Hirdetés
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
Volt már valakinek problémája az elektromos csomagtérajtó kéz nélküli nyitásával?
Eddig teljesen megbízhatóan működött, rá is éreztem, hogy kell odalóbálni a lábat, azóta tényleg mindig érzékelt és nyitotta az ajtót. Egy hete elkezdett szórakozni, először 2 mp-cel később reagált, azóta nem. A beállításokban kikapcs - bekapcs megvolt, nem használt.
Azóta nem mentem az autóval, holnap újra megpróbálom, hogy mi lesz. De nem fűzök sok reményt hozzá.
Garanciás az autó, vinném is szervizbe. Csak, ha az érzékelő vagy valami kábel a hibás, akkor is gondolom az egész lökhárítót meg kell bontani, azt meg nem akarnám. -
KMT
addikt
válasz Paxker315 #21892 üzenetére
Nem, mert figyelni kell a kereszteződést. Ami városban ok, de van olyan, ahol nem egyértelmű, hogy "olyan" út volt-e, ami feloldja. Vagy ha egyértelmű is ha jól megnézed, kicsit nem arra figyelsz, már mögötted van, aztán már vakon vagy.
Az osztrák a jobb, csak több tábla kell hozzá. -
Paxker315
addikt
válasz pècsimunkás #21885 üzenetére
amúgy meg a magyar megoldás szvsz észszerűbb és intuitívebb. Egyszerűbb.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Úgy, hogy amikor felhajt, lesz ott valami tábla!
Vagy nem.
Akkor viszont: ha lakott területen kívül van, akkor 90 km/h a megengedett legnagyobb sebesség, ha lakott területen belül van, akkor meg 50km/h.
Nem nagy bonyolultság!Ha van jogosítványod, ès ilyeneket nem tudsz, akkor az elèg nagy baj!
Konkrétan veszèlyes vagy a többi közlekedőre!Vannak akiknek a jobbkèz szabály probléma.
Na, ők is veszèlyesek!
Ès vannak bőven, akik nincsenek tisztában a jobbkèz szabállyal! Sem...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
g0dl
addikt
válasz pècsimunkás #21885 üzenetére
És a keresztútról felhajtó kocsi honnan kell tudja, hogy milyen tábla volt kirakva 2 kilométerrel a kereszteződés előtt?
-
blueye
veterán
válasz Mersant_le #21874 üzenetére
Köszi, a C-HR nem az én telefonomhoz van kötve, ott ezért nem is néztem
-
pècsimunkás
addikt
válasz JóGéza #21884 üzenetére
Nèmetorszagban sem.
Sokáig magyar KRESZ szerint vezettem .Nèmet kollègáknak elmondtam a magyar kereszteződèses tèmát, nagyon tetszett nekik.
Utóbbi èvekben többször voltak nálunk, rögtön alkalmazkodtak a mi szabályainkhoz.Mègegyszer: kimondottan tetszett nekik!
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz polonic #21880 üzenetére
Azért ilyen a megoldás, azért old fel a kereszteződés minden korlátozást, és azért kell mindig kirakni újra a táblát, ha még aktuális, mert ha arról a keresztutcáról kanyarodsz fel a kérdéses (fő)útra, különben honnan tudnád, hogy ott korlátozás van?
Ennél logikusabb dolog nincs.
Az, hogy az autók ezt nem bírják követni, az már a szeláví....Pleased to meet you - hope you guess my name
-
polonic
félisten
válasz pècsimunkás #21879 üzenetére
Mert nem kell figyelni a kereszteződéseket folyamatosan. Meg nem kell táblát tenni utána megint, ha valamit tovább fent akarsz tartani.
Kint van a tábla, addig van a szabály, amíg a feloldó tábla nincs, azon a szakaszon, akkor is, ha 4 kereszteződésen átmész. Ez szerintem sokkal jobb megoldás. -
polonic
félisten
Ez igaz mondjuk. A kereszteződés utáni feloldást gps alapon kéne. Bár mondjuk nem tudom, hogy van-e még ilyen elbaszott ország, hogy kereszteződés felold kb mindent. De máshol addig van az adott tábla hatálya, amíg a feloldó tábla nem mutatja, hogy vége. Nem kereszteződés figyelése meg ilyenek.
-
No.01
őstag
Mindig tanul az ember...
...bezzeg az allando hulye csipogast (RSA) egy gombban deaktivalni mar nem megoldhato
-
-szabi-
addikt
A kézikönyvben a 722 oldalon olyan fontos dolgokat is találtam.
Akkumulátor fejezet:Soha ne nyelje le az elektrolitot, és ne lélegezze be annak gőzét.
Elemcsere fejezet:Ne nyelje le az elemet. Ez kémiai égési sérülést okozhat.
Ha véletlenül lenyeli vagy más testrészébe helyezi az elemet, azonnal forduljon orvoshoz
Mi mindenre is gondolnak.Persze a pontos felniméretet azt nem írták bele, azt az internetről és a fórumról kellett összebogarászni.
-
Imy
veterán
válasz polonic #21863 üzenetére
Ez van benne, azaz a megoldás nincs benne...
"A gumiabroncsnyomásra figyel- meztető rendszer szelepeit és jel- adóit egyedi azonosítókóddal lát- ták el. A gumiabroncsnyomásra fi- gyelmeztető rendszer szelepeinek és jeladóinak cseréjekor regisztrál- ni kell az azonosítókódjukat. Az azonosítókódokat regisztráltassa bármely hivatalos Toyota márkake- reskedéssel, szervizzel vagy meg- bízható szakemberrel."
-
Imy
veterán
2023-as hybrid corollám van 2024-ben vettem. A TPMS szenzorokat hogyan lehet betanítani a kocsira? Hamarosan kerékcsere télire, a gumikat a héten rendeltem meg, és meg is jöttek.
-
JóGéza
aktív tag
válasz Dare2Live #21851 üzenetére
Van egy hónap és ezer km tűrés ezekben. Nekünk egy év és napra pontosan egy hónap után még érvényesítették a hibrid garanciát. Mindezt úgy, hogy az ő hibájukból (kivették a 12V-os akkut tesztelésre, mielőtt megcsinálták a hibrid rendszer ellenőrzését), a szervíz időpontjában nem is tudták beregisztrálni. 2018-as Yaris.
-
-szabi-
addikt
Nah megvolt az olaj és a szűrő csere. Végül 3000km lett.
Elmondták megint, hogy nem kell de akkor is kértem, megcsinálták.
Végig benn voltam a folyamat alatt, sokkal könnyebben hozzáférhető, mint előző autómban.
Most, hogy megjött az eső újabb észrevétel: Az esőcseppek mikor kinyitom az ajtót a keretről az ülésre csöpögnek. -
Dare2Live
félisten
Vhol olvastam, hogy csere dugatyuk pár éve nagyobb olajfuratokkal jönnek és mindha lehuzógyürű is nagyobb lenne. De lehet tévedek.
Egész szürreális, hogy Toyota ~30éve újra és újra belefut ugyanabba a hülyeségbe.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
No.01
őstag
Nekunk volt es van is tapasztalatunk ilyen olajfogyasztos motorral.
A meg meglevo az pont egy ilyen emlitett 1.33-as (igaz kicsit korabbrol)
Iden tavasszal lett megcsinaltatva. (550e) Igy a szerviz szerint meg legalabb 120-150e km-ig nem lesz vele gond.
A tapasztalataik azt mondjak, h amelyiket felujitottak azok tovabb birjak lenyegesen. (mondjuk az azert nem nehez mert amikro olvasgattam volt olyan akinek 45e kornyeken jott elo a problema ugy, h meg a 15e-s olajcserenel is gyakrabban jart a szervizbe) -
Dare2Live
félisten
válasz Villa7 #21852 üzenetére
Bármelyik motor hajlamos olajfogyasztásra ha nem volt időben karbantartva.
Az 1NR-FE ahogy az 1KR-FE is kifejezetten kényes. Még 10.000kmes 0W20as olajcserénél is van, hogy elkezdi enni az olajat 200.000km környékén. Ha ne adj isten nem volt "időben karbantartva" akkor sokkal elöbb.
Ha kifogsz egy szervizelt, keveset futott példányt bele lehet ugrani de ne várd tőle az örökélet+1napot.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Villa7
tag
Sziasztok, 2014 utáni 1.33 motor is hajlamos olajfogyasztásra? Vagy csak azok maik nem voltak karbantartva időbe?
-
ncc1701
veterán
válasz OCTAMD #21833 üzenetére
Ha megnyugtat: suzukitól 2x is elhajtottak garis gonddal. Mi nem akartunk vívni ügyvédekkel, így mindössze 2x volt a vadi új autó márkaszervízben.
Szerelő haver nem csodálkozott, mondta, h nagyon sok garis autót javít. Sokaknak nem opció évrekre letenni, míg megy a pereskedés.
-
-
-
BaLee
addikt
-
pècsimunkás
addikt
válasz blueye #21835 üzenetére
Azèrt köszi a választ.
Ha aktuális lesz, úgyis megyek vele próbaútra.Egyelőre várakozó állásponton vagyok.
A Golf GTI Clubsport is tervben van folyamatosan, meg ez a CHR is tetszik.
Teljesen más a kettő ugyebár...Meg az Aurisom is nagyon jó autó mèg, meg meg is van vigyázva.
Nem kell semmit elkapkodnom.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
blueye
veterán
válasz pècsimunkás #21831 üzenetére
2.0 és nem én hajtom általában A régi 1.8asnal sokkal csendesebb és dinamikusabb. De így almát a körtével...
-
OCTAMD
őstag
Na srácok ez a Toyota mekkora egy gagyi cég...
Auris 9 éves hibridgaris ,túlfutott 80kmt beszart az akku,erre közlik a sráccal ,hogy 1.2 mftért tudják csak megcsinálniKomolyan ennél ócskább cég nincs
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
No.01
őstag
válasz polonic #21829 üzenetére
Ez volt nekem is az elso gondolatom, de mi tortenik majd ha mind2-en beulunk?
koxkids, gergo:
ha az az izzo xenon volt akkor meg a 42e teljesen realis. -
No.01
őstag
válasz blueye #21826 üzenetére
Ki lehet menubol. En is meg is tettem mert rohadtul idegesitett.
Valaki csinalt mar olyat, h 2 kulon telefonra (2 kulon szemley/profil termeszetesen) telepitette a MyToyota app-ot? Az enyemen mar van, de hetvegen tervezem, h a kis felesegemnek is megcsinalom, h neki is legyen CarPlay ha kell.
Ilyenkor 2 kulon profil ajanlott vagy osszam meg vele az en meglevomet? -
Dare2Live
félisten
"42k-ba fájt egy első fényszóró izzócsere"
Fennakad az ember szeme.... Yarisba most cseréltem drága OSRAMot. 2000Ft volt. Meg 10 perc szívás. Nah 40.000Ft sporolásért belefér az a 10perc.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
st6969
őstag
Sziasztok,
2023 Corolla TS 1.8 hibrid
Nem rossz dolog, hogy leállításkor figyelmeztet, hogy figyeljek a hátsó ülésre (gondolom, hogy bent ne maradjon a gyerek melegben, vagy nem tudom...). Azt vettem észre, hogy extrém alacsony tömegű dolgokat is érzékel (pl. 1db üres műanyag ételhordó...talán van 100g), tehát elég érzékeny szenzorok vannak benne.
Azt tudja valaki, hogy ezek valóban tömeget érzékelnek, vagy mi alapján riaszt? Nálam elég gyakran (mondjuk 5-ből 2x) riaszt akkor is, ha semmi nincs a hátsó ülésen. Másnál is van ilyen fals riasztás? (amikor a kilincshez hozzáérek kívülről, hogy lezárjam, hangos sípolással jelzi, hogy ott hagytam valamit...szerinte) -
honeker
őstag
Ha 84% az ukku ez le van irva az átverés ? -1
-
-
őstag
-
gorgo
őstag
AFS OFF. Megajándékozott ma ezzel az üzivel a kocsi. Adaptiv fényszóró tehát megunta. Valak nem tudja, drága a javítása? Csütörtökön pont van időpontom szervizbe, de most már ugy vagyok vele, hogy ha nem muszáj akkor nem a Mayer-ben javíttatom.
Van amiben versenyképesek, de még egyik első alkalommal 42k-ba fájt egy első fényszóró izzócsere. Előre félek ez menyi lenne..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
hhenry
őstag
válasz pècsimunkás #21815 üzenetére
Nekem aztán teljesen mindegy , a 10,000ft-os kerékcsere még belefér
-
nagyúr
válasz papi77 #21750 üzenetére
Hello, engem az érdekelne, hogy mihez képest csippan / figyelmeztet?
Amit ő felismert a tábláról?Mert az rohadt pontatlan ám (2023-as Corollám van). Nekem az idő felében teljesen fals sebességkorlátokat mutat. Még ha jól is olvassa le, a korlátozások feloldását egyáltalán nem ismeri, pl. hogy a következő sarok feloldja a 30-as táblát. Vagy amikor felhajtasz az autópályára, a felhajtón, a kanyarban lévő 40-es tábla már nem aktuális az autópályán... vagy ha mész egy bevezető szakaszon, szinte mindig felismeri a szervízút tábláit is, pedig azok nem rád vonatkoznak. Aztán amikor már 10 km-t mentem 130-cal, akkor nem mutatja, hogy 80-as tábla... A település / lakott terület táblát sem nagyon vágja, hogy akkor onnantól 50...
De rendszeresen van olyan is, hogy a Veres Péter úton megyek, és kiírja, hogy autópálya.Mondom, tök jó, hogy van, de a valóságtartalma szerintem kb. 50% alatt van...
Vagy ezeken a működési hibákon is feljesztettek, valami AI segítségével?
Mert ha ugyanaz maradt, csak kötelező lett, az nem jó.A 2023-asban ki lehet kapcsolni, teljesen is, lehet szabályozni, hogy mekkora túllépésnél szóljon, és van olyan opció is, hogy csak felvillan a jel, de nem csippan. Úgy elviselhető. De hogy kötelező jelleggel csipogjon (ne adj isten a későbbiekben befékezzen), úgy hogy jelentős részben teljesen fals információk alapján dolgozik, szerintem az elég nonszensz lenne így...
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
peetie1
aktív tag
válasz polonic #21809 üzenetére
Hú de várom már
Más:
Erdetileg az itt olvasottak alapján a Budakeszin lévő Mayer tűnik jó szalonnak, a Fehérvárirol nem hallottam túl jókat. De most raneztem a Google értékelésekre és már ott is jelentek meg pozitív értékelések. Jó lenne helyben megvenni majd. Erről esetleg van valakinek friss tapasztalata, hogy Fehérváron milyen a Mayer? -
nagyúr
nekem - igaz céges autó vonalon - eddig az a tapasztalatom, hogy mindig évszaknak megfelelő gumival jött az autó. Nem kellett kérni. A májusban átvett Corollám nyári gumival, a novemberben átvett pedig téli gumival érkezett.
De ez így volt a Kia Proceed-del és a Ford Mondeo-val is anno.[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
peetie1
aktív tag
No,akkor az eddigi tapasztalatok alapján vagy lesz készlet vagy nem De akkor januárban már futok egy kört.
Alkudni lehet még a Toyota oldalon lévő árakból? Én utoljára 2016ban vettem a Vitarat, akkor olyan kereslet volt rá, hogy 3 hónap várakozás, és alku se nagyon volt lehetséges. ( Mondjuk az átírás költsége azert csak belefért) -
BaLee
addikt
válasz peetie1 #21799 üzenetére
Nem tudom, mi azért választottunk "készleten lévő" C-HR-t, mert azt mondták, hogy ha mi akarunk színt meg felszereltséget választani és gyártásból jönne abból november végére lesz autó.
Ehhez képest a "készleten lévő" autóból is november lesz mire megkapjuk... Az ígéret nekünk amúgy két hét volt.Rá kell kérdezni mit jelent náluk a készleten lévő szöveg. Ill. a mi példánk alapján nem nagyon szabad adni arra amit mondanak.
-
polonic
félisten
válasz peetie1 #21799 üzenetére
Nekünk az volt a szerencsénk tavaly szeptember eleji autókeresésnél és október végi átvételnél, hogy szalonautónak rendelték a corollát. Aztán mondták, hogy megvehető és így lett a miénk. Így egy kicsivel több, mint másfél hónap alatt lett autó.
Azt hozzá kell tenni, hogy a szalon még 2022-ben nyáron rendelte azt a modellt, azt le sem gyártották nekik, hanem az újabb facelifteset gyártották és azt kapták meg.
Nem tudom, hogy most milyen a helyzet, de abban az időben nagyon sokat kellett várni, ha nem így alakul, hanem rendelést adunk le. De szerintem olvasva itt pár hsz-t, akik mostanság vettek, normalizálódott, legalábbis jobb a helyzet.Egyébként mi 400 ezres beugrót adtunk. Akkor hirtelen annyi pénzt tudtunk mozgosítani. Nem mondták, hogy kevés vagy akármi. Az a lényeg, hogy legyen foglaló.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest