-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz i-sti #129149 üzenetére
Az 1.6 TDI -nél lényegesen jobban megy az 1.4 TSI. Nekem kb. 7-7,5-t fogyasztott és Mo-n olcsóbb a benzin a gázolajnál. Szvsz kevésbé problémás, mint egy dízel. De ha van mellette a dízel A4, akkor én is egy igénytelenebb motorral szerelt verziót választanék. Sőt lehet, hogy kisebb autó is elég lenne, a G6 nem sokkal marad el az A4-től az utastér méretében.
-
i-sti
senior tag
válasz focvis #129152 üzenetére
"a G6 nem sokkal marad el az A4-től az utastér méretében."
Ez fájt.(#129150) Mágus2: Olyant még lehet találni VAG vonalon? Azért jó lenne ha max 7.5 megállna a fogyasztása. Mostani 1.4 az átlagja 6.1
(#129151) molnarpeter: Nem mostanában lesz ez. Talán egy év múlva csak. A Dacsiát addig hajtjuk amíg a rozsda meg nem eszi. Motorja tökéletes, de a kasztni nagyon rozsdásodik, szinte mindenűt. 10-12k.
G5 több rosszat olvastam mint jót. Amik mellet elsétáltam többen láttam a rozsda jeleit.
G6ról pedig sok jót olvastam.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
K Norbi
addikt
Megvannak a szűrők és az olaj! [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #129153 üzenetére
Csak azért kérdem (azt is offban), mert erre találták ki a mai átlag villanyautót - egy Fiat 500, Fiat Panda, Citroen C-Zero/Peugeot iOn, Mitsu i-MiEV már most is beleférne ebbe a keretbe. Második autónak tökéletes, otthon feltöltöd töredék pénzért, stb. Kompromisszum, hogy hosszabb távra csak egy autóval lehet menni, és adott pénzért valamivel kisebb autót kapsz. Ha a hosszabb táv mégis kéne, pl Opel Ampera 40km körül elgurul villannyal, utána 1.4 benzin hajtja.
-
Killer01
őstag
Mit lehet tudni a Vag 1.2 CR TDI motorjáról? Nem is tudtam hogy ilyen egyáltalán létezik Kolléganő nézte ki magának egy Polo-ban, főleg városi használatra.
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #129158 üzenetére
Haver csaja azt vett most hasznaltan. 0ft-bol jar a varosban, most kaveztunk, addig is toltotte a jaszain. Zseni.
Nekem is kellene. Melohelyemen ket tolto is van, de csak egy e-auto :-)I humbly and respectfully decline™
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Magnum_ #129160 üzenetére
Lancer helyett? Szvsz annyi az Ampera baja, hogy 4 személyes, a csomagtér felett csak vmi lepel van (nincs rendes roló), illetve alacsony az eleje. Én együtt tudnék élni ezekkel a tulajdonságokkal - rövid távon nagyon takarékos, hosszú távon tök átlagos fogyasztás, automata váltó, ingyen parkolás... Ja, és külföldről kb már egy lökhárító repedés miatt masszívan olcsóbban be lehet hozni őket.
-
Magnum_
nagyúr
-
K Norbi
addikt
válasz Mágus2 #129157 üzenetére
Az olajszűrő teszi
(#129161) Saint_ Opelé lesz, mann-t tavaly vettem de nem tettük bele.. Gyári Hengst, az nem kellet.
Maradt a MahleGyári: [link]
Mahle: [link]
Mann: [link]Nézd már meg a szűrűnek az alját.. sima ragasztás alul fehér pille valami pfff..
Fos a mann [link]
ehhez a típushoz.Golfba csak a Mann, ott a Mahle gyengébb. Igazság szerint autó válogatja.
Pl I-sty Purflux lesz az olajszűrő.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #129156 üzenetére
[link]
Ez elég kajás.(#129158) molnarpeter: Ampera tetszik. A hybrid megoldás jobban a tetszik mint a full elektromos.
Az Amperának pedig autó formája is van. ion/c-zero ... háttt... nem az én ízlésem.
De ez majd a jövő zenéje. Egyelőre csak felmérem a piacot.
RO-ban 6k eurós állami támogatás van ha ÚJ villanyverdát vesz az ember.
Nem tudom ha használtra adnak-e valamit. Illetve hogy hybridre van e valami opció.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #129025 üzenetére
Erre valaki? Ha 774F-es minősítése van akkor az már nem jó, vagy visszafele "kompatibilis"?
-
Beri
addikt
Az mennyire igaz, hogy lámpa ki-beszerelés után bűvészkedni kell szoftveresen is?
Itt írnak is róla.eladó Aromamizer RDTA V1
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #129168 üzenetére
Sima G12-őt vegyél. Azzal biztosan keverhető, ami benne van.
-
gzbotii
veterán
-
Morris
veterán
válasz lsebestyen #129173 üzenetére
Csapvízzel is higíthatod. Sőt talán jobb is neki mint a deszt víz.
-
K Norbi
addikt
válasz Morris #129174 üzenetére
És szénsavmentes ásványvízzel szabad? Én azzal öntöm utána Bekeverni deszt vízzel kevertem
Nekem csepeg a vízpumpánál évek óta vagyis vezérlés csere óta, felújított szarok mind kiderült. Nem újat kaptam gyári egy fos, Heput kellet volna vegyek Nem szedetem szét inkább töltögetem meg csak kemény mínuszokba csepeg. Valamikor csapi vízzel valamikor ásványvízzel.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz tresh #129176 üzenetére
Mikor lementem -22C ig nem csepegett soha! Minél erősebbre keverem annál jobban csepeg.
Hát de 22 édes kevés..És tán a pumpa tengelyénél csepeg. Nem a háznál ahova belefekszik.
Hát gyárilag új nincs azt mondták a VW nál mindenki gyári felújítottat kap Golf 4 hez.
Így jártam 90.000Km volt cserélve, most van benne 140.000Km
Még kibír pár évet és 170.000Km nél cseréltetek a vezérlést.A pumpát meggyalázom! Befogom satuba szarrá verem!! Levideózom és közzé teszem..
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Morris #129174 üzenetére
Ezt mar en is olvastam, hogy lehet csapvizzel is utantolteni. De amugy miert lenne neki jobb? En azt olvastam, h azert lehet csapvizzel is, mert a koncentratumban vannak olyan adalekok amik semlegesitik a csapvizben levo asvanyi anyagokat. De akkor nem egyszerubb egybol a desztviz?
-
sparc
tag
Sziasztok,
Audi A3 8P 1.6 (BGU) autónál normális a 600-as alapjárat? Voltam már szerelőnél, át lett nézve minden (az autó elektronika gyári Audi szoftverekkel), rendben van minden, valószínűleg ez a normális alapjárat, csak más benzineshez képest alacsonynak tűnik. Esetleg van valakinek ilyen autója? -
Morris
veterán
válasz lsebestyen #129179 üzenetére
A tömény fagyálló eszi a gumi tömítéseket. Csapvízzel hígítva ez megszűnik. Pontosan azért mert itt a vízben található dolgokkal fog reakcióba lépni.
-
zsolt19900
őstag
amennyiben reggelente (izzításos hőmérsékletekben) elfordítom a kulcsot, a műszerfalon megjelenik az izzítás, eltűnik, hallom a relét kattanni és utána indítok (szépen el is indul 1 tekerésre kb.) de amíg nem segítek neki egy nagyon pici gázzal (1000-1200as fordulatig) addig eléggé füst jön ki a popsijából plusz picit traktoros a hangja.
Ekkora az izzítógyertyák nem tudták a feladatukat ellátni?
Itthon vannak, megvannak csak hidegen nem sikerült vele mire mennem sajnos (Mági javaslatára melegen még nem próbálkoztam), mások meg a meleg motorra esküsznek (vagy legalább langyos vagy ilyesmi), de tanácstalan vagyok, de ha ez az eseménysorozat arra utal, hogy nem izzítanak a mostaniak, akkor kicserélem őket.
A relének gondolom nem kell egy eszeveszettet kattanni? csak egy kis klottyanásfélét hallok vagy van ennek, magának az izzításnak még biztosítéka is? GOndolom a motorteres nagy biztiházban? vagy rosszul gondolom?
Fáj a szívem amikor hidegen elindítom és szeretném megjavítani
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129183 üzenetére
Cseréld ki az izzítókat, az megoldja...
-
Mágus2
Közösségépítő
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #129185 üzenetére
félreértés ne essék én elhiszem neked, hogy hidegen kell kicserélni, de "ráfeszültem" és toltam toltam, de hát mégsem egy kerék tőcsavarról beszélünk szóval nem akarok még csak "fél testsúllyal" sem ránehezedni, mert egyszer csak reccsen egyet és még a könnyem is kicsordul, mert tudom hogy az a szakadás hangja
de próbálkozok és megoldom, itt figyelnek a beruk a dobozukban, szóval e felől már nincsen gond
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129186 üzenetére
Üzem melegen biztos nem próbálkoznék. Legutóbb 20 fokos motoron cseréltem, ment könnyen.
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #129187 üzenetére
okés, kipróbálom ezt az olajozós dolgot is, csak hát ugye nekem éppen nem arra dőlnek a perselyek, mint a videón így kevesebb olaj marad ott ahol, de mindegy megpróbálom, egyszer tuti megindul a lelkem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129188 üzenetére
Inkább a használt vagy új fékolajjal locsold(fecskendőből), az egy kicsit agresszívabb anyag, annak elég 3-4 óra, csak a fényezésre ne cseppenjen, mert megeszi.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #129189 üzenetére
iigen iigen arra is gondoltam, de azt akkor vetettem el, amikor mondták hogy az árthat egy két tömítésnek is meg ilyesmi, de akkor kipróbálom.
Amennyiben a videóban jól figyeltem meg Éccsapámmal, ez az olajozós téma akkor ér valamit, ha hideg motorra rákenegetem, megyek vele és az felmelegedve a pici réseken be tud folydogálni, vagy álló helyzetben is elég ha ott hagyom mondjuk egy estét rajta, hogy hadd álljon?
Még egy kérdés ill. felvetés: nézelődtem én is ilyesmi mobilrámpa ügyben, mint amit itt a fórumon beszéltetek, megvehetem nyugodt szívvel boltból is, vagy ezek a 10-13k/db (főleg, ha egy pár annyi) árasok nagyon gyenge minőségűek? vagy azért egy alapvető normának meg kell felelnie? vagy ha megveszem azt és ahhoz itthon hozzápótolok hegesztés ügyileg, mondjuk a sarkokra erősítővasat meg ilyesmit akkor az már jó lehet?
erre gondoltam pl. itt pl. egy pár ára ennyi
vagy jók lehetnek ezek is? továbbá kb. hogyan kell kiszámoljam, hogy "elég magasat emel-e az autón" amikor ráhajtok? a legmagasabb pontról kell infót kérjek az eladótó és akkor úgy már megtudom saccolni, hogy ha felhajtok rá, akkor betudok-e csusszanni az autó alá? mondjuk olajat cserélni és egy két apróbb dolog miatt kellene, hogy ne kelljen zargatnom az aknás garazsas ismerősömet
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129190 üzenetére
Ezeknél a rámpáknál az a nem mind1, hogy milyen hosszú és mennyit emel, ez határozza meg, mennyire lesz kuplung gyilkos felálláskor és mennyire szakítja le a lököst lefelé. A teherbírása mindegyiknek 2T, emiatt nem aggódnék.
Ha merevíteni akarod a gyárit, mindegy ha gyártasz magadnak sajátot. Az biztos hogy jó lesz, és elég erős.
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #129191 üzenetére
körül belül úgy számolhatok, ha pl az autó hasmagassága alapjáraton xy cm akkor a rámának a vízszintes síkja a földtől az adódik hozzá és akkor olyan magasan lesz az autó?
sok helyen látom, hogy alkalmazzák, nekem is bőven megtenné kisebb-nagyobb dolgokra
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129192 üzenetére
Ez akkor lenne igaz, ha a hátsó kerekek is felmennének a rámpára ami tegyük fel 30 centit emel...a teteje ennyire van a földtől. Mivel csak az eleje megy fel, az a felső sík csak az első tengely alá megy, ezért a lökhárító kb 70cm magasan lesz, de a váltó már csak 45cm. Elég rendesen megdől az autó, ha az első tengely 30 centivel magasabban van, mint a hátsó. Mintha nagy emelkedőre mennél.
[link] Ez saját rámpa. Helyben javítottam, mert tőben letörött a kipu.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #129193 üzenetére
ahogy visszakerestem, a tiéd 20cm en van legmagasabb ponton? és ilyen szépen aláférsz?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
cool13
őstag
válasz zsolt19900 #129190 üzenetére
Csak egy vélemény. Ezek akkor használhatóak biztonságosan, és ahogy Mágus is írta, kuplung gyilkosság nélkül, ha kb megfeleződik a távolság a keresztbordák közt. Ott ahol a kerék megy felfelé. Mert a gyári állapotában olyan felfelé, mintha kocka kereked lenne. És így kell felhajtanod. Szerintem bordás lemezzel leburkolva, vagy valami elég érdes teljes felület jobb a felhajtásara.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129194 üzenetére
Még hely is marad. Minél magasabbra csinélod, annál több alacsony autóval lesz gond, vagy aranytalanul hosszúra kell csinalni a talpát, de akkor rövid garázsban nem használható.
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #129197 üzenetére
cool13: jaja ilyesmire én is gondoltam
Mági: most ott tartunk, hogy 5méter a garázs, szóval a passat így is úgy is kilógna ilyesmi szereléskor és szerencsére alacsony autó nincsen, nagyon max asszony g3-a amin van elől koptató, nála kell egyedül figyelni mindenhol, én is figyelek a tankkal, de sokan néznek kerek szemekkel, hogy "minek ilyen óvatosan" hát mondom hát ha de akkor mondják, hogy jó 10cm volt még az akadály és köztem na mindegy, akkor szerintem vagy csináltatok vagy veszek egy párt és megerősítem őket és a tanácsokat megfogadva cselekszem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Pecc
őstag
Sziasztok! VW golf 3, 1.4 8v óracsoportban csak a fordulatszámmérő és a vízhőfok mutató megy a többi nem. Testgond lehet? Vagy jeladó?