Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Azért a gyujtáselosztó fedelet nézd meg, hogy ha új hogy kopott be Tapasztalat.
Légszűrővel hogy állsz?
A 3.-ik pedig természetesen amit írta kolléga úr is a karburátor 2 es torok fúvókájának tisztítása.
Mert az 2000környékén nyit ki és enné a benzint ha kapna de nem kap.Renault power
-
rob210
nagyúr
Azért nézd meg rendesen, mert lehet hogy használt alkatrészt kaptál, de ennek ellenére cserélve lett.
Nem tudom mennyit fizettél.
De használtan is 12.000.- egy gyújtásjeladó.
Tehát nem biztos, hogy rájuk kell ripakodni.
Viszont a kiszerelt alkatrészt elkérheted hiszen arra hivatkozhatsz, hogy felújíttatod, hogy legyen tartalék.
Ha nem tudják odaadni akkor már van alapod hisztizniRenault power
-
rob210
nagyúr
Meg ha lecseréled a hengerfejet.
Meg egy két apróságot pl elektronika.
Meg az az injektor kapja valahonnan a jelet is pl. lambda szonda.
Szvsz ezeket sem ártana akkor beletetetni.
Szerintem nem ér annyit a mókolás.
Akkor vegyél egy felíciát.
Egész szépek vannak most a válság miatt bagóért.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
-
peti_s
addikt
No mind1, megy a kocsi egy tanktisztításra, mert kb. 3 hete beletettek vmit a tankba ( köszi Shell, egyébként az övék a legjobb benzin, csak kár hogy a kiszolgálóik eléggé idegesek lesznek ha rendszeresen saját magadnak akarsz tankolni... ) , és apa arra gondol hogy ezek a fehér pontok azért vannak.
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Hivatalosan a benzinpumpa előtt van szűrő.
De megnyugtatlak a te autód még ejtő áramú.
Azaz nincs benne benzinpumpa.
Pont ez a jó benne nem megy tönkre
Szűrők a következő helyen vannak a kis szűrő a motortérben (papír) az AC pumpa után van egy derítő tartály amiben szűrő is van.
Illetve a karbicsekben van egy szűrő.Renault power
-
rob210
nagyúr
Most sehogy, mert ma megyünk autót venni. Szombaton elment a GOLF.
Ha minden jól megy holnap már úgy fogom, hogy elmegyek az AGIP/AVIA kútra és megtankolok benzinszinttől függően 15 lier benzint, majd fejet cserélek és rátankolok 15 liter etanolt.
Mindig a benzint veszem előbb utánna az etanolt ennyi amúgy semmilyen különösebb keverést nem igényel.
Ha a benzint veszed előre tökéletesen összelötyög a tankban menet közben.
Ha üres a tank és az etanolt veszed előre akkor okozhat néha dadogást.
Ennyi.Renault power
-
rob210
nagyúr
Én is így tudom, csak azok már a 16 szelepesek bonyolított elektronikával.
Nekem nem csak a gyújtás volt állítva pár fokot hanem a két fúvokát is egyel nagyobb méretűre cseréltem.
2340.- volt a két fúvoka ha jól emlékszem.
Az "átalakítás" költségét az első tankoláskor behoztaRenault power
-
rob210
nagyúr
Akkor ugyan ez
HA nincs kicserélve a fúvóka nem megy úgy meg hidegen nehezebben indul.
Én kicseréltem és nagyon jól ment a kocsi tőle.
Igaz onnantól a fogyasztásom 8liter lett, de nagyon sokat dobott az autó alacsony fordulatú teljesítményén.
Illetve ha azt számolod fele fele 8liter még így is olcsóbb mint a 6.4 es benzines fogyasztás.
Tehát nekem megérte.
No és minden vizsgán kérdezték, hogy van ez a kocsi ilyen jól beállítva, hogy a szabályozott katalizátoros kocsik károsanyag kibocsátását is hozza.Renault power
-
rob210
nagyúr
A generátor töltési feszültsége ugyan akkora lesz.
Maximum lassabban tölt fel teljesen.Hiszen az autó menet közben nem az aksiról megy, hanem a generátorról.
Ha beindítod az autót és leveszed a kábelsarut az aksiról, azon kívül, hogy szikrázik egy nagyot nem történik semmi.Tehát az, hogy mekkora aksit kell a generátornak töltenie menet közben az semmit nem jelent.
A nagyobb aksit lassabban tölti fel ennyi.Renault power
-
rob210
nagyúr
Nem nagyon nem!!!
Mi köze az alapjáratod rosszul beállított értékéhez az aksinak?
Mert hogy azt jól látod, hogy a "rángatózó" motor miatt villog a lámpa.
De annak semmi köze az aksihoz.
Valószínűleg terhelés alatt egyenetlen az alapjáratod, ezért egyenetlen a generátor meghajtása és így nem kap elég feszt a világításod ami az egyik legnagyobb fogyasztó a kocsiban.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello,
Miota jár rendszertelenül a motor, amiota lejjebhűlt a levegő, vagy csak egyszer elkezdett vacakolni? Nekem nyáron 550, télen 750 az alapjárat, amint lehűl a levegő átállitom. 550-en is egyenletesen jár, termeészetesen a lápák kicsit pislognak ezen a fordulaton, de az normálisameddig meleg van, hidegben ez már kevés ennek a motornak, bár nem rángat,egyszerüen leáll.
A lámpák pislogását egyétrelmüen az alacsony alapjárat okozza. Ami a rángatást illeti a megoldás a magasabb alpjárat, karburátortisztitás és beállitás. ki kell pucolni az összes fúvókát, kitakaritani a karbi belsejét, majd ismét beállitani.Nem árt átnézni a gyujtást sem. Kitakaritani az elosztófedelet a ráégett kosztól esetleg ujra cserélni.
Ha kell pontos leirás a karbi beállitásárol, tudok küldeni.Az alpjáratot mindig üzemmeleg motornál bekapcsolt fényszoroval kell állitani, alapfeltétel a tiszta karburátor, megfelelő gyujtásbeállitás, jó keverékképzés, ezek nélkül bele se fogj, mert csak rosszabb lesz..
-
darius
tag
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello,
Egyszerü, bemelegited a motrot üzemi hőmérsékletre, meggyőződsz róla, h a szivató kikapcsolt. 4 lépcsős ugyhogy teljesen ki kell, h kapcsiljon. Ha leveszed a levegőszürőt házastol, akkor ha szembe állsz a kocsival a bal oldalon találod a szivatot a karbin, 2 vizcsővel diszitveFelülről látszik a karbi meg a szivató között a fokasléc ami szerint a fokozatok vannak.
mondjuk ha a szivatos alapjáraton szeretnél állitani akkor a 2. fogra kell akasztani. a szivato nélküli alapjárathoz a legkisseb fogra(kikapcsolt állapot,bár magátol is ki kell h kapcsojon ha meleg a motor!.)
ha mondjuk nem kikapcsolt állapotban állitod akkor csak rosszabb lesz.
A keverékcsavart teljesen betekerni, majd 1.5 fordulatot ki(ez attol függ milyen állapotban van a motor 1.5 fordulattal még átmegy a vizsgán, nekem személy szerint 4 fordulatra van kiengedve, bár nekem 280 000km van a szekérben és csupa dombos vidéken járok évente olyan 50 000km-t.vizsgán mindig visszaállitják, ami javit a fogyasztáson, de a menetdinamikának nem nagyon használ ) na, ha a keverék megvan, jön a próbakör. Ki kell próbálni egyenletesen húz e a gép, ha jol megy csak gyenge, akkor még kijjeb tekered, ha fullad teljes terhelésnél (dombra fel 3.ban padlo gáz) akkor vissza felé kell csavarni a keveréket. Ha ez megvan, akkor fényszoró bekapcs, jöhet az alapjáratállitás. addig kell hozzáadni vagy elvenni amig 750en meg nem állapodik a fordulat.
Fontos hogy a probakör után ne állitsd le a motort, hanem azonnal állitsd be az alapjáratot, mert ha kicsit lejjeb hül, megint visszakapcsol a szivato és a beállitás pontatlan lesz, a fényszóró meg azért kell mert terheli az alternátort, a annélkül állitod és bekapcsolod még esni fog az alapjárat.Remélem segitett, ha nem tudod, melyk az alapjárati, keverék csavar akkor küldhetek képet.
Alapfeltétel a hibátlan gyujtásrendszer, tiszta karburátor, ép vákumcsövek, tomitések.
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello,
90-nél 2200, 130-nál 3300. 2500-nál kb. 105km/h. Természetesen nem lehet pontosan megállapitani, vizsgán a bosch egész más értékeket mért, kb olyan 100/perc-el többet, mint amit valójában mutat a fordulatszámmérõ. a sebességmérõm, meg egy 92-esbõl lett kibontva, GPS-el ellenõrizve.
120 ig +/- 2km/h-t csal. A másik nagy hátránya, h a domboknak 110 alatt nem is érdemes nekiindulni 5.ben , Persze ezt az 1.9tdi octaviások nem értik és poroszkálnak elõttem 80-al, ha jönnek szembe, sajna vissza 4. és lõttek a jó fogyasztásnak.Maga a gép 90-es 136L.
Próbáltam a legrövidebbel is, nagyon jól gyorsul. 1.3 pickup felicia váltóval. 1-es ben nincs indulás kipörgés nélkül, csak hát a fogyasztás: azzal 10 alatt nem eszik. 120 nál 5.ben 3800U/min.
Az arany középút a 135-ös forman váltó. természetesen 136-os motorral favoritban(ugyan az áttételezése mint az 1.3 MPI 40Kw feliciáé ). Kellõ dinamikával és elfogatható fogyasztással mozgatja a vasat.