- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz M@nH. #108148 üzenetére
Érdekes a castrol com-os oldala, mert ott ott valóban a sima Edge 0W-40-et hozza, de a mintabolt oldalán ilyen olaj nincs is.
0W-40-es olaj nincs 504-es, így marad az Edge Professional Titanium A3/B4 - ha a jóváhagyásokat nézzük szvsz. Mondjuk ez talán FST-t mellőző olaj, vagy csak lemaradt vajon.
Más márka nem játszik?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz M@nH. #116066 üzenetére
[link] még egy kis help.
De ahogy a Varázsló mondja, csövek, de a kartergáz csöveket is mérd meg, ahol ennyi túlzott levegőt tud beszívni az a lefújó, lehet vagy valahol a kartergáz csöveken vagy ahogy az alu pipába (turbonál) bele megy a gumi szívó cső, ha ezek után se lesz meg a hiba akkor vidd el valami autista 1.8t-shez!"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz M@nH. #116066 üzenetére
Én megtódanám azzal hogy vedd ki a légtömegmérőt, fújd be azzal a féktisztítóval. Ha diódás akkor alapból kuka. Ha platinás és rossz szintén mind1 neki. Ha jó akkor semmi nem fog változni és marad a vákuum.
Azokat a csöveket nem nagyon fogod hosszú távra kiváltani. Oda hő és nyomás tűrő csö kő, az meg nem terem minden fán. Mágus2 slag módszere eseti megoldás.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz M@nH. #116074 üzenetére
egy kör erejéig mind két rámenő csövet le dugozod, annyi fluttert ki kell hogy bírjon a turbo, ha meg nem akkor annak már amugy is kereszt...
chipet egy túró nyomás mérővel kitudod deríteni.húzd le a picsába a légtömegmérőt (megy nélküle is gond nélkül, csak az arcodba gyujtja a lámpát, ha jól gondolom nincs már gázbowdened, egy motorkodot igazán írhattál volna)), ha nem találsz egyéb "leak-ot"
u.a. neked "két diodás" van, nem platina szálas, olyat a 90S csodáiba találsz, pl korai vr6 vagy punto hgt még talán.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz M@nH. #116079 üzenetére
csináld/nézd meg amiket írtunk, aztán ha nem keres valakit aki nem csak hiba kód olvasásra használja a vcds-t illetve tudja is hogy az adott motoron mit kell nézni, és ne feltétlen autó szerelőt keress, mert lehet a kenyér sütés megy neki igazán ))
azon már olyan vezérlő van amin van értelme vcds-el bohockodni.aprópó Mági! nefmoto loggeről tudsz valamit?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
norbert1998
veterán
válasz M@nH. #116146 üzenetére
Torque Pro, a Car Doctor Free és még valami kék logós volt, szintén ingyenes. A Seat-tal egyik sem akart összebarátkozni, de a 2004-es Thalia-val a Torque és a Car Doctor mentek. Hibakódra azt írta, nincs, de nem tudom, hogy tudnék szándékosan előidézni egyet. Pl ha az egyik izzítógertyát lehúznám (dCi motoros) .
-
mazacar
tag
válasz M@nH. #117049 üzenetére
Szia!
Ma reggel nem volt egyetlen hibakodom se...mig beertem munkaba...le is kopogom...majd a padlofeket ujra kiprobaltam...a pedalon ereztem, (nem tudok mas szot ra mondani) h mintha utne..remelem ez a jele es vegre jol csinaltam..
Az EGR hiba pedig nem jott elo..torles ota..65km mentem azota..haza Pestrol illetve 2x be munka...a pesti uton hazafele gyotortem kicsit magas fordulaton is 4-5-6k fordulatokon, uzemmelegen...
Az igaz,h felkell tanitani esetlegesen?
Mert alapvetoen varosi autozasra hasznalom..alacsony fordulaton -
vmk
tag
válasz M@nH. #125643 üzenetére
Hasonló gondom volt nekem is. A testkábeleken végigmentem én is, kicseréltem mindet konkrétan, de a hiba megmaradt. Majd rájöttem, hogy az önindító kábelén (a vékonyon) még mielőtt bemegy a tűzfalba, van egy csúszósarus gyári csatlakozó (fogalmam sincs, hogy miért). Az gyakolatilag tiszta korrózió és olajsár volt a burkolatán belül. Szétszedtem, rendbe raktam a sarukat, amelyiket kellett kicseréltem és azóta jó.
Mondjuk nekem egy 20 évnyivel kevesebb elektronika van az autómban a tiedhez képest.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz M@nH. #125651 üzenetére
Lehet tartóval és nélküle is cserélni. Keress egy jó állapotú bontottat, ezt meg rakasd rendbe, és lesz csere darab, ha kell.
Az újakkal is vigyázni kell, sok a kínai, meg a bele való alkatrészekből is sok a kínai. Egy eredeti bosch 120-150 euró. A valeo szintén ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
válasz M@nH. #129846 üzenetére
itt van egy lista az eu besorolásról
[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
maximilian4
addikt
válasz M@nH. #129868 üzenetére
"Vagy mit számít az csak fizessen az illető "
Ezeket úgy bírom.
Nem a "kedves" biztos úr lesz a köcsög, ha megszeged a szabályozást. De ha szarul van a forgalmiba, mindenképp szólj neki.Amikor 120-as táblánál 190-nel bemértek sem a rendőr volt a köcsög, hanem én voltam a hülye.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
aktív tag
válasz M@nH. #129868 üzenetére
Nem nagyon látni sehol adatokat arra, hogy mennyi embert büntettek meg, sőt a rendőrség kifejezetten azt mondta hogy nem gyűjt erre vonatkozó statisztikát. A VÉDA-val kapcsolatban pedig valóban érdekes lenne tudni azt, hogy tudja-e ezt kezelni. A gondom ezzel az, hogy felbátorítja azokat, akik esetleg hezitálnak, mivel nem látni azt, hogy valóban szankcionálják a megsértőket, ez pedig nem jó. Egyébként meg feloldhatnák már, mert vinnénk a törpéket dokihoz, és csak a beutalós orvoslátogatás mentes a rendelet alapján. Meg elugranék a Skodába kérni egy tanúsítványt hogy EURO 4-es a kocsi, és talán javítják a besorolását.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
VR6-Fan
veterán
válasz M@nH. #129868 üzenetére
én mobilt töltök, nem volt még rossz vissza jelzést, nekem totalal kapcs kicsit olyan érzésem van mint ha valamivel rosszabb lenne mint a többi (simán lehet hamis, kérdezzétek meg a bárdit hogy mennyire beszélt orosz akcentussal akitől vették..), szóval passz, ha nem kérik vagy nem pénz szűke van én nem szoktam használni.
04-06-09 lehet neked.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Magnum_
nagyúr
válasz M@nH. #129879 üzenetére
nekem van tapasztalatom a Mannollal, teljesen jó, rendben van, 5w-30ig teljesítik a VW normákat. LEgutóbb (a hétvégi olajcsere előtt) Mannol 5w30 volt az autómban. Az autós topikban más is megelégedéssel használja.
Szűrőből nem vennék SCT-t, mert nem annyira nagy a diffi a többihez képest.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
válasz M@nH. #146809 üzenetére
Nézd meg h jó-e a:
-légtömegmérő
-bejövő levegő hőmérsékletet mérő szenzor
-a hőgombaHa egyik sem, akkor még mindig lehet vákuum problémád- A kód csak egy generál hiba jelzés. Csak élő mért adatot látva lehet kideríteni hol a gubanc - szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben