Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aleister

    veterán

    válasz sagesz93 #1876 üzenetére

    A vásrláskor két verzió között örlődtem. Vagy próbálom relatív olcsón kihozni a vásárlást és pár évre tervezek csak az autóval, vagy többet szánok rá és minimum 10 évig használom.Végül az előbbi lett, de nem bántam meg. Így egy USA kivitelű 19-es Long Range lett. 144e km, FSD és Homelink is van benne. Ez utóbbi a praktikum miatt, az előbbi meg az esetleges értéknövelő hatása végett (no meg a Summon és az autopark a barátnőm miatt :) ). A fényezése hibamentes (fekete), az üveg elemeken nincs kavics sérülés, szép fehér bőrt kapott belül. A próbakör alatt a futómű nem kopogott, és azóta sem találtam benne hibát hang és érzet alapján. A felnik csak egy-két helyen lettek odavágva a padkához. :)

    A Maccao Car-nál vettem az autót. Ügyesen és gyorsan intéztek minden papírmunkát (Hollandiából lett honosítva a kocsi). Róluk azt kell tudni, hogy Indri-vel szokták átnézetni a behozott Tesla-kat, ami úgy gondolom, hogy önmagában valamilyen szintű garanciát jelent.
    Mivel két jó vételről már lecsúsztam az elmúlt hónapban, ezért minimálisat alkudtam csak. 1max 2 százezret tán még tudtam volna fogni az áron, de szerintem így is jó vétel volt (8.4 mFt) az állapotát és a megvett licenszeket figyelembe véve.

    Az USB portokat ezen is keresem még egyelőre. :)
    A középkonzol két portjára rákötöttek egy indukciós töltőlapot. Remélem valamelyik kezeli majd a háttértárat.

    Balázzs:
    Köszönöm! :)
    Miután elindult a frissítés nem volt vele baj, csak fura volt, hogy amikor az ajánlás szerint csináltam, akkor el sem kezdte. De ezt majd kitapasztalom a jövőben.

    cOxeR:
    Az a baj, hogy ahol profi fotós van, ott nem égethetem be magam holmi mobilos szelfivel. :)
    A hétvégén kiwaxolom és küldök majd fotót ígérem.

Új hozzászólás Aktív témák