- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Milyen routert?
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz xtevo #120233 üzenetére
Egy W124-ből ültem át (230 benzines), így megértem a félelmeidet :-).
Az 1.6-os motorból van talán 75 lovas is, meg 101 és 102 lovas (kijavítani ér természetesen ha rosszul írtam). Ez a 102 lovas nos, ugrani nem fog, de a normál helyváltoztatásra szerintem elég.
A felszereltség függ az évjárattól is, mert a Classic, Ambient, Elegance 2001-től van, nekem egy 2002-es Elegance van (4 légzsák, automata klíma, bőr, tempomat, 4 el. ablak, ASR, ülésfűtés, ISOFIX) én erre hajtanék. Jó hogy deréktámaszos az ülés, viszont most jól jönne a kikapcsolható anyóslégzsák, ami viszont csak 2003-tól vagy 2004-től a Tour-ban volt csak.[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz xtevo #120235 üzenetére
Annál azért dinamikusabb. 123-as volt a családban, most meg van egy 124-es 200D is talán 72 lóerős, annál is dinamikusabb. Viszont annyi csöndet, és annyi teret főleg hátul ne keress, mert nem fogsz találni.
Az Octi 1 nem rossz, főleg a nagy csomagtartó miatt. A zár tudja elfosni magát, néha az ablakemelő, meg annyi hogy hátul ülök szoronganak, és egy kicsit kopogós műanyagból van. + ha nézel a szokásos dolgokon túl nézz rá az aksi feletti biztosítéktáblára, ott tud valamelyik kábel elégni.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz xtevo #120239 üzenetére
Nekem 125-130 körül már hangos egy kicsit a motor, de ez persze szubjektív.
Az alkatrészárak nem vészesek, a kopók sem annyira, és a 195/65/15-ös gumikkal jársz, amik emberi áron vannak. igaz egy másik fórumban valaki arról panaszkodott, hogy a leömlőt kellett cserélnie, ami nekem nem volt. Viszont sok a leharcolt darab, és sok a volt cégautó érdemes többet megnézni.Meg ha bringát is vinnél, akkor érdemesebb vonóhorgosat nézned, mert a hátsó ajtóra nem lehet bringatartót szerelni, mivel nincsen kerete az üvegnek felül.
No money, no honey.
-
aktív tag
Előre is elnézést, ha már volt, próbáltam visszaolvasni keresőszavakkal de nem találtam ilyen bejegyzést.
2002-es 1.6 SR benzines Octaviánk van. A motorszám AVU-val kezdődik, 74kw-os. A forgalmiban 04 a környezetvédelmi besorolása (EURO 2), találtam egy 2012-es NKH papírt, akkor minősítették át erre. A kocsi egyéb dokumentációjában sajnos nem találtam erről semmit.Viszont a neten, vagy akár a mobile.de-n megnézve ezt a motort EURO 4-nek írják. Létezik valami oldal, ahol ezt pontosan meg lehet nézni, vagy van értelme elmenni egy Skoda kereskedésbe (mert úgy tűnik hogy az NKH-nak ez nem sikerült), és ott kérni egy környezetvédelmi igazolást?
No money, no honey.
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz Magnum_ #129673 üzenetére
Üdv, nem, tömeggel járok, mert cég nem ad parkolót. Viszont bárhova nézek, mindenhol EURO 4-nek írják a motort, pl. itt az ETKA táblázatban, és jó lenne a végére járni, főleg mert itthon ülök betegen, és jövő héten lenne időm foglalkozni vele :-). igaz nyár körül ha minden jól megy, akkor cserélném a kocsit, azt meg fejen állva is kibírom.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz molnarpeter #129683 üzenetére
150 pénz, szép. Asszem kivárom a következő vizsgát.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Mágus2 #129759 üzenetére
Bocsánat, hogy közbekérdezek, a 2.0 FSI is nagyon problémás?
Gondolkodom hogy cserélem az Octaviát, a Touran-t is nézegetek (2004-2007 között), TSI-t nem szeretnék, az Octiban pedig normál 1.6 van, aminél egy kicsit erősebb jó lenne, mert el sem tudom képzelni hogy mit művelhet azzal a nagyobb kasznival, de az 1.6 FSI-t nem ajánlják. (a futás és a használat miatt pedig benzinest szeretnék).[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz M@nH. #129868 üzenetére
Nem nagyon látni sehol adatokat arra, hogy mennyi embert büntettek meg, sőt a rendőrség kifejezetten azt mondta hogy nem gyűjt erre vonatkozó statisztikát. A VÉDA-val kapcsolatban pedig valóban érdekes lenne tudni azt, hogy tudja-e ezt kezelni. A gondom ezzel az, hogy felbátorítja azokat, akik esetleg hezitálnak, mivel nem látni azt, hogy valóban szankcionálják a megsértőket, ez pedig nem jó. Egyébként meg feloldhatnák már, mert vinnénk a törpéket dokihoz, és csak a beutalós orvoslátogatás mentes a rendelet alapján. Meg elugranék a Skodába kérni egy tanúsítványt hogy EURO 4-es a kocsi, és talán javítják a besorolását.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Viperator #130226 üzenetére
Tegnap hoztam el én is az igazolásomat a Porsche Hungáriától, AVU motor, EURO IV-es, az emberke előtt aki kiadta volt még vagy 10-15 igazolás, akik szintén tegnap jöttek érte. Most jön majd a vizsgaállomásos kör, ha el tudok szabadulni a munkahelyemről, aztán az okmányiroda.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Óra topik
- Autós topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest