Új hozzászólás Aktív témák

  • V-I-D-A

    aktív tag

    Sziasztok!
    Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a Telekom jelzi, ha nem tud teljesíteni egy eszközmegrendelést?

    Előzmény: 2017. december 12.-én rendeltem a weboldalon keresztül egy „Xbox One S 500 GB Forza Horizon 3 + Hot Wheels + 3 hó Xbox Live tagság” játékkonzolt otthoni kábel TV szerződéshosszabbítással, kamatmentes részletre. A weboldal fogadta a megrendelést, viszont e-mailt nem kaptam róla, és a megrendeléseim között sincs. Csak ennyit írt ki a gép a megrendeléskor: „Megrendelésed rögzítettük. Munkatársunk 3 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot a megadott telefonszámon.”

    Na azóta sem hívott senki, viszont kaptam 2 db SMS-t a Telekomtól:

    2017. december 15.-i SMS: „Tisztelt ügyfelünk! Tájékoztatni szeretnénk, hogy a weboldalunkon feladott megrendelésének/megrendeléseinek feldolgozása technikai okok miatt hosszabb időt vesz igénybe. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel. Telekom”

    2017. december 21.-i SMS: „Kedves Ügyfelünk! Online leadott rendelésének feldolgozását megkezdtük, ugyanakkor készülék hiány miatt a Karácsony előtt kiszállítást sajnálatos módon már nem tudjuk teljesíteni. Megértését és türelmét előre köszönjük! Üdvözlettel: Telekom”

    Lesz ebből még valami? Lassan lejár a 30 nap. :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák