- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nem landolhatnak SpaceX rakéták a Bahama-szigeteken
- Crypto Trade
- Facebook és Messenger
- A Microsoft beszállt a világ legnagyobb karbonmentesítő projektjébe
- Linux kezdőknek
- Bittorrent topik
- OpenMediaVault
- Mesterséges intelligencia topik
- Vivaldi (böngésző)
-
IT café
Energiaital topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
darnellsmith
senior tag
-
The DJ
addikt
Hát akkor hozzád képest én még nagyon kezdő vagyok a fogyasztás terén
Abban viszont teljesen igazad van, hogy lassan már az egészséges szót is törölni lehetne a szótárból
Helyette használhatjuk bátran a káros és a kevésbé káros kifejezéseket.
Az biztos, hogy engem is felpörget és ez jó, mert általában mikor megyünk hétvégén valahova társasággal akkor én vezetek és mivel nem ihatok, ezért ennél maradtam, de hatásos, úgyhogy a továbbiakban is vásárolni fogom eme nedűt
Hetente 1x-2x néhány doboz. Viszont olvasgattam, hogy van aki a Hell-re és egyéb márkákra esküszik, azokat is ki fogom próbálni, hátha találok valami szimpatikusat.
-
Mawyx
őstag
Go is majdnem szokásos körülmények között (itthon, gép előtt, szokásos forgós székemben) elfogyasztva. A múltkori Adrenalin olyan rossz élmény volt, hogy a teljesen szokásos helyzetet (reggel fogmos után álmosan, saját szobában, gép előtt, forgós székben
) nem mertem bevállalni. Nem tudom mihez hasonlít az íze, de rossz nagyon
pedig a doboza szép.
Nagyon fontos, hogy mindig ugyanolyan körülmények között igyuk meg, amiket össze akarunk hasonlítani, mert nekem vhogy más íze van otthon a dolgoknak, más a suliban, nem mindegy, hogy sietve bedobom vagy lassan eszek-iszok vmit, nem mindegy, hogy éhes-szomjas vagyok vagy csak úgy fogyasztom. -
darnellsmith
senior tag
sikerült össze ismerkednem/barátkoznom a (nagy gyűjtő szenvedélyemnek köszönhetően, 690 doboz...