Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Facebook és Messenger
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Vivaldi (böngésző)
- Netflix
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gubu0101
veterán
válasz #72445440 #87999 üzenetére
Ha box probléma lenne akkor nem heti 1-2 alkalommal jönne elő,kivéve a minden napos bekapcsolásnál lévő fagyást,de az már téma volt,hogy úgy jó,direkt csinálja az energiatakarékos mód miatt vagy valami ilyesmi.
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)...Sony Xperia 1 VI…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Gubu0101
veterán
Fagyás az van azért panaszkodok a boxra,mivel se a telefonok se a sz gép nem érzékel az internetes problémákból semmit.A box meg betyár érzékeny és begajdul,ezen kellene javítani,vagy örökre így marad?Szerintem nem normális működés az,hogy úgy tudom életre kelteni,hogy oda kell battyognom kihúznom a tápkábelt és várnom vele jó 20 másodpercet,majd bedugni,vissza battyogni és bekapcsolni,aztán hopp működik.
Amikor meg úgy volt beállítva,hogy kapcsoljon ki a box akkor bekapcsolás után meg mindig így indult el.(#87996) Soul Gem Dee,minden bekapcsolásnál,utána nyomok egy gombot és elindul pl az 1-t.
[ Szerkesztve ]
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)...Sony Xperia 1 VI…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Gubu0101
veterán
válasz #72445440 #87992 üzenetére
Akkor írom,nálam a vtv box random meghülyülésén kívül más hiba nincs,ami kb hetente 1-2 alkalom.Azon viszont jó lenne ha már javítanának valamit,mert közel sincs ahhoz ami más szolgáltatók simán nyújtanak.Tudom,hogy még most indult és kell idő neki.
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)...Sony Xperia 1 VI…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
wikings2
őstag
Sziasztok!
A CM Admin információja szerint ipv6 címet kapok amit szeretnék 4 re visszaállítani. Az új weblapos felületen csak egy ilyen menüpont érhető el: "IPV6 protokoll beállítások" ami egyszerüen átdob egy nagyon high-level QA oldalra. Mostanság hogy lehet a weblapon keresztül átállítani ezt?
Az eredeti problémám az hogy közel 1 hónapja az internet szakadozik és a log fájlban is követhető hogy mi történik:Illegal - Dropped FORWARD packet: SRC=2a01:05d0:8369:7800:d132:115f:cb1e:ddc1 MAC=01:5C:6E:7E:45:86;CM-MAC=34:2c:c4:41:d4:8e;CMTS-MAC=00:01:5c:6e:7e:5e;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=34:2c:c4:41:d4:8e;CMTS-MAC=00:01:5c:6e:7e:5e;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Van hogy egy órában 4x is megtörténik ez, ma csak reggel 8 óta 2x megtörtént. Erre orvoslásul kaptam azokat a tanácsokat hogy lehet érdemes ipv4 re váltani és a CM boxot lecserélni valami értelmes modemre.Köszönöm szépen előre is!
Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
zzola
titán
1-2 hete vagyok a topikban és kezd elkeseríteni, hogy mennyi szolgáltatási hiba van. Én meg ilyen szolgáltatást akarok otthonra?
-
Gondics
csendes tag
válasz DonThomasino #87984 üzenetére
Egy kis plusz feltöltési sávszél emelés jól jönne már. Sokat használok felhő tárhelyet és ez miatt ez a 22 Mbit/s nem túl sok.
Nem is értem, miért nem elmelnek rajta, mert szinte mindenkinek szépen meg van a maximum. Ráadásul sok helyen 1-2 frekin meg van ez a szám, nem hogy a 4-6 csatornán, mint pl. nálam. Nevet a 6 csatorna ezen a 22 Mbit/s-en -
Gondics
csendes tag
válasz kabelmania27 #87983 üzenetére
Köszi az infót! Így már érthető!
-
DonThomasino
veterán
válasz kabelmania27 #87983 üzenetére
Annyira jól működik, hogy nekem pár hete
letölött egy bussiness file t, aztán szép csendben
kicserélték mikor rájöttek." I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Gondics
csendes tag
Furának tartom, hogy a CB-ben a konfig fájlt szabadon lehet kimenteni és feltölteni. Abban vannak a paraméterek pl. sávszél korlátozás stb. De ezzel így szaabdon vissza élhetnek, ha mondjuk egy 300-as konfig helyett 500-as van felmásolva. Vagy személyes adatok is szerepelnek benne, mert akkor oké, különben nem értem, miért nincs tiltva az a lehetőség? Laikusként gondolkodtam csak el rajta
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz petakpa1 #87977 üzenetére
Technetix kettes osztót megpróbálhatod a négyes helyett, lehet segíteni fog.
Csavaros F csatlakozóval nincs gond, ha jól megszorul az árnyékolás, akkor érdemes cserélni a két osztó közötti szakaszt, ha nem 3x árnyékolású koax van bekötve vagy nem javulnak az adások a kettes osztóval vagy szeretnéd, hogy a két osztó kisebb helyen férjen el, ártani nem fog.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok!
UPC connect boxom van, amely elméletileg stabil jelerősséget hivatott szolgálni, de itt Egerben napszak szerint a speed test méréseim által igazolva változik az adatátvitel átlagos sebessége, elsősorban vezeték nélküli kapcsolaton keresztül. Reggel és az esti, késő esti órákban kifogástalan, utána erősen változik a sebesség. 500/22-es netem van. Mi lehet ennek az oka?
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
petakpa1
őstag
válasz kabelmania27 #87882 üzenetére
Köszi. A jelenlegi 2-es splitter Flomatik márkájú 1000-2W típusú. Mindkét out ágra 3,5 db csillapítás van írva.
Van itthon egy Technetix ES-02+/N típusú 2-es splitter mindkét ágon 3,6 db-es csillapítással, illetve egy noname sárga színű is, de arra csak annyi van írva, hogy 5-900 MHz.Technetix-et berakom a jelenlegi 4-es helyére és meglátjuk segít-e?
Két splitter egyébként egy rövid 15 cm-es koax kábellel van összekötve, de nem krimpelt, hanem rácsavarós F csatlakozókkal. Ezt érdemes lenne kicserélni az általad linket dugó-dugó F toldóra?
[ Szerkesztve ]
"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))
-
anglergab
addikt
válasz anglergab #87972 üzenetére
Illetve technikailag lehetne IPv6 NAT, de ha valaki kap ezer globális címet, akkor elsőre semmi értelme a NAT-nak, hiszen annyi eszköze a legtöbb előfizetőnek nincs.
Annyi értelme lehet a NAT-nak ilyenkor is, hogy egy alapvető "tűzfal" is a működése miatt. De nem ez a funkciója.[ Szerkesztve ]
-
anglergab
addikt
válasz #72445440 #87961 üzenetére
Ez így igaz, a DHCP broadcast-ot használ, arra egy hálózaton mindkettő DHCP szerver válaszolna, mert nem tudnak egymásról. Véletlenszerűen viselkedne a rendszer, ami nem ajánlott természetesen.
Nem véletlen hogy az alapértelmezett DHCP kiosztás 192.168.0.100-tól indul. Van a .100 előtt nagyon sok statikus IP-nek hely, ugye ezek a kézzel konfigurált routerek, PC-k.
[ Szerkesztve ]
-
anglergab
addikt
válasz MadMancs #87954 üzenetére
Ez egy IPv4 - IPv6 átmeneti protokoll.
A kábelhálózatokban jellemzően ezt használják.
Az előnye, hogy CSAK IPv6 cím kell a végponton (abból annyi van, hogy szinte akármennyit kaphat a végpont, természetesen az IPv6 nem NAT-olt), és azon megy a natív IPv6 és IPv6-ba csomagolt (tunnel) IPv4 is. Ami természetesen NAT-olt ebben az esetben.
Szóval használ a UPC NAT-ot.
Az IPv6 cím miatt NAT és így port forward nincs.
Természetesen a NAT-olt IPv4 esetében sem lehet port forward, mivel a szolgáltató NAT-ol, nem az előfizető.[ Szerkesztve ]
-
fjanni
tag
válasz #72445440 #87961 üzenetére
Most úgy van beállítva, hogy UPC CB router módban van, ...0.1 a címe, a saját router wan bemenetére van kötve az 1. kimenete a CB-nek. A CB-n fix ...0.2 címe van a saját routernek. Port forwardingban az 5000-5001-es port van továbbítva, mert ezek vannak a saját routeren is beállítva. Dhcp beállítva.
A saját router is router módban van, ...1.1 a címe és amely eszközök ezen vannak azok ebben a tartományban vannak. Dhcp itt is beállítva.
Van eszköz amelyiknek internet kell az a CB-re is tud csatlakozni, nyilván a két tartomány eszközei nem látják egymást.
Amit írtál az az AP üzemmód, ez esetben egy tartományon belül van minden. Ez jobbnak tűnik, ezt is kipróbálom majd.
Most egyenlőre tesztelem, hogy melyik hálózatban akadásmentes a Rpi4 Kodin a Nas-ról lejátszás, mert van amikor még a FHD filmnél is laggol.
De szerintem valamilyen hálózati vagy Kodi beállítás gond van. -
veterán
válasz headhunter #87969 üzenetére
Plusz egy az 500-nak.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MODERÁTOR
-
szabeska
addikt
válasz Intruder2k5 #87947 üzenetére
Ezesetben mennyibe kerul kb? Gondolom egy elofizeteshez nem csak egy tv hasznalhato
F1
-
Marcsello31
őstag
válasz #72445440 #87963 üzenetére
Sziasztok! Köszönöm a segítendő válaszokat, és meg értettem, Akkor előrébb lennék ha ipv4et használhatnék, igazad/tok van. A telefon lesz a következő, ha így nem sikerül. közvetlen kapcsolatkor tehát nincs router a modem közt, 160megás a letöltésem, de nagyon hosszú a lan kábel, gondolom ez is számít, meg nem is a mai darab, akkor ipv4 és saját router ami talán kihozza a maxot. . Köszömöma válaszokat. kitartást a bajlódóknak.
-
woodworm
veterán
válasz Marcsello31 #87960 üzenetére
Most komolyan nehéz felvenni a telefont és kérni az ipv6 kikapcsolását? Szerintem hiába raksz be másik hgw-t, ugyanazt a konfigurációt fogja megkapni.
-
Marcsello31
őstag
válasz fjanni #87956 üzenetére
HAlihó! Köszönöm a válaszokat! A rezetet azért nem merem megpróbálni félek hogy végleg elbaszódik, és most legalább működik, "még atom támadás esetén is".
és szeirntem is kapcsolat függő a modem mód ipv4 publikus agyfasz még portforwardingom sincs, csak ipv6 dhcp szerver és belső ipv4 szerver. ilyen konfigot kap a modem.
Konfigurációs fájlCH7465LG_fiberpower300_v6-sip.cfg
Erre gondoltatok? Én még fogjam be a dolgot, mert van akinél még ennyire sem jó, ahogy látom. ftp le feltöltés torrent minden ok. Előnyösebb lenne az ipv beállítást visszarakni a weboldalukba. De ha megemelik a csomagom árát én mentem. . Nálunk az van hogy vagy nem megy 1álltalán vagy állandóan jó. "vidékről írok". Volt egy ötletem hogy veszek a neten egy másik modemet amit basztathatnék ilyesmivel, de írták hogy nem fog menni mert nincs beregelve. Legrosszabb esetben veszek majd egy gigabites 5ghz/4ghz wifi routert ami ipv6 kompatibilis. aztán ennyi. Milyen wifi adapterrel tudom mérni a legjobb sebeséget 5ghzen?[ Szerkesztve ]
-
fjanni
tag
válasz Marcsello31 #87950 üzenetére
Pedig a reset segíteni szokott...
-
veterán
válasz anglergab #87953 üzenetére
Én tudom. Én csak próbáltam leegyszerűsítve leírni hogy miért nincs modem mód üzemmód menüpont fórumtársnak. Egyébként ez a DSLite verzió miért jobb? Ennyire nem vagyok benne a témában. Diginél is van IPv6 pedig ott szolgáltatói eszköz sincs.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
woodworm
veterán
válasz Marcsello31 #87950 üzenetére
Nem írni kell, hanem felhívni az üfsz-t és kérni az ipv4-et.
-
veterán
válasz Marcsello31 #87950 üzenetére
UPCVodánál nincs NAT, mindenképp publikus IP-t kapsz. És tényleg úgy működik ha van IPv6 nincs modem mód, ha nincs akkor van. Nézd meg milyen config fájt kapott a HGW.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Marcsello31
őstag
válasz fjanni #87935 üzenetére
Jó neked, nekem még így sincs modem módom, de van egy tippem, már írtam feléjük, hogy jó lenne az ipv4 publikus ipcímmel stb, Rezetelni nem merem a modemet, mert félek hogy az is elbaszódik ami még megy. :Đ. Nem értem a joda mestert, hogy miért nem tudnak több beállítást adni. Lassan úgy vgyok hogy rá kötöm a pöcsöm a modemre. De akkor nektem sem lesz internetetek :Đ
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz #75501312 #87934 üzenetére
Itt olvastam korábban, hogy a 192.168.100.1 cím mindkét üzemmódban működik – igaz, sosem próbáltam ki, mert nálam évek óta változatlanul modemként megy a CB.
Az ügyfélszolgálat témát annyiban tetézném, hogy engem egyszer egy olyan faszihoz kapcsoltak, aki erdélyi magyar volt, és annyira ízesen beszélte a nyelvünket, hogy konkrétan nem értettem egy szavát sem. Miután minden egyes mondata után kétszer-háromszor is udvariasan megkértem, hogy ismételje meg, és így is volt, amit továbbra sem értettem, inkább elbúcsúztam tőle, és újra hívtam a 1221-et.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
MODERÁTOR
-
szabeska
addikt
Sziasztok!
Ha 2 tv van itthon, kapok ingyen még egy mediacardot?
F1
-
fjanni
tag
Ez az üzenet mit jelent az UPC CB-n:
Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=52.157.234.37 MAC=00:01:5C:A0:28:45;CM-MAC=54:67:51:88:fe:5e;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:28:60;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; -
handrash
őstag
RTL most+ -hoz hogy lehet hozzáférni?
Biztonságot? ---> http://www.athsecurity.hu/
-
#75501312
törölt tag
-
#75501312
törölt tag
Igen, a múltkor már elég jól belejöttem, amikor az ötödik ügyintézővel beszéltem már csak tőmondatokban meséltem el a sztorit.
És elvileg ez még mindig gyorsabb, mint a levelezés.(#87931) MadMancs
Fehér csík: mutasd csak az orrod.
Amikor újraindítottam és vártam, akkor láttam a többi ikont is, de utána már nem figyeltem. De most már tudom a tuti infót. Köszi neked is.
Most fehérnek kell lennie. -
veterán
válasz #75501312 #87921 üzenetére
Fehér csík = router üzemmód, zöld csík = Modem üzemmód. Te tudod melyiket kell látnod. Más fény nincs, vagyis boot után pár percig igen, aztán eltűnik, csak hiba esetén jelez a többi piktogram.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
R a y
senior tag
-
#75501312
törölt tag
válasz LouiS22 #87924 üzenetére
Ezzel nekem csak annyi bajom van, hogy amikor felhívod őket, akkor vagy bejutsz vagy nem, nekem eddig annyiban szerencsém volt, hogy 15-25 perc után kapcsoltak vkit. Amikor feltettem egy kérdést, amire tudnia kellett volna a választ, akkor másik 3 emberhez kapcsoltak még, hallgattam a zenét vagy a csendet, és simán elment másfél óra azzal, hogy nem igazán jutottunk sehová. Szóval vagy hívhatom őket még egyszer és máshoz kerülök vagy órákat tölthetek a telefonnal a fülemen.
Amit viszont nem értek: emlékszem sok-sok éve upc üfsz ismerős 150-200 oldalas doksikkal jött haza, amit meg kellett tanulniuk amiben volt doboz leírás, kézikönyv, folyamatok, rendszerek, minden. És komoly tesztek voltak, fejből kellett vágni az anyag nagy részét, mert tudniuk kellett a kedves ügyfél kérdéseire válaszolni olyan alapszinten, ami a kézikönyben is benne van, csak a user vagy nem kapja meg vagy lusta elolvasni. És ha nem mentek át a vizsgán, akkor újra meg kellett próbálnia és addig nem dolgozhatott, amíg át nem ment.
Szóval nem igazán értem, mi lett ezzel a dologgal, amikor megkérdezek egy infót csatornáról vagy dobozról, akkor miért kapcsolnak másik 3 emberhez vagy várakoztatnak 15-20 percig. Amikor alapból tudnia kellene, illetve ha meg nem tudja, van kereső funkció a doksikban, legalább azt használná, nem bánom ha bullshitel 2 percig míg keres, de jelenlegi tapasztalat azt mutatja, hogy az ügyfélszolgálatosok, akikkel beszéltem azok szakmailag és emberileg is alkalmatlanok. 2020-ban. Gratulálok.
Szóval jah, írok levelet, várok, várok, őszülök...
-
tomp
félisten
-
LouiS22
veterán
válasz Cickánykoma #87920 üzenetére
Nem megsértődni kell, hanem elfogadni, amit többen is írtak neked. Próbáltak többen is segíteni, le is írták a megoldást de te továbbra is kötöd az ebet a karóhoz.
És mivel tényleg a szádba kell rágni ezt is: 1221, 2-es gomb, 1-es gomb.
Kizárt, hogy ezt magadtól ne találtad volna meg. Csak valóban meg is kellett volna próbálni - mint ahogy a kedvedért én most felemeltem a telefont és 1 perc alatt legépeltem a fenti útvonalat.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
gduck
addikt
"vagy HD-ben nézik az HBO2-3-at"
Vicc, hogy még mind SD-ben nézzük
UI: én is elkezdem az ügyintézést, mert anno 2 hét alatt nem sikerült aktiválniuk a Filmbox csomagot a VTV boxon, csak ugye utána jött a kódolatlan időszak így nem foglalkoztam vele. Most akkor előveszem megint a témát.
Amúgy nekem a 9 napja írt panaszos megkeresésemre [(#87272) gduck] se írtak még semmit. Igaz 30 napjuk van rá.
[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
Lehalt a net kb. 5 percre. Most csak a fehér fény világít alul, de minden működik. Nem kellene jeleznie a wifit és kábeles forgalmat a zöld fénnyel? Csináljak rajta egy rebootot?
-
Cickánykoma
tag
válasz LouiS22 #87919 üzenetére
Már bocsánat, de nem kötöttem semmit, csak leírtam a fennálló problémámat, képekkel alátámasztva hogy valami tippet kapjak itt mi lehet a gond.
Egyébként megvolt a telefonhívás (próbáltam 1221-et és 1270-et) is de nem volt semmilyen fentebb hivatkozott " internethiba menüpont" egyiknél sem. Szóval ennyit arról, hogy egy telefonhívásba kerül csak megoldani ezt. Másrészt jelzem, hogy ebbe a topikba célzott segítségkéréssel fordultam, nem pedig zsigerből való leoltogatásért.
Ezúton köszönöm a topik lakóinak a "szívélyes segítségét", innentől akkor máshol keresek megoldást a problémámra.[ Szerkesztve ]
Madžari......Dober dan, passport kontrol !!! :D:D:D
-
LouiS22
veterán
válasz Cickánykoma #87918 üzenetére
Bocs, csak miután leírták neked ketten is, hogy 6-ban vagy, de te továbbra is kötötted az ebet a karóhoz, miközben egyetlen telefonhívás (és tapasztalat alapján max 10 perc alatt élő emberhez jutsz) megoldaná...
Kettő: én azt írtam, hogy mindenki úgy rabolja a saját idejét, ahogy tudja (miközben a megoldás triviális és leírták neked hárman is rajtam kívül).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
tomp
félisten
Na szép még letámadtok
Pedig már kezdtem örülni, hogy változás van valamelyiknél pozitív irányba...de nem...Amúgy remélem lesz majd a Voda TV-n is hangulat channel 4K HDR-ben Dolby Atmos hangsávval...
-
tomp
félisten
Az imént felhívott a voda robotnéni és közölte, hogy a bejelentett hiba a saját diagnosztikájuk alapján már nem észlelhető. Ha mégis észlelem még akkor nyomjak 2-es gombot és majd visszahívnak... Milyen kedvesek...
Na most vagy nekik már van DD hang vagy HD-ben nézik az HBO2-3-at. -
#75501312
törölt tag
válasz anglergab #87908 üzenetére
Fogalmam sincs, de mivel sokat használtam különböző távirányítókat, így első gondolatom az volt, hogy valamelyik eszközzel párosodott.
+ a box távirányítója is képes kezelni más eszközt, így az is eszembe jutott, hogy lehetett valami átfedés.
Amikor kipróbáltam a távirányítókat, a doboz meg sem mukkant, de nem sokkal utána bekapcsolt. Ezt naponta többször is eljátssza, főleg esténként. -
LouiS22
veterán
Pszichológia. Szinte mindent el lehet intézni online, rendeléstől az előfizetésen át a számlák befizetésééig. Így ösztönözve lesz mindenki, hogy szép lassan szokjon rá az online csatornák használatára.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
félisten
válasz #75501312 #87906 üzenetére
Nem akartam beírni, de dettó ez volt múlt hónapban nálam is a Díjnet-el...
Ügyfelest kérdeztem Én is, hogy nincs valami fennakadás a rendszerükben, mert nem csak 1, hanem több szolgáltatónak sem érkezett meg az értesítése tőlük... Persze a válasz az volt, hogy Díjnet-el nincs semmi gond, biztos a szolgáltatókkal van gond (ja, tényleg, a szolgáltatóknál regizett fiókokban meg már 10 napja ott voltak a számlák...)Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
Jenne
őstag
válasz #07746304 #87869 üzenetére
Szia!
Ilyen értesítést én is kaptam a napokban.
Csak az a fura, és hogy a Vodát idézzem "...a beolvadás során a hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében..." meghozott döntés, hogy a pécsi Árkád UPC irodája szűnt meg és maradt,- összevonva az ügyfeleket és a dolgozókat - a régi Voda iroda, ami már egyébként is kicsi volt és zsúfolt, és kábé csak harmad akkora beltérileg mint az UPC. Ha most majd az eddig UPC ügyfelek is odajárnak majd, akkor lesz igazán csak gond. Érthetetlen, hogy miért nem a jóval nagyobb ügyfélszolgálati irodát tartották meg.
Nem gondolnám, hogy a talán nagyobb bérleti díj gond lenne egy ekkora vállalatnak.
A másik számomra érthetetlen, hogy a szintén a belvárosban lévő, bár kicsit már a belvárosi rész szélén, de forgalmas és könnyen megközelíthető helyen lévő másik UPC irodát meg átadták a DIGI-nek. Ez lenne a fejlődés...?[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
#75501312
törölt tag
válasz Fire/SOUL/CD #87903 üzenetére
Nekem a Díjnetre nem jött meg a számla előző hónapban, késett 7-8 napot. Mire deaktiváltam a szolgáltatót, megküldték, igaz a fizetési dátum is ki lett tolva egy héttel legalább. Üfszt is kérdeztem, nem mondtak semmit, várjak, majd érkezik.
Előzőleg alapesetben a számla kreálása után már 4 nappal bent volt a rendszerben, és meg is tudtam nézni. Nem bánom ha késik, ha fizetési határidő is ki van tolva.(#87905) anglergab
Fura volt, megnéztem minden eszközön nem-e a CEC aktiválódott, de nem, mert nem is használom azt a funkciót. De akkor így nem sok értelme van az energiatakarékos módnak.[ Szerkesztve ]
-
Toth_Jani
őstag
válasz DonThomasino #87902 üzenetére
De ez mindig igy volt ezért kértem át a dijnetre, ott tudom hogy a számla dátumához képest, majd 7-8 napra lesz elérhető, és addig sehol nem tudom megnézni. (igaz nagyon nem is érdekel)
-
félisten
válasz DonThomasino #87902 üzenetére
Igen, értettem, csak azért írtam, amit, mert más fronton is meg van "csúszva" a Voda... (Nem csak a PDF generálás telik 1 hétbe náluk mostanság...)
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
DonThomasino
veterán
válasz Fire/SOUL/CD #87896 üzenetére
Nekem a fizetéssel nem volt gondom,
hanem hogy nem látom PDF ben,
amiről azt írják 1-2 nap és elérhető." I'm going to make him an offer he can't refuse."
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest