- Beköltözhet az eBay a Facebook Marketplace-re
- Zuckerberg Trumppal együtt szorítja vissza a cenzúrát, válaszolt az EU
- Elon Musk meghatározóvá teszi a SpaceX-et Olaszországban
- Trump is bejelentett egy 20 milliárd dolláros adatközpont-fejlesztést
- Nem minden chipért kapkodnak, leépít az egyik japán chipgyártó
-
IT café
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
Sziasztok!
Vacilláltam, hogy ide vagy a kezdőbe tegyem fel a kérdést. Kezdőnek nem mondanám magam, meg a kérdés sem kezdő szint. Bár amit meg szeretnék csinálni abban kezdő vagyok.
Speedtest cli-vel szeretnék sebességet mérni. A program fenn van, működik terminálban. Egyszeri lefutással. Innen jön a gyakorlatlanságom, ebben kéne segítség.
Azt szeretném, hogy 5 percenként fusson le egy speedtest és a mérés eredményét írja ki nekem egy szöveges fájlba, amit előre létre hoztam.[14:34-p okt 02 lati@dell ~]$ speedtest
Speedtest by Ookla
Server: Nessus GmbH (10G Uplink) - Vienna (id = 3744)
ISP: Hutchison Drei Austria GmbH
Latency: 19.94 ms (6.89 ms jitter)
Download: 14.56 Mbps (data used: 12.9 MB)
Upload: 11.19 Mbps (data used: 12.3 MB)
Packet Loss: 0.0%
Result URL: https://www.speedtest.net/result/c/ceb6b48c-e801-4e6c-8981-ba1d61dbef51
[14:38-p okt 02 lati@dell ~]$
Konkrétan ezt szeretném minden mérés után egy fájlban látni, szépen egymás alatt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Indiana Jones and the Great Circle - Digital Premium Edition - beváltás: 2025.1.30 - RTX 40XX
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!