Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Synology NAS
- A napot és a szelet is akarják az adatközpontok
- Programozás topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- Windows 11
-
IT café
Olcsó/akciós holmik Kínából, külföldről. Nem csak eBay-es forrásból. Belföldi kihagyhatatlan akciók, ajánlások a BestBuy topikokhoz tartoznak.
Cél az akciós/olcsó kínai beszerzésű "bármi" megosztása egymás közt, ezzel segítve a többieket tapasztalattal, ajánlásokkal.
Nem cél a bekötési, szerelési, érintésvédelmi, villanyászati szakkör mélyreható tanulmányozása, erre megvan a megfelelő specifikus topik.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban olvasnivaló.
Kérünk mindenkit, hogy a reflinkek (ÁSZF III/11/17) megosztását mellőzzük a topikban (rövid link is reflink ha kinyílik, pl.: http://gearb.es/XXXXX). Saját, hozzászólás írójához köthető reflinkes blog/teszt/fb oldal is törlődni fog. Bónusz visszatérítős oldalak szintén. Ha egy mód van rá, a termékre mutató linkek a .html után ne tartalmazzanak mást (?wid= maradhat, az a raktárat jelenti), főleg nem ezt: ?lkid=
Legyetek kedvesek pénznemet írni a hozzászólásokba, nem mindegy, hogy pl. EUR, HUF vagy USD.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz
fateless #65638 üzenetére
Igen, ezt javasolták nekem is, hogy ha nem jön meg egy áru, előbb csak üzenetet írjak az eladónak. Pár esetben ugyanis csak simán jeleztem a refund vagy resend igényt (megjegyzésnél közölve, hogy nekem bármelyik megfelel), mert azt hittem, hogy ezek a menüpontok erre valók. Hogy jelezzek.
Később a fórumon magyarázták, hogy nem feltétlenül illik rögtön így kezdeni.
OK. Ezen ismeret birtokában, legközelebb egy sérülten érkezett árunál (ami egyértelműen az eladó hanyag, védelem nélküli csomagolása miatt tört össze), írtam is a kínainak, aki lelkesen megígért mindent, szokásos benyalós szöveg, hogy milyen kedves vagyok stb., azonnal küld egy másikat.
Azóta is küldi. Nem vészes, mert nem nagy érték. De simán a képembe hazudott, majd kiröhögött, bizonyára.
-
havri1
félisten
válasz
fateless #65638 üzenetére
Maximálisan értem, hogy mire gondolsz, ezzel teljességgel egyet is értek.
Én is mindig első esetben levelet írok, aminek köszönhetően az esetek túlnyomó részében pozitív megoldás születik, viszont egyre többször beleszaladok olyan eladókba, akik visszaélnek a vásárlók jóhiszeműségével.A jelen esetben- szvsz - meg teljesen másról van szó.
Mivel a kérdező 1:1-ben bemásolta azt a sablon levelet, amivel - tisztelet a kivételnek - azok az eladók szoktak élni, akik a lehúzásra mennek. Zárja az ügyet, és majd utána, miután a vásárlónak már sehol sincs hivatalos védelme, majd visszautalja a pénzt. Aha, persze..
Tipikus időhúzás szaga van. Amennyiben félreértettem, vagy lemaradtam valamiről, sorry.
Aki nem jártas az eBay - Ali piacterén, simán elfogadja, és aztán jön majd, hogy se ügy, se pénz, mit tud tenni.
Persze, legyen mindenkiben egy kis türelem, empátia, jóhiszeműség, de biztonságos keretek között. Ezt simán le lehet levelezni a claim/case -n belül is, nem kell megkerülni a védelmet.Mivel a kérdező nem tudja mit tegyen - ezért kérdezte - gyanítom nem szeretne/nem tud levelezni az eladóval napokon - heteken át. Van egy opció, ha problémája van, és ezzel élt.
Tudjuk mindketten, hogy ez nem az az eset, amire Te gondolsz. Ha az lenne, akkor nem ilyen levelet ír az eladó, hanem visszautalja, amivel zárhatja is az ügyet, és leírja normálisan, legközelebb mi az egyszerűbb megoldás, ami mellett a vásárlónak továbbra is meg van a 100%-os védelme.
Továbbra is azt mondom, először kérdezünk, ha nincs reakció 3 munkanapon belül, ügy, és annak megfelelően az értékelés. De nyitott ügyet sohasem zárunk, mert nincs visszaút! (Tudom, nem ezt mondtad, csak fontosnak tartom megjegyezni)
Új hozzászólás Aktív témák
lo Be szeretnék mutatni néhány olcsó kínai terméket, melyeket megrendeltem. De megéri-e megvenni őket?
Adni, venni, hirdetni tilos a topikban.
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- One mobilszolgáltatások
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Videós, mozgóképes topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Steam Deck
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új Bontatlan GIGABYTE Radeon RX 9070 Gaming OC 16G 3Év gari 27% Áfás számla
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 7 5700/5800X + RX 7800 XT 16GB GDDR6 + Új 16-32GB DDR4! GARANCIA/SZÁMLA!
- Iphone 14 Plus 256GB // Független // 100% akku // Számla+Garancia //
- DELL G5 5590 I7 9750H RTX 2060/6G 16G DDR4
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest