Új hozzászólás Aktív témák

  • MKLS

    aktív tag

    válasz Ventur@ #5259 üzenetére

    Karcsú volt több okból is:
    - amatőr hozzáállás a súlyok tekintetében, elfogadom, hogy nem volt elég idő letesztelni és kiballanszírozni az autókat, hogy ki hány kg-al mehet, de ilyen, hogy időmérőre kivehetik a súlyokat, futam előtt 40 perccel meg közlik a csapattal, hogy vissza kell rakni ez így azért nem buli.
    - alacsony létszám, Opelek és a Ford ugye technikai okok miatt nem tudott indulni, talán kínában már több szerencséjük lesz, bízom benne azért, hogy később majd meggduzzad a mezőny. (Ford csak a sepangi futamról lépett vissza, mert a helyszínen a váltót nem tudták megcsinálni, nem a bajnokságtól mint wtcc-ben anno, ráadásul akkor sem a csapat, hanem a gyár miatt nem indulhattak.)
    - ez a pálya túl nagy/széles/gyors ezeknek az autóknak. Egyértelműen F1-re tervezett pálya, ide ilyen "lassú" autók nem valók. Azt hittem soha nem lesz vége a felvezető körnek. Sajnos Sanghai sem lesz másabb szerintem, az is hülye Tilke pálya. Ahogy nézem a versenynaptárt sok klasszikus európai pálya nem lesz idén, Valencia, Portimao, Monza amik tényleg jók lehetnek.

    A csaták tényleg jók voltak, jobb pályán, egy 20+ fős mezőnnyel simán jó lehet ez, én továbbra is bizakodok. Zengőék meg remélem szerencsésebbek lesznek, az autó jó, Feri ügyes, minden adott a jó teljesítményhez. :)

Új hozzászólás Aktív témák