- Facebook és Messenger
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
maximilian4
addikt
Ha már tunyingnál tartunk, még mindig azt mondjátok hogy a 2000-es pd-t nem érdemes tunyingolni?
Az miért van hogy az 1,9-es pd-t szarrá tuningolják és ezt nem?Egyébként most kapott új kettőstömegűt, meg a hozzá tartozó kuplung alkatrészek, de leállításnál még mindig az a szar rezgő/zörgő hangja van. Viszont legalább már nem rázza a kasztnit. Gondolom vissza kéne vinnem megnézetni.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Brumi˘
addikt
válasz maximilian4 #129853 üzenetére
Mert a 2.0-nak van elég baja tuning nélkül is.
Viccet félre téve lehet azt is, de összetettebb a vezérlése, és a mechanikai rész is kevésbé bírja a nagyobb igénybevételt. Mi a motorkódod? -
Brumi˘
addikt
válasz maximilian4 #129855 üzenetére
Az már a 16v pd, haver csinált, tudtommal még megy, de én nem feszegetném, azoknál ha jól rémlik szeret a fej repedni gyári állapotban is.
@ #129857: Azt passzolom, főleg, hogy se előtte, se most nem hallottam/hallom.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
Mágus köszönöm ismét, teljes siker mai napon indulás előtt locsoltam fékfolyadékot az izzítókhoz szépen mentem egy kört beálltam a garázsba és olyan szépen megindultak amint elkezdtem kiszedni amire gondolni sem mertem volna
Kövi kérdés: érdemes vagy szükséges-e valamivel bekennem a menetet az újak visszacsavarásánál vagy nem fontos?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129858 üzenetére
Szárazon 11Nm meghúzási nyomaték.
-
Gyula84
veterán
válasz M@nH. #129846 üzenetére
itt van egy lista az eu besorolásról
[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Magnum_
nagyúr
Srácok! H7-es izzókészlet kell nekem, ugye? (2011 Jetta, semmi kszenon, meg ilyenek)
I humbly and respectfully decline™
-
M@nH.
aktív tag
válasz Brumi˘ #129848 üzenetére
Köszönöm a válaszokat Brumi˘ VR6-Fan tomcsi23 Gyula84 Akkor frissíttetnem kellene a forgalmit. De mi van akkor, ha megállít a "kedves" biztosúr, majd meglátja azt a 02-őt? Gondolom büntetés előtt azért lekéri a központ adatait nem? Vagy mit számít az csak fizessen az illető Illetve ha jól tudom, az autópályákon lévő kamerák már automatikusan lekérik a központi adatokat és már küldik is a szeretetcsomagot. Vagy az csak tervezet volt?
Na de, hogy legyen egy témához kapcsolódó kérdésem is. Mik a vélemények a Total Quartz 9000 5w40-es olajáról, vagy a Total Quartz Ineo MC3 5w40-ről? 1.8T-be használta már valaki? A jóváhagyásokat teljesíti ugye, de azért a véleményeket meghallgatnám Max 10000km/csere
-
maximilian4
addikt
válasz M@nH. #129868 üzenetére
"Vagy mit számít az csak fizessen az illető "
Ezeket úgy bírom.
Nem a "kedves" biztos úr lesz a köcsög, ha megszeged a szabályozást. De ha szarul van a forgalmiba, mindenképp szólj neki.Amikor 120-as táblánál 190-nel bemértek sem a rendőr volt a köcsög, hanem én voltam a hülye.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
aktív tag
válasz M@nH. #129868 üzenetére
Nem nagyon látni sehol adatokat arra, hogy mennyi embert büntettek meg, sőt a rendőrség kifejezetten azt mondta hogy nem gyűjt erre vonatkozó statisztikát. A VÉDA-val kapcsolatban pedig valóban érdekes lenne tudni azt, hogy tudja-e ezt kezelni. A gondom ezzel az, hogy felbátorítja azokat, akik esetleg hezitálnak, mivel nem látni azt, hogy valóban szankcionálják a megsértőket, ez pedig nem jó. Egyébként meg feloldhatnák már, mert vinnénk a törpéket dokihoz, és csak a beutalós orvoslátogatás mentes a rendelet alapján. Meg elugranék a Skodába kérni egy tanúsítványt hogy EURO 4-es a kocsi, és talán javítják a besorolását.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
VR6-Fan
veterán
válasz M@nH. #129868 üzenetére
én mobilt töltök, nem volt még rossz vissza jelzést, nekem totalal kapcs kicsit olyan érzésem van mint ha valamivel rosszabb lenne mint a többi (simán lehet hamis, kérdezzétek meg a bárdit hogy mennyire beszélt orosz akcentussal akitől vették..), szóval passz, ha nem kérik vagy nem pénz szűke van én nem szoktam használni.
04-06-09 lehet neked.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Viperator
őstag
válasz Gyula84 #129861 üzenetére
Szép estét!
Itt valami nem stimmel.... Talán nem fokozták le? A VW gyártó szerint a Golf IV Euro4-es kategóriájú... a forgalmiban a 4-es van megadva (Euro2), a mellékelt képen nem látom az OBD rendszert a 4-es pontnál, viszont a 9-esben (Euro4) van OBD rendszer. Ebben a kocsiban van OBD rendszer.... Nektek is Euro2-esben van kategorizálva? (mármint Golf IV és hasonló tulajok) Mi a teendő? Korrigáltatni? Kivel? /Euro3 és Euro4 - OBD rendszerrel/
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
M@nH.
aktív tag
válasz maximilian4 #129870 üzenetére
Jó itt igazából az a baj, hogy én magam sem tudom, hogy valóban jogos lenne e a büntetés, vagy csak papírforma szerint, mert még mindig 2-es van a forgalmiban
Mert szerintem vagy 4-es vagy 6-osnak kellene ott lennie. Bár 4-es esetén ugyanúgy jogos lenne. Arra még emlékszem, hogy kb 2 éve a forgalmin mondták nekem, hogy más számnak kellene ott lennie, mert piros matricából kék lett, de ugye nem annyira foglalkoztatott a dolog, mert akkor volt még matrica. -
Magnum_
nagyúr
válasz M@nH. #129879 üzenetére
nekem van tapasztalatom a Mannollal, teljesen jó, rendben van, 5w-30ig teljesítik a VW normákat. LEgutóbb (a hétvégi olajcsere előtt) Mannol 5w30 volt az autómban. Az autós topikban más is megelégedéssel használja.
Szűrőből nem vennék SCT-t, mert nem annyira nagy a diffi a többihez képest.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
lenko
aktív tag
válasz Viperator #129873 üzenetére
A tied elvileg Euro4-es(ha neked az 1.6 16v motor van benne) már mint az enyém, így 9-esnek kellene szerepelnie.
Nagyon sok embernek el van ütve, ahogy most mindenki ránézett....(#129882) focvis
Egy Mahle-t is betehettek volna, én mindig azt veszek minden szűrőből.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Viperator
őstag
válasz molnarpeter #129874 üzenetére
Éppen voltam a NKH-nál (ahol a műszaki vizsgáztatást csinálják), a fickó szerint Euro4-es, de ez csak szóbeli véleményezés, igenis kell átnézni rendesen és hétfőre kaptam időpontot!
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
M@nH.
aktív tag
válasz Magnum_ #129880 üzenetére
Akkor vagy Mannol marad, vagy még a MOBIL Super 3000 X1 5W40 amit gondoltam tölteni az 1.8T-be. De az a baj h a Fuchs is ígéretesnek tűnik. Na és akkor eljutok arra a pontra, hogy jön a nagy dillemma, melyik legyen.. De talán ezek közül bármelyik is lesz ha 10000km-nél tovább nem gyötröm, baj nem lehet.
focvis, lenko: Szűrőkből én is Mahle párti vagyok[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
Azt meg tudja valaki mondani, hogy mi a különbség a seat leon 1.8T Sport R és a Cupra között leszámítva a +lóerőt?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
i-sti
senior tag
Milyen döntés alapján nem raktak a G5be 1.8T benzinzabálót?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
lenko
aktív tag
-
Viperator
őstag
válasz lenko #129886 üzenetére
Akinek 1.6 16V AZD motorkódú autója van, annak milyen környezetvédelmi besorolásban van kategorizálva az autója?
----
Szeretnék egy bontott központi zárat (bal első) és hol lehet szerezni?
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
maximilian4
addikt
válasz lenko #129894 üzenetére
"120-150-es utazó mellett, lendületes gyorsítgatásokkal-előzgetésekkel nagy örömmel konstatáltam, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő legyökerezik a 8,3 literes értéknél."
Akkor szerintem inkább egy 1,9-ces 160 lovas dízel cupra, ami nem kicsit gazdaságosabb.
Én most hollandból 150-160-as utazóval jöttem 7 literes átlaggal, 130-as szakaszokon 6l körül volt. Igaz az enyém "csak" 140 paci, de én sokallom az 1,8T fogyasztását.
Maxi
-
M@nH.
aktív tag
Az olajjal igyekszem azért belőni valami közép ár kategóriát, de a legutolsó castrol (edge) olajom 14-15k körül volt. Ahogy most néztem pl Mobil-al ez most megállna 10k-ban ami azért elég jónak mondható.
Szűrőből meg igazából mindig azt veszem ami épp jobb árban van, de Mann és Mahle alá nem adok Üzemanyag szűrőm pl. Mann lett mert jó árban volt. A levegőszűrőm, pollenszűrőm pl Mahle. Pollenszűrővel is jó tapasztalataim vannak, mert előtte valami olcsóbb volt és hiába volt az is aktív szenes, sokkal rosszabb volt. Ha előttem valami koromgenerátor haladt, igen erőteljesen éreztem a kellemetlen szagát. Oké ez a Mahle volt vagy 5k körül, de szerintem sokat számít. Viszont a Mann új pollenszűrőjére is kíváncsi vagyok, amin van valami plusz réteg, de most nem jut eszembe milyen fantázianeve is van.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby rádiós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook és Messenger
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest