- Nagyon zavarja a brit hatóságot az Apple Safari böngészője
- Gazdasági parazitizmus: a franciák is perelik a Metát az AI-tréningezés miatt
- Triplázás jöhet: az Amazon és a Google szerint az atomenergia a jövő
- Beindultak a kínai startupok, a fejlesztőkért versenyez az OpenAI
- Indiaiak százait mentették ki a scamközpontokból
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kari915
tag
Sziasztok!
Szerintem az nem törli a programokat, csak a beállításokat, alapra teszi vissza.
Recovery -ben, a Factory reset töröl minden, nem gyári appot. (Egyébként én is kezdő vagyok az Androdban, javítsatok ki, hanem így van.)Légyszi számolj be, hogyan zajlott a márkaszervizes frissítés. (Szintén Telenoros vagyok.)
Előre is kösz.
-
Kari915
tag
válasz
lizakattila #809 üzenetére
Szerintem az már az, de ezek szerint nem minden szolgáltatói működik még, vagy csak "lúzerek" vagyunk.
-
Kari915
tag
-
Kari915
tag
válasz
bodnartibi #801 üzenetére
Engem is nagyon izgat a dolog, ezt találtam,nem valami konkrét, de az Ace részben említi a Samsung, hogy a Minire kijött a hivatalos frissítés.
Ha nem tudunk frissíteni, szerintük így cselekedjünk, idézem:
"Samsung Magyarország
Ha esetleg az online felület nem ajánlja fel a frissítést, azt a legközelebbi hivatalos szervizpontban elvégzik.
kb. egy órája"Valakinek sikerült már a hivatalos frissítés??
-
Kari915
tag
Bocs!
A linkelés nem sikerült, majd gyakorlom, de remélem akit érdekel megtalálja az oldalt.Ez lett volna!
-
Kari915
tag
válasz
Martinka. #457 üzenetére
Martinka: Köszönöm az oldalt amit belinkeltél.
Ha valakit érdekel, ott találtam, (szerintem) egy nagyon hasznos [url=http://mp3pintyo.blog.hu/2010/09/25/pc2phone_wifi_file_explorer]Wifi Explorer[/url] progit találtam rajta.
Pc-n adatkábel nélkül, Wifi-n keresztül kezelhető a teló sd kártyája (fájl letöltés-feltöltés, stb...). -
Kari915
tag
Sziasztok!
Kris87, köszönöm a tippet az "lgcamera" appról.
Kipróbáltam a Mini-n is ( eredeti Telenor Sw-n), és tudja a kamera a 640x480 video rögzítést.