Új hozzászólás Aktív témák

  • BonFire

    veterán

    válasz repvez #26555 üzenetére

    Fölösleges köröket futsz továbbra is, de legalább ebből is tanulsz. Miért nem vektorozod Illustratoban? Akkor garantáltan helyes, natív vektoros fájlt fogsz kapni, nem egy összeklippingmaszkolt borzadály EPS-t, amit a Photoshop képes produkálni. Amivel lehet, hogy Blenderben nem is tudsz majd dolgozni, tehát végül mégis kénytelen leszel Illustratorral megcsinálni, ami megcsinálja neked egy gombnyomásra.

    >>Live Trace Adobe Illustrator<<

    Amit a Photoshop EPS-ként ment, annak van egy olyan különleges fájlstruktúrája, hogy nem biztos, hogy mindenki számára használható. Így néz ki egy tök üres layerre létrehozott egyetlen vektoros alakzat, amit a Ps ment EPS-ként:

    Amit meg natívan Illustratorban hozol létre, az ilyen:

    Melyik az átláthatóbb? És ez egyetlen alakzat. Ha netán kell valami több rétegű anyag, akkor garantáltan elvérzik a Ps rajta. Nekem van annyi gyakorlatom, hogy meg tudnám a vektoros ábrákat Ps-ben is szerkeszteni, de kábé akkora élvezet lenne, mint sajtreszelővel rejszolni.

    A méretezéssel meg mindig gondban leszel, ahogy Met már említette. Higgy neki, gyakorolta eleget.

    Ps.: Plusz ugye ott van az az apróság, hogy a Blender az SVG-t szereti, olyat meg nem tudsz menteni Photoshopból, Illustratorból azonban minden további nélkül. Persze lehet keresgélni online konvertereket, ami a pixeles képszerkesztőből nem natívan létrehozott EPS-ből megpróbál neked használható SVG-t konvertálni, de mint fent is említettem, nem biztos, hogy a Blender szeretni fogja. A szemléltetett fájlstruktúra miatt mondjuk.

    A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.

Új hozzászólás Aktív témák