Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • havri1

    félisten

    válasz fateless #65638 üzenetére

    Maximálisan értem, hogy mire gondolsz, ezzel teljességgel egyet is értek.
    Én is mindig első esetben levelet írok, aminek köszönhetően az esetek túlnyomó részében pozitív megoldás születik, viszont egyre többször beleszaladok olyan eladókba, akik visszaélnek a vásárlók jóhiszeműségével.

    A jelen esetben- szvsz - meg teljesen másról van szó.
    Mivel a kérdező 1:1-ben bemásolta azt a sablon levelet, amivel - tisztelet a kivételnek - azok az eladók szoktak élni, akik a lehúzásra mennek. Zárja az ügyet, és majd utána, miután a vásárlónak már sehol sincs hivatalos védelme, majd visszautalja a pénzt. Aha, persze..
    Tipikus időhúzás szaga van. Amennyiben félreértettem, vagy lemaradtam valamiről, sorry.
    Aki nem jártas az eBay - Ali piacterén, simán elfogadja, és aztán jön majd, hogy se ügy, se pénz, mit tud tenni.
    Persze, legyen mindenkiben egy kis türelem, empátia, jóhiszeműség, de biztonságos keretek között. Ezt simán le lehet levelezni a claim/case -n belül is, nem kell megkerülni a védelmet.

    Mivel a kérdező nem tudja mit tegyen - ezért kérdezte - gyanítom nem szeretne/nem tud levelezni az eladóval napokon - heteken át. Van egy opció, ha problémája van, és ezzel élt.

    Tudjuk mindketten, hogy ez nem az az eset, amire Te gondolsz. Ha az lenne, akkor nem ilyen levelet ír az eladó, hanem visszautalja, amivel zárhatja is az ügyet, és leírja normálisan, legközelebb mi az egyszerűbb megoldás, ami mellett a vásárlónak továbbra is meg van a 100%-os védelme.

    Továbbra is azt mondom, először kérdezünk, ha nincs reakció 3 munkanapon belül, ügy, és annak megfelelően az értékelés. De nyitott ügyet sohasem zárunk, mert nincs visszaút! (Tudom, nem ezt mondtad, csak fontosnak tartom megjegyezni)

    [ Szerkesztve ]

    havri

  • Kernel

    nagyúr

    válasz fateless #65638 üzenetére

    Igen, ezt javasolták nekem is, hogy ha nem jön meg egy áru, előbb csak üzenetet írjak az eladónak. Pár esetben ugyanis csak simán jeleztem a refund vagy resend igényt (megjegyzésnél közölve, hogy nekem bármelyik megfelel), mert azt hittem, hogy ezek a menüpontok erre valók. Hogy jelezzek.

    Később a fórumon magyarázták, hogy nem feltétlenül illik rögtön így kezdeni.

    OK. Ezen ismeret birtokában, legközelebb egy sérülten érkezett árunál (ami egyértelműen az eladó hanyag, védelem nélküli csomagolása miatt tört össze), írtam is a kínainak, aki lelkesen megígért mindent, szokásos benyalós szöveg, hogy milyen kedves vagyok stb., azonnal küld egy másikat.

    Azóta is küldi. Nem vészes, mert nem nagy érték. De simán a képembe hazudott, majd kiröhögött, bizonyára.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák