- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Outlook topic
- Teljes szoftveres megújulás vár az Apple iPhone-okra és Macekre
- Proxmox VE
- Windows 10
- F-Secure termékek
- Sweet.tv - internetes TV
- Synology NAS
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
#75501312
törölt tag
válasz
#75501312 #85274 üzenetére
Találtam egy email címet. A 16. próbálkozás után tudtam emailt küldeni, ugyanis az online felület nem működik, amikor egy filet akar csatolni az ember. Szóval csak üzenet működik 1000 karakterben, a mellékelt másik 8 fájlformátum csatolása egyáltalán nem működik, 2 böngésző alatt is próbálkoztam 15 alkalommal megszámozva ezt a szolgáltatónak is ha kétsége lenne és mégis átment volna az üzenet. Email cím nem elérhető csak google keresés után, ami még mindig kétséges az automata üzenet ellenére is.
Viszont itt szeretnék majd segítséget kérni. Jelenleg leírtam a Vodának, hogy mi az, amit a UPC-s ügyintézők elcsesztek, mi történt az elmúlt 12 évben, mikor és mivel vertek át, mi az, amit helytelenül követett el a jogelőd.
Ennek elvileg a UPC oldaláról rögzítve kellene lennie (szép magyarosan), mert egy része telefonhívás volt, a másik része pedig írásban elektronikus kommunikáció, aminek egy része az én oldalamon elvileg mentve / rögzítve van ha a UPC webmail továbbra is megbízható.Milyen hivatalos jogi és egyéb lehetőségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy bizonyítsam a szolgáltató megvezetett, sőt hazudott (erről kell lennie rögzített hangfelvételnek, nálam pedig van email) ezzel anyagi kárt okozva? Milyen módon érvényesíthetem azt az egyszerű tényt, hogy a szolgáltató ügyfélszolgáltatósai nem a megfelelő szabályok szerint jártak el. Jelenleg hajlandó vagyok ezt békés módon megoldani, amint megpróbálnak lenyomni ezt vinném jogi útra.
Tényleg elegem van már az önkényes hatalomgyakorlásból, amit az ügyfélszolgálatosok alkalmaznak, hazudnak, megvezetnek, csak fizess többet csak mert más szolgáltató nem elérhető.
Azt is leírtam nekik milyen módon lehet más szolgáltatókat igénybe venni, még akkor is, ha a magyar oldalak szerint ők (UPC / Voda) az egyedüli szolgáltatók az adott címen (vezetékesen).
Értem én, hogy ez így fura, épp hogy csak váltás történt, miért is támadnám a Vodát, de erről szó sincs. De jelenleg ha jól értem az üfsz nagy része még mindig a megtartott UPC-s, akik szándékosan félrevezetnek és hazudnak. És hogy március 31. vagy április 1. a dátum sztem az már itt jelentéktelen részlet.
Mi itt a kulcsszó: a leírt több oldalas igaz történet a részemről vagy a fogyasztóvédelem?
Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Philips LCD és LED TV-k
- OTP Bank topic
- Anime filmek és sorozatok
- Tesla topik
- További aktív témák...
- Nintendo Switch Lite Grey
- Lenovo Gamer PC , i5 12400F , RTX 3060 , 16GB RAM , 512GB SSD
- Új Zsír Lenovo Yoga 7 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -40% i7-1260P 16/1TB 2,5K Intel Iris Xe
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- UH!! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Strapabíró Laptop 15,6" -70% i7-10610U 16/512 NVIDIA MX250 2GB FHD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest