Új hozzászólás Aktív témák
-
drake911
csendes tag
bal oldalt ahol kapcsolod fel a lámpát ott kicsavarozod azt a konzolt(1csavar) majd a jobb oldalt is kicsavarod,középen kiszeded a műanyag lapot és ezután kihúzod azokat a konzolokat amit épp kicsavaroztál utánna alul előtünnek a felfogatási csavarok 2 jobb oldalt lennt és egy bal oldalt lennt....ha ezzel kész vagy akkor felfelé és kicsit magad felé húzod azt a műanyag elemet ami a műszerfalat körbeveszipicit...én ráhúztam a kormányra miután kipattintottam! ha ezzel kész vagy már csak 2 csavart kell kicsavarnod ami a műszerfalat fogja(fennt találod meg) magadfelé húzod a műszerfalat és kicsavarod a spirált és kihúzgálod a csatlakozókat és kinnt is van a műszerfal! műszerfalat pedig csak egyszerűen szét kell csavaroznod, lekell bontani a tetejét majd kicsavarni a csavarokat amik a plexit fogják, a kilóméterórát pedig a hátlapon kell villáskulcsal kicsavarnod! ha elakadtál vhol akkor írj!
[ Szerkesztve ]
-
drake911
csendes tag
vagy még lehet h a kilóméterszámláló fogaskerék ragadt be a hengeren amin a mágnes van! ha tudod kézzel forgatni az a kör alakú mágnest akkor azzal a résszel nincs baj! de ha megakad néha v egyáltalán nemforog akkor ott belül a fogaskerékkel van baj! azzt meg úgy tudod kiszedni h befogatod satu padba az a fém szerkezetet úgy csináld h felül legyen fogaskerék és ótügesd ki szépen lefelé, egy olyan 4-5 mm átmérőjú dróttal cstam mikor én szedtem ki de ha nincs akkor csinálj szögből, levágod a végét és a fejét és kész is a célszerszám!
-
drake911
csendes tag
tuti nem a spirállal van van a baj mert ha mér vmien sebességet akkor az jó! Operáld le a mutatót( én 2 sima csavarhúzóval feszítettem le) majd állítsd a 0 sebessségre de előtte ne nyomd még rá a fém pöcökre csak azután mikor a 0 sebességre van beállítva! Jó erősen nyomd rá a közepét neh kiessen! Ha ezzel megvagy akkor rakd át a mutató(kicsit hajlítsd meg) a fém pöckön amit nem engedi a mutatót h lemenjen 0-ra, majd hajlítsd vissza a mutatót! Remélem így már sikerül! Nekem is ilyesmi bajom volt, nem esett vissza a mutató, meg több sebességet mért a kelleténél!
További szép napot! -
rob210
nagyúr
Szia.
Hát én úgy oldottam meg, hogy vékony gumi lapból vágtam ki kerek tömítést a fedél átmérőjével megeggyezően.
Ezt tettem be a fedél és az alj közé a karmokkal meg ugye összeszorítottam.
A gyujtáskábelt pedig egy kics és itt a kicsi szón van a hangsúly bekentem szilopasztal.
Ott ahol a fedél és a kábel találkozik.
Így teljesen vízhatlanná vált a rendszer és minuszban is meg esőben is remekül ment a kicsikie.Ezt a két csövet a tisztítónyílásnál mondjátok? A hátsóölés alatt?
Az az igazság, hogy a tankhoz még soha se nyúltam hozzá tehát nekem az szűz területRenault power
-
rob210
nagyúr
Pedig azt csak belülről lehet szerelni
A műszerfalat miért kéne szétbombázni?
Lebillented előre a rögzító csavarok kicsavarás után és kész
már szerelhető is.De szerintem nem kell kiszedni az egész műszerfalat csak ügye skéz kell hozzá.
Elég a középső fűtés konzol és a szabályozó közti részt kibontani középen.
Nekem istenien fűt a kicsi kocsim, reggelente jó érzés hamar felfűti a szekeret.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Levettem a kiegyenlítő tartály sapkáját.
Kimentem az M0-ásra és adtam neki 155Km/ a vége a kicsikének ott már ráz és 3900at pörög a motor.
De ezt csak két jogosítvánnyal rendelkezőknek ajánlom
Hát ha mérnek valamelyik szakaszon.
Most átlag 3-4 perc alapjárat után kezd kellemes meleget fújni.
Szóval vissza állt a régi rend, mert hogy ilyen is volt.Most már tavasszal csak le kéne fújatni a kis öreget.
Megérdemelné.A jövő héten olajcsere remélem ott minden lezajlik majd simán,.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Két dolog lehet azt nézd meg, hogy ha piros lámpánál megálsz akkor fokozódik-e a remegés.
Illetve ha üresben van az autó.
Nagy valószínüséggel a motor tartó bakok elöregedtek és ez okozza a renegést.
Illetve lehet karburátor állítás, hidegen nem kap elég benzint ha felmelegszik akkor meg helyreáll.
Ez autómata szivatóra utalna.
De én ezt a másodikat kizárnám.
Hiszen most jó idő van ez inkább fordított szituban szokott előjönni amikor melegből hideg lesz hirtelen.Szóval gyanús, hogy motor tartó bak.
De ezt látni hallani kéne, hogy milyen is ez a hang.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ne a számlát keresd meg, hanem szedd szét és nézd meg.
Illetve szedesd szét csak legyél ott.
Ha egy mondjuk vízmértéket ráteszel és látsz benne eltérést a síktól.
Akkor bizony átvertek, csak kiszámlázták de nem csinálták meg.
3500.- egy gépműhelyben a síkolás, utánna egyel nagyobb hengerfejtömítés kell.
Azzal 5 évig minimum el kell mennie, ha rendesen van összetéve.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Igen a fékekkel annó én is sokat szívtam.
Egy erőteljes fékezéskor 4 irányba kezdett menni az autó.
Na mondom most volt elég.
Kicseréltem a betéteket pofákat.
Lecseréltem a dobokat.
Olcsóbb volt a bontóból venni mint felszabályoztatni.Na onnantól olyan volt a fékem mint az álom
Renault power
-
rob210
nagyúr
Erre voltam kíváncsi.
6.000.- a vízpumpa felújított a bontóban.
A cseréjét meg én mondjuk jómagam is meg tudom csinálni, de aki nem akar bükölni ilyen időben az szereltet.
8.000.- ért csinálja itt a Keresztúron a szerelő.No ezzel nem elkeseríteni akartalak, csak jelezni, hogy máskor járd jobban körbe a témát szerintem.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát ezt jó volna kiszűrni, hogy honan jön a hang.
Területileg melyik oldal motortér eleje hátujja alulról felülről.
Ha nem mész és álló helyzetben váltogatsz akkor is csinálja-e vagy csak menet közben.
Első körben a fúrógéphangot a kilóméter óra spirálnak tulajdonítanám, de ezt is hallani kéne.
Annyi minden pörög egy autóban lokalizálni kéne a helyeket.Minden esetre a váltó rudazatot érdemes megnézni.
Ha minden sebessé fokozatnál ezt csinálja.
Ha csak bizonyos sebességnél akkor már más a helyzet.Renault power
-
rob210
nagyúr
Nem tudom ha kinyomod a kuplungot akkor van hang vagy nincs hang?
Nem a kinyomócsapágyad szarakszik?
Bár az inkább zörögni szokott mint nyikkanni.
Lehet hajtás lánc is de ha az annyira ki van hogy nyikkanjon akkor alapjáraton álló helyzetben is zörög mint a fene.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ahogy az el is hangzott a vákumos előgyujtás szabályzó csövet cserélted ki.
Ami csoda hogy eddig nem dadogott a kocsi.
Enélkül ugyanis írtó szarul kéne mennie, meg fulladozni gázadáskor.A szelepeknek ehhez semmi köze.
HA a szelepek el kezdenek hangot adni akkor azokat be kell állíttatni, vagy meg kell csináltatni.
Egy vákumcső nem varjál semmit a szelepeken.Renault power
-
rob210
nagyúr
Akkor most örülünk
Megnyugtatlak, hogy a favorit javítási költségei messze elmaradnak egy mostani autóhoz képest tehát csak mihez képest drága némely alkatrész javítása cseréje.
HAvernak most durrant el az önindítója bontótt önindító került 34.000.-
Ez pl. egy favorit esetében 5-6.000.-Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen