Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Vivaldi (böngésző)
- Netflix
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- TP-Link WR1043ND router
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyul105
senior tag
válasz kabelmania27 #129697 üzenetére
Megtettem, nem javult a helyzet.
1. nem tudom a koax mivel van elosztva, 10 emeletes társasház
2. Attenuator 3DB feliratú van bekötve.
3. nincs választható modem üzemmód a modem "oldalán" (fizikai). Ha A 192.168.0.1-re gondolsz, ott Router üzemmódban van.
A sárgán a felirat TELCON 4.9[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz nyul105 #129694 üzenetére
Azért mérsz 94Mbitet mert nincs meg a gigabites lan kapcsolat. Húzd szét az utpkábelekt majd kapcsold össze újra előtte áramtalanítsd a modemet.
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.
Nézd meg, hogy a modem oldalán választható-e a modem üzemmód.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
Az, ami korábban is, azaz magas a feltöltési érték, ami elérte a tűréshatárt, nemsokára elfogy menni az internetkapcsolat, be kellene jelenteni, hogy újraindul a modem, mert ez így nem jó, bentről látják, hogy nem jók az értékek.
A problémát egyrészt az okozza, hogy egyforma csillapítású hármas osztó van a modem előtt, másrészt bent van a tv aljzat, elvileg osztócserével és az aljzat kivételével csökkenne a feltöltési érték és meglenne az öt csatorna, de lehet a külső hálózattal is van gond.[ Szerkesztve ]
-
nyul105
senior tag
válasz kabelmania27 #129692 üzenetére
Üdv!
Fehér connectbox, CH7465LG-LC . Bp 11ker.
Internet L csomag, speedtest szerint: 94.60/22.08 Mbps. Nem túl magas értékek.
Remélem ezekre gondoltál, ha valami lemaradt, szólj.[ Szerkesztve ]
-
Ledi
aktív tag
Ma délelőtt újraindult a modem magától. Gondoltam ránézek az értékekre. Hát feltöltési csatornából csak 1 db van gyászos értéket mutat.
Újraindítottam a CB-t, de nem javult a helyzet.
Értékek
Letöltés 1
Letöltés 2
Feltöltési 1
Feltöltési 2A hálózati naplóból nem tudok semmit kiolvasni itt van az újraindulási időpont (10.30 körül)események.
Internet van a speedtest szerint hozza a kötelezőt 502/22 Mbit/s.
Nem tudom mi okozhatta az újraindulást. -
nyul105
senior tag
Sziasztok,
vodafone nez hetek óta elmegy óránként 1-2x 10 másodpercre kb. reklamálni bonyolult lenne náluk mert random és csak rövid időre megy el, de ez online jatéknál pont elég arra hogy 20 perces meccs menjen a levesbe.
downdewtector alapján másnál is van gond.Bárki észlelt hasonlót? esetleg jelezte voda felé, tudnak a gondról?
[ Szerkesztve ]
-
-
deadlyptr
újonc
válasz kabelmania27 #129678 üzenetére
-
prime_adam
aktív tag
válasz kabelmania27 #129684 üzenetére
Köszi, aktiválta az ügyfélszolgálat. Legalább kiderült, hogy nem én nem találtam, hanem nem is volt ilyen opció benne
-
forguet
senior tag
válasz kabelmania27 #129676 üzenetére
Köszönöm!
Akkor le is cserélem a boxot.Mundo will go where he pleases! SZLÖRTY.
-
Tikakukac
titán
Na alakulunk, probléma ugyan nincs megoldva, de a kötbérezésről szépen küldik maguktól a leveleket.
Ellenben a 30 nap lassan bekarcol a hívások és mailek kikérését nézve, szóval szerintem még jönni fog pár ilyen levél. Still inkopetens brigád.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
prime_adam
aktív tag
válasz kabelmania27 #129684 üzenetére
Ez valami Compal modem (CH7465VF). Már több éves.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz prime_adam #129683 üzenetére
Üdv!
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Amennyiben Arris modem van nálad csak az ügyfélszolgálat tudja átállítani modem üzemmódra a modemet, CB modemet a modem oldalán is át lehet állítani. -
prime_adam
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy sürgős problémám. Bementünk a vodafone-hoz és frissítették a modemet, de mint kiderült ez azt jelentette, hogy mindent reseteltek rajta... És már nem emlékszem, hogy volt beállítva, de egyszerűen nem találok rajta bridge módot. Kikapcsoltam a dhcp és vezeték nélküli részeket, de csak annyit értem el, hogy nincs net.Szóval létezik, hogy én ezt itthonról nem tudom beállítani és megint lehet visszamenni az ügyfélszolgálathoz?
Ui.: van router és nekem csak az kell, hogy modemként funkcionáljon és ne akarjon routert játszani
-
zzola
titán
Weboldalon jobb felül megjelent a kereső ikon, Végre!
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #129680 üzenetére
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #129676 üzenetére
Nem először jelzem: a VTV boxon is lehet csatornasorrendet beállítani!
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
deadlyptr
újonc
válasz kabelmania27 #129620 üzenetére
Köszi szépen!
Átkapcsoltak ipv4-re, és úgy néz ki megoldódott.
Sikerült elég jól izolálni is a problémát. Teszteltem külön ipv4, és ipv6 speedtest szervereken, és rendre az ipv6-ra >200Mbps volt az ipv4-re pedig 10Mbps.
Azt nem nagyon értem, hogy mi okozza ezt a rendszerükben ... Talán a túlsó oldalon túlterhelődnek az ipv6->ipv4 gatewayek?
-
forguet
senior tag
Sziasztok
Bocs ha nem teljesen ide való a kérdés, de hátha vannak releváns vélemények. Némi háttér:
Kiadni való lakásba vettem egy tévét (tcl 55c735) és beköttettem a kábelt (tv + Gbit net). Nem specifikáltam a megrendelésnél így alapból médiaboxot hoztak.
Nekem otthon médiakártya van a tv-ben (elég régi, 2010-es), mert szeretem ha 1 távirányító van és nem kell még egy kütyü...viszont elég nehézkes a tv programozása, mert simán freki sorrendben rakosgatja be az adókat és körülményes rendezgetni.Itt jön a kérdés.
Mostanság mi az aranymetszés, médiabox vagy ci+ kártya?
Olvastam az összefoglalóban h a box távirányítója a tv-t is tudja vezérelni tehát ez kényelmi a pont pipa.
A bérlő amúgy külföldi úh sztem a felvevő funkciója kb felesleges, tehát lehet egyszerűbb lecserélnem kártyára és akkor eggyel kevesebb berendezés meg távirányító van, csak nem tudom mennyire béna a mai tv-k csatorna programozása.
Van bárkinek véleménye?
Köszönöm!Mundo will go where he pleases! SZLÖRTY.
-
cocka
veterán
válasz Voice24 #129673 üzenetére
Az első. A net sebessége meg irreleváns, amikor max. 6.5 megabittel jön egy-egy csatorna, akkor 10 megabites letöltési sebességnek is bőven elégnek kéne lennie. Optikán meg a ping is 1-3 ms közt mozog, tehát...
A box amíg nem kap netet villámgyors, amikor kap netet és nem az adást mutatja, hanem pl. youtube appot használod, akkor is villámgyors. Tehát valószínűleg a procija elég lenne meg a ram is. Itt a szerverrel vagy szerverekkel van a probléma.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz Voice24 #129671 üzenetére
optikai hálózaton használják a médiaboxokat,
Én koaxon használom, mert a net koaxon jön, de a koax nincs rákötve a VTV boxra. Szóval a használat módját tekintve ugyanaz.
náluk is meg szokott fagyni pár másodperce a kép és a hang
Igen. És akkor mondjuk 70%-ban szokott működni az a megoldás, hogy megnyomom a kilépés gombot. Az esetek kb. 30%-ban szokott a megállás után magától továbbmenni. És van az a maradék kb. 30%, amikor a kilépés gomb nyomkodására sem reagál, olyankor kénytelen vagyok átkapcsolni.
Nincs közben beállítva felvétel.
Amúgy sincs hozzá semmi köze, mivel az csak egy megjelölés, nem a vodkabox rögzíti fizikailag, tehát nincs vele semmi teendője tulajdonképpen.
Mondjuk én kliens módba kapcsolt Tp-link access pointtal használom, szóval így mehetne az ügyfélszolgálat részéről az óbégatás, hogy akkor biztos a wifi a ludas, ami nyilván nem igaz, mert kimaxolja a 150 megabitet, ha PC-re vagy laptopra kötöm a másik szobából is, ami kb. 10 méterrel arrébb van.
De ha nálad optikai net van mögötte, ami megérkezik egy GPON-ra majd onnan közvetlenül egy ethernet kábel megy a boxba és így is produkálja, akkor az egyértelműen az ő hülyeségük.
Adott esetben tehát hiába tudnék én mondjuk 2.5 gigával letölteni, ha a háttérszerver szar és nem tud kiszolgálni több ezer embert ilyen sebességgel.
-
Voice24
őstag
Hali!
Azoktól kérdezem, akik optikai hálózaton használják a médiaboxokat, hogy náluk is meg szokott fagyni pár másodperce a kép és a hang? Bármelyik csatornán előfordul, naponta egyszer-kétszer, és kb. 5-10 másodperc után továbbmegy az adás. Vagy ha simán átkapcsolok másik csatornára, ott is rendben van minden. Nincs közben beállítva felvétel. -
kezo0
addikt
-
kezo0
addikt
Nekem csak az egyik boxon volt ilyen, viszont ott még a mai bekapcsoláskor is ugyanúgy nézett ki. Kellett egy külön áramtalanítás – mint ultimate gyógymód MINDENRE IS –, hogy újra megjelenjen ott rendesen a Netflix logo.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz boborján2 #129666 üzenetére
Ja... tényleg nem, mert ha csoportos átnevezéssel megoldható lenne, akkor OK. Csakhogy az MVM-ről pl. ömlesztve random nevekkel lehet leszedni úgy, hogy természetesen a fájlok dátumai a letöltés dátuma lesz és a krixkraxos neveket meg akárhogy rendezed egyik esetben sem lesznek időrendben. Tehát megoldás: minden fájlt kénytelen vagy megnyitni, hogy kiderüljön mikori a számla. Ezután már át lehet nevezni az adott dátumra, amúgy meg nap felesleges, amúgy sem naponta számláznak.
-
boborján2
aktív tag
-
Ledi
aktív tag
válasz Toth_Jani #129661 üzenetére
Én is átírom a hónap számát.
Amikor a Díjneten volt a számla akkor így nézett ki a fájlnév szamla_20220228_számlaszám. Ebből annyi is elég lenne, hogy az évet és a hónapot lássam, így megnyitás előtt tudjam melyiket akarom megnézni.
Nem hiszem, hogy ezt nehéz kivitelezni.
-
cocka
veterán
Hát erre annyit tudok mondani, hogy ha jól emlékszem MVM-nél sem divat a számlát dátum alapján elnevezni. Letöltöttem tömbösítve és random betűkarakterekből álltak a fájlnevek. Mondom most komoly hogy vagy 20 fájlt kell megnyitogatom és kilesni belőlük a hónapot? ROFL És igen.
-
Toth_Jani
őstag
Igen már a Web oldalon is elérhető, eddig csak a mobil applikációban volt benne.
A számlát meg én úgyis le szoktam menteni, és akkor már katt az utolsóra majd átírom a hónap számát.
Jó tudom magyarok vagyunk mindent fikázni kell, miközben lehet hogy éppen mi dolgozunk az ex Vodánál, és rajtunk múlik hogy milyen. -
Ledi
aktív tag
Látom sikerült a Vodafone fiókba betenni a TV2 Play Premium streaming szolgáltatást.
Ezzel együtt a számlaletöltésnél újra a bill.pdf jelenik meg ha letöltöm a számlát.
A upc és a T is meg tudta/tudja oldani hogy a fájl nevében benne legyen legalább a dátum ami alapján azonosítani lehet,hogy éppen mikori a számla.Ennél a k***a cégnél mikor érjük meg, hogy minden tökéletesen működjön?
-
cocka
veterán
válasz lcsaszar #129654 üzenetére
Eleve szar az EPG-jük, mostanában vettem észre, hogy az RTL2-n ilyen 20-30 perces csúszásban vannak. Így gyakorlatilag ha nézel egy többrészes sorozatot, akkor egy-egy rész ketté van vágva, mert ahol kezdődnie kéne az adott epizódnak, ott már vagy 30 perce megy és értelemszerűen még a visszajátszás közepén vége lesz, aztán reklám, műsorajánló stb.. és már a következő rész eleje megy, ami megint eljut kb. a közepéig.
Szóval ez azért is cumi, mert ha végig akarsz nézni egy teljes epizódot, akkor az előző részt kell elindítani, amiből ugye az előretekerés tiltása miatt végig kell várni kb. 40 percet és utána nézheted azt kb. 20-25 percig, amit akartál, aztán folytathatod az aktuális résszel, amit már tekerni se kell.
Nem tudom mikor akarják ezt a csúszást korrigálni, mert így, hogy nemcsak az előretekerés van tiltva, hanem alapból csúsznak az EPG-hez képest, csak a nézők idejét rabolják.
Mondjuk az se semmi, hogy pl. Life TV-s magyar nyelvű showműsorokban, amik nyilván felvételről mennek, a hang és a kép nincs szinkronban. A +250 ms a minimum, mert elég látványos a késés. LOL
Szintén TV2 és társai: a feliratok olyan késésben vannak, hogy adott műsort az előtte lévő műsor felirataival feliratozzák.
Bug reportolni nem lehet vodkafonéknak?! De nem úgy, hogy "írjál emailt vagy hívd a 1270-et", mert úgy nyilván szar sem történik, hanem úgy, hogy ezt az ügyfélszolgálatos cirkuszt meg kéne kerülni valahogy, hogy közvetlenül jussanak el a bug reportok az illetékesekhez. Mert úgy tűnik az illetékesek és a 1270 rabszolgái nem sűrűn kommunikálnak egymással.
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #129652 üzenetére
Csak alaphelyzetbe állítással volt hajlandó "felrakni" az RTL+-t. Mivel a csatornák elrejtése listát nem jegyzi meg, az tuti offline van tárolva. Na azt a qrva USB portot lehetne legalább erre használni, hogy mittomén egy xml-be lementeni vagy visszatölteni a sorrendet vagy a láthatóságot. Mert így lehet egyesével szarakodni.
-
Gurat
csendes tag
válasz kabelmania27 #129655 üzenetére
Sajnos a net nem volt 0,6-os le, most 1,4-el hasít.
No délután telefon -
lcsaszar
csendes tag
Sziasztok! Nem tudom, ebbe a topicba illik-e a problémám. A műsorvisszanéző funkcióval van gondom az RTL tévécsatornákon. Az rendben van, hogy az előretekerést a csatorna nem engedélyezi. Nyilván azért, hogy a reklámokat ne lehessen átugorni. Nem is ezzel van a gond.
Az a probléma, hogy ha megszakítom a visszanézést, és egy későbbi időpontban, pl. másnap folytatni szeretném, akkor nem mindig kínálja fel a Folytatás lehetőséget. Mehetek vissza a legelejére, de ez sokszor még az azt megelőző műsor vége előttre visz. Utána reklám, műsorajánló, megint reklám, legalább 10 perc.
Miért nem jegyzi meg a szerverük, hogy hol hagytam abba? Más csatornákon általában jól működik, kivéve az RTL csatornákon. -
Gurat
csendes tag
válasz kabelmania27 #129643 üzenetére
Átkötésen túl, annyit még nem neteztem, hogy lássam stabilan tartja vagy sem a sávszélességet.
Ad hoc jelleggel szokta eldobni 1 mb alá, majd ma kiderül.Telefon még nem volt ip6 miatt, nincs elfelejtve még az is hátra van.
[ Szerkesztve ]
-
Toth_Jani
őstag
válasz misi111 #129644 üzenetére
Nálam Android 13-as mobilon nem megy, a feltört 12-es simán viszi.
A 13-as gyári ROM-ra azt írja DRM státusz nincs rendben, pedig azon a banki alkalmazások és a Stream szolgáltatások is trükközés nélkül futnak.
Különben meg nem fizettél elő rá!!! Ha csak mobilon akarsz TV-t nézni akkor másik szolgáltatónál tudsz előfizetni és az jó is. (állitólag) -
misi111
tag
Sziasztok arra lennék kíváncsi hogy másnál sem működik az iPhone on a Vodafone TV applikáció Android telefonon még akkor is működik az iPhone ról osztom meg a saját internetemet mobilneten de az iOS en egyszerűen nem tudom működésre bírni most már több mint egy hete MV 1821 hibát ír állandóan, még jó hogy elő fizettem erre a szarrá mit lehet tenni köszi😡😡😡
Privátra illik válaszolni!!!!
-
Gurat
csendes tag
válasz kabelmania27 #129639 üzenetére
A csere előtt még gondoltam egy fizikai reset hátha mivel a cserét ma már nem tudom megoldani.
Utána ezek az adatok jöttek, volt hogy 50 is mérve volt.
Ettől függetlenül ip6 miatt tuti lesz egy telefon..
Ezek egy kicsit azért jobb értékek? -
kabelmania27
Topikgazda
válasz tPedro_ #129640 üzenetére
Rendben vannak az értékek, jól van beállítva a hálózat, ezek az osztók jófajták.
A PCT-DRS-6-NT/PCT-DRS-6 és Cablecon 4.9 csak sima F csatlakozók.
A hármas osztó helyére kösd be kettes osztót, így nem lesz üres kimenet (üres kimenet problémát okozhat) és a két eszköz egyforma jelerősséget fog kapni. Ellenőrizd, hogy a lakásba bejövő kábel legyen az osztó in bemenetére kötve.[ Szerkesztve ]
-
tPedro_
őstag
válasz kabelmania27 #129631 üzenetére
Szia,
ide felmásoltam a modemből az értékeket:
https://docs.google.com/document/d/1xVIpru9XtyL35uVQ1IqcHY0bDmdxi-iF/edit?usp=sharing&ouid=114632228343501521034&rtpof=true&sd=true2 osztó van a lakásban: [kép] és [kép]
Először jön a 3-as osztó (Modem, TV-box, 2-es osztó)
A kettes osztó végein nincs semmi.A PCT-DRS-6-NT/PCT-DRS-6 és Cablecon 4.9 csak sima csatlakozók vagy szűrő/csillapító szerepük is van?
Fehér CH7-465LG-LC Connect boxom van.
Köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
Gurat
csendes tag
válasz kabelmania27 #129637 üzenetére
igen
-
Gurat
csendes tag
válasz kabelmania27 #129635 üzenetére
Én köszönöm
In- bejövő
A kábelezés nagyon össze-vissza de úgy tűnik az alsó a modem. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Gurat #129634 üzenetére
Köszi az infót. Ha van tv előfizetés akkor ritkán szoktak bekötni a csillapítót.
Ellenőrizd, hogy a lakásba bejövő kábel van-e az in bemenetre kötve.
Ipv6 kikapcsolása elvileg hétvégén is elintézhető az internethiba menüpontban.
Melyik kimeneten van a modem?[ Szerkesztve ]
-
Gurat
csendes tag
válasz kabelmania27 #129625 üzenetére
Szia!
Az elosztó egy PCT, de egy képet is mellékelek.
Szerintem nincs csillapító, a jobb oldali kimenetre valami van írva de szerintem nem ez. Sajnos forgatni nem tudom ahol van így ez a kép egyenlőre.IP6-ra rákérdezek, gondolom ezt hétvégén is intézhető.
Köszi
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz tPedro_ #129629 üzenetére
Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapít ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e javítani az értékeken. -
mike1334
veterán
válasz mike1334 #129615 üzenetére
Magyar Mozi Tv sufnituning megoldása:
Ha bekapcsolom a médiaboxot, és a 78-ra váltok, akkor ott a fizessen elő felirat, ami kitakarja a képernyő alsó részét. Ha az "exit" gombot megnyomom, akkor visszavált az előző csatornára. De! Ha alapból a 78-as csatornán van, amikor bekapcsolom, akkor az "exit" gomb megnyomásával eltűnik a felirat. Ezen kívül kb mindent megpróbált az ügyfélszolgálat és a kiküldött szerelő, semmi se működött, esetleg a kártyára való átállást javasolták még, mint lehetséges megoldás, de ez is csak tipp volt. Mivel a fenti megoldás megoldja a problémát, nekünk jó.
Amúgy egyik kedvenc csatornánk lett, baromi jó magyar filmek vannak rajta (most hétvégén pl. a Szindbád), illetve megy a nosztalgia ezerrel, hétköznaponként adják a Familia Kft-t...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
tPedro_
őstag
Sziasztok!
Online játék soráb kb 2 hete random időközönként elég fura lagot tapasztalok.
Előtte hibátlanul működött minden, az án oldalamon változás nem történt.A legutóbbi lag alatt indítottam egy tracert-t:
Normál működés:
Tracing route to 178.124.240.35.bc.googleusercontent.com [35.240.124.178]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 8 ms 7 ms 7 ms catv-89-133-164-58.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.164.58]
3 9 ms 11 ms 7 ms catv-89-135-220-61.catv.fixed.vodafone.hu [89.135.220.61]
4 16 ms 8 ms 8 ms catv-89-133-4-75.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.4.75]
5 * * * Request timed out.
6 8 ms 9 ms 7 ms catv-89-133-5-89.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.5.89]
7 * * * Request timed out.
8 31 ms 28 ms 32 ms 178.124.240.35.bc.googleusercontent.com [35.240.124.178]
Trace complete.Amikor laggol:
Tracing route to 178.124.240.35.bc.googleusercontent.com [35.240.124.178]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 385 ms 362 ms 418 ms catv-89-133-164-58.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.164.58]
3 406 ms 418 ms 381 ms catv-89-135-220-61.catv.fixed.vodafone.hu [89.135.220.61]
4 * * 450 ms catv-89-133-4-75.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.4.75]
5 * * * Request timed out.
6 * 12 ms 11 ms catv-89-133-5-89.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.5.89]
7 * * * Request timed out.
8 31 ms 27 ms 27 ms 178.124.240.35.bc.googleusercontent.com [35.240.124.178]
Trace complete.Jól értelmezem, hogy ez szolgáltató oldali probléma?
-
boborján2
aktív tag
Megjött a net4 kódom.
Az aktiváló kódot csak egyszer és egy felhasználói profilhoz tudod felhasználni. Egy profillal egyszerre egy eszközön (számítógépen, táblagépen vagy okostelefonon) érheted el a NET4 tartalmait.
Csak kíváncaiságból ránéztem, simán megy a stream egyidőben az egyik mégidaboxon és android telefonon applikációban. (hirtelen ezek voltak kéznél)
Ez csak véletlen vagy mégsem ennyire szigorú a fentebb írt "egyszerre egy eszközön" ?
[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
cocka
veterán
válasz raverke #129626 üzenetére
Vodafone TV-vel lenne 1 kérdés: Megoldható valahogy, hogy a TV-n nézzem az adást?
Nagyon általános ez a kérdés. OK a szolgáltatás neve Vodafone TV, de milyen eszközzel használod? A mobilplatformos verzióját, ami csak okostelefonon meg tableten fut és azok közül se minden?
Vagy a VTV boxon vagy laptopon/PC-n keresztül a weben?
Tudtommal a mobilplatformos verzió TV-re castolása nem lehetséges. Talán a DisplayPort alt mode-dal lehet, de ez nagyban fw függő is. Még ha támogatja is, lehet hogy fekete kép a "jutalom".
Webes verzió átküldése a PC/laptop videokártyájától függ elsősorban, illetve hogy támogatja-e a HDCP-t. Ha van rajta DVI, HDMI vagy DP kimenet, akkor azért működnie kéne. Nyilván ebben az esetben a lőtéri kutyát nem fogja érdekelni, hogy mobilnetről van neted, kábelnetről vagy optikáról. Ha az adott nettel működik a PC, akkor a weblapon is működnie kell a lejátszásnak a fenti feltételek figyelembevételével.
VTV box esetén pedig ugye kétféle működési mód van, az egyik a pusztán netes, a másik pedig amikor az élő adások a koaxról jönnek. Ha jól tippelek a működési mód attól függ, hogy az adott területen ki van-e építve a trékom optika.
Na most miután írtad, hogy nem opció a koax, mert csak mobilnet van, így ha a te boxod vagy boxaid (ugye nem derült ki az se, hogy 0 vagy egy van vagy több) az ethernet kábel mellett koax kábelt is igényel(nek), akkor nem kockáztatnám a box máshova hurcolását meg koax ki-becsavarozgatását.
A másik opció, amikor neten jön az egész. (azaz nem kell koax) Erről annyit tudok írni, hogy nekem is van szintén 4G router, bridge módban teszteltem Yettellel és először bejött az élő adás és látszólag ment is, aztán egyszer csak megjelent a "Szia" felirat és a pöttyök villogása, mintha akkor configolnám először, majd amikor a továbbra nyomtam, egyszerűen belefagyott a folyamatba és csak az áramtalanítás oldotta meg. A vicc, hogy ezután simán bejött, mintha elfelejtette volna ezt az egész "Szia" procedúrát. Viszont így a hátrány:
Ugye a legtöbb mobilnet geolocationt is változtat az IP miatt, ha eleve nem is vagy budapesti, akkor ugye jó tudni, hogy ezek visszahajintanak Budapestre, tehát nem csodálom, ha a box érzékelni kezdte, mintha másik városból kapna netet és megpróbált beazonosítani, hogy akkor most valójában ki is vagyok. Lehet jobb lett volna router módban próbálkozni, mert akkor csak kap egy belső IP-t (192.168.1.akármi) és feltehetően nem vizsgálja tovább, hogy a router honnan kapja a netet.
Felvételek foglaltságát ugyan kiírja százalékban, de a felvételek rész tök üres. Selfcare app hibaüzenetet küld. -
raverke
tag
Sziasztok!
Vodafone TV-vel lenne 1 kérdés: Megoldható valahogy, hogy a TV-n nézzem az adást? (Egy vidéki városban, ahol 4g-s wifi router-el mobil internet szolgáltatásom van csak)
Kell egy setup box? Megoldható wifi-n, vagy kábelnet kell neki? -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Gurat #129624 üzenetére
Üdv!
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot, ha utána sem javul állítsd át a modemet modem üzemmódban, ha úgy stabilabb érdemes venni gigabites routert mert a modemen nem lehet vezeték nélküli csatornát választani.
Letöltési értékek elfogadhatók feltöltési értékek lehetnének 50 alatt.
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e javítani az értékeken. -
Gurat
csendes tag
Sziasztok!
Nálam is ugyan olyan a gond mint Deadlyptr-nál (#129617)
Annyi különbséggel hogy nálam utp megy asztaliba,
Eljátsza időnként jön az 500-as net de legtöbbször leesik 1 mega környékére,
Max 5 mb de volt 0.5 mb is.Álltalában 1-3 körül kóricál.
Bejelentettem,írtam Vodának. Pár nap múlva írtak megnézték és ők semmi gondot nem láttak (szerintem meg sem nézték vagy épp akkor ment az 500 de 1 percel utána tuti nem ), csináljak egy reset-et a modemen.Ezt holnapra tervezem mivel ugye elfelejt mindent és újra kell a wifi-t meg a portforward-ot állítani de nem látom ez lenne a megoldás.
Amig UPC volt semmi gond sosem volt.Voda felvásárlásánál elkezdett szaródni de mióta megvette a 4ig azóta használhatattlan.
Melóra is használnám néha de így semmire sem haladok veleSpeedtest.net en a mérvadó ha vodára csatlakozok szervernek ott ugyanúgy hozza ezt a halott sávszélességet....
Ha nem hozná meg a voda által várt eredményt a reset mit javasoltok mi lehet a megoldás (szerződés bontás még nem játszik..)
[ Szerkesztve ]
-
R a y
senior tag
válasz kabelmania27 #129614 üzenetére
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz deadlyptr #129617 üzenetére
Üdv!
1270-es számon kapcsoltads ki az ipv6-ot, modemen sajnos nem lehet csatornát változtatni ezért próbáld meg vezetékes kapcsolattal, ha úgy sem jobb a modem oldalán állítsd át modem üzemmódra a modemet, ha úgy stabilabb akkor érdemes venni gigabites routert. Amennyiben megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. -
deadlyptr
újonc
Sziasztok!
Mostanában azt tapasztalom a Vodafone (ex-UPC Internet 500) internetemmel, hogy egy csomó IP címre csiga lassú a kapcsolatom (<10 Mbps), de néhány szerverről sokkal gyorsabb (~200 Mbps). Gyakorlatilag mintha a legtöbb tartományra lenne egy "throttling" bekapcsolva.
5 GHz-es WLAN-on keresztül használom a connect boxot, de szinte biztosan nem a Wifi okozza, mert egy adott pillanatban mérve különböző szerverekre radikálisan eltérnek a sebességek (csatolt képek).
Van valaki akit tapasztalt hasonlót? A WAN címem IPv6, talán az okozná?
-
cocka
veterán
Tegnapi ökörség: kapcsolom be a boxot, valamiért nem váltott át automatikusan a VTV-re a HDMI switchem, átkapcsoltam erre kiírja, hogy HDCP hiba. Utána a médiabox csatlakoztatva, utána a szokásos: ismeretlen lejátszási hiba, aztán bejön és semmi baja.
Szerintem a VTV esetében több időt szántak a hibaüzenetek programozására, mint a problémamentes működésre. Lassan könyv készülhetne a hibaüzenetekről, amiknek a 90%-a hazugság.
A múltkor, amikor állítólag központi hiba volt, akkor meg azt hazudta, hogy nincs internetkapcsolata, DE VAN.
-
mike1334
veterán
válasz ufonauta #129366 üzenetére
Megoldódott végül valahogy? Nálunk egy hete jelentkezett a probléma...Magyar Mozi Tv adás megy, de az alsó 1/4-ét a tvnek elfoglalja a fizess elő felirat...ügyfélszolgálat nem hallott még a problémáról, tegnap cserélték a Kaont médiaboxra, ugyanaz...tipp nincs, a problémáról nem hallottak...
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
R a y
senior tag
Sziasztok!
Volt már sok kálváriám, (magas ping stb, januárban modemcsere, az sem oldotta meg, csak utána csak bridge mód és a a saját router). Viszont mostanában (3-4 hete kb) újabb hiba lépett fel. Egy napjában többször is újraindul a modem magától!!! Úgy kezdődik, ahogy a folyamatos magas pinges időszakban, tehát lassúlás, egy oldal alig, vagy inkább nem tölt be, eltelik egy kis idő, aztán rápillantok a modemre és látom, hogy egszerre felvillanak a ledek zölden majd pirosan. Ma reggel megint cserélték a modememet (ugyan úgy fekete cbn), de úgy tűnik, hogy ez sem oldotta meg a hibát.
Tavaly május óta vergődök, viszont addik ok volt a szolgáltatás. De ezt már nem tudom tovább tolerálni, már nincs több idegzetem ehhez.Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz boborján2 #129611 üzenetére
Elvileg az egy mmwo tipusú osztó amit azért kötötték be, hogy télen ne legyenek 12 felett a letöltési értékek. Általános használattal nem lesz gond hgw-vel, ha mégis akkor érdemes saját routert használni, sajnos társszolgáltatói területen nincs bridge mód, viszont dmz elvileg van.
[ Szerkesztve ]
-
boborján2
aktív tag
Köszönöm!
Van betéve egy darab osztó.
(később tudom fotózni)Ha jól emlékszem.
-koax in
-tv out
-data outlábai vannak. Ebből a tv ágon van egy vakdugó.
Ezt az egészet vagy 2 éve a telekomos emberke rakra bele,mert erős volt a jel és kellett a csillapítás.
Azóta nem is volt vele semmi gond.
Sőt egy időben dvb-c is volt 3 tv-re osztva még plusszban, akkor sem volt gond a nettel.Csak megjegyzésként egy észrevétel:
A hgw -ben nem a rikító magenta felület fogad ,megy is gombnyomásra minden a menüben.
Persze ettől nem lesz jó ,ha valami alap bugja van.
Amibe ők behegeszti a saját arjukat rögtön lelassul[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
boborján2
aktív tag
Végre megvolt a bekötés. 500/22
Itt vannak az értékek...
Szerintetek minden ok? Illetve tuti ilyen HGW-t kellett kapnom?
(mondjuk ha működik , akkor nekem lényegtelen)
Nem ismeres ez a HGW-t.
Kell valamit tudni róla , van valami alapvető nyűgje?Nem nyúlt semmihez, csak kikapta a téset és ment a helyére a vodás.
[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Tappancs2001 #129607 üzenetére
A szolgáltatók nem garantálják a vezeték nélküli kapcsolatot ezért érdemes venni gigabites routert és a modemet modem üzemmódban használni. Modemen fw frissítés óta nem lehet csatornát változtatni, magától választja ki a legjobb csatornát, saját eszközön több beállítási lehetőség van.
[ Szerkesztve ]
-
Tappancs2001
senior tag
válasz kabelmania27 #129606 üzenetére
Szia! Áramtalanítás után is maradt a probléma. Egy többszintes családi házban lakunk, az alsó szinten van a hitron modem. A modem mellett fel tudtam csatlakozni a 2,4 Ghz-es hálózatra, a fölső szinen viszont nem ismeri fel a hálózatot a csatlakozni kívánt eszköz (laptop, mobil), amik eddig automatikusan tudtak csatlakozni.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Tappancs2001 #129605 üzenetére
Üdv! Modem áramtalanítás után sem javul meg a 2,4Ghz-es hálózat?
-
Tappancs2001
senior tag
Sziasztok! Egy hitron modemünk van, amin pár napja nem működik a 2,4 ghz hálózat, csak az 5 Ghz-es (2,4 ghz ikon zölden villog a modemen). Ebben az esetben mit tudok tenni? Előre is köszönöm a segítséget
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- BestBuy topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- További aktív témák...
- MSI RX 6600 MECH 2X 8G eladó
- Új MSI 14 Cyborg FHD+ IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync Ryzen7 7435HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync i7-13650HX 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB W11 Garancia
- Hotwav Cyber 13 és Blackview Shark 9 Mobiltelefon
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest