Új hozzászólás Aktív témák

  • tibi970307

    tag

    válasz DJ. Ru$y #91444 üzenetére

    Ez úgy volt, hogy amíg fel volt húzva 80Mbps-ra, addig nem épült fel a 2. vonal, így tudott 40-et. Miután pedig betelefonált a központba és visszavették a sebességet utána egyből felépült és mondta a telefonba, hogy akkor maradjon így és megbeszéli az ügyféllel. Mert az egyszálas 40-től több a két szálas 50. Meg mindig mondogatta, hogy ezen a 943m-es hurokhosszon az a csoda, hogy eddig ment. Én hiába mondtam, hogy fórumon láttam, hogy valakinek 1500m-en is ment, csak kisebb sebességgel. Meg én elégedett is voltam a 80Mbps-al, a feltöltésnek viszont többnek is örültem volna.

    Ez borzasztóan idegesítő egyébként, hogy ha az ügyfél nem tájékozódik, akkor a hibaelhárítás során egyből átb@sszák. Köszönöm a segítséget DJ. Ru$y és dchard! :R
    Majd jelentkezem, hogy mi a fejlemény. Sajnos csak csütörtöktől fogok ráérni foglalkozni vele újra.
    Én hagyni nem szoktam magam, csak ahhoz az kell, hogy tájékozott legyek és az igazat hajtsam, ne pedig amit csak én gondolok. Ha nagyon nem akarnak semmit az ügyfélszolgálaton tenni az ügy érdekében, akkor mehet a fogyasztóvédelem. Én 100Mbps-os internetre fizettem elő, ami számomra tökéletesen működött is. Mit szólnának hozzá, ha én egyszer csak az előfizetés árának a felét fizetném ki? Én ellenszolgáltatást nyújtok a pénzemmel,
    elvárom, hogy megfelelő szolgáltatást kapjak érte.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák