Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz interstate76 #48973 üzenetére

    Ilyen a vásárlói védelem, a pénzt visszakapod. De kezdetektől 60 nap volt maximum (ami még újabb max 60 nappal emelhető volt) az olcsó szállításoknál,, mert ez az idő függ a szállítás módjától, van ahol rövidebb.
    A COVID miatt folyamatosan növekedett a szállítási idő és megnövekedtek a dispute-ok, úhgy hogy az esetek többségében 1-2 hét után csak megkapta a vásárló. Ha tisztességes volt akkor kifizette újból, de volt olyan aki ugyan tisztességes, de úgy gondolta hogy késedelem miatt ez a kárpótlása.
    Mit tettél volna az AliExpress helyében? Ők emelték a szállítás védelmi időt.
    Nincs valódi bizonyítékod arra hogy tényleg igaz az a bejegyzés egy hivatalosan nem könyvelt küldemény esetén.
    Mi akik régóta vásárolunk az AliExpressen tudomásul vettük hogy ez így működik, ha nem felel meg akkor nem vásárolunk. Volt néhány webshop ahol átvágtak a vásárlói védelmükkel, így a kézenfekvő megoldáshoz nyúltam, nem vásárolok tőlük.

Új hozzászólás Aktív témák