-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz focvis #130650 üzenetére
Most még viccesebb az új futómű+Yoko párossal
maximilian4 Hol van már az a 170 ló? (ami inkább csak 165 volt)
Amúgy csak elírtam, valahogy megcsúszott a kezem, 70 akart lenni.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-v-
addikt
válasz FoBCRaistlin #130654 üzenetére
Vegyed
-
gzbotii
veterán
válasz kk831228 #130635 üzenetére
Azért a 7 a hónap alatt belement 15.000km és idáig egyszer kellett visszaálljak előzésből. Azért ezt a legtöbb szívó nem tudja. (Igaz nem is szoktam román suttyó módjára előzni)
Egy autószerelő ismerősöm mondta, hogy ha a VTEC változó szelepvezérlésenél beüt a gubanc, az se olcsó - meg nem is ért hozzá a pék.
Meg ahogy egy itteni Hondas írta egyik offtopicban: Japán licensz alapján, Angliában, török vendégmunkások által készített kocsik..[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #130653 üzenetére
a gumid mondjuk nekem (se) nem tetszik annyira, kicsit homasita fílingje van (nem bántásból írom).
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Ma vettem észre, h a tetőn lévő "cápauszony" antennám eleje elvállt a kasznitól. Hogy lehet azt böcsülettel rögzíteni??Joe
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #130654 üzenetére
forint?
5öshöz?
torsen jól látom?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #130662 üzenetére
Természetesen nem néztem tesztet róla, öreg vagyok én már az ilyen racsing-gumikhoz. Ez már a semi-slick kategória?. Igazából egyik minta se tetszik a teszteltek közül - nem konkrétan a Yokohamával van bajom. Szubjektív.
-
freaghill
őstag
válasz FoBCRaistlin #130662 üzenetére
Amíg teszi azt a dolgát, amire való, addig kit érdekel, hogy milyen a mintája?
-
Jhonny06
veterán
Sziasztok!
VW Golf IV 1.6, ha ráadom a gyújtást, automatikusan bekapcsol a motorhűtő ventillátor. Néhány napot áll a garázsban, közben volt egy jobb hátsó féklámpa csere, de nem hiszem, hogy ezen bármit el lehetne rontani vagy összefüggés lenne. Ez mindenképp szerviz, vagy lehet valamit csinálni vele? Nem tudom, hogy zárlatot kapott-e, de fura, hogy a kocsiban a belső világítás felül nem megy + a vezető oldali és az anyósülésnél az árnyékolón taláható tükör világítása sem. Minden más jónak tűnik.
Holnap meg kéne tennem egy BP - Bécs - BP távot, ez így nagyon szopó? Kérdés, hogy menet közben gáz, ha állandóan megy a venti (gondolom végig nem menne, csak ha annyira felmelegszik a motor, de javítsatok ki, ha tévedek)? Parkolásnál max. levenném az akksiról. Találkozott már valaki ilyennel? Köszi!
-
zsolt19900
őstag
ezzel az oldallal van valakinek tapasztalata? gyári alkatrészeket árulnak, rákérdeztem pl az én ATJ motorkódomhoz lenne vízpumpával együtt gyári vezérlés szett 49.000ft ért, létezhet ez? bárdiban az ina+hepu vízpumát kedvességgel 43ért tudnám venni csak az összehasonlítás végett
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
maximilian4
addikt
-
Beri
addikt
Üdv újra,
az hogy a pélóba lehet, hogy álló helyben kétujjas a kormány, de menet közben baromira nehéz lesz (pl. amikor az ember egy körforgalomba hajt be, vagy egy kereszteződésben próbál harminccal elfordulni)?
Volt szervóolaj-csere (márkaszervizben), mert valamivel a minimum alatt volt a szint és nem voltam biztos benne, milyen olaj volt a rendszerben (a gyári elvileg zöld, de ez pirosnak tűnt). Utána kezdett előjönni a dolog. Legutóbb, amikor mentem vele egy hosszabbat, utána úgy éreztem magam, mintha egy medvével birkóztam volna
A4 B7 2.0TFSIeladó Aromamizer RDTA V1
-
cool13
őstag
válasz Jhonny06 #130667 üzenetére
Hasonló volt nem rég nálam. Igaz Toledo. Nem ment a belső világítás, az ablakemelők, az ajtóban lévő lámpák, és az első ajtók központi zárása sem. A csomagtérajtó, kábel átvezetés tört el.
zsolt19900 Én vettem már tőlük vezérlés szettet régebben. Gyári csomag, és ina cucc volt benne.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz cool13 #130672 üzenetére
azé az érdekes mert amit én kérdeztem még -mint kiderült nincsen rá szükségem, de az előtt nem tudtam- feszítőpatront, annyit írt rá hogy gyári xy ina meg xy szóval akkor gyári beszállítottnak adja el az inát? vagy lehet, hogy ott a gyári beszállító volt az ina?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Beri
addikt
válasz maximilian4 #130674 üzenetére
Elkezdtem guglizni, hogy ez is servotronicos-e és elvileg amiben ez a motor volt, abban széria. Az hogy tud így megmakkanni? Mert működnie kell, ha helyben minden oké...
Nézegettem, hogy habosodik-e az olaj (mert hátha full syn volt benne és nem engedték le az összeset, mert tardok és rátöltötték a zöldet), füleltem, hogy visít-e a pumpa, de semmi. Meg ha a pumpával, vagy az olajjal lenne baj, akkor mindig szar lenne, nem?
Értem én, hogy vigyem szervizbe, de egyik se áll neki egyből, mert valahogy minden műhely tele van állandóan...[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
cool13
őstag
válasz zsolt19900 #130673 üzenetére
Nézd. Én csak leírtam mi volt benne. Én akkor úgy tudtam INA volt a beszállító. Az is volt benne, én elhittem hogy eredeti. Akkor még nem ismertem eme topikot, és nem tudtam kikérdezni Mágust. De kérdezd Mágust INA ügyben.
Jhonny06 Nem az nem kapcsolt be. Nem is írtam. De ki tudja. Nem értek hozzá.
Szerintem a biztosítékát kihúzod, megáll a venti. Ha elindultál akkor meg vissza. Elképzelhetőnek tatom így lezavarni az utadat. De majd az okosok megmondják a tutit.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Sajnos nem értek ehhez, de van itt a topikban szerelő (ha jól tudom), ő hátha többet tud segíteni. Minden esetre nem jó ez így és tudom mennyire teli vannak a szervizek, mert én is protekcióval tudtam elvinni egy autó lízinggel foglalkozó ismerősöm telephelyére, ahol van műhely és alkalmazottak. De ott is mondta a csóka, hogy még a saját anyja autójához nem volt ideje hozzáfogni.
Maxi
-
K Norbi
addikt
-
thefreeman
aktív tag
válasz Jhonny06 #130667 üzenetére
Nekem volt ilyen problémám Octavia 1.6-nál. Csak már nem emlékszem pontosan, hogy csak amiatt volt, hogy a termosztát volt rossz vagy az is közre játszott, hogy az akkumulátor is gyengélkedett már. Nekem is ahogy elfordítottam a kulcsot indult a ventilátor is, és addig ment amíg ki nem vettem a biztosítékát.
-
Jhonny06
veterán
válasz thefreeman #130680 üzenetére
Na most kipróbáltam, kb. 5-10 perc múlva magától leáll, szóval szerencsére nem kell szarakodni az akkumulátorral. Amúgy végighúzogattam az összes biztosítékot oldalt és semmi nem állította le. Vagy nem ott kéne nézni?
Hülye kérdés (nem értek a kocsikhoz), de ez a ventilátor menet közben egyébként is mindig menne, vagy csak amikor kicsit túlmelegszik a motor, akkor kapcsol be?
[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
válasz thefreeman #130682 üzenetére
Gondolom abból baj nem lehet, ha mindig megy menet közben, max nehezebben melegszik be a motor.
-
Jhonny06
veterán
válasz thefreeman #130684 üzenetére
Ja nekem ilyen gond nem volt, néhány km után már kezdett felmenni 70 körülre, pedig még hideg is van. Mindenképpen megnézetem amúgy, köszi mindenkinek az ötletelést!
-
K Norbi
addikt
válasz maximilian4 #130687 üzenetére
És egy Clubsport? [link]
Neked meghagyom akkor az 1 est, volt azokból elég élmény.
Nekem a Club kö + szeretem a húslevest.[ Szerkesztve ]
-
bob001
csendes tag
Sziasztok! BCB motorkódú 2002-es Toledo a problémás. Hibajelenség: hidegen hetente 1x, 2x kihagy a gyújtás. Beáll a vészüzem. 3. indítás után eltűnik a hiba. Kiolvasva : tönkrement a lambdaszonda is és a diag szonda is. NGK helyett van olyan más gyártó akinek a terméke tökéletesen használható?
Köszi a választ!
-
lenko
aktív tag
-
Piwi
addikt
Hátha érdekel valakit pár szép autó, hétvégén sikerült eljutnom egy autókiállításra, igaz csak 38 kép, de azért van mit nézni [link]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
ACAB95
tag
Üdv
Vettem egy Pioneer rádiót Audi A4 -be. Úgy kötöttem be, hogy a sárga és a piros vezetéket összecseréltem, de ha leveszem a gyújtást mindíg elvesznek a beállítások. Mindig ez a hülye Demo mód jön be... Úgy akarom bekötni, hogy csak akkor menjen a rádió, ha rajta van a gyújtás és közben ne vesszen el a beállítás. Előre is köszönöm"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
1stVikman
senior tag
válasz szekra #130640 üzenetére
Bár már írták, hogy a V68-as motort kéne megnézned, de nem írtad mire jutottál vele. Ha esetleg úgy érzed nekifogsz magad, akkor itt egy kis segítség hozzá: [link]
@ ACAB95
Cseréld vissza a sárga és piros vezetékeket. Az egyik a kapcsolt áram (gyújtás), a másik a memóriának állandó áram.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Aliexpress tapasztalatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Projektor topic
- OLED TV topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...