-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz handrash #24532 üzenetére
Normális ha meleg, hiszen működik a merevlemez, ledet meg ragaszd le ha zavar, vagy kapcsold ki teljesen és akkor nem világit.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Apollo17hu
őstag
válasz handrash #26234 üzenetére
Igen, úgy emlékszem, alapból ezt a beállítást ajánlotta. Utána elfogadtam a tanúsítványt, és kész.
Lehet, hogy a vastag falak nagyon árnyékolnak, és az utcára már gyengül a jel.Itthon full jelerősséget mutat, de ha lekapcsolom a modemet, meg is szűnik a Wi-Free - tehát egyelőre csak én szórom, szomszéd még nem.
-
handrash
őstag
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz handrash #26897 üzenetére
Nincs mit, előfordul hogy a box lassabban szinkronizál.
Biztos ami biztos alapon nézd meg a box jelszintet és a feltöltési erősséget, menü 1789 sokszor le gomb majd értékek után megint le gomb kilépés back. Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e csillapító bekötve.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz handrash #28359 üzenetére
Ezt a kérdést sehogy. felett vagy felvett?
Amennyiben felvett akkor én ilyet nem írtam, max. azt írtam, hogy távolról is beállíthatod, hogy felvegyen.App-oknál még nem próbáltam, de szerintem ott még nem működik.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
cigam
félisten
válasz handrash #33337 üzenetére
Nekem már meg is válaszolták:
(2015.04.02. 19:07)-án érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy az RTL és MTVA oldalainak betöltési hibáját kivizsgáltuk és megállapításra került, hogy a hiba forrása UPC Magyarország Kft-n hatáskörén kívül álló probléma. Felvettük a kapcsolatot a társszolgáltatóval akik szolgáltatáják az oldalt, hogy vizsgálják ki a probléma okát.Türelmét kérjük, amíg a társszolgáltató, akinél az oldal van javítja a problémát.
Megértését köszönjük.
Hibabejelentését jelen levelünkkel lezártnak tekintjük.A választ nem tudom feladni, mert:
>tracert upc.hu
A célállomás neve nem oldható fel: upc.hu.>tracert prohardver.hu
Útvonal követése a következőhöz: prohardver.hu [92.61.114.179]
legfeljebb 30 ugrással:1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1
2 35 ms 23 ms 25 ms 89.135.23.254
3 10 ms 7 ms 10 ms 89.135.216.46
4 13 ms 16 ms 14 ms 84.116.240.222
5 24 ms 35 ms 18 ms 193.188.137.145
6 17 ms 16 ms 16 ms 92.61.114.179Az útvonalkövetés elkészült.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
gduck
addikt
válasz handrash #33337 üzenetére
Felesleges ilyet tömegesen írogatni, mert nem igaz Az hogy az Externet nem vette figyelembe az új UPC konfigurációt (azt hogy UPC válaszcsomagokat az Externet továbbra is a BIX felé küldte, így természetesen soha nem érkezett meg, ergo lehetetlen volt elérni az Externetet) És ezen felesleges vitázni is, mert attól függ honnan nézed a dolgot. Minden esetre inkább az Externet a hibás, mert nem vette figyelembe (amiről tuti jó előre értesítették őket), hogy a UPC csomagok már máshonnan érkeznek. És ez nagyon nem így működik...
És hogy a háttérben mi zajlik, teljesen más tészta
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz handrash #43434 üzenetére
1920x1080i de a Viasat History/Nature HD az hiszem 1280x720p
#43436 ilias
Valószínűleg nincsen rendesen beállítva a jogosultságok, az ilyen beetetés max 1-2 napig van.[ Szerkesztve ]
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
kezo0
addikt
válasz handrash #57265 üzenetére
A UPC oldalán fent van egy részletes táblázat arról, hogy mely csatornáknál érhető el a visszanézési lehetőség, és azon belül is milyen lehetőségek vannak ill. nincsenek az egyes csatornáknál. Már többször be lett ez ide is linkelve.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
ubbconfig
aktív tag
válasz handrash #61755 üzenetére
3 hónapja váltottam 500-as netre és CB-ra, az itt gyakran emlegetett negatív tapasztalatokat nem osztom. Stabilan működik, a kölkök neten játszanak, sosem panaszkodtak ping problémára. Nem beszélve a sok eszközről ami folyton rajta lóg mindkét freki tartományban (átlag 8-10 eszköz).
Ettől függetlenül elhiszem, ha valakinek szarakodik, de nálam (lekopogom) nem volt ilyen... -
Watercolour
aktív tag
válasz handrash #61755 üzenetére
(#61755) handrash
(#61757) ubbconfigA probléma létező, mérve, dokumentálva van, az érintett gyártók (Intel, a chipset gyártója, és több kábelmodemgyártó) a probléma létezését elismerték.
Nálad is létező probléma.Azért állítják többen, hogy "náluk nem jön elő", mert a hiba nem abban manifesztálódik, hogy 30-50-100-bármennyivel magasabb a pinged játékokban, hanem abban, hogy csomagok bizonyos százaléka nagyságrendekkel lassabban folyik át a modemen, mint a többi, ami normális idő alatt továbbítódik.
A legtöbb játék jellemzően kisméretű UDP csomagok formájában kommunikál a szervereivel, akár 100+ darabbal másodpercenként, mindkét irányban (fel- és letöltés).
Ennyire gyakran frissíteni a ping kijelzését nem lenne értelme, ezért a játékok a ping idő mérését átlagoltan végzik (a megjelenő latency az elmúlt 1 vagy néhány másodperc átlaga, milliszekundumban).
Mivel a hiba a csomagoknak viszonylag kis százalékát érinti, ezért ezt az átlagot nem dobja meg számottevően. Ezért nem egyszerű észrevenni a hiba létezését, de attól még létezik.Tehát ahelyett, hogy feltűnően nagy lenne a pinged folyamatosan, véletlenszerű időközönként "akad" a játék kommunikációja, ami játéktól és a játékos érzékenységétől függően észrevehető is lehet, és kompetitív játékokban hátrányt is okozhat.
-
Watercolour
aktív tag
válasz handrash #61762 üzenetére
Próbáltam egy félig-meddig hivatalos nyilatkozatot kicsikarni belőlük, mert terveztem róla egy blogbejegyzést írni, de időközben elment tőle a kedvem.
Több, mint 40 napig ültek a kérdéseimen, melyben érdeklődtem a latency spike és DoS problémákról, és arról, hogy a UPC-nek mi a hozzáállása ezekhez, és mi várható a jövőben.
Válaszul a következő tipikus nesze-semmi-fogd-meg-jól reakció érkezett:
"A UPC számára kiemelten fontos, hogy ügyfelei biztonságosan és megfelelő minőségben használhassák a szélessávú hálózatot. Ennek érdekében a UPC hálózati eszközeinek szoftvereit rendszeresen ellenőrizzük és a szükséges frissítéseket elvégezzük. Az említett problémák megelőzésére, illetve kiküszöbölésére is megtettük a szükséges intézkedéseket, a tesztelések és szoftverfrissítések pontos időpontjáról azonban biztonsági okok miatt nem adhatunk tájékoztatást."(#61764) woodworm
A kezdetektől bridge módban használom a Connect Boxomat, ezt monitorozom a már régebben emlegetett collectd ping plugin + influxdb + grafana kombóval 0/24-ben. Egy ismerősömhöz ugyanilyen rendszert telepítettem pár hétre Technicolor modem mellé, ami NAT módba volt állítva.
A Connect Box latency szórási grafikonja sokkal feltűnőbb kilengéseket mutat, mint a Technicoloré, szóval bridge módban is igen látványos a probléma.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz handrash #62592 üzenetére
Részben azért ezzel is foglalkozik a törvénymódosítás:
(2)
Az Eht. 134. § (14) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(14) A határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe a meghatározott idő elteltével határozatlan időtartamú előfizetői szerződés lép, kivéve, ha az előfizető egyoldalúan – vagy az előfizető és a szolgáltató közös akarattal – a határozott idő lejártát megelőzően írásban nyilatkozik arról, hogy a határozott idő leteltével a szerződést megszünteti. A határozott idő elteltét megelőző 90 napban a szolgáltató három alkalommal köteles az előfizetőt a számlalevél mellékletében, számlalevél hiányában írásban, postai úton vagy a szolgáltatás jellegéhez igazodó elektronikus úton tájékoztatni a határozott idejű szerződés határozatlan időtartamúvá átalakulásának időpontjáról.
A tájékoztatásnak ki kell terjednie a szerződés átalakulásával beálló változásokra, továbbá be kell mutatnia az előfizető részére a szolgáltatónál elérhető, az előfizető jelenlegi határozott idejű szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatokat. A felek a határozott idejű szerződés időtartamának meghosszabbításáról a szerződés megkötésekor és az előfizető kifejezett nyilatkozata esetén a határozott idő elteltét megelőzően szerződésmódosítással dönthetnek. A határozott idejű szerződés felmondásának részletes szabályait a szolgáltató az általános szerződési feltételekben határozza meg. -
-
pinnacle
nagyúr
válasz handrash #62604 üzenetére
UPC-nél azt mondták, aki még október 24. előtt rendelte meg a szolgáltatást, annak utána is 2 év hűséggel kötik be, aki utána rendeli meg, az már 1 évvel. Mondjuk nem tudom ez mennyire igaz, vagy 24.-e után már csak 1 évvel lehet kötni. Mindenki CB-t kap, visszaadott használt Cisco-t nem lehet kérni, mert megsemmisítik.
Winne na ezt még nem tudják. 14 napon belül lemondhatom, vagy akár most is, de ki tudja milyen árak lesznek.
Lehet Inviteles (Digi) megoldás lesz, 600Ft a különbség a határozatlan illetve a 24 hónap között.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- Yettel topik
- További aktív témák...