- AliExpress tapasztalatok
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Merevlemez felügyelet SMART (S.M.A.R.T.) segítségével - www.hdsentinel.com
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Firefox
- Mikrotik routerek
- Milyen routert?
- Linux Mint
- OpenWRT topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
válasz #06658560 #58 üzenetére
Na jó, de én nem az összkábelezésre gondoltam. Annak nyilván megvan az alap súlya.
Hanem arra amennyit az a plusz nyom amit a 9 millás fölötti autóba még extraként be kell szerelni.
Tehát az okés, hogy dugig van kábelezve egy autó aminek jelentős súlya is van. De az a plusz extra a kérdés, amit a 9 millás kategórián felül extraként kérsz bele. Biztos ez se kevés, de szvsz ilyen 50kg-nál sokkal nem lehet több.
Egyébként szép volt a levezetés. -
Dany007
veterán
válasz #06658560 #54 üzenetére
És akkor mi is volt az eredeti kérdés?
Mert több extra több kábel több hibalehetőség.
De ez igazából csak autóvillamosság szempontjából probléma, nem hinném, hogy a többletsúly jelentős lenne.
Most gondolj bele, ha mondjuk beülnek 5-en meg csak 2-en. Az már legalább 220-240kg-nyi különbség. Ehhez képest "pár" kábel plusz súlya jelentéktelen. -
Dany007
veterán
válasz #06658560 #52 üzenetére
Jó, igaz. Elismerve.
Mások a preferenciáink. Illetve nem állítottunk fel konkrét követelményeket.
Nekem a korábban linkelt 9 milliós Insignia érintős navival, bőrrel, 6 légzsákkal, 170lóerővel, stb... bőven megfelelne mint fullextrás autó. Tehát én kb ilyesmire gondoltam. -
Dany007
veterán
válasz #06658560 #48 üzenetére
No, néztem egy Volvo árlistát... [link]
Tényleg elmegyek 17 millióig a vége, de azért mert azok már 220-300 lóerős motorokkal vannak.
Momentum felszereltségűt ami már a fullos környéki kategória "már" 12-ért lehet kapni.
Mondjuk itt az alapár is több, mint amennyit én mondtam 9 milla fölötti.Oké, spéci fényezéssel meg egyebekkel tényleg el lehet menni akár 20 milláig is... De szvsz az a 11 millás is már lefedi azt amit írtál. Fogyasztás, biztonság, elektromos extrák, kényelem...
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz #06658560 #45 üzenetére
"De, ezek alapárak, és nem kevéssé."
Meg listaarak, szinten nem kevesse (ezek mar valamivel kozelebb allnak a valos arakhoz).
Egyebkent a 160 lovas dizel 508-unk atlagfogyasztasa 6 liter alatt van. Nem, nem a katalogusban, hanem a valo eletben (amikor az asszony jart vele autopalyan, akkor meg 5 alatt volt).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Dany007
veterán
válasz #06658560 #41 üzenetére
Hát ha így nevezed.
Jó, azért na. Akkor többé kevésbé lefedik azokat a bizonyos idényeket. Lehet, hogy ezek alapárak, bár annyira nem full alap.. Gondolom egy 7 millió Insigniához már csak jár légkondi is. Na de azért a full extra csak nem tesz rá még 7 millát? : o
A fogyasztásról meg mást nem tudok. De a mi 13 éves Mondeonk megáll 7 literből városon kívül. Akkor egy 13 évvel modernebbnek is csak elég ennyi. Súlyra egyébként közel azonosak.
Sőt, az új de 1,6-os Mondeora 6 litert írtak. Ezt nem is akartam felhozni.@dabadab:
A mostani Astrákat nem ismerem, de a régi igen. Sógorom most vett egy 16 éves 5-ös BMW-t. Na az biztos, hogy nagyobb akármelyik Astránál is... Még az én Omega kombinál is nagyobb és szélesebb, pedig az Omeg is szélesebb a Mondeonál... De legalábbis a belső tere sokkal nagyobb.
Fiat Stilot ismerem még meg Puntot ilyen gyufásdoboz méretben és igen, ezekből az új modellek is gyufásdobozok egy új Mondeohoz vagy S60-80-as Volvohoz képest.
@vontor:
Na azért ez nem ilyen egyszerű te is tudod
A kapcsoló egyébként jó ötlet. Ha meglehetne oldani.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz #06658560 #37 üzenetére
Tényleg nem értem.
Ott egy új Volvo S60-S80, vagy épp egy új Ford Mondeo vagy új Mazda? Esetleg Opel Insignia?Mi ezekkel a gond? Dugig vannak elektromos kütyükkel talán az egyik be is parkol helyetted... Biztonságosnak biztonságos mindegyik, főleg a Volvo ért el nagyon jó eredményeket legutóbb, és mégsem kis autók. Fogyasztásban olyan 7-8 liter körül vannak. Ami mondjuk nekem jónak számít. De lehet ezen a téren mások a preferenciáink, erre nem gondoltam.
Szerintem ezek bőven lefedik azokat az igényeket amiket korábban említettél. És nem kell elmenni a 10 millás kategória fölé.
@dabadab:
"Viszont, egy mostani új autó ami nem kis gyufásdoboz 5-7 millió környékén indul."Hol? Hetmillioert mar a D szegmensbol is vehetsz akar jobban felszerelt darabokat is"
Igen, ezt mondom én is.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz #06658560 #35 üzenetére
Tegyék csak vele a rezet rendesen. Nem kell hogy pehelykönnyű legyen. Tudom ez meg a fogyasztás rovására megy, de épp ezért vannak kategóriák.
Amit mondtál mindet tényleg nem lehet egybe megépíteni emberi áron. De ez van. Legyen 1 millával drágább, aki 6 milliót kiad egy autóért az kiad 7-et is. Csak ne legyenek biztonsági rések.Nem igazán értem mi a gond a jelenlegi autókkal. Van jó fogyasztású nagy autó is a fent említett áron. Ami biztonságos is. Tele van tolva mindenféle elektronikával, tényleg csak az ánuszvakargató hiányzik!
De ha akarnánk bele netet, vagy valami hasonlót... Nem egyszerűbb egy becsúsztatható tablet 3G modemmel? És akkor tudunk netezni meg minden vele járóját csinálni és mégsincs rákötve az autó többi rendszerére.
-
Dany007
veterán
válasz #06658560 #32 üzenetére
De szépen összefoglaltad a problémák lehetséges forrását!
Igen, tapasztalom én is, hogy már egy régebbi autónál is olyan vezetékezés fut körbe az autón hogy hanyatt dobja magát az ember. A teljes RGB paletta nem lenne elég ha mindennek külön színt akarnának adni.
Viszont, egy mostani új autó ami nem kis gyufásdoboz 5-7 millió környékén indul. Ennyi pénzért azért lehetnek elvárások. Az ánusztisztogatón azóta is röhögök! De nem ilyenekre gondoltam.
A kritériumok közül szinte mind igaz. De ezért is írtam, hogy itt nem olcsó mulatságról van szó, újonnan. Tehát lehetnek elvárások. Oldják meg. Ott az autóipar mögött ~ 100 év. Brutális pénzek, hát hajrá.
Nem véletlenül van ezer féle autótípus, hogy mindenki megtalálja a magának tetszőt.Egyébként mi az az ECU meg OBD. Csak mert esetleg valami autón belüli vezeték nélküli összeköttetésre gondolok. Ha már a vezetékezésről volt szó, így lehetne spórolni egy rakás rezet...
Szóval na, én ezeket akkor se preferálom. Sőt, ez az elszámítógépesedés sem tart jó irányba.Illetve az irány jó, de a minőség illetve a felkészültség nem.
Mindig haverom Xitroen Xara Picassoját hozom fel, mint ismert példát. Mely típus alig 4 évesen egyszercsak megállt menet közben. Elment a szervó, a fékrásegítés, elsötétült minden, szal mintha kihúzták volna a kulcsot. Elindulni se tudtak vele. Amúgy semmi előzmény. Trélerrel kellett elszállítani. Mint később kiderült a fedélzetiszámítógép mondta be az unalmast és ezért nem tudták elindítani. Amúgy a kocsi műszaki állapota kiváló volt. Szakszervízben nem tudták megjavítani, komplett csere kellett ~ 250.000 forint meg három hét várakozás. Mint mondtam úgy, hogy a kocsi amúgy kifogástalan műszaki állapotban volt és relatíve nem volt öreg (4 éves).Tehát ezzel csak azt akarom érzékeltetni, hogy minél több az áramkör egy autóban meg a szoftver, annál sérülékenyebb lesz, annál több a meghibásodás lehetősége.
Ha ezt még tetézzük vezeték nélküli rendszerekkel, istenments wireless interneteléréssel akkor hamarosan tényleg eljön az autós vírusirtók kora.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest