer Service Team
    www.AliExpress.com
    --------------------------------------------------------------------------
    This is an automatically generated email, please do not reply.

    [ Szerkesztve ]

    Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?

Új hozzászólás Aktív témák