Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Beowulf_78 #399 üzenetére

    A Screen Space Ambient Occlusiont nem szereti a GeForce, nem illik a TMU karakterisztikájába. Rengeteg mintavétel kell hozzá. Ezért fejlesztett az NV külön Horizon Based Ambient Occlusiont ami jobban tetszik a GeForce-oknak.
    A HD 4870 X2 a Riddick alatt magas terhelésen dupla olyan gyors, mint a GTX 295. Persze ez nem meglepő, mert az AMD kártyák a Fetch4 miatt gyakorlatilag negyedakkora terhelés mellett jutnak mintákhoz. A fejlett grafikai algoritmusoknál jön ki az a különbség, hogy melyik rendszer lett grafikai és melyik lett általános számításra tervezve. A GT300 már biztos Gather4 lesz, mert azt a DX10.1-DX11 megköveteli.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák