- Napelemes cégbe vásárolta be magát a Google
- Trösztellenes vizsgálatot indíthat az EU a Microsoft és az OpenAI ellen
- 4 év alatt 75 milliárd dollárt önt az AI-ba és a chipekbe az SK Hynix
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
-
IT café
Ezt érdemes elolvasni: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sidorovich
senior tag
Sziasztok!
Anyukámnak (az ő Microsoft fiókján, az ő bankkártyájával) MS Store-ban vásároltam egy Windows 11 licenszt. A vásárlás utáni oldalon megjelent a termékkulcs, azzal aktiváltam a Windowst. (Ekkorra már fel volt telepítve.)
Napjainkban, bő fél évvel később vettem észre, mikor elő akartam keresni újratelepítéshez ezt a termékkulcsot, hogy a Microsofttól azóta se kapott semmiféle emailt a vásárlásról. Elmondása szerint ő biztosan nem törölte, ha kapott, de nem találom az emailjei között.
Az MS Store oldalán ott van a vásárlás az előzményekben, ott viszont csak egy számlát lehet letölteni róla, a termékkulcsot ezen a felülelten nem sikerült előkerítenem. A magyar MS ügyfélszolgálattal el lehet ezt intézni szerintetek, hogy küldjenek emailt a vásárlásról a termékkulccsal (arra az MS fiókhoz tartozó email címre, amivel a vásárlás történt) ?
A számla megvan, a tranzakcióról minden adatot tudok.