-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
marsu
addikt
válasz VR6-Fan #3064 üzenetére
Legelső autóm, amit saját pénzből vettem, az egy 1987-es Ascona volt. Ez 10 éve volt. A maga idejében az is nagyon jó kis autó volt, nagyon szerettem. Tudom, nem lehet összehasonlítani egy Golf II-vel, de a '80-as évek nyugati autói nem nyújtottak akkora komfortot, mint a mai autók, de sokkal jobbak voltak, mint a Magyarországon kapható, illetve Merkúr-tól vásárolt Skodák, Ladák, Wartburgok, Daciák, stb .... Ráadásul akor még évekig kellett várni egy-egy autóra. Most meg kiválasztod az autót és pár napon belül már a nevedre írva viheted is .... Persze azért jó ha van egy kis pénz a zsebben.
Press any key to continue ...
-
DeadMeat
veterán
válasz VR6-Fan #3431 üzenetére
Hat nezd meg az oct kepeke.Latszik,hogy 36xxxkm volt az autoban amikor eszkozoltek a dolgokat rajta.
Papiros persze.2 ev garanciat kapsz rola.
Amiket felsoroltal azokon tul en meg a szokasos dolgokat is megnezetnem.(szijak,olaj,ect ect)Biztos ami biztos alapon.
Amugymeg serintem aki ennyi penzt,es idot raszan az autojara az becsben tartja,es vigyaz is ra.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
mazda626
addikt
válasz VR6-Fan #3431 üzenetére
Ha oda kerül a sor, akkor tuti átnézzük rendesen, átnézetjük rendesen. Február még korai, az autó ára pedig nagyon a plafonon van, természetesen lízingelve lenne, még így is magas. Bátyám majd eldönti. Olasz autókban még nem csalódtunk, olasz tervezés párosul a német precizitással. Rossz nem lehet.
-
Declare
őstag
válasz VR6-Fan #4274 üzenetére
áááh, úgy érzem szakértőre leltem , majd megkérdezem az audisokat is mit reagálnak egy ilyen kérdésre
p-box ról hallottam már, turbódízeleknél, arra gondoltam én is, 125 lóból 140 et kihozni gondolom nem egy barbár dolog, a 170 azért már neccesebbnek érzem
majd foglak még keresni úgy érzem....
-
DeadMeat
veterán
válasz VR6-Fan #4290 üzenetére
A lentrol huzas a kompi dolga,oda max nagyobbat teszel be,font emelheted a turbo nyomasat,mar ha nincs kihegyezve,persze hozzaigazitott ecuval es benyaval.
Szerkezetileg miert lenne mas?Nem erne meg gyartani. lsd punto 1,4tjet es bravo.120 es 150 lo egy szoft cserevel.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Declare
őstag
válasz VR6-Fan #4294 üzenetére
150 lóból 225 öt csinálni azért ott már komoly munkára van szükség a tartós eredményhez . Láttam ennek a motornak van ugye ez a 125 lovas változata, 140 meg 170 lovas. Én max azt a +15lóerőt céloznám meg, arra írtam azt hogy ott gondolom nincs egetrengető különbség a 2 motor között , talán valami elektronika csak. Már a 170 el sem próbálkoznék, nem az a cél hogy egy 10k km ig valami őrült versenygép legyen aztán meg éjjel nappal szervízben álljon.
Szal +15 lóerő kicsit több feeling meg powa' de a lényeg hogy ugyan olyan stabil és jólműködő gép legyen mint amilyennek elvileg alapjáratból lennie kell majd. -
Declare
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz VR6-Fan #4767 üzenetére
sry mod-ba már nem fért bele
astra ocp egy vicc kategoria a szemembe....(vagy is ha nem autónak vesszük akkor nem )
új 2.0l FSI turbo meg egy elég érdekes dolog, többet várnék tőle mind teljesítményben mind minőségben.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #4767 üzenetére
Nem is a cordobákat dicsértem.Leon párti vagyok meg seatclubnál moderátor.Mivel ez egy közös VW,AUDI,SKODA,SEAT furom igy ne egymás autójára legyen célzás.Inkább azt mondom MINDEGYIKNEK MEGVAN AZ A BELSŐ KISUGÁRZÁSA AMIÉRT VÁLASZTOTTUK.
Ennyi erővel vehettünk volna sz...nem írom le.
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #4776 üzenetére
Hát abban az időben elég jó volt akkor.Nem szabad ősszehasonlitani az ujabb autókkal.
200.000km el mehet ha finoman pöckölik de ugye nem azért lett felhuzva gondolom én.Azért a fsi-k sokat esznek 14litykó ebből a fiziből...Diesel párti vagyok mert ezt tudom fentartani 200ft olaj és sok-sok km a maszek miatt.Csak annak ajánlom...
De benines párti is vagyok főleg Őcsém Opel calija meggyőzőtt.Opel akkor tudott autót csináli ill mocit 6.9litykó Átlagba igaz szigoru szabályok melett.Szóval ahol lehetett 90-en ill sztráda.
[ Szerkesztve ]
-
I_Am
veterán
válasz VR6-Fan #4784 üzenetére
Tudok most egy eladót. 280 Le körül van, összkerekes, 17-es mattfekete ramses felnikkel, tűzpiros fényezés, fullbőr, dvd és tv benne, kenwood hifivel. bixenon.
s4-es injektora és turbója van rajta, meg egy írható chip.
szerk: TT nem is rossz ötlet. Se nem nagy, se nem kis presztizs és abból is van quattro, ráadásul megy is ha odalépsz neki.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Declare
őstag
válasz VR6-Fan #4874 üzenetére
Castrolt adtak hozzá, ahogy Dodi haverjának is....bent volt a csomagtartóban virágcsokor helyett.... úgy látszik az csak vw éknél divat, se bmw, se audi ilyenre nem költ , bár igaz hogy nem úgy adták, hogy a legközelebbi 200m re lévő benzinkútig bírja csak ki, hanem fél tankal.
Amikor a boránakt vettük át, abban volt először autómata klímánk, és mondta az eladó, hogy azt nem mutogatja most meg mert ahhoz be kell indítani a motort és akkor már nem biztos hogy elérjük a legközelebbi benzinkutat ....szánalmas megnézném pl németéknél is 2dl benzinnel adják e át a vw ket..... -
Declare
őstag
válasz VR6-Fan #4877 üzenetére
nem tom most milyen, majd megnézem, de nem rémlik hogy rs lenne.
Benzinre nem tom mi hogy van ez a szabvány de hogy a vw einket eddig kb 1dl benzinnel vettük át az biztos.....de azért ez elég szánalmas hogy milliókról van szó és akkor egy 5-6 ezer forint ára benzint nem tud belerakni....