Új hozzászólás Aktív témák
-
vontor
csendes tag
Pedig a UPC is így csinálja ... csak +200 csak +300 csak +500 csak +700 ... és a végén a 4k -s csomagodból 15k lesz ha hagyod.
A kapcsolót valahogy úgy képzelném el hogy átbillentésre minden, nem létfontosságú rendszert leválasztana (pl. egy relésorral), valamint a megmaradt szükséges elemeket (pl. gyújtásvezérlés) resetelné. Ha 130 -al repesztesz az autópályán, még mindig több esélyed van egy kis lag után nehezebb (no servo) kormányzással, mint egy bekrepált/feltört/vírusos/lefagyott/... géppel együttműködve megállni. Esetleg még a következő szervizig is eljuthatsz ... néhány nap múlva mikor ráérsz.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
De, ezek alapárak, és nem kevéssé. A legolcsóbb Insignia, hogy maradjak a példádnál 6,8M-tól indul, a konfigurálást abbahagytam tizenöt misi felett.
Városon ívül, gondolom konstans kilencven. A vegyes meg már nem annyi, ma sem.
"Sőt, az új de 1,6-os Mondeora 6 litert írtak. Ezt nem is akartam felhozni"
Írni mindent lehet, a papír elbírja. A mérési ciklusnak a valósághoz köze nincs, így nem is releváns adat a hétköznapokra.